Jump to content
FAS Goran

Ddd

Members
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

About Ddd

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Krusevac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 1.2 16v

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jel ovo bila vožnja pod ručnu ili su ti tanke pločice ili je nešto treće u pitanju
  2. Imao sam sličan problem na mojoj bravi 1.2 16v stim što kod mene obrtaji nisu padali i ovaj neravnomerni rad na auspuhu je bio manje primetan ali je pri promeni brzine znao da štucne pomalo. Zamenom svećica stanje bilo nešto bolje pa sam zamenio i dva kabla od svećica tako da je problem rešen.
  3. Izvini ovu rečenicu sam prevideo, onda ostaje neki osigurač da je neispravan Izvini ovu rečenicu sam prevideo, onda ostaje neki osigurač da je neispravan ovo jeste tačno ali između 87 i 30 u tom momentu treba da bude kratak spoj a ako su ta dva kontakta nagorela ništa od tog
  4. Pa slika je približna realnoj, a šta je relej 124?Pitam zato što ako nije neki neophodan za rad auta mogao bi da se proba umesto ovog 122 pošto mislim da su isti.
  5. Za rad ventilatora trebalo bi da su zadužena ona dva manja releja( crni za 1. a crveni za 2. brzinu) što bi trebalo da je slikovito objasnjeno i na samom poklopcu sa unutrašnje strane.Po tvojoj tvrdnji da "reostat propušta napon" trebalo bi da je i on ispravan što navodi na zaključak da je problem relej ili osigurač(25-30A). Mogao bi za probu da skineš crni relej i na njegovo mesto staviš crveni pa ako upali ventilator čim malo pređe polovinu(približno 1mm) onda je do releja ako ne odmah vrati crveni na njegovo mesto da bi mogla druga da radi kad treba.
  6. Ja sam uzeo (u trampu) prošle sezone nove letnje Kama sve četri,zaboravio sam model. Ništa specijalno, mada nisu ni nešto loše ako ne voziš "oštro".Imaju zaštitni prsten za felnu i bruje između 55-60km/h. Pre njih su bile Nexen koje su bolje držale u krivinama i bile su bolje u oštrom kočenju pri manjim brzinama, mada su dimenzije gazeće površine bile blizu one koja je napisana za razliku od ovih gde je i po 15-20mm manje.
  7. To je senzor temperature vazduha u kabini a stoji između prekidača za recirkulaciju i prekidača klime (iza one male rešetke).Možda je sam spao ili je neko nekad nešto čačkao pa nije vratio gde treba.
  8. Tipo nema klapnu kao noviji atomobili nego ima slavinu-ventil koja zatvara protok tople vode kroz mali hladnjak. Kad je sve ispravno dovoljno je okrenuti srednji točkić skroz ulevo i to je to, ili pogledaj malo iznad vozačevih nogu dolaze creva koja idu u mali hladnjak a na jednom od njih(gornje ako se dobro sećam) je pomenuta slavina pa možeš ručno da je pomeriš u suprotan položaj.
  9. Samo da javim, stigle svećice i kablovi.Pozdrav za @gile smederevo
  10. pa ako ne šalje struju na bobinu onda je verovatno komp, ako ima struje na bobini a nema varnice onda je bobina sto je kod njih cešći slučaj.
  11. Do desnog zvučnika bi trebalo da se dolazi tako što se odviju dva šrafa na desnom kraju maske-poklopca zvučnika.Šrafovi su smešteni u onoj maloj rešetki za ventilaciju.Zvučnik bi trebalo da je neka elipsa, ne znam tačnu dimenziju.Na Tipu je tabla bila drugačija pa ne znam kako se skida, a sijalica bi trebalo da bude ona mala ubodna 12v-1.2w
  12. Ako je ovo još uvek aktuelno rado bih primio poklon pošto je na mojoj bravi baš taj motor.
  13. prodajem 4 čelične felne 13-ice sa tri rupe za Pežo 106 ili Citroen saxo cena 30e kontakt 064-388-60-57

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...