Jump to content
FAS Goran

madmarko90

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About madmarko90

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 03/12/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Obrenovac

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 1.9 JTD
  1. @Martini, naravno da se nista ne moze generalizovati, pa tako ni to... Nisu svi prevaranti, ima i postenih ljudi. Samo mi ipak malo ne pije vodu iz prve prica da je veliki servis odradjem pre manje od 1000km i da je stavio auto na prodaju, ali opet kazem iz prve, sve se to da proveriti, mozda se coveku zuri... Tako da se sa tim slazem. Ali za ovo drugo se ne slazem... To sto si dao manje para, ne znaci da si uzeo krsinu. Isto tako ako si dao vise para ne znaci da si pazario avion. Eto primera za ono sto sam naveo gore za audija i golfa, audi je preplacen (3500e je u to vreme bila visoka cena za taj auto) zato sto je bio predobar, kupljen od prvog vlasnika, sve ovo sto je naveo @Ivan_BG u sustini, znaci full auto bez ulaganja. Ali eto krenulo jedno za drugim da se kvari, bez obzira sto znamo vlasnika i znamo da je maksimalno odrzavao auto i da je posten, nego jednostavno tako je krenulo nizbrdo i to je to, bez nekog specijalnog razloga. Dok mi je golf 2 daleko placen ispod cene, 1000e pre 3 godine, kupili ga od bivseg zeta pa je zato i bio jeftiniji i to dosta. I eto, auto placen daleko manje nesto sto zaista vredi, bez problema ulazi u 4.godinu kako je kod nas... Tako da sve to zavisi, ne mora da znaci da je skuplje i bolje. Ne samo za automobile, to vazi generalno i za sve uglavnom. Ivan_BG , pa da, stoji to da ima korektnih i nekorektnih prodavaca, nije to sporno, samo kazem to da ne mora da znaci da je skuplje i bolje, naravno kada govorimo o nekom istom ranku automobila. Jednostavno, popricas sa prodavcem, pogledas auto, i sve ce ti odmah biti jasno, e sada za cenu... Nekome se zuri, nekome ne, nego je lupio cenu preko pa fazon ako prodje prodje, ako ne vozika se i dalje i samo ceka, sve to ima svoje, a sto se tice samog auta ne mora nista da znaci... Eto uporedjujuci npr ovog i valjevca kojeg sam pomenuo na par stranica pre ukoliko se ne varam, ovaj moj je u daleko ocuvanijem stanju, pogotovo sedista, o ostalom enterijeru da ne pricam, a i eksterijer ima manje ogrebotina kod mene. Po ostalim stvarima tu i tamo su slicni, godiste je jedino valjevac 2003, a moj ima vise opreme ipak. I sada sta je bolje, da ja njemu verujem da je odradio veliki servis (da je iz mog mesta pa i da proverim kod koga je radio sve to da li je zaista odradio, ali nije iz mog mesta), registrovan do juna, 3200e i ispod nece da ide... Ovako sam uzeo ovog ocuvanijeg, za 3k em registrovan godinu dana, em sam ja odradio veliki servis i znam sta sam odradio i gde sam odradio. Mislim ne znam, svako ima svoje misljenje, ovo je moje Naravno, ne kazem da se ne bi moglo desiti da bi opet pak taj valjevac na duze staze bolje prosao, tj bolje bi se pokazao i kroz godinu dana bi i manje para ispao, ali opet sve to zavisi i to je gledanje u pasulj... Jednostavno presekao sam i odlucio, a sada sta ce da bude dalje videcemo
  2. Cek cek cek, da razgranicim to sto sam rekao, odnosno napisao... Naravno da nisam mislio na to da odradim to sto sam naveo da se treba odraditi i to je to zavrsio sam pricu i miran sam 10 narednih godina. Nego sam mislio na ono OSNOVNO sto se MORA trenutno odraditi i to je to, auto je spreman za voznju i za put, i to mi je sve ispalo, odnosno tek ce ispasti sveukupno od oko 3k evra, 50e gore dole (200 evra me nece izaci sigurno ovo sto mi je preostalo, termostat sam vec nasao polovni za mnogo mnogo manje od maloprodajne cene od 5500 dinara...), a isto tako sam i nasao menjac za 50e od drugara, ako bude trebao, no tu nista necu dirati posto evo ceo dan sam se danas vozio i nema nikakvih problema pri saltanju, samo kada je auto ugasen i kada je u mestu zabada u 3. i 4; odnosno teze ide u ler iz tih brzina, ali kao sto rekoh necu ga ja u mestu saltati, dokle god u voznji menja brzine onako kako treba ja sam zadovoljan. Taj semering vec ne znam koliko bi trebalo da kosta no majstor rece da je to sitnica. Tako da nece to ni 100e izaci, za to sto sam nabrojao. E sada, uopsteno hteo sam da kazem da sam za oko 3k dobio auto, registrovao ga, i odradio ono sto se trebalo odraditi, i auto je spreman. E sada ja naravno razumem da je auto polovan, a sa njima se nikada ne zna, ne zna se cak nekada ni sa novim automobilima a kamoli starijim od 10 godina, tako da jbg, sada je sve na sreci, mozda me sluzi narednih godinu dana u full-u, a mozda mi prekosutra rikne motor pa moram uloziti 400-500 e u njega, koliko vec kosta ne znam ni ja... Valjda sada razumete o cemu pricam i da nisam mislio na to da sam sa 3k resio pricu... No mozda i jesam, ko ce ga znati, vreme ce pokazati. Savrsen primer, moj audi 80 i caletov golf 2... Audi kupljen pre nekih 7-8 godina za 3500e i to u full stanju, a golf 2 pre tri godine za 1000e isto u full stanju. U audija smo te prve godine ulozili jos, ae da ne preteram, ali sigurno nesto izmedju 1500 i 2000e... Sve je radilo kako treba pri kupovini, majstor jedan veoma iskusan sve u detalje pregledao i sve bilo kao iz fabrike da je izasao, i kupimo ga, i posle mesec dana jedno po jedno... Sve sem motora ja mislim da je novo ili novo-polovno stavljeno, jednostavno krenulo je i ne staje. A golf 2, xax, evo i danas danas pici kao besan, sem redovnog malog servisa nista drugo odradjeno nije na njemu evo ravno 3 godine, znaci auto azdaja, pu pu da ga ne ureknem Tako da sve zavisi, kakve si srece... Evo i konkretno sada golf 2 i dalje radi kako treba, a audi mi je na popravci, nece da upali... Zato i kazem ovo da bih razgranicio moju pricu, ono osnovno sto se treba odraditi na pocetku, ja to racunam u cenu auta. E posle toga da li cu u narednih godina uloziti jos 200 ili 2000 eura pitanje je, ali svakako te pare necu racunati u cenu auta, nego u kasnija ulaganja u njega. @Ivan_BG, nemam, zato ga i nisam platio 3k Do 3k mi je izaslo sa svim tim sto si naveo, gume imam a konkretno uz ovaj su dosle dobre zimske, jedino eto set felni sto mi fali, no ne moram odmah juriti za to. A ti si napisao ovo: "Ja ih ne bih ni gledao za cenu ispod 3000 eura, dobar dizel toliko kosta.", pa sam te zato pomenuo, sta fali uzeti jeftiniji auto i onda uloziti u njega do 3k pa cak i manje (opet se razgranicavam na ona osnovna pocetna ulaganja od skrivenih kvarova koja ce se mozda vremenom pojaviti), i tim ulaganjem svojim bar znas sta si stavio i kod koga si stavio, nego da platis auto kao onog valjevca sto ga ceni lik 3500 eura, nece da ga da ispod 3200 eura, prica price da je odradjen i veliki servis pre 1000 km-a itd itd, daaaa, danas svi tako rade, odrade veliki servis i posle mesec dana voznje prodaju auto... Tj pokusaju da ga prodaju na oglasu je vec 3 meseca. Po meni je bolja ova prva varijanta, ako nisi tog misljenja onda ti eto valjevac onaj pa ga kupi, javi kako je proslo sve to na srecu, verovanje i falsifikovanje servisne knjizice, ko razume razumece Inace, hvala svima na cestitkama koji su cestitali Sacekajte me do sledece plate pa da castim
  3. Imenjace, raspitao sam se ja, i ne moze da se odradi registracija na taj nacin, osim ako tvoj cale nema neko telesno ostecenje. Koliko sam te razumeo, tvoj cale je imao infarkt, to je isti slucaj kao i sa mojom kevom pretpostavljam, ne bas isti problem, ali je isti fazon, dakle imaju 100% invalidnosti za rad i ispunjen uslov za penziju, ali NEMAJU taj poseban papir, tj resenje, za telesno ostecenje, a samo sa tim mogu da se registruju kola bez onih silnih taksi, pa ispadne registracija nekih 8000 jeftinija. Naravno da ne pominjem ostale pogodnosti, carinjenje, pdv, parking, putarina itd itd. No vidi sa caletom, ako ima telesno ostecenje onda je to to, ali za infarkt se to ne dobija... Nadam se da sam sam ti pomogao. No za svaki slucaj, neka tvoj cale pozove i neka se raspita da li moze ili ne moze dobiti taj papir. Ako te zanima registracija, mene je za 1.9 dakle izasla 30k ravno, sa novim tablicama, saobracajnom i ostalim podrazumevanim tu (nalepnica, tehnicki, polisa i one milionske glupave takse). Tako da onaj ko je lupio na prethodnoj stranici da je registracija 500 evra preterao ga je Osim ako nije mislio na 2.4, onda ok, ali mislim da je prica bila za 1.9. E sada, nije istina da se za dobar dizel mora dati preko 3k... A mozes dati i preko 3k, a da uzmes bezveze auto. Sve to zavisi, i znam milionske slucajeve gde su automobili koji su placeni mnogo mnogo malo i ispod cene da su u full stanju bili, a da su preplaceni automobili imali problema samo tako.. 3k mozda sa sve ulaganjima i registracijom moze da ispadne, samo ako na dobar primerak naletis, a za to treba strpljenja. Evo moj primer, znate da sam uzeo auto za 2400e pre neki dan, napolje i iznutra ocuvana u full-u, par beznacajnih ogrebotina napolje, unutra bez ostecenja, znaci nisam verovao kada sam je video. Rece mi ovaj majstor da je primetio da nije dugo vozen ovaj auto, pa je zato tako i ocuvan, pa je najverovatnije i kilometraza prava od 180k, no nebitno. Nisam stigao da se javim ranije zato sto sam ova dva dana jurio tamo vamo, tako da ce uskoro i slike doci. I za sada sam uspeo da odradim samo veliki i mali servis, i to po ceni od 24k dinara (18k originalni delovi, ne kinezi, i 6k ruke). Ostalo je sve pregledao i rekao da je u extra stanju, osim 5 stvari, od kojih je samo jedna hitna da se uradi, eventualno dve, i to: - Semering, tu curka ulje malo, nista strasno, kaze da ce tim tempom izgubiti 100ml ulja tek na 500 km-a, no naravno to cu zameniti sto pre posto me nervira. - Termostat, ne dize temperaturu na 90c koliko bi trebalo da dize za radnu temperaturu, nego ide do nekih 70-80 kroz grad i u mestu kada radi, cim se pokrene kao da se ohladi pa se spusti na 60-70. Majstor kaze da nije nista hitno ali da bi trebalo da se zameni i to. Ostale 3 stvari su: - Stabilizator jedan nije u najboljem stanju, to i ne mora da se menja odmah, tako da moze jos da izdrzi samo je u losijem stanju. - Neki djavo na klimi, nisam ga ni razumeo najbolje za to, kada ga je stavio na dijagnostiku nema ni jednu jedinu gresku osim te za taj deo za klimu, no klima radi kako treba, zbog tog dela sto ne radi samo se glasnije cuje klima napolje, nista vise, unutra nisam primetio neku buku. - Menjac - menja brzine kako treba u voznji, ne grebe nista, znaci kao saliven je, ali u mestu zapinje kada se iz trece menja u ler, a iz cetvrte u ler jos teze. Sumnja na sajle ili na sam menjac. Ako su sajle nije problem, a ako je menjac to je skupa investicija, ali sa obzirom da menja brzine kako treba u voznji o tome ne moram ni da razmisljam u skorije vreme osim ako se polako sada ne pokvari pa bude poceo da smeta i u voznji (kada cu ga ja pa menjati iz cetvrte u ler kada je auto ugasen realno ) Tako da eto, 2400e auto, registracija 250e, veliki servis i mali servis 220e, semering i termostat da zamenim - neka ispadne i 100e, tako da eto za manje od 3k eura imam perfektan auto po meni Osim ako ne iskrsne jos nesto, ali detaljno ga je pregledao i za sada to je to. A za dalje videcemo
  4. Martini u pravu si, vratio sam. Xaxa, ovaj mi rekao da kako vratis u boardu da se vrati i na satu, fazon hteo je da kaze da je to povezano, ali eto nije, mora i tamo i ovamo ponaosob da se restartuje. A sto se tice kilometraze Dusane, to vec ko zna... Pise da ima 180k, da li je ili nije ne znam, niti cu saznati najverovatnije osim ako dijagnostika ne pokaze pravu kilometrazu. Mogu samo reci da je veoma ocuvan, kako spolja tako i iznutra, tako da cak i da je vracena sigurno nije vracena sa nekih pola miliona... Nego, jedna samo informacija nije tacna iz oglasa, bivsi vlasnik se zeznuo to posto je mislio da ima 85kw pa je tako i stavio, medjutim ima 81kw po svim papirima. E sada video sam da je vecina lybri sa 85kw, pa jel ima neke veze sto je moja 81kw? Naravno, mislim na motor kao motor sto se tice njegovog kvaliteta i izrade, ne mislim na snagu, snaga je neznatno manja, takoreci smesna, vozio sam i sa 85 i sa 81 i ne mogu reci da je ovaj sa 85 brzi i startniji nesto, mozda bi bilo osetno sa 2.4 motorom ali ovako ne, sta je to 5-6 konja... Ali cisto da pitam jel ima neke veze u nekim drugim stvarima, da nisu nesto razlicitije motori radjeni, manje ili vise kvalitetni, i tako to... Naravno dobra stvar sto je registracija manja, evo izaslo mi je sveukupno (tablice i saobracajna ukljuceni u cenu) 30k ravno A za ono prethodno, mozda malo glupo pitanje, ali eto ko pita taj ne skita Totti, ok, mislio sam da si meni napisao, opusteno
  5. Totti, moje pitanje je bilo glasilo kako da znam, tj kako svetle, lampice za esp-abs-asr, no otkrio sam da ili ima posebna lampica ABS, ili ako ima sva tri sistema onda je objedinjeno sve kroz dve lampice, jedna ona za proklizavanje, i druga gde pise abs, a za asr se ili moze ukljucivati i iskljucivati, ili je automatski to namesteno kroz taj sistem za proklizavanje koji je objedinjen esp-om. Tako su meni objasnili, ako su oni mene lagali lazem i ja vas ovde. No, da se pohvalim, kupio sam lybru, i mogu reci da sam zadovoljan. Sve radi kako treba, utegnut trap, motor radi full, sve ostalo sam probao i sve radi, ni jedna najmanja greska, limarijski isto veoma dobar osim neki beznacajnih ogrebotina koje se ni nece videti posle poliranja (jbg nije ni to novo ipak ). Posto jos stoji u oglasu, evo mozete ga tamo pogledati, a kada budem nasao vremena slikacu vam ih i ja malo detaljnije, no slikao ih je i bivsi vlasnik veoma dobro: http://www.polovniautomobili.com/oglas5674095/lancia_lybra_19jtd/ Samo jedno pitanje imam, i to je jedino sto me do sada po malo nervira na autu, a to je sto nece da se vrate kilometri oni koliko si presao od zadnjeg resetovanja. U kompjuteru, u ono TRIP, ga resetujem normalno, i tu pocinje da racuna lepo otpocetka, ali na satu nece da se restartuje nego je nastavilo da broji od desetog kilometra (toliko je imao posle mog probavanja tamo pre restarta). Zar ne treba i tu da se restartuje kada ga restartujem u boardu, ili ipak mora jos nesto dodatno da se uradi da bi se restartovalo i u satu? Prelistao sam i ovaj forum, i googlao, ali nisam nasao resenje nigde.
  6. Za 2.4, jesam video sam, nju cu preskociti... No dao sam cisto zato sto ona ima lepo uslikane lampice te. I dalje nema odgovora gde bi trebalo da se nalaze te lampice za ESP-ABS-ASR, i jel ima jos neka koja bi trebalo da bude upaljena?
  7. Evo: http://www.polovniautomobili.com/oglas5623910/lancia_lybra_24_jtd/ http://www.polovniautomobili.com/oglas5465346/lancia_lybra_19_jtd/ I na jednom i na drugom modelu postoje iste lampice, i to standardne za ulje, akumulator i pojas koje se nalaze na brzinometru, a na meracu obrtaja stoji za airbag i za rucnu na oba modela, a na ovom prvom modelu ima a na drugom nema ovaj neki narandzasti znak, ne znam za sta je. Tako da gde bi tu trebalo da se nalaze lampice za ESP-ABS-ASR, i jel treba prilikom kupovine na jos nesto da obratim paznju, tj jel treba jos nesto da bude upaljeno osim ovoga (nesto za senzore ili za neku od gomilu drugih stvari koja uglavnom svaka lybra ima)?
  8. Znaci esp i abs je obavezan a asr je u dodatnoj opremi. A kako ja vidim da li ima asr ili ne? Znam da je to isto sto i abs, samo abs radi prilikom kocenja a asr prilikom ubrzavanja, ali da li mogu to videti na drugi nacin (na putnom racunaru npr ili nekom drugom mestu), ili cu morati da ga zalecem i lomim? Mozda malo glupo pitanje, ali jbg laik sam tu i tamo za ta novija vozila...
  9. Dusane, ne znam sto je bitno koji oglas sam gledao, moje pitanje je glasilo da li sve lybre imaju ESP-ABS-ASR ili ne. To sto sam napisao gore od opreme isto tako stoji i u oglasu, nije valjda da mi ne verujes pa da moram i oglas kaciti A po slikama ne mozes videti da li ima sve to ili ne. Znaci to sto pise pise, a izostavljeno je ABS i ASR, samo ESP stoji da ima, a vlasnik tvrdi da ima sve. Mislim ne bi mi bio problem da okacim naravno i oglas, no eto zaboravio sam a i bespotrebno je za moje pitanje, no sledeci put cu kaciti i oglas uz pitanje Okacio bih sada taj ali nema ga na oglasu vise, a bio sam zauzet pa nisam ni seo kako treba za komp ova 3-4 dana. Marko-Topola, ko prvi vidi neka javi ovom drugom, rekao sam ti da je i meni keva 100 % invalid, ali si me sada zbunio time sto si rekao da ima razlike izmedju 100% invalidnosti za rad i za telesno ostecenje. Keva kaze da ima samo jedno resenje da je 100% invalid i to je to, ne pise joj nigde telesno ostecenje. Inace ima tumor u glavi, tako da ono, nisam pametan gde to i kako da ga svrstam, i da li moze ili ne moze na kontu toga da dobije telesno ostecenje, posto u jednu ruku to i jeste (da ne pricam detalje). No necu mnogo ni da jurim za to, nije situacija bajna pa da gledam da iskoriscavam nesto, nego ako moze moze, ako ne moze ne mora i kraj price.
  10. Naisao sam na neku lybru, cuo sam se sa vlasnikom, mozda i odem da je vidim ovih dana, mada mi i nije nesto mada ko zna, mozda me i iznenadi uzivo. Nego da proverim samo nesto prvo... Rekao je FULL oprema, a ja sam primetio da nedostaju par stvari. Kada kazem nedostaju ne mislim na to da sam video uzivo da nedostaju, nego nedostaju u okviru opreme koje su ispisane a koje nisu, hocu da kazem da mozda i ima to nego je vlasnik zaboravio da napise, ili obrnutno, da je stavio nesto a to nema. Evo opreme od ove konkretne lybre: Sigurnost Airbag za vozačaAirbag za suvozačaBočni airbagChild lockESPAlarmKodiran ključBlokada motoraCentralno zaključavanjeOprema: Branici u boji autaServo volanMultifunkcionalni volanDaljinsko zaključavanjePutni računarElektrični podizačiElektrični retrovizoriSedišta podesiva po visiniElektro podesiva sedištaGrejanje sedištaSvetla za magluXenon svetlaSenzori za svetlaSenzori za kišuAluminijumske felneBluetoothRadio/KasetofonRadio CDCD changerDVD/TVIz ovoga sam zakljucio da nedostaju dve bitne stvari, ABS i ASR, koje sam primetio da uglavnom sve lybre imaju. Pa moje pitanje glasi da li je ABS i ASR sastavni deo opreme lybre, ili neke imaju a neke ne? Isto tako stavljeno je da ima DVD/TV, sto ne verujem da ima, nedostaje i tempomat, ostalo je koliko vidim na broju. Nije da mi je bitan taj tempomat, ali moze da mi bude cisto argument za cenkanje, posto je rekao da je full oprema a da to eto nije slucaj. No najvise me zanima ABS i ASR, posto koliko vidim svaka je lybra ima osim ove (naravno govorim o opisu u okviru sigurnosti), pa sam time pretpostavio da svaka ima... Tako da pomoc?
  11. Pa da, ima. 100% je invalid, a za ovo je potrebno od 70% pa na vise. Ima ona sve papire, resenje, nisam znao da treba jos neki poseban papir od ministarstva, pretpostavljam da si mislio na ministarstvo nadlezno za rad i socijalnu politiku, no pretpostavio sam da to nisu olaksali i da uvek ima "jos jedan papir". A koliko je to malo para? Ako je 100-200 evra onda se mozda i ne vredi cimati, ali ako je mnogo vise onda sto da ne iskoristim to... A cuo sam da se i pdv moze refundirati, ili je to slucaj ipak samo sa carinom?
  12. Moja majka je 100% invalid, koliko sam razumeo ona ima pravo na refundaciju carine i pdv-a po zakonu, tako da bi mi sve to izaslo mnogo manje. Ne znam ni ja tacno kako to ide i da li moze, moram se raspitati. Ako neko ima iskustva i sa tim, neka napise da znam jel ce mi se onda isplatiti ako vec nece redovnim putem. Hvala Dusane na obavestenju, da znam da ni uvoz onda nije toliko bajan... Cak i da izadje 100-200 evra jeftinije, ne vredi toliko cimanja...
  13. Pa kada sam napisao da treba da imam 400-500 evra da sredim to kako treba da bude, naravno da u to nisam uracunao registraciju, to je posebna prica i ne racunam je u "sredjivanje" automobila. Kad tad se mora registrovati, naravno da je bolje da je registrovan na neki period, ali opet kao sto rekoh te pare ne racunam u sredjivanje. I naravno uslov je da mu je motor i da su mu ostale te bitnije stvari dobre, uslov da bih pre svega kupio auto. Gume isto nisu problem, tako da za ostalo lepo si rekao, veliki plus mali server 300e, sitnice te na trapu, termostat ili nosac motora itd itd - 100 evra, i jos 100 evra ako pretekne na jos neke sitnice. I to ulazi ovo sto sam rekao 400-500e. E sada ja to okvirno sve kazem, naravno da moze da se desi da vremenom otkrivam da ne valja dosta toga, pa se te "sitnice" pretvore i u 600-700 eura, ali zato isto tako moze da se desi da je odradjen i veliki i mali servis, da je trap u full-u, kao i ostale sitnice da rade kako treba, pa da se desi da nemas ulaganja, ili eventualno nekih 100 eura. Sve to imas svoje... Evo pre nekih 8-9 godina kada sam kupio audi 80 (bio je 3500e), videli smo samo da je motor dobar, kao i trap, i kupili smo ga. U narednih par meseci nam je dusu uzeo sa nekim sitnicama, sa gasom, gusenjem, hteli smo ga zapaliti koliko nas je zezao na pocetku, i sve u svemu nas je izasao jos 1000-1500e preko... Ali zato kada sam uzeo golf dvojku za caleta pre tri godine, em sam je platio 1000e (1992.godiste, auto ocuvan u full-u, znaci daleko ispod realne cene pre 3 godine), em nije cale imao nikakvih, ni onih najmanjih ulaganja, narednih godinu dana, a evo i do dan danas samo redovan servis je radjen, nista drugo, i auto je i dalje cakum-pakum. Tako da sve to zavisi kakav primerak uzmes, i ne mozes uvek sve videti da li je dobro ili ne...
  14. Imenjace, vredi, ali zavisi koji, konkretnije koje godiste 3k je ipak mnogooo preko realne cene za 2001-2-3 godiste lybre... Sto rece neko medju prvim post-ovima ove teme, nije problem ni da predje realnu vrednost cene, ali da se predje kroz moja kasnija ulaganja u auto, tada cu znati sta sam uradio i kada sam uradio, ovako em da platim 3k em da gledam u pasulj da li je to sve ok, a ne mozes znati da li je sve ok prilikom kupovine. Naravno, mozes ti i kod mehanicara da vidi neke osnovne stvari, da li je ok motor i tako to, na dizalicu se moze videti sve oko trapa, ali ima tu jos 100 stvari koje se ne mogu videti tog momenta pri kupovini. I svestan sam ja da sta god uzmem moram imati u dzepu jos 400-500 evra da ga sredim da bude onako kako treba da bude. Naravno ovo ne mora da znaci, ali moze da se desi. A ima li neko iskustva slucajno sa ovim primerkom, tj da li je neko isao da ga zagleda : http://www.polovniautomobili.com/oglas4875342/lancia_lybra_19_jtd/ Ovakav bi bio kada "bih ga ja pravio", tamno plavi sa plavom alkantarom iznutra, sa sve opremom (jedino nije navedeno da li ima mf volan, niti se vidi na slikama, no pretpostavljam da ima posto je sve ostalo uglavnom navedeno), pa rekoh ae prvo da pitam ovde da nema neko negativna iskustva sa ovim pre nego sto krenem na put za Nis Ostali, ne stidite se, dajte jos koje misljenje za ona moja pitanja koja sam postavio na prosloj stranici

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...