Jump to content
FAS Goran

hamas

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About hamas

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Private
  1. Auto na prodaju http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/66595-fiat-punto-19-jtd-132ks/ Cena 2500e fiksno. Moze ovlascenje,zamene me ne zanimaju.
  2. Ljudi prodao bih ovaj autic zao mi je ali moram da ulozim u posao,auto je stvarno dobar moze ovako sa cipom moze cip i da se skine svejedno je,ako je neko zainteresovan neka mi se javi,auto ima servisnu knjigu sertifikat za stakla garanciju na ksenone 2 kljuca.
  3. Ne moze nikako da ima 137hp izracunaj opet 132hp ti je 20%
  4. Ne znam koliko laze nisam probao na navigaciju,ali kad sam isao jednom prilikom bas sam pravio poredenje navigacija-sat mislim da nije neko veliko ostupanje nesto tipa na satu 100km/h nav 97 98 od prilike nisam siguran. Bas tako,posto nikada izlazna snaga iz motora ne moze da bude ista i na tocku,dok se prenese preko menjaca poluosovina lamele izgubi +- 20%
  5. Iskopah i ove slike kad sam ga tek uzeo.. Ovo je bilo hitno za menjanje Rasturanje,pranje i voskiranje Detaljno opran motor i motorni prostor holadanjaci vezni limovi itd Sve u kompletu izvoskirano detaljno Farbanje dobosa Kompletno rasturanje farova,ciscenje,poliranje,dihtovanje ugradnja led pozicija ksenona i osram sijalica sa dugo svetlo. Steta sto nisam sve uslikao dok su sredjivani farovi imam samo sliku od sijalica lol Kompletno sredjeni Vrh gepeka presvucen u karbon kao i stubovi vrata
  6. Plan mi je bio da podignem ovaj auto oko 120ks na tocku cistih hp,ali izbio nam je problem,sa tim sto auto ima elektronsku boost kontrolu,tj elektro ventil,i turbinu smo trebali da podignemo da radi na 1.4 bara,ali jednostavno elektronika nece da ocita parametar,uspeli smo da je podignemo za oko 0.2 i odmah je poceo manje da cadi,i dobio odmah jos 4hp tj sa 102hp sa tocku na 106.2hp,sledece sto smo uradili je zamena map senzora koji je pravio problem i dobili smo ocitavanje sa novim 2.5.5 i tu je odmah skocio na 110.1hp,ali i dalje je problem u pritisku turbine posto zeza elektronska kontrola pritiska,a da je obicna klasika crevo sa rasteretnog ventila na turbinu za 30e moze da se resi problem i da se podigne pritisak opusteno,i sada mi je resenje ili turbina 2.4jtd ili prepravka rasteretnog i ugradnja istog koji ima u sebi fabricki odusku kada treba da rastereti posto moj nema,ali nisam ni lud da se zamlacujem sa tim,jel i ovako vidim da ce kvacilo da vrisne,inace sto se tice potrosnje odusevio sam se 5,5 do 5 na otvorenom,i 6 do 6,5 po gradu do 2000rmp,a kada se pritisne ljucki ode i do 10 na 100km. Inace da bi se na puntu izvukla ovolika konjaza od fabrickih 74hp na tocku,potrebno je da sve bude u top stanju,ja sam mog proverio detaljno pre cipovanja,znaci turbinu,motor,menjac,sve i opet je posle cipovanja pokazao gde je los,prvo map senzor,posle lamela itd. Evo i snimka nista posebno cisto da se vidi ubrzanje. http://tinypic.com/player.php?v=160ya7o%3E&s=8#.VHOvsclRyHh Ovo je bilo do cetvrte brzine,tj cetvrta na 3800rmp,za petu nisam imao puta,vozili smo ga dve glave kad je uradjen.
  7. Marko bgd to ti je konjaza na tocku,ocigledno se ne razumes,a na tih 110.1 dodaj 20% pa preracunaj pravu konjazu Utisci su jako dobri mislim sto se tice vuce,povlacenja izmedju brzina itd,ali najveci je problem sto dimi kao lokomotiva i kliza mi lamela u 4 i 5 brzini. I zato cu to da skinem ukoliko sutra. Jel bolje da prezalim pare za cip nego da dam posle za korpu i lamelu jos toliko i vise
  8. Za sumnjive ljude dokaz Inace to vozim na autu jos najvise 2,3 dana i momentalno skidam...
  9. Da predstavim puntica 2001 godiste 1.9 jtd bio 86ks sada 132ks,inace auto u fabrickom stanju... Odradjene neke sitnice,cip,tamljenje stakala,ksenoni,led pozicije napred i osvetljenje tablice,popravljen vufer i cd sanzer,inace auto uvezen 2008godine iz nemacke od prvog vlasnika,a od 2010 stajao u garazi i hvatao prasinu,i na kraju dosao kod mene Bez imalo muke stigao i na Pefkohori
  10. Ljudi pozdrav,imam brava 1.2 16v 1998 godiste,i motor mi je riknuo,sada imam nedoumicu tacnije nisam siguran,imam kod drugara udarenog punta 1.2 16v da litaj motor pase u brava sraf na sraf posto mi na oko deluje indentican? Hvala ljudi unapred na odgovoru.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...