Jump to content
FAS Goran

Djape Corleone

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  1. Da to svakako, to i planiram da uradim i to baš detaljno da je pregleda, jer ja sam nikako ne mogu da ocenim i pored svega sto sam napisao kako se ponašala u vožnji.
  2. Jasno mi je to sada i iz dana u dan znam po malo više o ovom autu, tako da ću lakše da donesem odluku. Ali svakako neću žuriti, sačekaću dok se u potpunosti ne uverim da je pravi izbor za mene. I čekam još komentara i sugestija, ako ih bude naravno. Hvala svima mnogo na dragocenim savetima.
  3. Ja posle svega što sam pročitao i čuo o ovom autu, nisam ni sumnjao u njegov kvalitet, samo jednostavno njegova tvrdoća u vožnji me je bacila u sumnju kada sam ga vozio i to me je odvratilo od kupovine, jer prosto nije ono na šta sam ja do sada navikao. Ali svaki auto mora da ima neku vrlinu i neku manu, toga sam svestan i svakako da je motor najbitnija stavka. Ali uveriću se i doneti konačnu odluku kada provozam barem još jednu. Hvala na pomoći. Važi hoću, obavezno ću najaviti ako budem u prilici da dodjem. Hvala na tome.
  4. Hvala na korisnim informacijama Igore. Da li postoji još nešto na šta posebno treba da se obrati pažnja ili je to to? Pomenuo sam da se dok sam ga provozao pri većem usponu u par navrata začulo blago pištanje, da se tako izrazim, što je verovatno u vezi sa nekim kaišem i verovatno takodje ne mora da bude znak da je nešto zrelo za zamenu? Jer po servisnoj knjižici u kojoj je sve uredno vodjeno od kada je auto u Srbiji, njemu je do velikog servisa ostalo još oko 30 000 km, a na poslednjem su zamenjeni svi kaiševi (set zupčastog kaiša, kanalni kaiš i njegovi ležajevi), filteri i pumpa za vodu, ako se dobro sećam.
  5. Pa razmišljao sam u pravcu, ako postanem vlasnik ovog auta, čisto sebe da pripremam i edukujem polako o troškovima servisa i odrzavanja. A ovaj sjajan forum i njegovi članovi mi mogu mnogo pomoći u tome. A iskreno sam i napisao na početku same teme da sam laik za ove JTD motore i Fiat automobile, pa sam pomislio da je ta tvrdoća kvačila dovoljan simptom za skoru zamenu. Ali eto još jedne nove informacije koju sam primio k' znanju sada...
  6. Hvala na odgovoru, pomogli ste mi puno, znam sada otprilike i koliko me ulaganje čeka oko zamene kvačila, ako uzmem ovaj auto. Iz Beograda sam Igore, dobra ideja, hvala ti na predlogu. Predpostavljam da se na forumu redovno objavljuju datumi i lokacije okupljanja? Pa ću pratiti dešavanja. Ako su takve fabrički, onda mi je mnogo lakše da se odlučim imajući u vidu i tu potvrdjenu informaciju. Planiram ovih dana, čim budem imao malo više vremena, da se angažujem oko isprobavanja još makar jednog primerka. Pa ću i tada steći još bolji utisak, a Vaši cenjeni komentari i sugestije mi puno znače u donošenju konačne odluke.
  7. Hvala na još jednom korisnom savetu. Čitajući sve ove utiske po forumu vezane za Mareu i raspitivajući se kod ljudi, stekao sam utisak da je auto jako izdržljiv, a prilično jeftin za održavanje. Ali na mene i pored svega toga ovaj primerak koji sam probao nije ostavio neki utisak (ako izuzmemo motor koji je stvarno dobar), odbija me ta njegova tvrdoća na putu. Pa me zato interesuje da mi vlasnici ovog automobila kazu kako se njihove ponašaju na putu. Woodoo da li je i Vaša u voznji tako tvrda (ne mislim na kvačilo, nego ležanje na putu i amortizacija), da li je to inače karakteristično za njih?
  8. Igore hvala na pomći. Kvačilo je tvrdo prilično, čak šta više do te mere što ti kažeš da se potpomogneš levom rukom, nisam nikada doživeo nešto slično, ali auto lepo kreće i pored toga, startan je i nema nikakvog lupkanja i potresanja tokom vožnje, osim što se na par uzbrdica začuo na kratko zvuk kaiša, onako kao pištanje (toga sam se tek sad setio da napišem). Do velikog servisa je po njegovoj evidenciji ostalo još 30000km (a pogledao sam u knjižici da su radjeni servisi uredno i na vreme, bez nekih dodatnih ulaganja, samo uobičajeni) i vlasniku manje-više verujem da ne prikriva ništa od mene, jer ipak se poznajemo. Sačekaću da čujem još neka mišljenja, pa ću videti šta mi je dalje činiti.
  9. Dovla hvala ti na jako brzom odgovoru. Jedino mi preostaje onda opcija da probam da provozam neku sa oglasa, jer drugačiju opciju nemam. Nisam pametan, ako je to konkretno samo do amortizera (što bih morao da se uverim od strane nekog iskusnog vozača/majstora), onda to nadam se i nije veliko ulaganje. Jer što ti kažeš on bi trebao da bude mnogo udobniji od malih vozila (ne mislim na prostor i komfor, nego baš na ležanje na putu). Što se tiče udobnosti, evo samo jednog primera, drug vozi Fabiu u kojoj smo skoro svaki dan zajedno, vozim je i ja često, ona kao puter upija i neke ozbiljnije rupe i neravnine na putu, a ovo šahte i sitnice da ne pominjem, ni ne oseća. Možda mi i zato ova Marea delovala tako gruba i tvrda, ali ipak mislim da tu nešto baš i nije potaman (pa i ako uporedim sa ostalim Fiat-ima u kojima sam se vozio). U svakom slučaju znači mi svako mišljenje i isprobacu sve opcije koje mi se ovde predlože.
  10. Moje Poštovanje i pozdrav za sve članove foruma. Nov sam ovde sto se tiče registracije na forumu, ali već duže vreme čitam utiske, savete i komentare oko kupovine automobila. Naime, planiram kupovinu Fiat Marea-e weekend, i smatram ovu temu pravim mestom za postavljanje pitanja, ako nisam u pravu molim Vas slobodno me ispravite i usmerite na pravo mesto. Blizak poznanik prodaje Mareu weekend (nije je stavljao još uvek na oglase, tako reći čeka mene da se odlučim, pa imam dovoljno vremena da razmislim, proverim i raspitam se o još nekim detaljima). Auto je 2001. god., motor 1.9 JTD, oprema ELX, kilometraža na satu 230.000 + neki km i ja imam nekih nedoumica, koje se nadam da ću otkloniti uz savete iskusnijih vlasnika pomenutog automobila. Ono što sam uspeo da pročitam i saznam preko ovog foruma od bitnijih stvari na koje treba obratiti pažnju, jeste: 1. plivajući zamajac i set kvačila (auto je kod njega od 2007. uvezen iz Fiorentine i kaže da on još ništa nije radio povodom toga, niti ga je ikada njegov dugogodišnji majstor iz AP sporta na nešto oko toga upozoravao), 2. normalan rad motora prilikom paljenja i gasenja (nisam ništa neouobičajeno primetio, auro pali iz cuga i motor mirno radi, ne čuje se glasno, niti se trese), 3. podrhtavanje auta prilikom kretanja iz prve brzine (ja, doduše kao neiskusan po pitanju ovog modela i motora, nisam primetio ništa čudno, auto stvarno ima mnogo snage i lepo povuče bez ikakvog potresanja, provozao sam je nekih 5km po dosta lošem, brdovitom i neravnom putu). Jedino što mi je napomenuo da je možda potrebno od ulaganja jeste ležaj zadnjeg desnog ramena (ponekad se čuje krckanje u predelu zadnjeg desnog točka), ali to nije ništa skupo predpostavljam (ako je to u pitanju). Sad ćete možda reći ovaj je lud, zašto uopšte postavlja pitanja kad je na autu sve ok :-) ali ono što je jedino meni lično zasmetalo jeste "tvrdoća" (ako mogu tako da se izrazim) na putu, slaba amortizacija i najmanjih rupa (npr. šahte na putu). Naravno ostaje i to da nisam naviknut na ovaj auto (uglavnom sam vozio manje benzince koji su mnogo bolje "upijali" naše inače loše puteve) i da mi je mozda to zbog toga toliko zasmetalo, dok se ne naviknem. Svakako bih ga oterao i kod nekog svog majstora pre kupovine da ga detaljnije pogleda, ali me zanima Vaše mišljenje, da li je to uobičajeno za ovaj auto da je takav pri vožnji (razumem i da je težak i velik), da je prilično tvrd i krut na našim putevima (čak je i volan nekako krut, iako se ne čuje nikakav neprijatn zvuk prilikom namotavanja i ne zanosi ni u jednu stranu, stabilan je kada sam pustio ruke sa njega). Nekako sam stekao osećaj kao da mu je loša amortizacija, ako razumete šta hoću da kažem. I takodje je kvačilo jako tvrdo, treba jače da se pritisne, u odnosu na ono na šta sam ja navikao do sada, mada hvata na pola i kao što već rekoh auto kreće snažno bez nekog osetnog trešenja i podrhtavanja. A s obzirom da znam jako malo o ovom auto iz svog ličnog iskustva, značio bi mi svaki dodatni savet i predlog. Hvala unapred svima koji budu voljni i izdvoje vremena da pročitaju i odgovore mi.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...