Jump to content
FAS Goran

dimbranislav

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About dimbranislav

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis

Previous Fields

  • Garage
    Fiat stilo 1.9jtd, 85kw, 2002

Recent Profile Visitors

638 profile views
  1. Ko od ovih majstora za dizne radi kompletno ceo posao. Mislim na dijagnostiku, skidanje, ciscenje, eventualni remont i ponovno vracanje i provera na dijagnostici. Dakle treba mi neko ko ce sve da zavrsi. Naravno neophodno je da stoji iza svog rada i da da neku razumnu garanciju za to sto je uradio.
  2. Slazem se srdjos-om, to treba da se lepo proveri. Generalno nisam od ljudi koji rade nesto napamet i nagadjaju, zato sam i resio prvo da ispitam sta se desava pa da onda menjam sta bude trebalo. Ne bih da kupim novi nosac, a da mi on ponovo nastrada za recimo 6 meseci do godinu dana jer recimo dizne nisu bile dobre ili protokomer ili ko zna, pa su uzrokovale velike vibracije motora. Iz tog razloga sam pitao za dizne. Treba mi pouzdan majstor koji zna sta radi. Imam mnogo negativnog iskustva sa Niskim majstorima. Prosto neverovatno sta sve ljudi rade i pricaju samo sa ciljem da musteriji uzmu novac. Cuo sam za Misica, ali me zanima da li jos neko postoji u Nisu koji moze sa sigurnoscu da proveri dizne. Zanimaju me vasa iskustva sa njima.
  3. Donja dva nosaca su zamenjena prosle godine. Crnog dima ima samo u slucaju ako turiram auto i udjem crvnu zonu sa brojem obrtaja (valjda bese preko 4500 obrtaja) i u tom slucaju ima dosta crnog dima. Na obtajima do 4000 skoro i da nema dima. Neka srednja potrosnja je oko 6l/100km. S tim da je recimo 35% gradske voznje a ostalo je na otvorenom. Ne trza on kod pustanja gasa, vec jednostavno kad dodje u tom opsegu od 1800 do 2000 ortaja osete se malo jace vibracije. Takodje i na leru, cim dodam malo gasa vibracije nestanu.
  4. Nosac motora (ispod akumulatora) je najmanji problem. Pitanje je da li je nesto izazvalo njegovo stradanja. Hteo sam da prvo proverim/sredim dizne pa onda da zamenim nosac. Takodje, nisam napomenuo u predhodnom postu, vibracije se javljaju i na nekih 1800-2000 obrtaja kada kocim motorom. Ponekad se jave i u normalnom rezimu kada odrzavam brzinu na tih 1800-2000 obrtaja. Ali da ne zagadjujem temu, to je mozda pitanje za neku drugu temu. Zna li neko gde u Nisu mogu da proverim dizne sa sigurnoscu i koliko bi me to zadovoljstvo kostalo?
  5. OK, hvala puno na odgovorima. Znaci da nijedan od ovih alternativnih dijagnostickih sw ne moze da ocita korekcije? Hteo sam da proverim dizne bez rasturanja, jer imam velike vibracije na leru i cim malo dodam gas one nestanu pa sumnjam na dizne.
  6. OK, onda sta moze da ocita korekcije. Koji sw mogu da koriatim za tu namenu? Citao sa predhodno na jednoj alfi 156 1,9mjtd 100kw i to lepo radi.
  7. Pozdrav svima, Stilo 1.9JTD 2002. 85kW, imam problem kada pokusam da ocitam korekcije dizni. Koristim MultiEcuScan i ELM dijnostiku. Kada selektujem korekcije dizni on samo prikaze mernu jedinicu a korekcije ne ocita. Kasnije cu postaviti screenshot da vidite o cemu se radi. Da li neko ima ideju zbog cega se to desava? Da napomenem da druge parametre lepo ocitava. Recimo lepo ocita da su sve 4 dizne klase 2, lepo ocitava obrtaje motora i ostalo....
  8. Dobro i koliku potrosnju treba da pokazuje moj auto ako koci motorom? Je li 2 litra normalno ili nije?
  9. Pozdrav svima, Da li je normalno da kada kocim motorm trenutna potrosnja bude oko 2L? Dakle spustam se niz brdo i kocim motorom, recimo u 3 stepenu prenosa. U tom trenutku racunar pokazuje trenutnu potrosnju koja nikad nije manja od 2 litra. Auto je Fiat Stio jtd, 85kw, 2002. godiste.
  10. Nazalost, danas sam primetio neko lupkanje u prednjem trapu . Podignem auto malo cackao da vidim sta je, kad ono jabucica na desnoj viljusci dobila luft . Tako to rade nasi majstori, glavi alat je cekic
  11. Problem resen. Problem je bio prednji levi lezaj. Ne znam sta da kazem za ove "servisere i majstore", kada klijent mora da trazi kvar . Ali dobro barem sam resio problem. O ceni, koliko je sve to kostalo i koliko sam izgubio zivaca i vremena bolje da ne pisem .
  12. Ovako problem jos uvek nije resen. Zamenjen lezaj poluosovine, lezaj desnog prednjeg tocaka i to u gore pomenutom servisu. Brujanje i dalje prisutno. Po upustvima servisera stavio sam u menjacu aditiv liquid, ja sam nasao moil MoS2, i presao nekih 40-50km i nista nije pomoglo. Onda zamenjene prednje gume sa zadnjim i izbalansirane i brujanje i dalje prisutno. Ovi iz servisa ne zele da traze kvar i da dokazuju da su njihovi lezajevi uredu nego predlazu da pozajmin gume pa da probam. Iskreno dosadilo mi je vise da ja trazim gde je problem. Zar ne bi trebalo da oni dokazu da je ono sto su uradili korekno i da mi rese problem. Jer sam ja menjao lezaj pocka na njihov predlog . Puko sam nekih stotinak evrica, izgubio grdno vreme i zivce, a problem je jos uvek tu . Inace kupio sam nove gume u Agrohim-u aprila ove godine. Gume su Henkook. Trap je tada centriran kod njih. Koliko se secam gume nisu brujale do pre dve nedelje, tako da ne vidim neki razlog zasto bih sada morao da pozajmljujem gume zbog probe. Da li mozda neko zna sta moze da pravi ovaj problem Stvarno vise nemam zivaca, vremena i para da ih tracim uzaludno

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...