Jump to content
FAS Goran

BaneT

Members
  • Content Count

    467
  • Joined

  • Last visited

About BaneT

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

4554 profile views
  1. zanimljivo je da kad 1238 grešku obrišem, upalim auto i nema greške. Ispod 500 jedinica mi je vrednost vazduha, EGR otovren 100% i onda posle 10ak sekundi egr padne na 0%....i eto greške, a protok vazduha skoči za još nekih 100 jedinica...
  2. Pozz U pitanju je alfa 156 sw. FES mi pokazuje traženu količinu vazduha oko 300 jedinica. Meni pokazuje skoro duplo...rezultat 1238 greška Prvo sam mislio da je do EGR....očistio...pa MAP....očistio...u međuvremenu mi izbacio i overboost (rešio čišćenjem Pierburg ventila) . Stavim drugi protokomer tj. MAf i daje mi vrednosti skoro 500, ali mi ne izbacuje grešku 1238. Vratim moj (čistio ga sa kontakt sprejom) i opet mi iste vrednosti daje. Protokomer je onaj sa dve metalne pločice, šta tu ima da se pokvari? Tempereatura je ok. Dakle, ili da kupim novi (Pierburg-nisam ni znao da ga i oni prave ili kinez) ili da dam poslednju šansu mom, tj. da popravim? ima li neko iskustva sa popravkom istog?
  3. xexe, hvala hvala... Kole...nije redak motor...ali je teško naći taj motor u alfi 156 karavan, mk1 verzija limarije...dakle pre one face lift serije.
  4. evo nekih od limarijskih problema i rezultat rešavanja istih...inače moja kola...ostao sam dužan prikaz one nove Talije.....posebno nju kačim posledice lošeg pranja kola (englezi to zovu paukova mreža ili ti swirl): a ovako sada izgleda malo krupnije to sad izgleda:
  5. Obećao sam fotke...evo ih...dakle AR 156...1.9 jtd 16 V...ali mk1....retkost sa ovim motorom u karavan verziji pošto sam slike kačio i na alfinom forumu ...ovde ću taj post razbiti na dva dela....lakše mi da uradim c&p ))...pola je prikaz kola...a pola radovi na limariji...poliranje...zna se gde ću to ovde okačiti, styling deo....
  6. da ne bude zabune....3M je ranije imao mnooogo čepova...tj pasti...pa je promenio priču...možda naletite na neku staru flašu pa krene tripovanje lično, tim starim serijama 3M nisam bio zadovoljan iz 2 razloga...cena i otežano skidanje paste za plastika i guma po kolima.... ovo drugo je iziskivalo sat dva dobre zaštite stakla, gumenih i plast.delova pre nego se krene u rad sa mašinom....jer kad počne da vrca ..
  7. obećah neke sličke...evo jedne drugarove Hondice...boja pre poliranja bila ful oksidacija...poznat problem sa pigmentom crvene boje ukoliko nema lak preko i posle Trenutno radim još jedan crveni auto...prešao 2kkm...dakle nov....uništena pranjem kuhinjskim sunđerom...zelenom stranom...znam ovde jednog koji je isto tako prao ali je ovo gora varijanta za poliranje...jer ima bazu laka preko crvene akril....dakle nije klasična metalik...samo je baza tu....bez kristala, perli.... Poliranje je mašinski sa Siapol programom, i paste i sunđeri... p.s. Clay bar onaj koji sam pazario je majka!!!! Odlično radi posao....sačuvaj bože šta sve izvuče iz boje...
  8. po meni Milane, drž se ovog što je John napisao... dellas...vidljivi su ti tragovi rđe...bio ranije farban?
  9. crna je ipak bolja...najtamnija...ali najteža za rad....biće ovih dana slika sa moje strane...obe boje
  10. Kupio krajem prošlog decembra u Beogumi...prešle nepunih 2000 km...garancija...odlične...eto...maltene nove... cena 70e za obe
  11. ma pranje je čisto "dekoracije" radi. PRobao sam sa K2...ide odlično...ali treba doći do svih uglova...kupio sam dužu četku kao pojačanje pa ćemo videti hvala na savetima a taj FAM nisam znao da ima u AP-u, odlično !
  12. primetio sam da si redovan na ovom topiku i da te zanima tema...probao karnubu? Verovao ili ne tražim je jedno godinu i po dana...nema gde nisam gledao...to je meni extra..i pre 5 dana naletim na pumpi...ovaj brend što se u poslednje vreme forsira kod nas K2-poljaci....englezi i ne rade toliko sa njom...ja je straaaššno gotivim...pogotovo kad mi dođe neko sa tamnijom bojom...perverzno daje dubinu boje...ništa joj toliko ne da koliko karnuba...a probao sam doosta voskova...onih silicon free naravno.
  13. ćuti...još nisam našao vremena...nisam ni mali servis uradio na alfi...ni za to nemam vremena...a kamoli za veliki...pa za trap...pa tek onda "lim" nizak auto...ima dosta potpisa kamenčića po haubi i malo po krilima...boju i lak sam kupio...glina je tu...ma samo da navatam vremena i pada prvo styling ko šiša mehaniku...ccccc....

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...