Jump to content
FAS Goran

nemmen

Members
  • Content Count

    196
  • Joined

  • Last visited

About nemmen

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd-Vozdovac

Previous Fields

  • Garage
    bravo 1.6 16v 2001 & alfa romeo 1.9 jtd 8v 2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zucko nasao drugog vlasnika, otisao u prave ruke - moze katanac.
  2. Ok, to nisam znao. Evo detalja: Fiat Bravo 2001 godište, 1.6 motor, benzin, 16 ventila, 76kw, 103 ks Fotke: Cena je 1500e fixno Tel za kontakt je 064/1377557 Detaljan opis: Vlasnik sam duze od 4,5 god. Originalna kilometraza. Registrovan do 28.12.2016god. Redovno radjeni svi servisi - posedujem dokumentaciju i detaljnu evidenciju svega sto je uradjeno. Menjani su: diskovi, plocice,lambda sonda, bendix, veliki i mali hladnjak, senzor temperature, termostat na hladnjaku, reostat, automat za rikverc, senzor polozaja radilice, solje amortizera,izduvna grana na glavi motora (boljka ovog modela jer je od gusa), dihtunzi na glavi motora, katalizator prednji, abs senzor... Ostale karakteristike: trap dobar-centriran prosle god.,sva svetla u kabini su led,xenoni Bear 4300k H1 kao glavno svetlo (u garanciji), dobar akomulator (Exide Premium EA530 53Ah 540A),8 guma sa dobrom sarom (TIGAR WINTERA u dimenziji 185/60 R14 DOT 3213 i BFGoodrich 195/50 R15 G-Force Y DOT 0410) ,dva seta felni (celicne 14ice i alu 15ice),LLumar folije stavljane u profesionalnoj radionici, modifikovana muzika - pusta mp3, kompletno farban ceo auto, KN filter, KW amortizeri, skracene sportske i set obicnih opruga, bele plastike migavca, zatamnjene plastike stop svetla, konzola sa naslonom za ruke prepakovana iz maree, radjene po narudzbini koze za rucnu i menjac,menjan ceo izduv - fabricki nov (pod garancijom) i jos mnogo toga. Mana je klima koja ne radi jer mi nije ni trebala (auto se koristi na malim relacijama kao drugo vozilo u porodici) i tvrdo kvacilo. Pozdrav
  3. Hvala za komentare, cilj mi je da prodam auto bez cenkanja...zato sam i stavio link ka temi gde se vide i slike i svi opisi . Trudim se da imam pošten pristup pa sam u oglasu naveo i nedostatke... @Buca_Tipo pogledaj jos jednom moj prvi post na ovoj temi: imaš prečicu ka temi koju sam otvorio pre 5god a sve slike i dodatni opisi su na oglasu za koji je postavljen link...i više nego dovoljno (daj mi primer kad kupujes auto gde mozes da vidis kompletnu istoriju prethodnog vlasnika,sa slikama ,opisima,cenama,svim detaljima servisa...) pozdrav svima
  4. Pozdrav, dugo sam vec ovde pa je dovoljno ako ispratite moju temu: Evo i oglasa: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7982025/fiat-bravo-16-16v Srecna kupovina.
  5. ...samo kao info ako se neko razmislja za marku Galfer (porucio iz NS-a) - stavio sam na zadnje tockove seriju standard diskovi+plocice i extra sam zadovoljan, koci ujednaceno,nema neravnomernih riseva na disku,nema skripanja,cviljenja i sl. ...preporuka (cena je oko 100e za komplet za alfu 156) *krivo mi sto napred imam Textar u kompletu...mada se i on nije obrukao
  6. Da li kompresija pokazuje 100% stanje motora - nekoliko ljudi cije misljenje cenim su mi rekli da to ne mora da ukaze na problem,tj da uljana kompresija moze biti ok iako je problem do karika. Koji je metod provere turbine? ... ono sto kazu ima lufta i baca ulje ne mora da bude do turbine, definitivno...
  7. nista spec - sipka skoro nista a vrlo malo na cepu, baca plavkasto sivkasti dim...a pri jacem dodavanju gasa zacrni
  8. Help - pls dajte savete, situacija je sledeca: alfa 1.9 jtd trosi 1l ulja na 1200km . Uradjeno : - zatvoren EGR ventil, - ciscen senzor pritiska turbine - provera turbine (stara je bacala ulje i imala luft - stavljena sveze reparirana ispravna) - provera izduva (ciscenje) - zamena motornog ulja i filtera (Selenia WR 5W40) - ociscen prvi katalizator,drugi je probijen Nakon zamene turba bilo je bolje neko vreme a onda ponovo pocinju problemi sa povecanom potrosnjom...sta raditi dalje? Bio sam kod Gorana,Dese i u jos jednom servisu...kod Gorana menjao turbo, Desa rekao da je (taj stari,zamenjeni turbo je merio i bio je dobar) problem u motoru, ovaj treci savetovao otvaranje motora (odokativnom dijagnostikom).
  9. Postalo je zategnuto - na dva mesta su me odbili tj nisu mogli da mi urade tehnicki kada sam hteo da produzim registraciju...na trecem mestu mi covek zavrsio,bez slikanja i kaze da ce murija uskoro poceti da primenjuje zakon u tzv nedeljnim akcijama...jbg
  10. ...neko je hvalio lika iz rakovice Dejana, ali njigov tel je nedostupan...ima li neko info?
  11. Poz svima, odsvirao mi zadnji lonac na bravu 1.6 2001 god. pa razmatram opciju ugradnje prohromske cevke od katalizatora do kraja (znači, izbacio bih srednji protočni i onaj mali predzadnji) gde bih stavio jedan od nastavaka sa linka (umesto zadnjeg lonca koji je odsvirao) http://www.kupujemprodajem.com/Auspuh-Sportski-4314863-oglas.htm Da li neko ima slična iskustva i kakav bi zvuk i preformanse dobio? Standardne opcije (gde zadržavam fabrički izduv) su : - cevka + zadnji lonac od alumiziranog lima debljine 1.5mm sa dve god garancije = 6000rsd - cevka + zadnji lonac imasaf ? cena Dajte predloge/savete
  12. cena za domaci? 85/116 (kW/KS) 1.9 jtd, moze u alfu 156..?
  13. sa mareinim dobijas i duvaljku za putnike na zadnjoj klupi, kad vec radis da znas...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...