Jump to content
FAS Goran

proka

Members
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

  1. Ne prodajem i ne pravim cak ni u autu nemam ali video kako radi. Pitao kad bio na tehnickom da li je neko imao sa tim ugradjenim covek kaze ima najskorije bio ford koji imao bolje izduvne gasove od svih tipova takvih motora a ne samo od tog motora ranije... Uostalom evo i dokument o tome sa nekim merenjima ali i on je verovatno lazan ili nisu znali da izmere https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/q71/s720x720/10313579_418585881615601_3666090614489228575_n.jpg
  2. Da ali kad kazes "Ja mogu slobodno (i neskromno) da kazem da imam dovoljno znanje iz principa rada motora, i svih fizicko-hemijskih procesa na kojima se zasnima rad motora, jer mi je to i profesija i hobi pa se proucavanjem istih bavim i u slobodno vreme" onda iskoriscenje treba da znas jer je to osnova. Isto kada je Nidza rekao da se iskoriscenje smanjuje opterecenjem alternatora ti nisi spomenuo u sledecem komentaru pa se verovatno slazes sa njim :rofl: Rekoh ti vec vraticu se i u prvi osnovne ali gde ces ti kad znas manje od mene
  3. I ja prerastao ucenje pocetnih stvari oko motora a tebi srecno ucenje bas tih stvar
  4. Ma da sve je tacno sto kazes ti ima i probao pa iz iskustva znas.
  5. I ja cu uvek da se setim tvog komentara kad upalim svetla ili muziku :rofl: Ata to ako nema na internetu ne znaci da nije objavljeno uopste... Slozio si se da ima na starim motorima a sad kazes da je perpetum mobile odoh ja da kupim neku ladu pa da vozim perpetum mobile
  6. Sam sebi vecu jamu kopas da pitao jer znam i rekao ti koliko je a ti si nekoliko stranica unazad napisao "Ja mogu slobodno (i neskromno) da kazem da imam dovoljno znanje iz principa rada motora, i svih fizicko-hemijskih procesa na kojima se zasnima rad motora, jer mi je to i profesija i hobi pa se proucavanjem istih bavim i u slobodno vreme" a nisi znao tacno iskoriscenje istih. Isto tako ostvario ustedu od 10% na svom autu pa bi voleo da vidis samo 1% vise ustede od toga tj. 11% a ovde kazes mislim da je 50-60% kad ti kazem do 50% ti kazes to je isto iako razlika moze da bude i 10%, a i za to trazio po internetu pa ako toliko znanja imas nije valjda sa istog nego iz knjiga bar bi tako trebalo pa otvori procitaj pa napisi a ne nisam siguran ne znam tacno i tome slicno. A ovo oko svetala Nidza je napisao komentar nakon sto smo ti i ja komentarisali ISKORISCENJE GORIVA i rekao kako cu ja da povecam to iskoriscenje ako isto SMANJIM opterecenjem alternatora sto nema veze sa mozgom jer iskoriscenje je toliko koliko je a to da li ga opterecujes na radilici alternatorom ili preko menjaca kad brze ides je druga stvar.
  7. A kakve veze ima veca potrosnja goriva zato sto rade svetla sa iskoriscenjem samog motora? Snaga da ali iskoriscenje Nisam dosao do nikakvog zakljucka sam si rekao evo: I rekao si oko 50-60% a toliko imaju najbolje iskorisceni dizeli koji se ne upotrebljavaju u autu nego do 50tak % su u najboljem slucaju, razlika nije mala i nikako nebitna.
  8. Otkinem jos par procenata to sto opteretim alternator? Koliko li onda "otkine" drugi potrosaci kao svetla i slicno Mogu da se vratim i u prvi osnovne ali u koji se vi vracate kad ne znate koliko ima iskoriscenja motor i da se to iskoriscenje smanjuje sa opterecenjem
  9. Eto vidis ne znas tako nesto a pises svasta... 60-65% imaju ali jos napredniji kakvi se koriste na brodovima do 50-52% u autima. Neki dokumenti pa procitaj i ti, kad zavrsis javi da ti dam jos: http://dspace.mit.edu/bitstream/handle/1721.1/27061/56802232.pdf?sequence=1http%3A%2F%2FUNIVERZITET http://hho4free.com/documents/Hydrogen_reformation_generator.pdf http://hho4free.com/documents/Effect-of-hydroxy-HHO-gas-addition-on-per.pdf
  10. Ata da li znas koliko je iskoriscenje goriva na tvom mjt motoru?
  11. I ja isto kao Dusan, koji nadjes u boljem stanju kupuj. Dobro bi bilo da probas i jedno i drugo da osetis kakvi su u voznji iz vise razloga... Ja bih verovatno prevagnuo na stranu dizela iz razloga redovnog godisnjeg povecanja cene tng-a (pred zimu a na prolece ostaje ta cena) i smanjenja prostora vec (relativno) malog auta...
  12. Ispravka vodonik i hho nisu bas isto... Start i stop nema veze sa iskoriscenjem goriva i isto tako ne budi siguran da je gorivo u potpunosti iskorisceno na novijim motorima, i o tome pisao ranije. Kazes da se ne vredi truditi za 2% ustede a pre toga da zamenom filtera imas manju potrosnju, ili stavljas lose filtere sipas lose gorivo ili ih ne menjas redovno to bi trebao da znas...
  13. Vidi ovako nagledao sam se glava i klipova motora i kazem ti ni u snu golf iz prethodnih klipova ne moze imati onakvo stanje. Poredis sijalicu na upaljacu i hho gen. je poredjenje kao turbine i one ventilatore na usisnoj grani motora... Ja samo kazem da to sto trosi gen. mozda moze da se nadoknadi ako bolje sagoreva i opet da ponovim licno gledao kako na istom motoru menjaju elektroniku na bobini zbog koje ima 2-3 varnice i motor ima vise snage iako sve to trosi vise struje-mozda je taj slucaj sa hho mozda i ne. Ali vozio renoe koji su trosili vise iako su manji laksi i stedljiviji motori jedino megan moze da ima tu potrosnju ali on pun sa ljudima tezi kao prazan espace a da me ne demantuje ata sa ekonomicnom voznjom tempomat namestis i ne pipas pedale tako da ljudski faktor nema uticaja... A to da li je samo kod nas i nije tako iz nemacke dosao covek i tamo mu ugradili na audiju isto iz austrije covek tamo ugradio. Na dalje ako bude nesto korisno i vezano pisano za temu ukljucicu se ako ne necu se raspravljati, svako dobro.
  14. Ok mozda je skromno ali motora nije pa vrlo dobro znam o cemu pisem. Da ponavljam opet ono sto sam pisao cemu, opet ce da se izokrene neko ko haubu otvara samo da dosipa vodu za brisace ali zato veoma dobro cita sta kako radi na internetu a na forumima redovan i takvi su veoma zanimljivi kad im das da promene nesto na motoru Uglavnom da se ubedjujem vise ne mogu nego lepo sedite u auto i snimite manju ili istu potrosnju i na taj nacin dokazite a ne da nagadjate jer je ocigledno da za drugo nemate znanja.
  15. Ne nije cdi paljenje nego sa bobinom ali ima visestruku varnicu i trosi vise struje... Nisam ni rekao da auto industrija tezi da motor bude veci potrosac nego da pumpa na cr motorima mora da se teze okrece zbog veceg pritiska ali motor manje trosi zbog boljeg ubrizgavanja, bar procitaj ono sto sam napisao. I ako bi samo uzeli ovo sto si ti napisao onda se ni pumpa na cr motorima ne uklapa (i jos mnogo stvari) da manje trose ali kad se ukljuci jos nesto onda se taj gubitak nadoknadi usled boljeg sagorevanja, a predpostavio da nemas uredjaj jer se ne vidi takvo znanje iz tvojih postova...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...