-
Content Count
219 -
Joined
-
Last visited
About DRAGANCE
-
Rank
Regolari
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
beograd
-
Interests
402 street race
Previous Fields
-
Garage
punto mk1 hgt+nitro- KGT project
Recent Profile Visitors
-
naslov sve kaze
-
Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE
DRAGANCE replied to jevta BG's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
rezervoar cemo da pravimo ...... ps dobra ti nalepnica na zadnjoj soferci -
The ''KGT'' project 2015
DRAGANCE replied to DRAGANCE's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
krecemo polako sa kozmetikom bilo bi glupo da ostavimo zardjale remenice srafove I podloske kartera cu malo osveyiti sta ti je italijan ocisceno I odmasceno karter je pretrpeo par sitnih udaraca ... -
Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE
DRAGANCE replied to jevta BG's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
pedale resavamo ovih dana ..... a samim tim I cilindar kvacila -
Juce odradjen , napred je spusten 5cm a nazad samo 2cm
-
neshaoct reacted to a post in a topic: Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE
-
gorank82 reacted to a post in a topic: The ''KGT'' project 2015
-
Axic reacted to a post in a topic: The ''KGT'' project 2015
-
The ''KGT'' project 2015
DRAGANCE replied to DRAGANCE's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Xaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!! Dobra komedija -
neshtry reacted to a post in a topic: The ''KGT'' project 2015
-
neshaoct reacted to a post in a topic: The ''KGT'' project 2015
-
neshaoct reacted to a post in a topic: The ''KGT'' project 2015
-
gorank82 reacted to a post in a topic: The ''KGT'' project 2015
-
The ''KGT'' project 2015
DRAGANCE replied to DRAGANCE's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
pozicioniranje zavrseno, odlucili smo se za menjac od HGT motora, najmanje prepravki i smatramo da je dovoljno "brz" da isprati motor .... cilindar kvacila ostaje stari, levi i zadnji nosac kao i shalterica, problem je korpa kvacila, udara u zvono menjaca, pravimo distancere od 13mm i za sada deluje da ce sve biti kako treba prilikom pozicioniranja smo primetili da se dve remenice naslanjaju na sasiju, znaci bice malo secenja i varenja, nista strasno za nas pravimo privremeni desni nosac kako bismo znali da je motor u pravom polozaju, kasnije ce biti tu jos radova i verovatno drugi nosac ... -
DraganUS reacted to a post in a topic: The ''KGT'' project 2015
-
The ''KGT'' project 2015
DRAGANCE replied to DRAGANCE's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Gogo, ne stajemo dok ne padnemo oprastamo se od HGT motora i pozicioniramo novo srce kako bi napravili "privremene nosace" -
jevta BG reacted to a post in a topic: Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE
-
gorank82 reacted to a post in a topic: Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE
-
The ''KGT'' project 2015
DRAGANCE replied to DRAGANCE's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
situacija nije bas sjajna, mnogo ulja, rdje, masti, nastavljanih zica i creva ... bice tu posla... malo brusilica, cetka, aksel, benzin, antirost i mnoooooogo truda sad vec pocinje da lici na nesto i otvara nam volju za daljim poslom .... -
The ''KGT'' project 2015
DRAGANCE replied to DRAGANCE's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
novije ne znaci i kvalitetnije, tu je brat Jevta pa cemo videti razlike izmedju 8v i 16v idemo dalje, pala je odluka da se malo bavimo ono po cemu nas znaju ,,,, detaljnost, pedantnost ..... vadimo motor iz crome i krecemo sa rasturanjem, ribanjem, briskanjem ..... -
Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE
DRAGANCE replied to jevta BG's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Uvek sam tu da pomognem zdravoj konkurenciji -
The ''KGT'' project 2015
DRAGANCE replied to DRAGANCE's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Eto, resismo I mi da predjemo na sledeci stepenik, atmosfera je ok ali bez turba... ne moze da se vozi bas brzo... posle loma motora trebalo je videti sta dalje, da li ici na neku jacu atmo kubikazu ili upustiti se u nama nesto poprilicno nepozato, nikad nisam voleo turbo motore pa me I nisu nesto zanimali, ali odluka je ipak pala, zasto da se I tu ne poigramo??? sta cemo, gde cemo?? prva ideja nam je bila audijev 1.8 turbo motor, dostupni su, ima delova I nisu ni skupi ,,, citamo, gledamo, pregledavamo ... ma nekako mi nije to bas to ... aj da ubacimo 2.0 16vT, italijanski program, I njega ima svuda kao I delova .... jurimo oglase, raspitujemo se .... slaba vajda, em ih nema em svi kukaju na njih ... sledeca ideja je bila 20VT ... njih ima, svi su u losem stanju .... I svi kukaju na njih sasvim slucajno iz razgovora sa kolegom Grudicem sa 402 dolazim do informacije o 2.0 8v turbo motoru, to je old school motor, bije ga glas da je izdrzljiv kao mazga I da trpi dosta boosta ..... ali aj ga nadji u ovoj prokletoj srbiji .... pojavljuje se na oglasima lancia thema sa tim motorom ali crknutim, vlasnik prodaje iskljucivo ceo auto ali ne zna sta je sa motorom .... trazimo dalje I uspevamo u januaru 2017 na minus 20 stepeni da pazarimo fiat cromu 2.0 8v turbo, nije neko sjajno stanje ali posluzice za dalje radove baza ostaje ista.... fiat punto mk1 -
The ''KGT'' project 2015
DRAGANCE replied to DRAGANCE's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije -
jel mrdnuo projekat??
-
Evo i Punto GT u mom vlasništvu
DRAGANCE replied to jevta BG's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
bravo jevto
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".