Jump to content
FAS Goran

allenp

Members
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

About allenp

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 02/29/1968

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    sisak

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 1.9 jtd
  1. da mislim da je moj pri kraju, još radi ok pa neću mjenjat, ali moglo bi biti do toga. ako se počne ovo češće događat promijeniti ću ga, zasad je samo 2x u 2 mjeseca to bilo.
  2. evo sad još jedno pitanje koje mislim da nema veze s prethodnim. primijetio sam sad drugi put otkad sam kupio auto, da ako jako kratko držim ključ okrenut kad palim auto, tj taman ga držim tako dugo da auto upali, ali ono doslovce ni tren dulje od toga, auto se upali ali radi čudno nekako rondavo i traljavo, ne znam kako to opisati, kao da lupa ili ronda (ne tipa da je nešto labavo i nabija nego čudan zvuk ima). onda jednostavno ugasim auto i upalim ga ponovo ali sad malo duže držim ključ da zavergla kako spada i onda je sve normalno, normalno vozi zvuči i vuče. dakle desilo mi se ovo danas drugi put u ovih mjesec dana i oba puta na istu foru - kratko držim ključ kod paljenja okrenutim da starter vergla. zanima me što može biti razlog toga.
  3. ali zašto se onda promijeni zvuk motora baš u tom trenutku kad to prestane?
  4. već sam bio uvjeren da si pronašao uzrok zvuka i evo sad u 23h sam išao u garažu pomicati auto, otvarati jamu u garaži da vidim i od ispod, uzeo ogledalo i lampu, zavukao ruku između tih plastika i gledam taj španer, kao i ove druge (mislim da su 3 komada) i ne vidim te vibracije, gledam od ispod auta, gledam s gornje strane i ne vidi se ništa. a zanimljivo zvuk kao da dolazi od te strane kad sam ispod auta, baš tamo gdje je remenje, a sad se čuo u frekvenciji tipa 3 puta u sekundu ili tako nekako. kuc-kuc-kuc pa kao da malo stane pa opet. i onda nakon recimo 2 minute rada u leru (ništa nije radilo, samo auto, ni svjetla, ni radio ni klima, ništa), ugasi se, s tim da se u tom trenutku blago promijeni zvuk motora. i onda se više ne čuje to kuckanje i kliktanje. a baš je tako slično kao na ovom videu gore. i znači kao da dolazi od nekud od alternatora ili od kompresora klime ili s te strane, ali mi nije jasno što se to na autu promijeni nakon par minuta da to prestane?
  5. da izgleda da je ovo, vrlo sličan zvuk daje! ali mogu vidjeti španer odozgo, a ne vidim da se ovako ponaša, makar, možda i ne vidim tako dobro kako mislim da vidim, pogledat ću pozornije. je li moguće da i španer zupčastog remena radi to isto? i zašto se tako ponaša kad je i kaiš i španer novi? je li pretegnut ili premalo stegnut ili šta? i zašto se čuje samo dok je hladan tj nakon prvog paljena par minuta nakon svih ostalih 30ak sekundi ako i toliko? poslije više ne.
  6. mislim da nisi u pravu. ja sam danas reda radi (nije mi davao neke simptome da ima takvih problema) išao čistiti egr, map i klapnu gasa, auto sam kupio prije mjesec dana, napravio sve servise i reparaciju dizni, auto ima original 125.000km. kao što rekoh, nije davao do znanja da nešto ne štima, ali kad sam skinuo sve to troje, pogledao u usisnu granu, imao sam što vidjeti. pa to je pekmez, to su komadi i mrvice čađe pomiješane sa uljem i tko zna čime, sva ona rebra na usisnoj grani su zapunjena tim sranjem, a posvuda unaokolo je cca 1-2 ili više mm sloja tog dreka, pekmeza, kako god. auto ne troši ulje barem nisam primijetio u ovih 1000-1500km. naravno, nisam uspio to očistiti, jer morao bih skidati cijelu usisnu granu a ni onda ne znam kako bih to sve skinuo, jedino što sam napravio, e sad ne znam je li dugoročno dobro ili nije to što sam napravio, detaljno usisavačem (nekim starim šugavim) usisavao i usisavao što god sam mogao od tog mulja iznutra, dok nisam dobio zadovoljavajuću površinu da ne vidim te komade i pekmez. klapnu, map i egr sam očistio, egr je bio poprilično prljav tj čađav, a map skoro ništa, malo tog pekmeza je imao po sebi ali baš malo, kao da je nedavno promijenjen, a mislim da nije. klapna je isto bila nešto prljava, ali je funkcionirala dobro, nije štekala ni zapinjala, svejedno sam je očistio najbolje što sam mogao. egr je zapinjao ali sad više ne bi trebao. išao sam napraviti probnu vožnju nakon svega, auto vuče i radi kao i ranije, ne primjećujem neke razlike, odlično radi i na leru i na gasu i vuče ko zmaj, sve super, ali nadam se samo da si nisam strusio tih govana gdje nisam smio a da se neće moći progurat kroz ispuh van auta... uglavnom, ne vjerujem da je talijan projektirao auto da se vozi pun tih govana i smeća i pekmeza i samo čekaš kad će koji komad se otopit tj otpast sa stijenke i začepit ti dizne ili turbinu sredit ili tko zna što.
  7. znate li ima li kakav relej ili kontakt s desne strane motora (gdje se nalazi remenje i remenice)? kutija s osiguračima je na lijevoj strani ali ima li još što s desne strane ili prema sredini a da bi moglo proizvoditi takve zvukove?
  8. na lybri mi je počelo nešto kliktati otprilike kao kad imate ključeve u džepu i onda oni jednom kliknu kad napravite korak, ili tipa zvuk kao da se neki prekidač tipkalo upali, tj napne metalni jezičac kao oprugu i preskoči. dolazi od strane remenja s desne strane motora, a kad nakon par minuta rada na leru prestane se to čuti, mrvicu se i promjeni rad motora, ne znam kako, ni ne ubrza ni ne uspori nego malčice promjeni zvuk. inače nikakvih drugih simptoma nema, sve apsolutno sve radi i auto vuče ko nenormalan, ne dimi itd.
  9. imam neki čudan zvuk koji se nasumično pojavljuje u prednjem desnom dijelu ispod haube, otprilike iza desnog kotača, zvuči mi kao da se neka sklopka pali, ono tipa "škljoc", ili kao da neki strujni luk se uspostavlja, ili kao da se čuje kapanje vode u posudu punu vode.... ne znam kako bih to bolje opisao, čuje se onako odjednom bez nekog pravila u razmacima tipa 10 sekundi, samo dok je motor hladan, kad se zagrije prestane. inače u vožnji ništa ne primjećujem, auto je bez greške, upravo servisirano sve što je trebalo biti, jedino što se desilo je bio kratki spoj prilikom montaže žaruljice u trećem štop svjetlu (dodirnula se plus i minus dva kontakta u grlu žaruljice), nakon čega je pregorio 10A osigurač od žmigavaca, ali sam ih povadio sve ne bih li vidio jesu li čitavi (i vratio na isto mjesto svaki, jedan po jedan vadio i vraćao), uključujući one u motornom prostoru ispod haube. ne znam šta bi u tom dijelu motora moglo proizvoditi takve zvukove, gledao sam po noći misleći da je neki kratki spoj u pitanju ali ne vidim da igdje bliskaju iskre tj strujni lukovi, remenje je novo montirano kao i španeri pa ne vjerujem da su oni.
  10. lazna uzbuna, gasi se nakon 40ak sekundi, mozete brisati temu i pardon.
  11. Svijetli mi lampica u vozačkim vratima koja osvjetljava podizače stakala i kad je auto ugašen i kad su sva vrata zatvorena i kad je zaključan.... Ne znam da li to znači da svijetli lampa i s donje strane vrata, ne vidim.... Na komandnoj ploči ne piše da su neka vrata otvorena, sve je ok, ali lampica u vratima i dalje radi. Kako to popraviti? Hvala!
  12. hvala puno, mirna savjest je ipak najvažnija!
  13. promijenio senzor i sve ok, ali... prilikom lemljenja drugog senzora sam zamijenio žice tj obrnuto ih zalemio i sad ne znam smijem li to tako ostaviti (zasad sve radi i dobro pokazuje temp)? postoji li mogućnost kakvog problema ili ne daj bože kratkog spoja ili kvara?
  14. točno, upornost i još jedno pakovanje smaca je riješilo problem hvala!
  15. jel kad se to naprska treba cekat ili se moze nakon par sekundi vec trljati? ja sam cekao 5-10 sekundi nakon prskanja islo je dolje, sad ne znam samo koliko je to efikasno.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...