Jump to content
FAS Goran

stiviii

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Problem konacno resen,u pitanju su bili konektori na diznama malo kontakt spreja i problem resen.
  2. Trzao je i na plinu i benzinu,sad je sve to vraceno na fabricko,plin je potpuno raskacen i auto ide savrseno,nema nikakvih problema
  3. Auto je poceo da trza kad se zagreje,i to kad ga startujem hladnog ujutru mogu da ga vozim sve dok ga ne ugasim i ostavim 15-20 min a onda pocenje da trza i trza sve dok se potpuno ne ohladi i tako iz pocetka,juce mi je majstor iskljucio plin i sad je sve vraceno na fabricko ali mi je rakao da je za taj motor bolji neki landi renzo uredjaj,pa mene interesuju iskustva drugih korisnika stag uredjaja.
  4. Imam u puntu ugradjen plin koji je do pre neki dan radio sasvim normalno,onda je poceo da pravi probleme,uredjaj je stag 200-4 ,valtek dizne,tomasetto isparivac,bio sam kod majstora i kaze da taj uredjaj nije dobar za motor na mom puntu i predlaze ugradnju drugog. Interesuje me da li jos neko koristi ovaj uredjaj na puntu 1.2 16v i kako se pokazao?
  5. Pozdrav svima,moze li mala pomoc,imam punta sportinga i kod mene su brisaci radili normalno do pre neki dan kad su odjednom prestali sa radom proverio sam osigurac i zamenio ga drugim ali cim dam kontakt osigurac ponovo pregori,da li je neko imao slican problem.Inace ne radi mi nista sto se ukljucuje preko desne rucice ni brisaci napred ni pozadi ni prskalice za vodu sve crklo,ako neko zna o cemu se radi bio bi mu zahvalan na komentaru.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...