Jump to content
FAS Goran

Keta

Members
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

About Keta

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Požarevac

Previous Fields

  • Garage
    1,6 16v

Recent Profile Visitors

1076 profile views
  1. Svaki komentar je suvišan. Sve što si rekao je na mestu i dokazano u praksi. Puteve, rupe, zakrpe, kolotrage itd, ne vredi komentarisati. Dovoljno ih spominjem svakodnevno, odnosno putare, firme, političare (obično po porodičnoj liniji) jer se celim putem vodim šablonom prva-druga, prva-druga, pa se malo poradujem nekih 50 metara ubacim u treću, pa ponovo vraćam na šablon prva-druga itd...Sažvakana priča odavno.
  2. Tačno tako. 225 je širina gume a 45 je odnos visine i širine. Dosta njih misli da oznaka 45 predstavlja debljinu same gume, tako da ih zbunjuje razlika kako je manja guma na papiru u stvari veća. Ja teram 225-45-R17 i svestan sam da je trap preopterećen. Za sada je sve ok, utegnut je maksimalno, ali ga zato pažljivo vozim po neravninama kao da prevozim deset paketa jaja u gepeku, i to me nervira. Nikakva korist od nih osim što lepo izgledaju. Teško se nalaze. Ja već danima jurim dve zimske, mada mislim da je možda pametnije da kupim 215-x-R17. Km/h umanjuje ali zanemarljivo. Potrošnja sasvim zadovoljavajuća 6-6,5l/100km. Spušta i na 5,8 na otvorenom ali u kratkim intervalima. E sad, po gradu nisam baš merio, ali verujem da je povećana. Mogu da zamislim koje je uživanje voziti po gradu sa nekim uskim gumama R15 u "CITY" modu.
  3. Hvala na komentaru. Drago mi je što se slažeš samnom u vezi boje, ali ukusi su različiti, a i svako svog konja hvali tako da se ne treba upuštati u raspravu oko toga. Nagledao sam se svega i svačega, i lepog i totalno bez ukusa, nikome do sada nisam rekao "e ovo ti nije trebalo". Svako na svom autu radi ono što misli da će biti lepo i taj stav uvek podržavam.
  4. I ja tipujem na ECU. Dijagnostika mi je u tom trenutku izbacila grešku P1684 Motorised throttle(plausibility) . Greške koje počinju sa P16xx bi trebalo da su izlazni signali sa ECU, tako da ne verujem da je problem u klapni gasa.
  5. Ide "Strela" za sada sve je ok. Ima već skoro mesec dana kako sam prešao sa motora u auto. Nervira me ponekad ona lampica za AIR BAG ali rešićemo i to lemljenjem i gašenje preko MES-a. A o našim putevima i 17-tice gumama ne vredi komentarisati. Tu pizdim redovno. E da, jednom mi se desilo da sam parkirao auto na minut i kada ga ponovo upalio nije reagovao na papučicu gasa. Radi u leru sve ok, ali papučica mrtva. Proverio sam kontakte na klapni, malo prodrmao konektor, nije pomoglo. Tako nekoliko puta ga upalio i ugasio, i papučica je odjednom proradila. Od tada nemam problema. Ako se još nekome desila slična situacija neka piše u čemu je problem...
  6. Ili je neka plastična žabica pukla i pala na izduv i istopila se. Imao sam ja takvu situaciju sa rebrastim crevom na grani, a i malo je puštao ulja kao što kaže kolega MS PK pa je smrdelo na sve strane. Malo je čudno što se oseća samo pri većim brzinama.
  7. Odjednom je Stilo počeo da troši oko 25l na 100km, izuzetno crn dim na auspuhu, nemiran rad na leru itd... Priključim ga na dijagnostiku, nema nikakve greške osim što je grafikon pokazivao izuzetno bogatu smešu. Manometar pokazuje da pumpa gura odličan pritisak u magistrali. Morao sam od nečeg da počnem sistemom eliminacije. Skinuo sam dizne, očišćene ultrazvučnom kadicom i probao ih kako rade pod pritiskom. Kao što je dijagnostika i pokazala 2. i 3. dizne su napunile epruvete do pola dok su 1. i 4. nalile do vrha. Zaboravio sam da napomenem da sam prvi koji je skidao usis, dizne i ostalo. Nije ništa rađeno nikada. Bila je gomila prljavštine. Oprao sam sve lepo, dizne razradio impulsivnim čišćenjem pod pritiskom, ponovo u ultazvučnoj kadici sve dok epruvete nisu bile izjednačene na sve četri dizne. Vraćeno sve nazad na auto, upalio ga, sve isto kao da ništa nisam radio. E tu sam poludeo. Opet dijagnostika, opet ništa. Pratim vrednosti, ima blagih odstupanja ali ništa drastično a ovamo izbacuje živo gorivo na auspuh. Krećem sistem eleminacije proverom vrednosti senzora multimerom. Logično krećem od MAP senzora, lambda sonde i svih konektora koji su u vezi sa sistemom ubrizgavanja. MAP je ok, malo lošiji konektor zbog blizine izduva ali ok, radi. Lambda sonda grejač ispravan ali primetim da je menjana i tu prestajem sa merenjem vrednosti. Potrošio 20l gorivan na leru dok nosam ustanovio u čemu je problem. Naručim novu sondu i vidim da nema blage veze sa ovom što je bila na autu. Neko je pre mene nešto tu čačkao, vidim lemljeni oni kontakti, a sonda je verovatno neka univerzalna. Crna kao ugalj. Ugradim novu sondu, upalim auto i onda je usledio blagi osmeh. Stilić prede kao mače. Pogledam iza nema ni D od dima. Krenem da ga probam, odjednom je štucnuo i kao da je blago detonirao. Kao da je odradio proces samočišćenja katalizatora. Ko se razume zna o čemu pričam. Sada je sve ok. Kao da vozim drugi auto.
  8. Evo i mene u temi ASR failure-loose connection. Par dana radi normalno pa počne da luduje. Upali par lampica na tabli i ništa ne radi osim pokazivača goriva i brzinomer. Vidim da se kod većine gasio auto prilikom izbacivanja greške. Kod mene auto radi normalno, ide. Malo lošije performanse ali ide, ne gasi se. Akumulator nov, punjenje odlično tako da sam to izbacio kao uzrok. Prekidač ispod papučice kočnice proveren, radi bez problema.Celu instalaciju sam pretresao ali uzalud. Može li biti problem u nekom releju ili tako nešto? Dijagnostika izbacuje par grešaka ali ništa konkretno. C-CAN veza u prekidu i slično. Svaki savet je dobrodošao...
  9. Vozio sam Bravu 1,6 16v 1996god. Po nekim statistikama sa fiatovih sajtova to je u principu isti osavremenjeni agregat. Ta Brava je sa 400000km na plinu čupala asfalt. Auto je išao kao nenormalan. Zadnjih dana pre nego što sam ga prodao, svi šrafovi na poklopcu bregaste su mogli rukom da se odviju jer su otišli brezoni, ali auto je išao, sedneš pališ, voziš. Bio sam prezadovoljan tim autom. Ajde Brava počela da truli tu i tamio i rekoh da prenovim garažu kupim Stila isto sa 1,6 16v agregatom računajući da je isti kao i onaj na Bravi, ajde znao sam za problematičnu elektroniku, ali pošto mi je između ostalog posao usko povezan sa tim mislio sam da ću te defaulte uspešno rešavati, međutim totalno razočarenje. Na crtu bi većina Brava 1,6 pokidala Stila sa istim agregatom. Tvrdim da je agregat 1,6 16v koji je Fiat ugrađivao u koncept Bravo/a jedan od najboljih u zadnjih 20god, naravno odmah iza JTD.
  10. Potpisujem. Mada i JTD motori boluju od sličnih bolesti. Generalno kompletni koncept Stila, bar do 2004god ima fabrički default sa elektronikom ma koliko se Fiat potrudio kontra marketingom da prikrije propust. Neverovatno je koliko je iscrpljujuće rešavati problem koji bar ovde na forumu svrstavamo u kategoriju "gremlini". Evo danas upalio Stila, imao neke obaveze u gradu i posle par km, čim se malo zagrejao, greška nestaje, lampice se gase, auto radi kao da ništa nije bilo. Vozio sam ga ceo dan i nije palio nikakve greške. Ostala je samo upaljena check lampica motora uz poruku "engine fault" ali je auto radio sasvim normalno. Odradio sam proces rotafonike, ugasio check lampicu i vozio se do malo pre bez ikakvih problema. Bord radi savršeno, uzimam u obzir da sam ga sinoć rasklopio totalno i preletovao pinove. I eto šta sad? Vozim dok ponovo ne počne da luduje i tada ću definitivno skinuti ECU i pregledati ga ima li negde hladnog lema ili nešto slično.
  11. Izmešten je na stranu do akumulatora, distanca 2cm zbog hlađenja i izvedena masa do agregata. Večeras sam skinuo bord komplet sa osiguračima, sumnjajući da on ne luduje ali osim jednog sumnjivog pina sve je u redu. Prelemio sam ponovo sve pinove za svaki slučaj ali ništa nisam dobio. Sve po starom. Probao sam i da pomeram rukom sve snopove provodnika i konektora koje sam uspeo da pronađem u nadi da će u nekom trenutku pokazati znakove života jer u vožnji tako ponekad proradi sam od sebe ali isto bezuspešno.
  12. Motor je 1,6 16v piše ispod avatara. O tim felnama neću više da diskutujem, stvar ukusa. Ako se nekome sviđaju roze neka farba u roze i gotovo. To mi je sada poslednja stvar o kojoj razmišljam. Ovaj problem sa ASR-om me izluđuje. Pre par nedelja sam skinuo ECU primetio par sumnjivih pinova, prelemio ih ponovo alatom koji koristim za reparaciju matičnih ploča i sve je radilo bez problema do pre par dana. Problem je počeo ponovo da se javlja iz čista mira, u vožnji samo se popale lampice, pola table ne radi, pa onda proradi sam od sebe, pa opet neće i tako u krug. Kad izgubi konekciju radi samo cajger za gorivo i brzinomer, sve ostalo u banani. Ne izbacuje nikakvu dodatnu grešku na bordu osim loose connection. Akumulator u garanciji, dobro punjenje, svi konektori očišćeni ali on tera po svom. Ne znam. Razmišljam da skinem tablu sa osiguračima i pregledam je. Ukoliko to ne pomogne skidam ECU i radim kompletnu reparaciju, ali sve gledam da to ostavim za kraj. Ne može da se vozi ovako, jako je trom, izbacuje crni dim na auspuh i troši 20l. Dijagnostika izbacuje nekoliko Unknown fault coda i C-CAN line error Piše koji je motor, mani sad slike enterijera, totalno nebitno, planiram da rešim problem sa elektronikom, za ostalo ćemo lako...
  13. Ma da. Još ga nisam ni omilovao kako treba i evo ga: "ASR Failure Loose Connection"...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...