Jump to content
FAS Goran

Vajs

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Vajs

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/07/1980

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 1.9 JTD
  1. problem resen, bio kod majstora, ocistio regulator i pumpu u rezervoaru. lybra pali, za sada
  2. uf, jel mozes bar da iskopas negde sliku tog regulatora da ne skidam na pamet ako ti nije problem
  3. @Kuvalja: mislis da je moguce da je prljava pumpa u rezervoaru? gorivo izlazi iz filtera na crevo, kad dam kontakt i kad se upali pumpa. a i dijagnostika pokazuje nesto drugo? @bglion skinuo bih regulator ali ne znam ni gde se nalazi, i da li je to moguce u mojim uslovima posto nemam kanal. a isto i taj senzor pritiska na rail-u...
  4. pozdrav svima. evo i ja da se javim sa svojim problemom, mislim da je ok da se nastavim na ovu temu, da ne otvaram novu. juce mi se auto ugasio u voznji i posle toga vise nije mogao da upali. odslepao ga nekako do firme, posto sam krenuo na posao, i posle zavrsenog radnog vremena, a to je nekih 7 sati kasnije, posle par pokusaja auto nekako upali, ali se kao pomalo gusio kad mu oduzmem gas. posle toga kad sam ga ugasio nije vise nikako upalio. e sad, danas pozovem jednog lokalnog majstora sa dijagnostikom i dijagnostika kaze senzor visokog pritiska goriva, a greska je P0191. u opisu greske stoje dve mogucnosti, taj senzor ili voda u gorivu? isto sam primetio da pumpa koja navlaci gorivo sada radi duze, i do 10 sekundi pre nego sto se ugasi a do sad je radila 3-4 sek. juce sam promenio i filter goriva, i probao sam da skinem crevo posle filtera, gorivo ide kad mu dam kontakt. jedino sto me sad zbunjuje je sto mi taj majstor predlaze da promenim kompletnu pumpu visokog pritiska, jer navodno me polovna pumpa izadje isto kao i nov senzor? predlaze mi da uzmem pumpu od coveka koji je u tu u istom mestu, koji ima brava isto 1.9jtd i koristi ga za delove. ima li to smisla, jel uopste ta pumpa odgovara za libru, i da li je stvarno pametnije uzeti polovnu pumpu umesto da zamenim samo senzor?
  5. evo kako je to bilo krenuo sam normalno sa prvom pa sam probao da ga malo jace lupim po gasu pa da ga navucem u drugu. isto tako i u trecu. na moje cimanje gasa auto ni malo nije poskocio vec lagano ubrzavao....
  6. probao sam auto u voznji i to samo na parkingu jedan krug. posto nemam iskustva sa dizelasima probao sam da ga navlacim prva-druga treca sa jacim gasom ali je auto bio dosta trom... posle mi kolega koji je bio sa mnom i koji vozi dizela kaze da ne mogu tako navlaciti dizelasa kao benzinca i da je to normalno dok ne dodje na 2000 o. tako da sad vise i nisam siguran . sto se tice vesanja vlasnik kaze da je radio kompletnu levu prednju viljusku i poluosovinu (ne razumem se mnogo tako da je mogao da mi kaze sta hoce) i da jos treba da se menjaju zadnji silen blokovi. klima radi koliko sam uspeo da primetim... a sto se tice strucnog pregleda planiram da vodim jednog lokalnog majstora, iskusnog sa dizelima, pa ce i on dati svoje misljenje.... koja je cena motora podizaca? i zaboravio sam da dodam da mi je vlasnik rekao da je menjao kvacilo (kaze lamelu, korpu i druk lezaj). auto inace lepo pali, bez tresenja, isto se tako i gasi, motor samo stane. kod turiranja lepo radi, ujednacen zvuk, nisam primetio nikakve cudne zvuke sve mi deluje ok. isto tako lepo i krece, nema trzanja ni cudnih zvukova....
  7. Pozdrav, u kupovini sam trenutno, bio sam da gledam jednu libru konkretno ovu: http://www.polovniautomobili.com/oglas3683047/lancia_lybra_jtd/ auto nije bas u najboljem stanju dva podizaca ne rade, levi retrovizor polomljen, malo ulubljenje na desnoj zadnjoj strani, levi bocni zmigavac slomljen...nije bas najbolje ocuvan ali kontam sve su stvari koje bi se sredile. ono sto me brine je sto pre paljenja kad dam kontakt na velikom displeju pise "check oil sensor" (ili nesto u tom smislu, uglavnom problem je oil sensor) i na tabli pored km sata svetli crveno "CHECK". kada upalim motor sve to se ugasi, check vise ne svetli i na displeju ne prikazuje vise ni jednu gresku. ali onda posle par sekundi pali se lampica za grejace, koja se pre toga normalno ugasila i svetli jos nekih 10 sek. i ugasi se . citao sam ovde na forumu da se to desava ako je neki od grejaca otisao ali me brine to sa tim senzorom za ulje. kad sam podigao haubu, video sam ulje na krajevima creva za turbinu i dosta ulja ispod njega . cuo sam da to moze biti samo problem sa dihtunzima, ili moze biti nesto vece? posto sam do sada vozio samo benzince, interesuje me kako se moze najlakse proveriti da li turbina radi? pokusao sam da mu lagano dodajem gas i da cujem da li ce se upaliti al ili sam ja gluv ili se turbina nije upalila ako moze neko da prokomentarise bio bih mu zahvalan
  8. nesto mi nije bas jasno.. Lancia Lybra 1.9 JTD na spisku stoji da je Euro3 verzija ona od 81kW a nema verzije 1.9 85kW? Na Vikipediji stoji da se takav motor (1910/85) ugradjivao od 2002. pa zar je moguce da novija verzija motora nije bila po Euro3 standardu?
  9. Aleksandar, 33g iz Zitista, u potrazi za autom
  10. evo ista dilema kod mene. prvi auto, zena, deca.... i velika nedoumica.ne zamerite sto vadim temu staru godinu dana.treba mi karavan, dizel a imam na raspolaganju oko 2000 eur. kad sam ukucao sve moje kriterijume na pretragu prvo sto mi je zapalo za oko je marea. meni kao laiku najbolji odnos cena-potrosnja-registracija-godiste-stanje. ima dosta solidnih komada na oglasima, bar na oko, ali sam onda ugledao libru i... sad nista ne znam moze li neko da mi kaze sta mogu da ocekujem od maree a sta od libre za te pare. vidim da su pre godinu dana cene za auto u dobrom stanju bile vece, kakvo je stanje danas?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...