Radi se o automobilu Fiat Brava 1,6 16V 76KW 1998g. Sve je počelo prije nekoliko dana kada mi je u vožnji puko nosač motora (odjednom mi kazaljka skoči na 7000 obrtaja, kada sam zovnuo majstora ustanovio je da je puko nosač motora i zategla se sajla od gasa) Zamjeni mi nosač i nažalost nije tu kraj. Sutradan lokva ulja ispod auta, pukla lijeva manđetna na mjenjaču (valjda kako je motor spao pa je povukao). Kada je mjenjao manđetnu ustanovi i da je puko neki nosač na mjenjaču gdje se veže ta manđetna i da je slomljena lambda sonda. Zamjeni ulje u mjenjaču, nosač, manđetnu i lambda sondu (univerzalnu) E sad poslije toga mi auto nenormalno puno troši, ispod 2000 obrtaja malo trza i pri jačem davanju gasa izlazi crni dim iz auspuha (bukvalno garež) Onda ga odvezem na dijagnostiku i tu mi pokaže: "Potenciometar prigušne leptir zaklopke Prekid/spoj na plus" To su mi rekli da samo treba očistiti i da nema potrebe mjenjati, što su i uradili. "Lambda-sonda Signal nije plauzibilan" E za lambdu su mi rekli da opet promjenim pošto ta navodno ne šalje validne podatke. Ja onda kupim drugu (naravno sada originalnu katalošku po broju šasije) i promjenim ali mi se i dalje isto dešava. Šta da radim jer ne daju mi se više pare bezveze ( tokom ove popravke obišo sam jedno 4 majstora i izgleda kupio dvije lambda sonde bez potrebe)