Jump to content
FAS Goran

Golden

Members
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

About Golden

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Skype
    sergolden

Recent Profile Visitors

1435 profile views
  1. greska je bila P0235 Boost pressure sensor, uradjen MAP, obrisana greska i nije se javljala vise ta greska, samo greska za pedalu gasa povremeno kad je vlazno vreme.
  2. isti problem sam imao i ja, nisam mogao nigde da pozajmim pa sam kupio drugi MAP senzor (ne MAF) Sada vise nema random greske ovo overboos-a ili MAP (map nisam nikad imao kao gresku) Uzeo sam neki kao Bosh za 2390din extra radi jos uvek. Probaj MAP ocistiti pre zamene (meni nije pomoglo) Sad ujednaceno ubrzava posle turbo boost-a 1800rpm nema seckanja prekidanja, crnog dima i sl. pre svega Carb cleaner pa isperi ako treba oba Map i Maf dobro osusi na suncu i test. cisto ono sto sam i sam radio ....
  3. meni je skala maximalno 1/4 i sa R4 termostatom, (osetim da pocinje da greje gornje crevo) ali vredelo je pokusati
  4. odlicno se vidi hvala puno probacu ovih dana samo da udjem u neku garazu da se ogrejem koliko toliko
  5. @stefan 1044 pozdrav, imam isti auto za sada nisam imao taj problem, ali mi je zanimljivo to sto si rekao da ima neka dva plasticna creva sto vode pozadi za grejanje, posto meni ne duva na ona dva otvora ispod sedista predpostvljam da je ispalo. Da li se lako prilazi tom delu ako mozda imas slike bilo bi odlicno? hvala
  6. tebi isto kao kod mene, vozim 50km u jednom pravcu 1/4 skale 60C, stavim reno termostat opet 1/4 skale testiram termodavac u posudi pratim omazu sa jedne tabele vidim da je to to dobro meri, ostaje jos da proverim tako sto cu izvaditi termodavac i ostaviti ga pripopcanog da pratim preko diagnostike i onda u toplu vodu mozda instalacija do ECU pravi veci otpor, nije mi jasno.... ovako izlgeda kad se skine crevo, kod mene kad je hladan potpuno zatvoren necuri voda tabela omaze termodavaca
  7. Cudno mi je to da i pre nekoliko dana nov Reno termostat u crevu na istu izmerenu temperaturu 60C isto otvara i osetim na crevu da je pustio. Otptilike od 0C koliko je sad do 60C za oko 5min držanja 1500 obraja u mestu. Neverujem da je 88C a da laze termodavac. Cudno bas.
  8. Radi testa sam meto nov Renoov termostat u crevo, sonda prema kucistu fabrickog naravno. Pratim na FiatEcuscan ravnomerno dize temp. do 60C ka pocne da otvara taj reno termostat utvrdjujem sto do tada ladno crevo pocinje da bude toplo. Reno Termostat sam proverio u polako zagrevnamoj posudi vode i tacno na 86C otvara polako na 90C je otvoren. Pomislio sam da je termodavac los pa sam i njega probao zagrevati i pratio preko tabele koliki otpor treba da bude na kojoj temperaturi sve prati savrseno (drugi nemam). Nije mi jasno, i nema logike. Isto se ponasa i sa mojim BeHr termostatom koji mislim da nije menjan bar sudeci po fabrickim selnama. Slikao sam da vidim da li je zatvoren vidi se da jeste. Sta dalje mogu ispitati? Dobicu neki termometar koji se zavrce na mesto senzora pa da ispratim u radu temperaturu. Inace skala zakucana na 1/4 i ne dize dalje. (skala testirana sa FiatEcuscan testom)
  9. Zamenom MAP sezora problem nestao, ocekivani i dobijeni protisak se slaze. Mozda pomogne nekom moj problem. Voleo bi samo da je neko rekao 100% map ovako sam isao na rizik kupovinom Map-a ali i uspeo resiti.
  10. Da udopunim slikama ... vidi se u iscitavanju u cetvrtoj slici da je pritisak 3000mbara za Boost pressure a Boost Pressure signal je uvek na 5000mv i uvek stoji tako i kad radi i u voznji i samo kad je kontakt dat da li to znaci da je zakucan senzor tj u kvaru ? Auto vise ne ide dobro tj. nema turba, ne vuce nikako. Desi se ali retko da ponekad probije nesto pa dobijem turbo. Da li je vreme za zamenu ? Malo je skup pa da li je pametno uzeti neki polovni ?
  11. Pozdrav, Fiat Idea 1.9 mjtd da li ima veze sa ovom ladnocom, pre neki dan mi izbacilo ove greske kontam sta je prvi, ali drugi jel to isto u MAP senzoru neka stavka ili ima posebno negde drugi senzor? Pre slikanja ekrana obrisao sam gresku. Vidi se na slici da je auto radio u leru i u delucu sekunde dobio Boost pressure 1424 mBar doduse ja to nisam ni cuo promenu u radu niti sam video kada sam gledao parametre uzivo. MAP senzor sam letos cistio preventivno kao i EGR sa suvim kontakt sprejom (EGR kompletno sa Karb klinerom+krpice). Sad nisam opet skidao MAP malo mi hladno, inace auto ide isto neosetim promene. Jedini problem kako je oko nule prvo jutarnje palenje blage varijacije u obrtajima ne vise od 100rpm smiri se za oko 30 sek. Inace malo zamajac cvokce pa mozda od nekih njegovih vibracija koje se na pola kvacila osete. Hvala na odgovorima
  12. Pomoc potrebna, Fiat Idea 1.9 mjtd 74kw vec 2-3 meseca osluskujem da li je zamajac ali nemam ni jedan od ovih simptoma: tresenje prilikom starta i gasenja motora, uopste neke vibracije u leru ili u voznji ono sto se cuje pogotovo sada u hladnijim danima kada ga gasim sa pustenim kvacilom cujem nekakvo zveckanje zvuk me vise podseca na zupcanike u menjacu nego na zamajac, a kada gasim sa sticnutim kvacilom tog zvuka nema, test sam obvio u leru i oko 2000rpm. Dalje, u voznji iz prve u drugu isto kada stisnem kvacilo cujem neki slican zvuk ali sa primesom limenog zvuka. Zaletim malo i prvoj pa kvacilo (cuje se onaj zvuk) izbacim iz brzine i pustim kvacilo zvuk nestane, opet brzo stisnem kvacilo opet taj zvuk ?? To sve na brzinu uradim dok je vozilo u pokretu iz prve brzine. Iz druge u trecu je dosta slabije izrazeno, dok iz trece u cetvrtu nema tih zvukova. Jos nesto, ako sam recimo u drugoj oko 2000rpm pustam naglo i dodajem gas cujem opet onaj zvuk zupcanika i po meni veci luft. Zbog tog lufta sam pomislio da je zamajac. U trecoj i cetvrtoj brzini taj luft nestaje tj nema zvukova. Uradio sam test da budem u cetvrtoj brzini na 1200-1500rpm i potopim gas nema vibracija samo jedva primetno ubrzanje. Nosaci nisu menjani tek minimalnih vibracija po meni u normalnoj granici, donji prekontrolisam testom gasenja motora. Moja pitanja. 1. Da li (ako nije zamajac) taj luft moze da bude u samoj lameli negde u onome delu gde osovina ulazi u nju da se tu nesto strasno rasturilo pa je klimavo? 2. Da li moze menjac da ima toliki luft pa da on zvecka dodavanjem i smanjivanjem gasa ? 3. Koliki luft sme da ima tocak kada se podigne strana do menjaca i postavi recimo u prvu brzinu i pokrece tocak levo desno (primetio sam da i tu ima lufta) ? ako moze neka Ideja ili sugestija, nemam poverenja u lokalne majstore oni bi po defaultu odmah rekli zamajac ali kad se iznesu ovi problemi sto sam napisao razmislja se drugacije. Ako pomogne probacu da snimim video ako uspe da se cuje taj zvuk. Zahvalan na pomoci.
  13. Da se nadovezem slican problem i kod mene Fiat Idea 1.9 stvljen radi testa Reno termostat u crevo. isto oko 6-10km gradske voznje oko 2000rpm maximalno skazaljka na pola puta do radne temp. ovih dana (letos kad je stavljen sve bilo ok na 2-3km dodje na isto mesto a radnu postigne oko 6km) Nisam vadio orginalni termostat, niti isprobavao termodavac, samo pospricani suvim kontakt sprejom dzek. Pitam se kad bude bila maximalna temp. oko nule nece se ni dizati da prostite ima li neko predlog?
  14. Pozdravljam, proveo sam par sati u nadu da cu ocisititi klapnu gasa i Egr, sto i jesam bar sto se tice Egr-a koji je imao samo nesto malo garezi. No i taj deo sa klapnom isto blista. Ali ono glavno sto zelim pitati gde je klapna gasa ono sa slike ima neki vakum ventil koji pokrece klapnu koja blokira protok vazduha ali u leru je u skroz otvorenom polozaju isto i kada se dodaje gas do oko 2000-2500 rpm. Vadio sam cevcicu predpostavljam vakuma sto ulazi u taj vakum ventil stvljao prst da vidim da li ima vakuma - nije bilo nista. Ono sto me interesuje: (papucica gasa je elektronska) stiskanjem papuce gasa sta se desava ? da li Ecu samo vise dozira goriva ako vec ovo sa slike nije klapna gasa ? ako mi mozete pomoci oko ovoga. Na netu slabo ima o Idei neka iskustva ali vidim da je motor slicam Doblo i Musa, kao i jos par njih. hvala. (Auto ide sasvim normalno, potrosnja takodje normalna, povuce jako lepo oko 2000 rpm cim krene turbina. doduse imam problem sto ponekad kad predjem preko grbavog puta zna da izbaci gresku da mi je pedala gasa izgubila signal, ponekad zbog toga ode u safe mod i drzi na oko 2000 rpm sto se resi gasenjem i ponovnog paljenja sve bude ok. Greska se izbrise ubrzo.) gif image hosting

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...