Jump to content
FAS Goran

nele2

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About nele2

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kragujevac

Previous Fields

  • Garage
    Punto 1.2 16v
  1. Pozdrav, imam i ja slican problem vec neko vreme, kada dodam gas i auto ubrzava, ima vibracije negde na 60-70 km/h, bukvalno se trese patos ispod nogu! Gume i felne nisu u pitanju, isto se desava i sa letnjim setom guma, uvek kad menjam gume, balansiram. Nikakvi drugi zvukovi se ne cuju, samo te vibracije. E sad, vidim da bi problem mogli da budu unutrasnji zglobovi na poluosovinama, jel moze neko da objasni kako se skida taj unutrasnji zglob, ili ako ima slike bilo bi extra! Da li se tripoidni krst izvlaci iz solja prilikom demontaze ili se skida zajedno sa soljama? Da li solje unutrasnjeg zgloba treba da imaju luft ili moraju da budu potpuno utegnute, moje mogu rukom da se klimaju, to mi deluje malo nelogicno??
  2. Evo pronasao sam slike kad sam ja budzio retrovizor, okacio se neki majmun i polomio, mozda ti bude od pomoci.
  3. Jel zna neko koliki je dozvoljen luft u diferencijalu, na primer kad podignes jednu prednju stranu i klatis tocak levo-desno dok je ubacen u brzinu, koliko slobodan hod sme da ima?
  4. Meni se isti ovakav problem javljao zbog dotrajalih lezajeva u anlaseru, znaci ne mora po automatizmu da bude akumulator u pitanju, treba lepo da se ispita gde lezi problem. Naime, zbog pohabanih lezajeva rotor anlasera je poceo da po malo trlja o stator, i u nekom momentu hoce da uspori ili na trenutak zaglavi skroz. Anlaser tada povuce svu struju koju akumulator moze da isporuci i zbog toga resetuje tablu. U pocetku sam sumnjao na akumulator, ali ispostavilo se da je sasvim OK. Sam sam remontovao anlaser, cetkice i lezaji 500-600 din. i sad pali kao mina!
  5. Nemojte da ugradjujete xenone u mk2b, ti farovi i onako bacaju na sve strane, a narocito vozacu iz suprotnog smera u oci! Mk2a je druga prica, ima sociva i ne smeta drugim voacima.
  6. Ima neko na prodaju navedeni uređaj, može i neispravan ali da nije otvaran?
  7. Par pitanja, da ne otvaram drugu temu: Imam punto mk2 1.2 16v, zanima me koliki luft u diferencijalu je normalan. Pretpostavljam da taj sklop treba da ima neki mali prazan hod: ono kad podignes tocak i klimnes ga levo-desno, e sad koliko je to normalno a koliko previse? I drugo: nedavno sam podigao ceo prednji kraj i uhvatio za one solje kod diferencijala gde ulaze poluosovine, i imam sta da vidim, klimaju se u svim pravcima, gore, dole, levo desno... Pretpostavljam da to ne bi trebalo da klima, ili gresim? Mozda otisli neki lezajevi u diferencijalu ili podloske, da li se to steluje, podesava, menja?
  8. Da, i mene ovo zanima, da li moze 6-stepeni umesto 5-stepenog na mk2 1.2 16v,šraf na šraf, bez nekih prepravki?
  9. Mozes li da pitas coveka da li hoce da napravi za nas, mi cemo da platimo
  10. OK, hvala na odgovorima, vidim da i nije neka matematika... Uradicu od teflona kod strugara, a planiram da je sam ugradim posto mi mehanika nije strana Uzgred, majstor je trazio 50E da to sredi.
  11. Pozdrav svima! Imam punta 1.2 16v, 2002 godiste, i kad se vozi po neravninama cuje se lupkanje u prednjem delu. Po ravnom putu je sve OK. Odvezao kod majstora, majstor pregledao i kaze da je otisla caura na glavi upravljaca, ali ista ne moze da se kupi odvojeno. Kaze da je najbolje da se napravi nova kod dobrog majstora, i to od lezajne bronze, inace je napravljena od neke plastike. E sad, zna li neko da li ima da se kupi ta caura, znam da za mnoge modele moze da se nadje u prodaji? Ipak je manje maltretiranje nego praviti, da ne pricam o kupovini glave, ne bih da bacam pare samo zbog caure...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...