Jump to content
FAS Goran

covke

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About covke

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/21/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kraljevo

Previous Fields

  • Garage
    Bravo 1.6 16v
  1. Za fiat Bravo u vratima koje su dimenzije zvucnika? 5"x7" (12.5x17.5cm )?
  2. covke

    P: dizne za 1.6 16v

    Dve ispravne dizne za 1.6 16v.(WP 064) sa gumicama. 064 / 1063189
  3. Odgovara li sredisna konzola kompletna ( ona izmedju prednjih sedista) sa Marea 1.6 za Bravo 1.6 (1998.god)?
  4. ^^^ Sta je tacno zamenjeno posto i ja imam takav problem?
  5. Otklonjen problem - jednazica se izvukla malo iz dzeka prilikom zamene malog hladnjaka.
  6. Meni zna da se ugasi-obrtaji jednostavno padnu do 500 i neki put se povrati a nekad nece.Koliko sam mogao da proverim,to se desava samo kad radi na plinu.
  7. Ovo je slikano odozgo - ovaj dzek ima 3 pina. Odozdo na menjacu takodje ima dzek ali sa 2 pina. Jedino da ga skime, pa da vidim kakav je unutra.
  8. Ne pokazuje mi brzinu i predjene kilometre dok ostalo sve radi na tabli.Odakle dobija taj podatak; ide li to preko kompa? Ima li ko sliku gde se nalazi taj speed senzor?
  9. Zamenio mali hladnjak,dosuo vodu koliko treba.Motor se zagreje ali nemam grejanje u kabini i temperetura ide preko pola.Nije hteo nikako da pusti vodu u mali hladnjak iako su creva koja idu prema njemu vruca.Racunajuci da je vazduh ostao u sistemu na velikom hladnjaku gore levo ima cep koji odvrnem i ispustim odredjewnu kolicinu vazduha.Zatim na jednom od creva koje idu na mali hladnjak isto to odradim.Upalim auto i nakon 10sec pocne da greje i temperatura motora zakucana na pola. Sad videcemo da li je to bio uzrok svemu tome ili nesto drugo ce kasnije da se iskundaci.
  10. Evo i ja moj problem da iznesem,posle vise procitanih tema: Bravo 1.6 16v Nabijao oritisak u prelivnom sudu,skinuta glava obradjena,zamenjen dihtung ( pojelo ga vreme).Vraceno sve,sipana tecnost u pelivnom sudu,auto upalio bez problema,zagreje se do pola kako treba ,ukjuci ventilator ( koji radi posle poduze) ali podigne temperaturu za 1,5 crte od pola ( veliki hladnjak hladan gornje crevo vruce a i donje toplo) .Grejanje duva toplo,pa onda hladno,Dodam gas , drzim malo pocne da duva toplo,temperatura padne na pola.Onda opet isto .Kad otvorim prelivni sud vraca se tecnost i ima malog pritiska ( koji je valjda normalan od pumpe).Da napomenem da imam sec.plin. Kasnije ustanovim da je kod vozaca patos mokar.Skinem mali hladnjak , pusta. Da dodam,Kad digne temp.preko pola za 1,5 crtu ,ugasim motor i dam kontakt temperatura na pola>Upalim temperatura neko vreme na pola pa pocne da raste. Sad,da li je mali hladnjak pravi glupost i kako nakon njegove zamene da ozracim instalaciju?
  11. Ja sam imao isti problem pre nekoliko dana.Skinuo akumulator,dopunio.Vratio na auto i izmerio punjenje alternatora 14v bez ukljucenih potrosaca.Kad upalim ventilator na 4,duga svetla i grejac stakla padne na 13.3v,Naravno ovih 13.3v nije mu bas dovoljno u ovim zimskim danima kada je sve poukjucivano da ga dopuni kako treba narocito prilikom kratkih relacija.Zato sad praktikujem da ostavim auto da radi na leru 4-5 min sa iskl.svim potrosacima da ga ovih 14v koliko-toliko dopuni. Za sada to funkcionise,merio napon akumulatora (12.4v) posle 3 sata od zadnje voznje,auto pali na minus 15-16 bez problema.
  12. Disk obradjen,bio malo kriv skinuto 3/10.Nista se nije promenilo pocinje da trese I pri najmanjem dodiru papucice kocnice (osecaj je u pocetku kocenja kao da ljulja-tako nekako a onda pocinje da trese).

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...