BMW_E30 0 Posted February 1, 2015 Zna li neko na koliko se steze glava na Puntu mk2 1.2 16v 59kw po Auto dati posto ja nisam uspeo da je instaliram? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Владимир 15 Posted February 1, 2015 Pogledaj na pakovanju od dihtunga glave, ili na papiru koji je bio u pakovanju,treba da pise. A ako ne onda sacekaj da neko izvuce iz AD Quote Share this post Link to post Share on other sites
BMW_E30 0 Posted February 1, 2015 Bio je set dihtunga u garnituri, na njemu nije pisalo. A nakon zamene dihtunga curi ulje ispod usisne grane, pa me zanima da proverim da li je dihtung zategnut kako treba ili je eventualno sam dihtung los u sta cisto sumnjam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara 26 Posted February 2, 2015 Zna li neko na koliko se steze glava na Puntu mk2 1.2 16v 59kw po Auto dati posto ja nisam uspeo da je instaliram? po auto dati 3.39 za punto 1,2 16v 1999-08 kod motora 188A5.000 stezanje glave: korak 1 20 nm,korak 2 30 nm,korak 3 90 stepeni,korak 4 90 stepeni. Ako majstor nije imao ove podatke ....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BMW_E30 0 Posted February 2, 2015 Mislim da je majstor stezao na 9 kila i to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara 26 Posted February 2, 2015 jbg mozda bolje da ne rekoh nista......glava se ne steze "na lakat".... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BMW_E30 0 Posted February 4, 2015 I sta mislite, jel uzrok curenja ulja na dihtungu neadekvatno stezanje glave ili ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 4, 2015 Ma to im je boljka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Владимир 15 Posted February 6, 2015 Ako curi ispod izduvne garane negde na sredini tu se nalazi kanal za ulje, moguce da je dihtung los. Mozes pogledati na slici gde se nalazi kanal. 8v imaju problem na dekli bregaste, a 16v na kucistu bregaste sto se tice curenja ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BMW_E30 0 Posted February 10, 2015 Kod usisne grane curi, staljen je ponovo novi dihtung i ponovo se desio isti problem. Da li je moguce da je glava lose obradjena ili ima jos neka opcija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 11, 2015 uzroka moze da bude milion... najcesce los dihtung... redje lose obradjena glava (mada i to se desava dosta cesto) a jos jedan od uzroka je necistoca ili ti aljkavost prilikom montiranja...prljaom krpom obrises ostane zrnce peska... i sl... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BMW_E30 0 Posted February 11, 2015 Prvo je stavljen Payen dihtung, curelo ulje, sad je stavljen Ajusa spanski dihtung lepo sve ocisceno i opet curi ulje. Znaci postoji mogucnost da glava nije dobro obradjena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 11, 2015 moze da bude nek proba ako moze da vidi kakav je blok... Quote Share this post Link to post Share on other sites