Jump to content
FAS Goran
goche

Fiat Brava 1.9TD 100 - specijala bloka?

Recommended Posts

Pozdrav svima forumase... Treba mi informacija u vezi specijale na blok na 19td100s. Koliko specijale za obrade  postoje za ovaj blok i koje su mere?.Dal su iste kao za dr vozila na pr: 1 specijala 0.2, 2 specijala 0,4 i 3 specijala 0,6?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ja to pitam blok je izvaden napolju zato sto prolupale leteci lageri i sad ja cu zameniti leteci i lezeci lageri....(radalica nije pohabana)merili smo i e u granicu,ali kako da znam da lihilzne su potrosene ili ne, ovako odokativno nema nikakvi riseva i nema anzac na gornjem delu cilindra ali ja ocu da ih izmerim pa pitam koje su im mere za specijale: zato sto standard cilindre su 82mm. da lije prva specijala na 82,2mm, vtora na 82,4mm i treta na 82,6mm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne motor je isao ko lud... ali jedan put je vozio moj brat i pukao mu je crevo od interkulera pa taj je tako vozio a ulje je iscurelo,a on je kasno primetio da mu sija lampica od ulja pa motor je ostao bez ulja neko vreme i najebali su leteci i lezeci.Sad mi je motor otvoren pa ubacujem nove letece i lezece lagere pa bilo bi dobro da prekontrolisem cilindre i zato pitam za mere da izmerim da znam otprilike da lisu u granica cilindri i koliko su pohabani da lida radim specijalu dok mi je otvoren ili da sklopim tako 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tu ne bih nista dirao ako nisu ukopane hilzne samo promeni leteci i lezeci i sve karike i kompresione i mazajuce i sve semeringe i uzivaj,a za razbusivanje cini mi se da ide na 0.2 inace isti razmer klipa je kao i na jtd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri i u glavi bregastu i ostalo. Ako je ostao bez ulja onda prvo gore ostane, inace ako su dobre hilzne onda ni ja ne bi nista dirao.

Za tacne mere najbolje da odes da ti iizmere ovi sto rade obradu, mada se i odokativno vidi kad su lose hilzne. Imam ja klipove, valjda su 81,3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ravnjanje glave,promena gumica i slajfovanje ventila se podrazumeva kad se rastura motor,to sto ti mico imas je verovatno standard verovatno su i njegovi takvi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da cu proveriti.I kad sme kod glavu da vam nesto pitam: Na 1 i 4 klip izmegju usisni i izduvni ventil ima male pukotine da lisu tih pukotina opasni? Ranije negde sam sretao da su te pukotine ocekivane kod dizela te godine....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis da je porozna malo ( kao da je nagorela) ili bukvalno pukotine? Ako je ovo prvo onda ce da se obradi ali ako je ovo drugo ne valja.

Moji klipovi su prva specijala od 1,9tdi motora 62kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo izvrsio sam merenje bloka hilzni su u dozvolenoj granici 82,04 isto taka i radilica nije pohabana. E sad zamenicu kariki i leteci i lezeci lageri pa pitanje je gde kod vas mogu da se nabave karike i pitanje za iskusnije koje marke da uzmem?

Da li su isti karike za jtd 105 i td 100 zato sto u AP sport ima samo za jtd karike,a vigjao sam po service manualu da su skoro iste debeline deli samo 0,007mm ili 7 hiljaditi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...