Jump to content
FAS Goran
MaverickY10

Lybra 1.9 JTD - magljenje stakala i kondenzacija

Recommended Posts

Pozdrav ljudi,

 

Imam priličan problem sa mojom Lybrom, nenormalno mi magle stakla.

Čak se i klima muči da odmagli, treba joj duuuugo vremena, i čim je ugasim stakla se opet zamagle skoro pa odmah.

Na staklima mi se stvara i ogromna kondenzacija, bukvalno kapljice vode cure niz staklo.

 

Šta može da bude?

 

Hvala!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, da mi nije riknula ona klapna za recirkulaciju? Može biti, proveriću.

Ona beše ispod filtera za kabinu?

 

Proveravao sam, duva lepo svuda, ali nikako da se odmagli i osuši.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam skinuo filter kabine i video - crkao motorčić koji pokreće klapnu za recirkulaciju, ostala u zatvorenom položaju i ne radi uopšte.

 

Našao sam polovan motorčić, 10e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

potpuno isti problem.   da li je to akcija koja može da se uradi na parkingu ili da jurim majstora?

Edited by SvetiAtila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da rucno otvoris klapnu mozes na parkingu, prilicno je jednostavno. Sa suvozaceve strane ispod brisaca, kad otvoris haubu, videces dva srafa koja drze plasticni poklopac. Odsrafis, skines poklopac, vidi se filter kabine koji se drzi sa dve zabice i vrlo lako se skida. Kad ga skines, ispod njega je ta klapna. Rukom je lagano gurni prema kabini auta i to je to. Onda sve vratis na svoje mesto i zavrseno. 5 min posla.

Za motorcic, moralo bi dosta stvari da se rastavlja tako da cu za njega ici kod majstora. Dok mi on ne stigne, rucno sam otvorio klapnu da mi auto ne magli da mogu normalno da vozim

Share this post


Link to post
Share on other sites

a kakvo je resenje ako ta klapna radi, otvara i zatvara, a opet magli stakla, to te mere da nije moguće voziti. to je kod mene slučaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali hladnjak ili u ćoškovima soferke gde ide mehanizam haube ispod gume postoje sundjeri izolacioni,u najlonu, koji se natope vodom i smecem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam isti problem sa kondezacijom. Posle tri godine   :cry:  voznje, tek sam ovih dana sam utvrdio kako da se resim tog problema.

Vrlo bitno na komandama klime uključiti samo krjnje levo dugme (na kome je nacrtana zakrivljena strelica)

i to sa da bude uključena zelena lampica, sva ostala dugmad da budu isključena, usmeriti duvanje na gore i 

regulisati željenu brzinu duvanja.

Omah počinje da suši stakla. Bar se kod mene tako rešio problem. :lol:

Voleo bih da napišete da li i kod vas ovako funkcioniše. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja za odmagljivanje koristim MAX dugme, koje automatski prebaci izduvavanje na stakla i ukljuci zadnje grejace stakla. Za 1-2 min odmagle se stakla, ali se posle toga ubrzo vrati magljenje. Nisam probao taj tvoj nacin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni kad to dugme MAX uključim, najpre još više zamagli pa tek onda odmagljuje, a kada uključim krajnje levo odmah odmaguljuje i tako drzi sve vreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velika je vlažnost u kabini od nečega. To nečega kod mene su bile platnene dosta debele patosnice. Nakupe se vode ili snega i preko noći, kada se ohladi i instrument tabla i ventilacija, nastaje čudo od kondenza i čak leda. Ako ćemo po pravilima fizike, treba da se ohladi ventilacioni sistem koji je grejao tako što se napravi promaja, otvore se vrata... Ali ko to da ispoštuje u sred zime... To je ako vozilo stoji preko noći... Probajte da popakujete dosta hartije novinske po kabini, po prednjim sedištima, po podu, ona će dosta vlage pokupiti... A ako i u toku vožnje magli iznutra, onda opet ima vlage koju uvlači ventilator... Naravno treba da bude otvorena klapna za uvlačenje vazduha spolja. Kod mene na Libri sijaju dve narandžaste lampice od ventilacije i posle desetak minuta i vožnje, počinje da suši stakla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo oko vlage stoji, al najbolje daa je proizvodjac namenio citanje politike svaki dan.Kod mene motorcic radi ali je nesto u mehanici vrisnulo pa se recikliona klapna moze samo rucno pomerati.One sundjercice sam prvo bio oslobodio folije ali nije dalo rezultata, sad sam ih skoro skroz izvadio i dobio malo bolje duvanje, mada i dalje magli.Inace ja u zadnje vreme stavim temp na max usmerim rucno gore duvaljku i ventilaciju takodje rucno ojacavam i onda to brze susi.Leti kad se pojavi magla i spoljna vlaga tj. magljenje, onda upalim auto opciju, tada se aktivira i kompresor pa najbolje odmagljuje, zimi to ne moze jer nece kompresor da pali zbog nisske temp.Najvise je problem ta zaostala vlaga kao da se odushci zapuse, ne znam de su,vrata dobro dihtuju pa nema gde da izadje taj uvuceni vazduh, kao i zaostala vlaga.Kako li se unutrasnji hladnjak skidaa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...