MaverickY10 0 Posted December 10, 2014 Pozdrav ljudi, Imam priličan problem sa mojom Lybrom, nenormalno mi magle stakla.Čak se i klima muči da odmagli, treba joj duuuugo vremena, i čim je ugasim stakla se opet zamagle skoro pa odmah.Na staklima mi se stvara i ogromna kondenzacija, bukvalno kapljice vode cure niz staklo. Šta može da bude? Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SRBmultipla 0 Posted December 10, 2014 Verovatno ti je ukljuceno da vrti unutrasnji vazduh. Podesi da ti ulazi spolja. I proveri rukom da li ti lepo duva prema soferki Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted December 10, 2014 Hmmm, da mi nije riknula ona klapna za recirkulaciju? Može biti, proveriću.Ona beše ispod filtera za kabinu? Proveravao sam, duva lepo svuda, ali nikako da se odmagli i osuši. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted December 10, 2014 Sad sam skinuo filter kabine i video - crkao motorčić koji pokreće klapnu za recirkulaciju, ostala u zatvorenom položaju i ne radi uopšte. Našao sam polovan motorčić, 10e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SvetiAtila 1 Posted December 10, 2014 (edited) potpuno isti problem. da li je to akcija koja može da se uradi na parkingu ili da jurim majstora? Edited December 10, 2014 by SvetiAtila Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted December 10, 2014 Da rucno otvoris klapnu mozes na parkingu, prilicno je jednostavno. Sa suvozaceve strane ispod brisaca, kad otvoris haubu, videces dva srafa koja drze plasticni poklopac. Odsrafis, skines poklopac, vidi se filter kabine koji se drzi sa dve zabice i vrlo lako se skida. Kad ga skines, ispod njega je ta klapna. Rukom je lagano gurni prema kabini auta i to je to. Onda sve vratis na svoje mesto i zavrseno. 5 min posla. Za motorcic, moralo bi dosta stvari da se rastavlja tako da cu za njega ici kod majstora. Dok mi on ne stigne, rucno sam otvorio klapnu da mi auto ne magli da mogu normalno da vozim Quote Share this post Link to post Share on other sites
sukisuki0702 0 Posted January 12, 2015 a kakvo je resenje ako ta klapna radi, otvara i zatvara, a opet magli stakla, to te mere da nije moguće voziti. to je kod mene slučaj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted January 12, 2015 Mali hladnjak ili u ćoškovima soferke gde ide mehanizam haube ispod gume postoje sundjeri izolacioni,u najlonu, koji se natope vodom i smecem Quote Share this post Link to post Share on other sites
sukisuki0702 0 Posted January 25, 2015 Imao sam isti problem sa kondezacijom. Posle tri godine voznje, tek sam ovih dana sam utvrdio kako da se resim tog problema.Vrlo bitno: na komandama klime uključiti samo krjnje levo dugme (na kome je nacrtana zakrivljena strelica)i to sa da bude uključena zelena lampica, sva ostala dugmad da budu isključena, usmeriti duvanje na gore i regulisati željenu brzinu duvanja.Omah počinje da suši stakla. Bar se kod mene tako rešio problem. Voleo bih da napišete da li i kod vas ovako funkcioniše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad88 0 Posted January 26, 2015 Ja za odmagljivanje koristim MAX dugme, koje automatski prebaci izduvavanje na stakla i ukljuci zadnje grejace stakla. Za 1-2 min odmagle se stakla, ali se posle toga ubrzo vrati magljenje. Nisam probao taj tvoj nacin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sukisuki0702 0 Posted January 26, 2015 meni kad to dugme MAX uključim, najpre još više zamagli pa tek onda odmagljuje, a kada uključim krajnje levo odmah odmaguljuje i tako drzi sve vreme Quote Share this post Link to post Share on other sites
jolly 0 Posted February 2, 2015 Velika je vlažnost u kabini od nečega. To nečega kod mene su bile platnene dosta debele patosnice. Nakupe se vode ili snega i preko noći, kada se ohladi i instrument tabla i ventilacija, nastaje čudo od kondenza i čak leda. Ako ćemo po pravilima fizike, treba da se ohladi ventilacioni sistem koji je grejao tako što se napravi promaja, otvore se vrata... Ali ko to da ispoštuje u sred zime... To je ako vozilo stoji preko noći... Probajte da popakujete dosta hartije novinske po kabini, po prednjim sedištima, po podu, ona će dosta vlage pokupiti... A ako i u toku vožnje magli iznutra, onda opet ima vlage koju uvlači ventilator... Naravno treba da bude otvorena klapna za uvlačenje vazduha spolja. Kod mene na Libri sijaju dve narandžaste lampice od ventilacije i posle desetak minuta i vožnje, počinje da suši stakla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikily 0 Posted February 2, 2015 Ovo oko vlage stoji, al najbolje daa je proizvodjac namenio citanje politike svaki dan.Kod mene motorcic radi ali je nesto u mehanici vrisnulo pa se recikliona klapna moze samo rucno pomerati.One sundjercice sam prvo bio oslobodio folije ali nije dalo rezultata, sad sam ih skoro skroz izvadio i dobio malo bolje duvanje, mada i dalje magli.Inace ja u zadnje vreme stavim temp na max usmerim rucno gore duvaljku i ventilaciju takodje rucno ojacavam i onda to brze susi.Leti kad se pojavi magla i spoljna vlaga tj. magljenje, onda upalim auto opciju, tada se aktivira i kompresor pa najbolje odmagljuje, zimi to ne moze jer nece kompresor da pali zbog nisske temp.Najvise je problem ta zaostala vlaga kao da se odushci zapuse, ne znam de su,vrata dobro dihtuju pa nema gde da izadje taj uvuceni vazduh, kao i zaostala vlaga.Kako li se unutrasnji hladnjak skidaa.... Quote Share this post Link to post Share on other sites