Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
neshaoct

Fiat 500X i Dajnamo (Dynamo), zvezde evropske turneje

Recommended Posts

Moć faktora X

 

Fiat je odabrao poznatog mađioničara Stivena Frejna, poznatijeg po umetničkom imenu Dajnamo (Dynamo), da nastupa zajedno sa modelom 500X u fazi pre njegovog lansiranja na tržište. Ovaj umetnik i novi krosover pojaviće se u neverovatnom 3D spotu koji će biti dostupan pomoću posebnog uređaja ''Oculus Rift'' posetiocima 676 događaja koji će se održati širom Evrope pre nego što se 500X pojavi u salonima sledećeg februara. Ovaj film u trajanju of 120 sekundi napravio je studio Framestore, dvostruki dobitnik Oskara specijalizovan za specijalne efekte. Više informacija o kampanji ''Moć faktora X'' dostupno je na posebnoj stranici: 500x.fiat500.com

Kako bi obeležio fazu pre lansiranja modela Fiat 500X, Fiat najavljuje saradnju sa svetski poznatim mađioničarem Stivenom Frejnom, poznatijim kao Dajnamo, koji vlada međunarodnom scenom magije od 2011. godine sa svojom serijom ''Magician Impossible''. Sada kada je ''Magician Impossible'' došao do svoga kraja, ovo partnerstvo  sa  kompanijom FIAT je Dajnamov prvi korak u sledećoj fazi njegovog veoma uzbudljivog putovanja.

 


 

Dajnamova TV emisija, se emitovala u preko 180 zemalja i imala je preko 250 miliona gledalaca  koji su mogli da vide njegov hod po reci Temzi, predviđanje ishoda Svetskog šampiona u fudbalu i levitiranje iznad najviše evropske zgrade . On je najpraćeniji svetski mađioničar na socijalnim mrežama i ima preko 4.9 miliona Facebook obožavatelja i 2.3 miliona pratilaca na Twitter mreži. 

Britanski umetnik će ''praviti društvo'' novom Fiat-ovom krosoveru na njegovoj uzbudljivoj evropskoj turneji ''Moć faktora X'' (The Power of X). Počev od kraja novembra meseca, #thepowerofX experience će pratiti 500X po glavnim trgovima u 74 evropska grada kao i na 602 ekskluzivne premijere koje će se održavati u ovlašćenim dilerstvima FIAT grupacije širom Evrope.  Tokom ovih akcija, šira javnost imaće priliku da se bliže upozna sa modelom 500X, pre njegovog pojavljivanja u prodajnim salonima, koje je zakazano za februar mesec. 

 

Gosti će imati priliku da učestvuju u nesvakidašnjem iskustvu koji će im omogućiti specijalne Virtual Reality slušalice. Korišćenjem tih slušalica, gosti turneje ''The Power of X'' će biti u mogućnosti da vide Dajnamovo izvođenje, koji će se pojaviti, zajedno sa Fiat 500X u neobičnom interaktivnom putovanju kreiranom od strane Framestore studija, dvostrukog dobitnika Ostakara, specijalizovanih za specijalne efekt. Fiat, Dajnamo i Framestore su stvorili po prvi put  magično iskustvo s virtualnom realnošću. I sve to u ime znaka ''X'', drevnog magijskog simbola koji spaja Dajnamovu umetnost i novi model brenda Fiat. ''X'' označava promenu i transformaciju, ali i ravnotežu i raskršće između dve krajnosti, baš kao što je slučaj sa novim Fiat-ovim krosoverom, gde ovaj simbol odražava ''transverzalnost'' proizvoda koji je idealno smešten na preseku više automobilskih segmenata. 

 

Koncept ''X'' ogledaće se i u scenskoj postavci svake bine na ovoj turneji, kao i na kulisama postavljenim u prodajnim salonima tokom kampanje #thepowerofX. U oba slučaja, učesnici će se otisnuti na dvostruko putovanje – pravo i virtuelno – na kom će otkriti ovaj novi model. Ne samo da će moći da dodirnu automobil svojim rukama, da uživaju u njegovim zavodjivim linijama i kvalitetnim materijalima, kao i da izađu na put sa profesionalnim vozačem, već će moći i da učestvuju u imerzivnom iskustvu zahvaljujući uređaju Virtual Reality, koji se stavlja na oči i reprodukuje okuženja iz svakodnevnog života u 3D formatu. 

 

To je prvi put da je napravljen video sadržaj tako visokog kvaliteta – prema Frejmstoru najbolji proizvod virtuelne stvarnosti koji je ikada napravljen da bi se u 2 minuta prenela sadržajna priča koja ostavlja jak vizuelni utisak. Samo uzmite u obzir to da su za ovaj projekat bile potrebne 184 godine mereno satima rada računara (završen je na vreme zahvaljujući moćnom superkompjuteru studija Framestore). Pošto je spot morao da bude jedno izuzetno iskustvo u 360 stepeni, video dolazi u 4x HD rezoluciji (4096x2048 piksela) i 60 frejmova po sekundi, što je 2,4 puta više frejmova nego kod standardnih 3D videa. A tu je i stereo zvuk, što opet udvostručava iskustvo. Posetioci će kod svoje kuće moći ponovo da dožive ovo neverovatno virtuelno iskustvo koristeći posebne „kartonske“ komplete koje će besplatno dobiti u salonima i na gradskim trgovima. Taj originalni uređaj sastoji se od pažljivo oblikovanog kartona sa parom sočiva koji pomoću namenske aplikacije za pametne telefone postaje svojevrsni komplet za virtuelnu stvarnost.

 

Od FAS-a za FLCS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500X, u fokusu nove ekskluzivne predstave Dajnama

 

001.jpg

 

- 28.januara u Londonu  bilo je magično veče, Dajnamo je održao ekskluzivnu predstavu uživo pred 1.000 gostiju

- Novi Fiat krosover i svetski poznati mađioničar zajedno su se našli na pozornici upečatljive arene Koper boks u Olimpijskom parku kraljice Elizabete.
- Ova predstava je obeležila kraj turneje ''Moć faktora X'' (The Power of X), koja je model 500X odvela na glavne trgove 74 evropska grada i 602 ekskluzivne premijere u prodajnim salonima brenda Fiat.

London je upriličio jedan izuzetan događaj tokom kojeg su  u centru pažnje bili Fiat 500X i Dajnamo, poznati mađioničar sa kojim se brend Fiat udružio tokom perioda koja je prethodila lansiranju ovog novog krosovera. Za ovu uzbudljivu predstavu odabrana je upečatljiva lokacija: multifunkcionalna arena Koper boks u Olimpijskom parku kraljice Elizabete, istočno od britanske prestonice. Time se učvršćuje partnerstvo između ovog engleskog mađioničara i novog modela brenda Fiat, koje je započeto stvaranjem prvog magičnog iskustva u virtuelnoj stvarnosti. Visokokvalitetni spot snimljen u studiju Frejmstor predstavljen je posetiocima evropske turneje ''Moć faktora X'' koji su pomoću posebne opreme mogli da iskuse neverovatno interaktivno putovanje sa Dajnamom i modelom 500X. Predstava u Londonu obeležila je početak nove faze za mađioničara čiju veoma uspešnu TV emisiju ''Nemogući mađioničar'' je videlo preko 250 miliona gledalaca u 180 zemalja  od 2011. do 2014. godine.
Poslednja stanica evropske turneje ''Moć faktora X'' u Londonu je bila upravo u areni Koper boks koja je opremljena posebno prilagođenim dizajnom inspirisanim konceptom ''X'' kao izraz novog modela brenda Fiat, uz dosad neviđen spoj magije i tehnologije. Zapravo, bez oslanjanja na pomoć posebne scenografije, engleski mađioničar je izašao  na praznu pozornicu kako bi oživeo predstavu za koju se pripremao tri godine. Došao je pravi momenat za to, i zajedno sa novim 500X, Dajnamo je iznenadio 1.000 gostiju pozvanih da prisustvuju ovom izuzetnom ekskluzivnom događaju. I sve to u znaku ''X'', drevnog magijskog simbola koji ujedinjuje Dajnamovu umetnost i novi Fiat-ov krosover.

 

002.jpg

 

''X'' predstavlja promenu i transformaciju, ali istovremeno i ravnotežu ili raskršće između dve krajnosti, baš kao što i novi Fiat izražava ''transverzalnost'' proizvoda koji je idealno pozicioniran na preseku različitih automobilskih segmenata, u kojima ima i mladih i iskusnih vozača, ljubitelja lepote i izraženog karaktera, kojima je zajednička želja da uživaju u iskustvu vožnje i izraze svoju ličnost kroz karakterističan stil. Danas, za sve njih postoji jasan i iscrpan odgovor: Fiat 500X.
 
Ovo uzbudljivo veče u Londonu završilo se ekskluzivnom žurkom uz muzički nastup benda Gorgon siti, koji se sastoji od dva di-džeja iz Londona, Mata i Kaja, koji su postali jedna od perjanica evropske klupske scene. Ovaj događaj u Londonu označio je kraj turneje ''Moć faktora X'', koji je novi 500X odveo na glavne trgove 74 evropska grada i 602 premijere u prodajnim salonima brenda Fiat širom celog kontinenta. Zahvaljujući toj inicijativi, javnost je upoznata sa ovim novim vozilom pre nego što je ono debitovalo u prodajnim salonima, što će se u narednom periodu desiti prvo u Italiji, a zatim postepeno i u ostalim zemljama.
 
Od FAS-a za FLCS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas mi zvoni telefon, nepoznat broj. Ja se javim, kad ono umiljati zenski glasic (ime sam joj naravno zaboravio) zove iz Fiata, kaze stigao je 500X u salon u bul. Despota Stefana.

Eto, ko je zainteresovan moze da pogleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...