skituljko 0 Posted November 26, 2014 Pozdrav svima sa forua....Vozim Fiat Tempru 1.6s vec trecu godinu,auto mi ispao u neku kombinaciju i ja se zaljubi u Tempru...e sad ona mi je u prfektnom mehanickom stanju sve sto je trebalo zamenjeno je,motor azdaja bez mana al imam problema sa vakum aparatom u zadnjih 6 meseci pukla mi 3 sad,treba da stavim cetvrti po redu vakum aparat odlepio sam skroz kad ga malopre nisam zapalio Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted November 27, 2014 Morao bi postaviti slike da se vidi kako je pukao pa bi ti neko odgovorio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skituljko 0 Posted November 29, 2014 Nije pukao spolja nego neka membrana unutra....u voznji kad sam hteo da pritisnem kocnicu cuje se prasak i onda sustanje bas jako kada pustim kocnicu to sustanje prestaje i auto radi normalno cim pritisnem pedalu ponovo susti i auto oce da se gasi....zamenio sam sada sam stavio cetvrti po redu vakum aparat al mi je pedalakocnice ekstremno mekana i imam osecaj kada kocim kao da kocim a vezan sam za tregere... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted November 29, 2014 Koliko sam razumeo tebi je pukao servo uredjaj za kocnice , ne znam kakva sila treba da bude da bi pukla membrana , mozda ima vazduha u kocionom sistemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted November 29, 2014 Nema to veze sa vazduhom u kočnice, to je samo loša sreća. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted November 30, 2014 Kao sto rece Bukvic, losa sreca. Ako ti treba drugi... 063-216-512 Quote Share this post Link to post Share on other sites
skituljko 0 Posted November 30, 2014 hahahhaha ba dal sam tolki maler pa da sam do sada cetiri zameni u periodu od 5 meseci....e sad zasto mi je dosta meka papucica za kocenje posle zamene da ;i tako treba ili sam ja prethodno vozio sa nesto tvrdjom kocnicom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted November 30, 2014 Treba da bude mekana , ali na samom vrhu da koči i da koči sa lakoćom. Kad je ugašen auto par stiskanja kočnicu treba da dovde u stanje da je u sami vrh i da bude kočnica tvrda kao kamen. Držiš nogu na kočnicu, startuješ motor kada upali istog momenta treba kočnica da potone par cm. Ako imaš nešto nižu kočnicu oko polovine i ako se ručna diže više od 4 zupca biće da su potrošene pakne nazad. Quote Share this post Link to post Share on other sites