Jump to content
FAS Goran
driftwood1

Lancia nuova Delta - maglenje kabine

Recommended Posts

Poceo mi se javljati jako frustrirajuci problem sa maglenjem kabine do te mjere da skoro ne mozes da vozis.... <_<

 

Kad sam kupio auto prijmjetio sam to odmah, ali u puno manjem obimu i odmah sam otisao te kupio orginalan filter kabine (prije 9 mjeseci) racunajuci da bi to mogao biti problem...ljeto bilo nista nije znacajno maglilo-reko rijesio problem.

 

Medjutim prije neka dva mjeseca primjetio sam da se osjeti neugodan miris na vlagu iz klime prilikom paljenja klima uredjaja...kupim sprej za dezinfekciju sa cjevcicom te sam ga propisno upotrebio...i neugodan miris se manje osjeti ali i dalje perzististira.

E onda je prije neke dvije sedmice pocela pizdarija...skoro svaki put kad prodjem kroz maglu u roku 5 sekundi auto totalno zamagli do te mjer da ne znas sta da radis vise,maksimalno grijanje,puhanje,otvaranje prozora-nista,te brisanje krpom ispadne najefikasnije rjesenje.

I jos jedan stvar koja mozda moze biti uzrok problema...prilikom voznje od nekih 120 km/h cuje se kako puse u podrucju lijevih vrata,kao da vrata dobro ne dihtuju...mada mi je drug dostelavao vrata te kaze da je sa njima sve ok.

 

Mozda neko zrno mudrosti za ovaj problem :unworthy:?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ti vrata ne dihtuju manje bi maglio, a ne više.

Meni se to dešavalo na Astri dok nije radio ventiator kabine tako bih njega prvog proverio i sve što sprečava da vazduh cirkuliše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ti gubi rashladnu tečnost?


Skoro je komšija na nuova Bravo imao sličan problem magljenja i neugodnog mirisa. Neprimetno je gubio tečnost što je utvrđeno tek skidanjem grejača(hladnjaka) kabine. Mizerno curenje ali dovoljno da konstantno magle stakla i da se oseća u kabini.

Zamenjen grejač i više naravno nema problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamjenio sam mali hladnjak..i nista nije bolje,recirkulacija mi nikad nije upaljena....e sad,mozda bi mogao biti problem sa ventilatorom kabine.

Kako da to provjerim ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klima bi trebala da ti odmagli stakla za par sekundi, jer isusuje vazduh. Nakon toga, kad ti se i motor zagreje upalis da ti greje npr u soferku i noge i ne bi trebalo da bude problema. Bar je tako kod mene.

Osim ako dugo sedim sa nekim u ugasenom autu pa se zamaglimo da počne voda da curi niz stakla sa unutrašnje strane :D tad jedino krpa pomaže

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima neka fora sa deterdzentom i malo limunske kiseline.Nisam probao, ali drugar mi kaze da njegov tata jeste.Kaze da mu je to pomoglo da mnogo manje magli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad nešto razmišljam. To što ti misliš da ti je ugašena recirkulacija uopšte ne mora da znači da jeste. Šta ako je zakazao motorčić ili zaglavila klapna......

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

kazu da se premaze deterdzentom u tankom sloju...ali to je samo privremeno rjesenje

 

Traje to danima. Dok ne skori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upali ventilator da duva, a u isto vreme pali i gasi recirkulaciju na dugme. Primetices odmah da li motorcic radi ili ne, menjace se zvuk ventilatora koji dopire iz table.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savjetu sutra cu pokusati sa ovim paljenjem i gasenjem recirkulacije,predpostavljam da mozda nije neki veliki zahvat promjena motorica ako bude on u pitanju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se to dogodi (da ti nagla zamagli) moraš stati sa strane, uključiti klimu i pustiti ventilator na najjače da duva... verovatno imaš problem sa isparivačem koji ti je ostao vlažan od neke prethodne upotrebe klime i kada ti zamagle stakla ti uključiš klimu i ona zamagle još više... dakle, samo klima i ventilator na najjače i to je to. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo motorica za recirkulaciju i magljenja kabine, mozes da bacis pogled na ovu temu: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57652-stilo-magli-iznutra/

Ne znam da li je i kod Brava tako, ali u najgorem slucaju za popravku motorica recirkulacije ide cela tabla dole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas bio na ovlastenom servisu...uzrok maglenja kabine je nekakav konflikt izmedju senzora za kontrolu kvaliteta vazduha te motorica za recirkulaciju sto u konacnici dovodi do povremenog prekida rad motorica.

Cijena popravka je 370 eura sa popustom od 25%...dijelovi kostaju oko 70 eur,a ruke su ostatak.

Racunaju da im treba 12h  rada za popravak,a sat vremena naplacuju 25 eura...sunce ti zarko,dnevnica ljekara je 25 eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbezbolnija varijanta ti je da nađeš iza kasete ispred suvozača motorić za klapnu (mislim da se tu nalazi) i da ga po otvaranju klapne izdžekaš - ostaviš trajno otvorenu klapnu.

Ničemu ti neće smetati što je stalno otvorena sem malko sporije rashlađivanje kabine kada bude +35...

I još nešto, kako su zaključili da je baš to što su ti rekli kvar? Dijagnostikom? Mož' da bude a ne mora da znači...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar nema varijantu, kao lybra, recirkulacija on ili off i on sa tim senzorom za kvalitet vazduha ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...