Marko Topola 45 Posted September 2, 2014 Problem je paljenje posle duzeg stajanja, tj. cim stoji duze od pola sata-sat.Nije trenutno auto tu, posle ili veceras cu snimiti da cujete.Kad se da kontakt, cuje se da pisti,cvili nesto kod rezervoara, to je verovatno pumpa. Auto pali uvek na benzin. Kad se upali, ugasi se odmah, posle par puta, upali, ali nestabilno radi sve dok ne prebaci na plin. Jel to pumpa u rezervoaru gotova, i koliko kosta druga nova/polovna? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kragujevcanin 0 Posted September 2, 2014 Najbolje je prvo ocistiti dizne,jer su najverovatnije zapekle od plina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 45 Posted September 2, 2014 Sta onda skripi kod rezervoara? Kad upali, dok radi na benzin, cim se doda gas ugasi se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted September 2, 2014 Pumpa je na samrti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 45 Posted September 2, 2014 Snimicu kasnije, pa c7 postaviti.Koliko kosta pumpa polovna ili nova? I jel pase sa Bravo/brava/marea ili ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kragujevcanin 0 Posted September 2, 2014 Brzo ce pumpa da crkne,ali prvo ipak ocistiti dizne.Jel zna kako da upali direktno na plin i kako pali na plin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 45 Posted September 2, 2014 To ne znam. ZNam samo da na plinu radi ekstra, i posle 10sek prebaci na plin... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kragujevcanin 0 Posted September 2, 2014 Nek se raspita kod svog majstora kako da upali direktno na plin(ne znam koji je uredjaj na autu).Ako pali dobro na plin onda su dizne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 45 Posted September 2, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=uKTpsIRRFPk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted September 2, 2014 Umrla ti je pumpa izmeri pritisak u rampi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
malibranko 0 Posted November 2, 2014 (edited) Imam problem sa pumpom za gorivo, stavio sam novu, kada upalim auto na pilin cujem pumpu da radi, ali ne mogu da ga upalim na benzin.Da li neko zna gde je relej za pumu ili sta moze da bude drugo?U pitanju je Fiat multiple 2002 godiste 1,6 16v Edited November 3, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
malibranko 0 Posted November 3, 2014 promenuo sam pumpu pre 3 dana pritisak je oko 4 bara Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexasd 0 Posted November 3, 2014 Imao sam sličan problem na marei,promenio pumpu i opet nije htela da pali.Ispostavilo se da je puklo ono rebrasto crevo na pumpi koje gura benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
malibranko 0 Posted November 3, 2014 ali kad upalim na plin cujem je da vrti. ali moze biti i da je to posto sam imao vode u rezervoaru pa moguce da je tuda usla Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexasd 0 Posted November 4, 2014 Čula se i kod mene da radi sve vreme,ali nije imala dovoljan pritisak.Nisam video da gore piše da je kod tebe 4 bara što znači da nije do pumpe i creva,kod mene je pritisak bio 1,3 b . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Imladja 0 Posted January 24, 2015 Brava 1.2, 16v, 2001godiste, benzin-gas , hladan pali i vergla bez problema. Nakon voznje i to recimo nekih pola sata, odnosno kada se ugreje, pri ponovnom startovanju slabo vergla i ne moze da upali , kao da je prazan akumulator. Kada se ohladi , nakon 20-ak minuta opet vergla i pali bez problema. Anlaser servisirao-isto, stavio drugi-isto. Akumulator proveravao , kazu da je OK. Napomena: pre ovog problema radio sam mu glavu i zamenio malu radilicu. Sta je uzrok i koje je resenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites