nikolakonatar 1 Posted August 8, 2014 Pozdrav drustvo zanima me da li neko zna gde mogu da nadjem bilo kakvu vrstu papira ili racun koji moze da mi koristi za homologaciju u Sloveniji, za branike pragove i spojler. kako uopste to treba da izgleda (taj papir) da li neko mozda zna? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 9, 2014 Računom bi samo dokazao da nisi ukrao, tj. skinuo sa nečijeg auta. Dokazuješ legalnost posedovanja, ništa drugo. A, homologaciju branika i spojlera mora da ima proizvođač tog branika, odnosno spojlera.U uređenim društvima, oni to naprave, onda daju na ispitivanja, ovi tamo to provere da neće pući kad ne treba, kao i da će pri udesu da pukne baš kako treba, kao i da neće da otpadne spojler sa auta ako ideš 150 ili 200...i kad sve to istestiraju daju papir. Onda se proizvođač hvali da njegovi naknadno urađeni branici, spojleri ispunjavaju taj i taj standard i da je dozvoljeno stavljati ih na putnička vozila je rima odgovarajući papir. Ali, onda se svi ti troškovi ugrade u cenu, pa takav branik košta dosta. Zato onda ljudi uzimaju jeftinija rešenja koje neko napravi, ali...kad se tako ode u uređeniju državu od Srbije, eto problema sa homologacijom...dok kod nas to niko ne gleda, bar ne još uvek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted August 9, 2014 (edited) Kako su meni rekli na faksu (mačinac), kad sam se raspitivao za dnevna svetla, treba ti homologacija same komponente, a onda ti oni izdaju homologaciju ugradnje Edited August 9, 2014 by profa_chb Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolakonatar 1 Posted September 18, 2014 saznao sam da mi je potreban ya svaku stvar koja je naknadno ugradjena tuv sertifikat i sa time napravis homologaciju ako je neko dobio nesto slicno ili poseduje slican, ne bi bilo lose da slika i okaci da vidim kako to iygleda uopste Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted September 30, 2014 https://www.google.rs/search?q=TUV+certificate&client=firefox-a&hs=3lG&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=fflb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=9H8qVMOgDsL8ywOsyIGoBA&ved=0CCMQsAQ&biw=1600&bih=798 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted October 2, 2014 (edited) Certifikat daje proizvodjac dela koji naknadno ugradjujes i dobija se prilikom kupovine. Kod nas je to bila obicna fotokopija sa brojem atesta proizvodjaca. Ni na jedan automobil ne smes da ugradjujes nista sto nije "fabricki" a ako i ugradis moras dobiti atest za to. U EU je to TUV certifikat koji prilazes na tehnickom pregledu i to je to. Kod nas je to jos lov u mutnom tj. da se uzme novac pa ce i atest morati da prodje kontrolu Agencije za bezbednost saobracaja.Ah, da, homologacija je nesto drugo i taj izraz se pogresno tumaci kod nas kao uskladjivanje sa originalom. Homologaciju dobija ISKLJUCIVO ceo automobil i to posebnim ugovorima proizvodjaca i drzave u kojoj se prodaje. Edited October 2, 2014 by sindrom Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolakonatar 1 Posted January 28, 2015 da li ima neko ko je kupio nov deo, neki od tuv obrazaca za fiat ili abarth da moze da prosledi da vidim kako to izgleda Quote Share this post Link to post Share on other sites