Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Poz drugari nov sam na ovom forumu i imam par pitanja vezanih za Lanciu Dedru 2.0t posto se do sada nisam susretao sa fiat-lancia automobilima.Naime imam ponudu da se trampim za Dedru 2.0t ali autu je skinuta turbina , ima sekvent plin vlasnik kaze da lepo ide i da nema nikakvih problema posto je skinuta turbina.Interesuje me da li auto moze tako da se vozi bez turbine ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes da vozis bez problema samo sto auto bez turbine nema ni priblizno snagu koju treba da ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko od prilike bez turbine ima KS . i da li moze da se u ubaci neka drugar turbina koja nije od ovog motora da li ce to da funkcionise posto je verovatno tesko da se nadje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez turba verujem da ima manje konja nego obican 2.0 .Turbina za taj motor ti pasuje od nekog kupea 16vt ili slicno.Njih vec mozes naci,a mozes i od Theme 16vt.Ako je namontiras moraces da ponovo podesis plin da bi radio kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima jos neko iskustva sa skinutim turbom na autu.Cuo sam da ima dosta ljudi koji tako voze voleo bih da cujem iskustva iz prve ruke .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa valjda mu je smesa nastelovana kad je skinut turbo.U stvari sve zavisi sa kakvim je "majstorima" auto imao posla.To sto su skinuli turbo a nisu stavili drugi ispravan dovoljno govori o njima.Kad auto dospe u pogresne ruke to je tako,Srbija jbg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao iskustvo sa takvim "majstorima". Kupio Themu 16V sa koje je skinuta turbina. Jednostavno "mrtav auto" pa sam morao da prepakujem na 8V. Ako odlucis da pazaris Dedru javi se, imam turbinu skoro novu a ako ne pazaris kupio bih je ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzecu je najverovatnije zato sto je ovako na pogled u dobrom stanju ima sve od opreme ima i sekvent plin atestiran do 2017 i jos se registruje na 1.6 75 ks tako je uvezena i ocarinjena ,tako da me to vuce dosta i mislim da je veliki plus . Samo me brine kako ce to da ide posto sad vozim kadeta GSi 116ks koji jednostavno ide kao nenormalan.Ne bih da dedra ide kao kadett ali voleo bih da to bude koliko toliko normalna snaga da bi mogla da se vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece moci ni da mu pridje, jer turbo motor bez turbine je mrtav konj a i to sto je tako carinjena i registrovana nije nikakav plus nego veliki minus. Poceli su mnogo da proveravaju i gledaju te stvari , tako da moze vrlo lako da se desi da ti je uzmu, jedino ako nije Pus motor pa je onda malo lakse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece moci ni da mu pridje, jer turbo motor bez turbine je mrtav konj a i to sto je tako carinjena i registrovana nije nikakav plus nego veliki minus. Poceli su mnogo da proveravaju i gledaju te stvari , tako da moze vrlo lako da se desi da ti je uzmu, jedino ako nije Pus motor pa je onda malo lakse.

Jeste PUS-ovan motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ti objasnim prostim recima. Dobar motor aspiracioni(bez turbine) ima prosecnu kompresiju 13-14 bar. Turbo ima fabricki redukovanu na 9 bar. Sto znaci kad sve saberes i oduzmes ti bez turbine kao vozis umrli aspiracioni motor. Znaci i do 30% losije performanse nego fabricka Dedra bez turbo kompresora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako 60-70KS? Koliko ima fabricki 2.0t pa nije valjda samo 100KS???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porediš sa atmosferskim.

Turbo uvek ima niži stepen kompresije u odnosu na klasičan. Klasičan 9- 10:1 dok turbo oko 7:1. Kolika je kompresija tj pritisak videće kad bude merio. Mogao bi da izmeri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

malo off: na benzinskim motorima gornja granica stepena kompresije je 12 dok na dizel motorima je valjda do 25,zato su dizel motori ekonomicniji jer imaju veci stepen korisnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

malo off: na benzinskim motorima gornja granica stepena kompresije je 12 dok na dizel motorima je valjda do 25,zato su dizel motori ekonomicniji jer imaju veci stepen korisnosti.

Malo veći off, Mazda je na SkyActiv dizel motorima spustila stepen kompresije na 14:1 dok na benzicima digla na 14:1. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mene su u skoli ucili kao sto sam napisao gore :D (masinski fakultet : termodinamika b )  :)

Edited by Rile_bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene , pa sam se slatko raspravljao jer nisu bili u toku.

Tehnologija napreduje kao i naši majstori koji sve poskidaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...