preacher 0 Posted June 23, 2014 (edited) Desava mi se sve cesce da se auto ugasi sam od sebe kada radi na leru a od skora i u toku voznje kada se automobil jednostavno ugasi uz gresku 'Low Oil Pressuse'. Nakon toga ili upali odmah ili moram malo da sacekam pa tek onda (vergla na prazno i nista). Ler je sam po sebi prilicno nestabilan, ima oscilacije, nekad propadne na 500 obrtaja pa se vrati na na normalnu, nekad ugasi. Jedan dan mi ugasi 5 puta u voznji po gradu a sutradan nijednom recimo :S Prethodno, pre nego sto se ugasi (u voznji) ponekad osetim kao neki trzaj celog automobila kao da ga je nesto zakocilo na momenat. Edited June 24, 2014 by neshaoct skinut višak Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 23, 2014 Prosto receno, moze da bude svasta. Proveri prvo dizne jer mi najvise lici da je neka losa skroz. Ujedno ces proveriti i ostale parametre. Ono sto mozes sam je dq prekontrolises sve mase i kontakte zbog tih greski koje ti prijavljuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted June 23, 2014 I meni smrdi na dizne ili diznu neku kojja je bas bas losa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 23, 2014 (edited) Proveri regulator i senzor pritiska rail-a Edited June 23, 2014 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted June 23, 2014 Ovo sto te zeza mislim da nije dizna ma koliko da je losa nebi bio taj simptom,kao sto rece neko moze da bude regulator pritiska na cr pumpi senzor malo redje,a i senzor radilice hode da zeza sa milon simptoma najbolje na dijagnostiku da se vidi ako nisi vec bio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
preacher 0 Posted June 24, 2014 Na regulator su sumnjali u servisu kod pocetnih simptoma ali nisu bili sigurni pa je ostalo na tome. U medjuvremenu se stanje pogorsalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted June 24, 2014 Pa vozi neka ga rese. Quote Share this post Link to post Share on other sites
preacher 0 Posted June 24, 2014 U slucaju da moram da zamenim regulator pritiska, koja je okvirna cena za taj deo ako neko zna? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 24, 2014 Regulator računaj oko 80 e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
preacher 0 Posted June 24, 2014 ne nazalost, a i nisam vican tim stvarima takvu cenu sam i ja dobio kad sam se raspitivao... samo sto ne bih da bacam novac ako nije greska do tog dela pa da se posle ispostavi da je ipak nesto drugo dok se ne izmenjaju svi delovu i otopi novac planiran za odmor .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted June 24, 2014 Nov regulator od 10000-12000din polovan od 40-60e sve zavisi ko kolko zacepi. Ima ja jedan polovan...:-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 24, 2014 Ne može ovako...kupusara od teme...sve na jednom mestu.Sad ću da razdvojim šta tehnički može da se razdvoji, sve ostalo se briše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 24, 2014 Višak skinut, sada više nije ''kupusara'' od teme.Za ostale probleme koji su bili u njoj, pogledaj da li već postoji teme o tome, i ako postoji samo se nadoveži u njoj.Ako ne postoji, otvori novu. Bolje je tri posebne teme nego u jednu trpati sve što ti padne na pamet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted August 31, 2014 (edited) I meni se sinoć ugasio dok je bio u leru, kad sam stajao na semaforu. Normalno sam ga odmah upalio i dalje je bilo sve ok. Nisam se previše brinuo oko toga.Međutim, jutros je ćale išao kolima i kaže mi da mu se 2 pita ugasio, takođe na leru.Sad me već brine...Malopre sam ga baš vozio, pustio 5 minuta da radi u leru i ništa, sve normalno. Par meseci unazad mi često prijavi vodu u filteru goriva, obično kad je blizu rezerve. Može li to da bude uzrok tog gašenja na leru?Obrtaji ne variraju, ni kada stiskam i puštam kvačilo. Stoje na oko 850, to onako odokativno po crtama Edited August 31, 2014 by majkicbane Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 31, 2014 Može. Proveri i dijagnostiku šta kaže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted August 31, 2014 Sutra idem pločice da menjam pa ću da vidim baš sa majstorom.Mada ranije kad sam ih pitao za dijagnostiku rekoše mi da im nije baš neka jer može da vidi šta je samo ako se greška javi dok je povezan na komp. Za to ću morati nekog drugog da tražim. Evo npr Dekija Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 31, 2014 Slobodno promeni tog majstora koji to kaže.Greška se čuva u ecu-u osim ako nije neka sitnica ili se restartuje ecu. Npr sijalicu ako zameniš gasi grešku. Ali ako uđe u safe mode velika je verovatnoća da ćeš imati tu grešku dok je ne obrišeš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted August 31, 2014 Ma majstori su što se tiče mehanike stvarno ok. Hvalio sam ih već par puta na forumu, a i nisam jedini To mi je rekao kad sam ga pitao za asr, abs failure koji mi prijavi nekad pri paljenju, pa kad ugasim i upalim onda više nema. Tada ne bi trebao da ide u safe mode? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 31, 2014 Nisam siguran. Safe mode se najčešće dešava zbog pritiska turbine, a za ostalo ne znam kako reaguje.Mada mislim da za većinu stvari čuva greške. Možda bi bilo najbolje da sam uzmeš elm327 i proveriš s vremena na vreme, nije ništa komplikovano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 31, 2014 Svaka gresku koju prijavi ecu on i zapamti tako da bi trebalo prilikom kacena na dijagnostiku da i pokaze,ovo za asr sto prijavljuje moze da bude ako je slab akumulator ali moze i jos sto sta da bude.A ko ti je taj deki?:-) A koji su ti to majstori? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted August 31, 2014 Deki si ti A majstori su Euro018 iz G. Medjurova Za abs, asr i ja sumnjam na aku. Posto se javi kad auto stoji duze da ga ne palim. Recimo 2, 3 dana...Samo zapisti i ispise na bordu, bez ikakvih lampica. Ugasim, upalim, sve u redu. No sad da se vratim ovom gasenju.Pomenucu to sutra njima kad budem menjao plocice, videcu sta ce da kazu, pa ako ne resimo to sutra ujutru popodne te zovem da ga kacimo. Naravno, ako si slobodan posle posla Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 31, 2014 Sigurno je akumulator za abd i asr!Ja pa reko neki majstori.... Vazi javi se pa ce se dogovorimo trebalo bi da mogu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
preacher 0 Posted September 1, 2014 Samo da javim da je kod mene problem resen zamenom regulatora. Od tad sam isao na more, presao dosta KM i sve deluje OK. Nema varijacije obrtaja, ne gasi. Eto ako nekom znaci... ili ako ima isti simptome na sta da obrati paznju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted September 1, 2014 Koliko te kostalo to zadovoljstvo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
preacher 0 Posted September 1, 2014 50 + 10 jura Quote Share this post Link to post Share on other sites