Jump to content
FAS Goran
Stardust

Lancia nuova Delta 1.9 TwinTurbo - problemi sa snagom

Recommended Posts

Nazalost, moram da se javim i da kazem da imam ozbiljnijih problema sa mojom Deltom 1.9 tt. pre nekoliko dana kada sam seo u nju i krenuo primetio sam drastican nedostatak snage (kao da otprilike ima 60 konja. Ono sto me je jos vise zacudilo jeste da kompjuter nije prijavio nikakvu gresku. Rasklapan je motor , pregledano svasta nesto.. u sustini, ne mogu i dalje da ustanove sta se desava. Prvo su mislili da je do egr-a (vec sam imao taj problem ali mi je u om slucaju bila prijavljena greska na motoru) orvarali su protokomer.. i nije do toga... i dalje ne mogu da ustanove sta mu je.Nastavili su i dalje da ga rasklapaju pa ce u jednom trenutku verovatno uspeti da me "obraduju" informacijom o kvaru. Automobil jednostavno nema snage i krece da vuce tek od 3000 obrtaja (verovatno na tim obrtajima preuzima ova velika turbina). Ispasce na kraju da je otisla turbina i predpostavljam da remont iste nece biti jeftin.  Inace obradovali su me i informacijom da je zupcasti kajs Prezupcio "malo"... Pa su mi predlozili zamenu istog.

 

Automobil je u mom posedu 8 meseci, radjen je mali servis.. ulje, filteri, itd. Zamenjeni prednji diskovi , pakovi , i zadnji pakovi. Poslednji put kada sam bio u servisu (pre mesec ipo) rekli su mi da moram da radim remont DPF filtera , da ga skidam ili da remontiram postojeci zbog visokok stepena zapusenosti istog. Regeneracija Dpfa moze da se radi , i automobil je sam uradio vec 660 puta. Koliko sam razumeo zivotni vek dpfa je oko 100 000km. a automobil je vec presao 160 000/  Kako su mi objasnili iz servisa , dpf jednostavno ne propusta dovoljno izduvnih gasova .. Mozda upravo to bio razlog ovog potencijalnog kvara na turbini.

 

Auto je 2009 godiste .. i presao je 160 000.

Super je snaga. Ali ipak, sve ima svoju cenu.

 

Nadam se da nece biti jos ljudi sa slicnim mukama kao ja. Ali eto, cisto da znate.. to sto je noviji auto jednostavno nista ne znaci. Predhodni vlasnik ga je izgleda bas "mazio"..

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šta ti kaže dijagnostika za pritiske turbine ? Mora negde da nešto odstupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da ti pravi majstori gledaju auto, a ne "majstori". Ako su ovi drugi, nek ti neko stručniji pogleda. Hiljadu puta se dešavalo da je problem u crevima, vakumima, instalaciji, senzorima... Nemoj odmah da polaziš od onog najcrnjeg.

Šta znači "malo" prezupčio? To me podseća na jednog lika kome je maaaalo pukao zupčasti  :)

DPF ako baš zeza fizički ukloniš i softverski ugasiš, investicija od stotinak evra, kakvi crni remonti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se, remont majstora. Ozbiljanom majstoru, sa ozbiljnom dijagnostikom ne treba puno da nadje kvar. Ako je turbina, to bi trebao lako da vidi, pritisak turbine itd..

Sto kaze totti moguce da je neki "banalni" kvar tipa neki od senzora ili tako nesto zbog čega je tako, samo cudi me da nema ni jedne greske. A sa zupcastim nema zezanja, menjaj to odmah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čuj malo prezupčio... :) Pa ako je prezupčio zato i ne ide, i ne vozi ga tako ni slučajno. Iskreno, trebao si odmah da uradiš i veliki servis kada si je uzeo, onda si miran i ne misliš o tome. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost, moram da se javim i da kazem da imam ozbiljnijih problema sa mojom Deltom 1.9 tt. pre nekoliko dana kada sam seo u nju i krenuo primetio sam drastican nedostatak snage (kao da otprilike ima 60 konja. Ono sto me je jos vise zacudilo jeste da kompjuter nije prijavio nikakvu gresku. Rasklapan je motor , pregledano svasta nesto.. u sustini, ne mogu i dalje da ustanove sta se desava. Prvo su mislili da je do egr-a (vec sam imao taj problem ali mi je u om slucaju bila prijavljena greska na motoru) orvarali su protokomer.. i nije do toga... i dalje ne mogu da ustanove sta mu je.Nastavili su i dalje da ga rasklapaju pa ce u jednom trenutku verovatno uspeti da me "obraduju" informacijom o kvaru. Automobil jednostavno nema snage i krece da vuce tek od 3000 obrtaja (verovatno na tim obrtajima preuzima ova velika turbina). Ispasce na kraju da je otisla turbina i predpostavljam da remont iste nece biti jeftin.  Inace obradovali su me i informacijom da je zupcasti kajs Prezupcio "malo"... Pa su mi predlozili zamenu istog.

 

Automobil je u mom posedu 8 meseci, radjen je mali servis.. ulje, filteri, itd. Zamenjeni prednji diskovi , pakovi , i zadnji pakovi. Poslednji put kada sam bio u servisu (pre mesec ipo) rekli su mi da moram da radim remont DPF filtera , da ga skidam ili da remontiram postojeci zbog visokok stepena zapusenosti istog. Regeneracija Dpfa moze da se radi , i automobil je sam uradio vec 660 puta. Koliko sam razumeo zivotni vek dpfa je oko 100 000km. a automobil je vec presao 160 000/  Kako su mi objasnili iz servisa , dpf jednostavno ne propusta dovoljno izduvnih gasova .. Mozda upravo to bio razlog ovog potencijalnog kvara na turbini.

 

Auto je 2009 godiste .. i presao je 160 000.

Super je snaga. Ali ipak, sve ima svoju cenu.

 

Sto se tice sedista, dobra su za magistralu, autoput i duge pravce, nisu profilisana kao kadice a ne moze se to ni ocekivati od automobila koji je vise limuzina i kruzer nego trkalica.

 

Sto se tice tvrdoce, sve zavisi od dimenzija felni. Felne na ovoj mojoj su ovakve http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkezGDluy9-AbaxWZjqa2wN4mTIZTaoJy3EPEkJsuz7uX8jtyO

 

Mogu reci da auto nije nesto udoban na njima .. ko zeli udobnost .. zna sta da radi.  Jednostavno manje felne, deblje gume... i resen problem.

 

Nadam se da nece biti jos ljudi sa slicnim mukama kao ja. Ali eto, cisto da znate.. to sto je noviji auto jednostavno nista ne znaci. Predhodni vlasnik ga je izgleda bas "mazio"..

nadji strucan servis  i ukloni dpf   i softverski iskjuci ili uradi simulaciju   ko radi to razumece   i auti ce ti pobesneti  ako trosi uje otisla ti turbina ako ne  onda je 1000 posto dpf  ukloni to  cudo i vozices  drugi i jaci auto . :) i naravno uradi veliki  servis i neka ti to uzubi neko jucki .

Edited by dejica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čuj malo prezupčio... :) Pa ako je prezupčio zato i ne ide, i ne vozi ga tako ni slučajno. Iskreno, trebao si odmah da uradiš i veliki servis kada si je uzeo, onda si miran i ne misliš o tome.

Jeste, ja kada sam kupovao moj sadasnji auto prvosto sam uradio je veliki servis i kocnice iz razloga sto nisam imao nikakve podatke o prethodnim servisima i odrzavanju, kao ni servisnu knjizicu, a da verujem prodavcu o stanju i kilometrazi za auto star 10 god bas i nemam nameru, ali (uvek postoji ali), ako je covek dobio servisnu knjizicu sa datumima i opisom sta je uradjeno, pogotovo za auto koji je 2009 godiste (a pretpostavljam da jeste), a mozda trenutno nije imao ni novca da to sve uradi (svi vrlo dobro znamo kakvo je stanje u drzavi), licno ni ja ne bih pravio bespotrebne troskove...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zupčenje je kao trudnoća. Il' je trudna ili nije. Ne može biti "malo" trudna. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zupčenje je kao trudnoća. Il' je trudna ili nije. Ne može biti "malo" trudna. ;)

Lepo ga ti uporedi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako još malo prezupči eto belaja. :)

Šalu na stranu. I ja kad sam uzimao svoj sadašnji auto sa 120 000km ima sam u kao nekoj knjižici što sam dobio uz njega da mu je rađen servis pre koju hiljadu bukvalno. Ali ipak sam posle 3 meseca uradio veliki servis jer mi đavo nije dao mira. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti radi kako smatras da treba ... mali servis se radi na 10000 recimo, zamenis ulje i filtere i teras, a veliki je nesto drugo, ako mali radis samo kad i veliki, na svakih 70000 recimo onda jadan auto, a ako veliki radis na svakih 10000 onda jadan novcanik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja uje menjam  na 7000km i filter uja  a na 15000 km menjam i filter uja i vazduha goriva i uje  a na 60 000km veliki servis   i masina uvek prede  .   :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti radi kako smatras da treba ... mali servis se radi na 10000 recimo, zamenis ulje i filtere i teras, a veliki je nesto drugo, ako mali radis samo kad i veliki, na svakih 70000 recimo onda jadan auto, a ako veliki radis na svakih 10000 onda jadan novcanik :)

Nismo se razumeli, kad radim mali servis ide zamena ulja i filtera, a kad radim veliki isto to plus svecice, kablovi, vodena pumpa, antifriz, zupcasti, klinasti i spaneri. Zato sam ono napisao.

Ja mali radim na 15000 (selenia gold 20k), dok sam veliki uradio pre nekih 40k i planiram da sledeci bude veliki. Sto kazu, motor prede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šta ti kaže dijagnostika za pritiske turbine ? Mora negde da nešto odstupa.

 

 Kaze, kako ne kaze.. kaze da ne radi , ali ne kaze zasto. Jednostavno ne stvara pritisak. 

 

Nadam se da ti pravi majstori gledaju auto, a ne "majstori". Ako su ovi drugi, nek ti neko stručniji pogleda. Hiljadu puta se dešavalo da je problem u crevima, vakumima, instalaciji, senzorima... Nemoj odmah da polaziš od onog najcrnjeg.

Šta znači "malo" prezupčio? To me podseća na jednog lika kome je maaaalo pukao zupčasti  :)

DPF ako baš zeza fizički ukloniš i softverski ugasiš, investicija od stotinak evra, kakvi crni remonti...

 

Upravo to, meni je receno da je "malo pukao zupcasti" u smislu da se na kajsu vide sitne pukotine i da treba da se menja.

 

Ja moram da predložim promenu ili "remont" majstora. 

 

Majstora mi je predlozio komsija koji poseduje alfu 156, i veoma je pazljiv i brine se oko svojih kola. Tako da predpostavljam da nisam pogresio sto se tice izbora mastora. Naravno iako volim automobile i znam dosta o karakteristikama i proizvodjacima ... nisam upucen u mehaniku toliko. Na meni je da verujem majstoru, a na njemu da uradi posao kako treba. Ne verujem da bi se neko igrao te taKo sa svojom dobrom reputacijom.

 

Slazem se, remont majstora. Ozbiljanom majstoru, sa ozbiljnom dijagnostikom ne treba puno da nadje kvar. Ako je turbina, to bi trebao lako da vidi, pritisak turbine itd..

Sto kaze totti moguce da je neki "banalni" kvar tipa neki od senzora ili tako nesto zbog čega je tako, samo cudi me da nema ni jedne greske. A sa zupcastim nema zezanja, menjaj to odmah

 

Vec sam odgovorio , turbina ne stvara pritisak, pusavali su preusmerenja neka, svasta nesto.. nista nije uspelo. Iskreno ne verujem da je do senzora. Cuje se kao da zvecka na jednom od cilindara kada se dodaje gas.

 

Čuj malo prezupčio... :) Pa ako je prezupčio zato i ne ide, i ne vozi ga tako ni slučajno. Iskreno, trebao si odmah da uradiš i veliki servis kada si je uzeo, onda si miran i ne misliš o tome. 

 

Podesili su zupcasti stari, probali su , ne ide i dalje.

 

 

Čuj malo prezupčio... :) Pa ako je prezupčio zato i ne ide, i ne vozi ga tako ni slučajno. Iskreno, trebao si odmah da uradiš i veliki servis kada si je uzeo, onda si miran i ne misliš o tome.

Jeste, ja kada sam kupovao moj sadasnji auto prvosto sam uradio je veliki servis i kocnice iz razloga sto nisam imao nikakve podatke o prethodnim servisima i odrzavanju, kao ni servisnu knjizicu, a da verujem prodavcu o stanju i kilometrazi za auto star 10 god bas i nemam nameru, ali (uvek postoji ali), ako je covek dobio servisnu knjizicu sa datumima i opisom sta je uradjeno, pogotovo za auto koji je 2009 godiste (a pretpostavljam da jeste), a mozda trenutno nije imao ni novca da to sve uradi (svi vrlo dobro znamo kakvo je stanje u drzavi), licno ni ja ne bih pravio bespotrebne troskove...

 

 

Finansije su uvek najveci problem, da nisu ... uzeo bih novu deltu zar ne :)

 

Zupčenje je kao trudnoća. Il' je trudna ili nije. Ne može biti "malo" trudna. ;)

 

Trudna. Trudna, prvi mesec :D sva sreca hahaha

 

 

Zato posle malo prezupci :)

E sad, ako cemo tako da gledamo i nov auto moze da se pokvari...

 

 

Ocigledno je da moze, moja sreca, sta da se radi. Sada samo cekam izvestaj i racune. 

 

Pa ako još malo prezupči eto belaja. :)

Šalu na stranu. I ja kad sam uzimao svoj sadašnji auto sa 120 000km ima sam u kao nekoj knjižici što sam dobio uz njega da mu je rađen servis pre koju hiljadu bukvalno. Ali ipak sam posle 3 meseca uradio veliki servis jer mi đavo nije dao mira. 

 

 

Ja eto .. odlucio da poverujem coveku sto je prodavao. Znam da ne bi trebalo, ali opet finansije...

 

Primetio sam da se mali servisi rade u zavisnosti gradacije ulja. Meni je na kompjuteru bilo podeseno da radim servis na 25 000... dok je sada sipano ulje druge gradacije i preko dijagnostike je smanjen interval servisa na 12 000.

 

nadji strucan servis  i ukloni dpf   i softverski iskjuci ili uradi simulaciju   ko radi to razumece   i auti ce ti pobesneti  ako trosi uje otisla ti turbina ako ne  onda je 1000 posto dpf  ukloni to  cudo i vozices  drugi i jaci auto . :) i naravno uradi veliki  servis i neka ti to uzubi neko jucki .

 

Razumem da je to nesto sto bih mogao da uradim, ali sam cuo da ce po novom zakonu u sklopu tehnickog pregleda biti radjena i provera emisije stetnih gasova. Skidanjem DPF-a gubi se svaka euro norma vozila. Samim tim ne znam da libi mogao da se registruje.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gubis samo euro 5  standard ali ostaje ti euro 3 eger ostavi  a izbaci  dpf  a kasnije i eger .  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A šta ti kaže dijagnostika za pritiske turbine ? Mora negde da nešto odstupa.

 

 Kaze, kako ne kaze.. kaze da ne radi , ali ne kaze zasto. Jednostavno ne stvara pritisak. 

 

Da ovde nije problem, u regulaciji rada turbina

 

081218_L_Delta_01_manja.jpg

 

Možda je neki od ventila ostao otvoren pa vaduh ne ide ka maloj turbini. Ovde se vidi da velika preuzima od 3000 o/min tj tada se otvara onaj ventil.

 

081218_L_Delta_08_croop.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Primetio sam da se mali servisi rade u zavisnosti gradacije ulja. Meni je na kompjuteru bilo podeseno da radim servis na 25 000... dok je sada sipano ulje druge gradacije i preko dijagnostike je smanjen interval servisa na 12 000.

 

Ne, ne...ako je druga gradacija onda se uopšte ne sipa takvo ulje u motor. Dakle, imaš ulje koje se sipa u taj motor i jedino ulje koje ispunjava te specifikacije treba sipati.

A, kad se sipa, interval za zamenu može biti smanjen (ili ne). Redovna praksa servisa kod nas je smanjivanje servisnih intervala, ali to nema veze sa uljem.

Npr. i za nov Fiat 500L je kod nas servis na 20.000 ili godinu dana, u ostalom delu Evrope na 30.000 ili dve godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Primetio sam da se mali servisi rade u zavisnosti gradacije ulja. Meni je na kompjuteru bilo podeseno da radim servis na 25 000... dok je sada sipano ulje druge gradacije i preko dijagnostike je smanjen interval servisa na 12 000.

 

Ne, ne...ako je druga gradacija onda se uopšte ne sipa takvo ulje u motor. Dakle, imaš ulje koje se sipa u taj motor i jedino ulje koje ispunjava te specifikacije treba sipati.

A, kad se sipa, interval za zamenu može biti smanjen (ili ne). Redovna praksa servisa kod nas je smanjivanje servisnih intervala, ali to nema veze sa uljem.

Npr. i za nov Fiat 500L je kod nas servis na 20.000 ili godinu dana, u ostalom delu Evrope na 30.000 ili dve godine.

 

 

Možda je mislio DEgradacija ulja.

 

147_FES_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...