Jump to content
FAS Goran
Bogisha

QV - Simbol prestiža, brzine, inovativnosti, tradicije i vrhunskih dostignuća Alfa Romeo brenda

Recommended Posts

cxcb20000.jpg

 
Mnogi brandovi svoje top modele označavaju raznim oznakama ali morate priznati da vrijeme prolazi, oznake se mijenjaju ali četerolisna djetelina ostaje. Tako bismo ukratko opisali legendarni Quadrifoglio Verde odnosno četverolisnu zelenu djetelinu, oznaku za tradiciju, inovativnost i vrhunska dostignuća Alfa Romea.

 

1923-e godine Ugo Sivocci, vozač s ogromnim iskustvom u utrkama ali isto tako i vozač s nevjerojatnim pehovima i nedostatkom sreće, poznat kao vječno drugi, posred poklopca motora svojeg  Alfa Romea , obojao je bijeli kvardat i ispunio ga zelenom četverolisnom djetelinom kao simbol sreće. Slučajno ili ne na prvom nastupu s tim simbolom Ugo je pobijedio i prošao ciljem prvi za vrijeme legendarnog Targa Florio Grand Prix-a.  Od tada je taj znak simbol koji je nosio svaki trkaći Alfa Romeo automobil. No da Ugu on nije donio samo sreću dokazuje činjenica i da je Ugo smrtno stradao za vrijeme Europskog Grand0 Prix-a na autodromu Monza nekoliko mjeseci nakon što je prvi put pobijedio. Kuriozitet je u ono vrijeme bio veći, vjerovalo se u magične moći simbola jer je drugi vozač, Ugov kolega za volanom tadašnjeg Alfa Romea P1 završio utrku bez problema no on na svojem automobilu nije imao taj znak. Krajem 1923-e godine kvadratna bijela podloga zamjenjena je trokutastom i od tada simbol djeteline stoji na bijelom trokutu.
 

Ugo_sivocci_at_the_wheel.190101354_std.j


Najveći uspjeh svih vremena među automobilima koji su nosili QV znak postigao je 1925-e godine model Alfa Romeo P2 koji je bio prvi automobil iz Alfa Romea koji je pobijedio na tadašnjem Automobil World Championship natjecanju postigavši pritom i brzinu od nevjerojatnih 225 km/h.
 1950-e godine tadašnja Alfetta 159 za čijim je volanom bio Nino Farina ponovno donosi slavu, obilježena Qv znakom, pobjedom u F1 natjecanju a isti je uspijeh ponovljen i 1951-e godine kada je za volanom bio legendarni argentinac Juan Manuel Fangio koji je pobjedu Alfa Romeu donio u čak 5 sezona. 159 je imala nešto manji znak koji je bio stavljen bliže vozaču.
 

Alfa+Romeo+159+Alfetta.jpg


60-ih se godina znak vraća u prvi plan kad su njime označavane sportske varijante Giulie a 1965-e isti je znak nosila i legendarna Giulia Sprint GTA, višestruka pobjednica tadašnjih Turismo car competitions natjecanja koja je uz određene modifikacije žarila i palila stazama sve do 1972-e godine. Upravo na tom modelu legendarni znak je stiliziran, smješten je bio na blatobranu iza prednjeg kotača i često se nalazio uz Autodelta oznake.

 

Samo 3 godine kasnije, 1975-e godine za pobjede na trkalištima zasluge je nostio tadašnji Alfa Romeo 33 TT-12, automobil koji je bio opremljen 12 cilindričnim boxer motorom koji je razvijao sirovih 500ks. S obzirom na dizajn tog automobila QV znak je u crvenom okruženju bio jasno istaknut. 
80-e su donjele podjele QV znaka, kao Quadrifoglio Verde je zadržan u smislu najprestižnijih izvedbi određenih modela vozila dok je za sportske varijante tadašnjih Alfe 6, 33, 75, 90, AlfaSuda ili Alfette preimenovan u Quadrifoglio Oro odnosno zlatnu četverolisnu djetelinu. 75 Milano kao posebna varijanta nikad nije nosila niti QV niti QO oznaku, ona je za prestižnu opremljenu varijantu nazvana Platino dok je sportska izvedenica nosila naziv Argento.
 

4281015709_05c30d0152.jpg

 
Povratak QV-a na trkališta devedesetih godina donosi 155 V6 Ti koja je doslovce pomela konkurenciju na stazi, nerijetko za cijeli krug a dodatan udarac tadašnjoj njemačkoj konkurenciji je bio i poraz od strane 155 na svim domaćim utrkama. U javnosti je nerijetko bilo govora da Alfa vozi trku sama a ostali su tu tek toliko da gledatelji ne gledaju praznu stazu dok Alfa radi krug. Za volanom legende tada je bio Nicola Larini a QV znak je bio smješten na blatobranima, odmah do božnih žmigavaca. Osim trkaće 155 oznaku QV nosila je i top izvedenica Alfe 145 s 2 liternim motorom u ono vrijeme jedan od najboljih tzv. hot hatch automobila.
 

4801741891_83ccc253e2_z.jpg

 
U 21-o stoljeće QV nas prati na neponovljivoj Alfi 8C Competizione također smješten na blatobranima i s pravom je smješten na najprestižniji model Alfa Romea novije generacije kao i na posljednjim serijama neodoljive GT-jke.
 

alfa1_1451762i.jpg

 
Danas QV nalazimo na prestižnim modelima aktualne Giuliette i Mito-a. Kao i svim alfistima i nama je želja vidjeti oznaku i na ponekom trkaćem modelu koji će vratiti staru slavu Alfa Romea iz vremena kad se konkurencija nalazila barem trećinu kruga iza naših omiljenih automobila.
 

cxcb20001.jpg

 
Prezeto sa alfa-corse.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaoj Bogisha paljevino ili przenico,ovo je kao da si okacio,Lanciu na ferarijev forum,e isto tako,toliko gledanost i posecenost :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj deo foruma se zove "Istorija automobilizma u Italiji" , i ja sam dao svoj doprinos temi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo bogisa.Eve je i na mojoj.

 

cxcb20108.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, drago mi je da vam se sviđa.  :thumbsup: 

 

Evo i na mojoj Alfici. :)
IMG_20140213_130654.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ce covek, voli da prska :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogishi detelina nije donela srecu u prskanju :rofl:

Super je prica, samo mogao si da prevedes tekst...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam hteo da prevodim, autentično sam prekopirao da bih mogao da napišem ispod izvor. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wub:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Alfa Romeo QV modeli će raspolagati sa 900 do 1.000 konjskih snaga

 

alfa romeo qv.jpg

 

U Alfi Romeo su sve glasniji u vezi sa čisto električnom budućnošću, bez obzira na to što u gami ovog italijanskog proizvođača još uvek nema takvog automobila. Međutim, krosover iz B segmenta, pozicioniran ispod Tonalea, biće prvi čisto električni model italijanske marke, a biće lansiran u prvoj polovini 2024. Entuzijasti će biti zadovoljni s činjenicom što će čuvena ''Quadrifoglio'' oznaka nastaviti da živi i u eri nulte emisije, tako da neće otići u prošlost zajedno s performantnim Giulia i Stelvio primercima sa moćnim V6 motorima.

 

Detalji u vezi s veličinom i oblikom prvog električnog Quadrifoglia još uvek nisu iskristalisani, ali šef Alfe, Žan-Filip Imparato, podelio je neke sočne detalje u nedavnom intervjuu. Čisto električni modeli s oznakom ''deteline s četiri lista'' će biti u ponudi u rasponu od 900 do 1.000 ks, grubo rečeno udvostručujući snagu 2.9 twin-turbo V6, koji pokreće Giulia i Stelvio perjanice. Šef proizvođača iz Milana je takođe spomenuo da će budući Quadrifoglio modeli profitirati na novoj generaciji tehnologije baterija poboljšane efikasnosti. Na taj način će inženjerima biti omogućeno da redukuju zapreminu paketa baterija i uštede na masi. Pored toga, pedeset šestogodišnji Francuz je spomenuo i mogućnost bežičnog punjenja, uz to što će tehnologija baterija biti unapređivana u okviru trogodišnjih intervala, da bi se ostalo u vrhu EV igre.

 

Žan-Filip Imparato je objasnio da će Alfa Romeo pokušati da privuče kupce tako što će one potencijalne jednostavno postaviti za volan Quadrifoglio elektromobila i omogućiti im da testiraju njihove mogućnosti. Proizvođač iz Milana koji je napunio 113 godina, prioritet želi da stavi na vozačko iskustvo umesto na sprint do stotke i vreme kruga na Nirburgringu, čime su brojne današnje kompanije prosto opsednute. Imparato se u intervjuu dotakao još jednog trenda, a reč je o masivnim ekranima. Čelni čovek Alfe je spomenuo da su displeji dijagonale preko 13 inča u planu, ali da ne postoji namera da se njima pokrije armaturna tabla jer bi to bio glavni faktor odvraćanja pažnje. Bez zalaženja u detalje, Imparato se takođe osvrnuo na to da će ''specijalne karakteristike'' biti ugrađene u info-zabavne sisteme nove generacije.

 

U odvojenom intervjuu, šef dizajna Alfe Romeo, Alehandro Mesonero-Romanos, izjavio je da želi da se vrati u budućnost razvojem retro-inspirisanih elektromobila. Mali krosover koji smo spomenuli na početku članka, koji je praktično brat blizanac Jeep Avengera, biće prvi nosilac dotične filozofije, evocirajući na duh šezdesetih, kroz detalje dizajna usvojene iz automobila kao što su Giulia SZ i TZ. Coda Tronca (kratak rep) motiv će biti oživljen, ne samo zarad povratka klasičnih linija, već u cilju kreiranja elegantnijih formi s boljom aerodinamikom i unapređenom efikasnošću.

U međuvremenu, Alfa Romeo se priprema za ''poslednji ples'' s motorima SUS. Jedinstven performantni model poziciniran iznad Giulie i Stelvia Quadrifoglio biće lansiran kasnije tokom 2023. Potencijalni superautomobil takođe bi mogao da stupi na scenu, sa cirkularnim zadnjim svetlima u stilu 4C i 8C.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...