Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Koenigsegg One:1

Recommended Posts

Koenigsegg One 1: prve zvanične slike

                   

Koenigsegg%20One-1%209.jpg

 
Koenigsegg je nedavno potvrdio da će novo specijalno izdanje modela Agera (nazvano One:1) biti izloženo početkom marta na tradicionalnom sajmu automobila u Ženevi, a danas su objavljene i zvanične slike ovog automobila.
 

Koenigsegg%20One-1%2090.jpg

 
Naziv One:1 otkriva da odnos snaga / težina kod ovog automobila iznosi 1:1, što u praksi znači da 5.0L V8 motor u Koenigseggu One:1 raspolaže sa 986 kW/1341KS (i 1371 Nm), a da je težina vozila 1341 kg (motor je uparen sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom).
 

Koenigsegg%20One-1%2099.jpg

 
Koenigsegg najavljuje da će One:1 postizati najveću brzinu od "više od 440 km/h", što je prilično više od 415 km/h koliko može serijski Bugatti Veyron Super Sport World Record Edition (bez limitatora može 431 km/h). Zanimljiv je i podatak da bi One:1 od 0 do 400 km/h trebalo da ubrzava za oko 20 sekundi.
 

Koenigsegg%20One-1%20999.jpg

 
One:1 je dobio i točkove od ugljeničnih vlakana (od 19 i 20 inča), kočioni sistem sa diskovima od 397 mm napred i 380 mm pozadi, restilizovani prednji deo sa agresivnijim spojlerom, krov od ugljeničnih vlakana i sa otvorom za vazduh, redizajnirani zadnji spojler, novi zadnji difuzor, kao i manje izmene u unutrašnjosti.
 

Koenigsegg%20One-1%209999.jpg

 
Po ranijim informacijama, proizvodnja ovog automobila je ograničena na samo šest komada, a svi su već unapred prodati.

 

izvor - Autoblog.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ladno nema menjac,tj rucicu... kakvi papci jbt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zezam se malo znam da ima tu negde... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kako registrovati automobil od jednog megavata?

 

koenigsegg%20214.jpg

 

Kako prenosi B92, prvi od šest planiranih primeraka super-sportskog modela Koenigsegg One:1 registrovan je u Nemačkoj, ali proces registracije nije prošao bez problema.

 

koenigsegg%202144.jpg

 

Ispostavilo se da Nemci nisu predvideli da se u njihovoj zemlji može registrovati automobil čiji motor proizvodi 1.000 kW. Kompjuterski sistem koji služi za unos podataka prilikom registracije vozila dozvoljava da se u polje ''snaga motora'' (u kW) može upisati samo trocifreni broj, odnosno da maksimalna snaga može iznositi najviše 999 kW. Tako su, zbog prvog produkcijskog ''megaautomobila'', u Nemačkoj bili prinuđeni da prilagode svoj program za unos podataka i dodaju mesto za četvrtu cifru u rubrici snaga motora vozila.

 

Koenigsegg%20One-1%20999.jpg

 

Koenigsegg%20One-1%2099.jpg

 

Koenigsegg One:1 predstavljen je početkom 2014. kao prvi serijski automobil na svetu čiji je odnos mase vozila i snage motora (u KS), 1:1, po čemu je i dobio ime. Pogonska jedinica proizvodi 1.360 ks (1.000 kW) i 1.371 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a najveća moguća brzina automobila premašuje 450 km/h.

 

Koenigsegg%20One-1%209999.jpg

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prikazan jedini Koenigsegg One:1 model u RHD konfiguraciji

 

121701-koenigsegg%201.jpg

 

BHP Project je dokumentovao online u proteklih nekoliko meseci proces proizvodne Koenigsegg One: 1 modela. Samo devet proizvodnih jedinica će ikada biti građeno i prodato (plus prototip) i ovo će biti jedina jedinica koja će imati volan sa desne strane, uprkos tome što renderi prikazuju volan sa leve.

 

121702-koenigsegg%2011.jpg

 

Eksterijer ovog modela će biti kombinacija plavih ugljeničkih vlakana kao i boje samih ugljeničnih vlakana. Ovaj model će biti isporučen naredne godine preo SuperVettura, zvaničnog Koenigsegg dilera.

 

121703-koenigsegg%20111.jpg

 

Ovaj model je naveden kao prvi megavatni automobil na svetu pri čemu je svoj debi imao na sajmu automobila u Ženevi ove godine. Pomenuti model je opremljen V8 5.0L twin turbo motorom koji razvija 1341KS i 1371 Nm obrtnog momenta.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Koenigsegg One:1 bi Nirburgring trebalo da pređe za manje od 6 minuta i 40 sekundi

 

koenigsegg%202144.jpg

 

McLaren je još krajem prošle godine saopštio da je njihov model P1 nemačku stazu Nirburgring prešao za ''manje od 7 minuta'', ali tada nije objavio tačno vreme, odnosno da li je bio brži od Porschea 918 Spyder čije zvanično vreme na Nirburgringu iznosi 6 minuta i 57 sekundi. Sada će se u priču umešati i švedski Koenigsegg, i to sa dve verzije Agere – Agerom R i One:1. Po najavama, prvo će na stazu izaći Koenigsegg Agera R kako bi skinula vreme pomenutog Porscheovog hibrida (od koga je Agera R snažnija i lakša), a zatim bi novo, još bolje vreme trebalo da postavi i Koenigsegg One:1.

One:1 bi po nekim procenama stazu Nirburgring trebalo da pređe za manje od 6 minuta i 40 sekundi. Ostaje nam da vidimo potvrdu ovih najava i u praksi. Podsećanja radi, Koenigsegg je One:1 prikazao početkom marta ove godine na tradicionalnom sajmu automobila u Ženevi, pri čemu naziv One:1 otkriva da odnos snaga / težina kod ovog automobila iznosi 1:1. To znači da 5.0L V8 motor u Koenigseggu One:1 raspolaže sa 986 kW/1341KS (i 1371 Nm), a da je težina vozila 1341 kg (motor je uparen sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom).

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg One:1 postavio novi rekord od 0-300-0 km/h

 

koenigsegg%20agera%20one.jpg

 
Koenigsegg One:1 je postavio novi rekord od 0-300-0 km/h, pri čemu je od 0 do 300 km/h bilo potrebno 11.922 sekunde, a zatim još 6.03 sekunde kako bi se automobil zaustavio. Sve zajedno, rezultat iznosi 17.95 sekundi, što je novi rekord. Treba napomenuti da je za volanom bio fabrički vozač Robert Serwanski, kao i da je vožnja obavljena na Koenigseggovoj test stazi Angelholm u Švedskoj. Raniji rekord je sa 21.19 sekundi inače držao Koenigsegg Agera R (postavljen je 2011. godine).
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stazi Spa Francorchamps postavili rekord za produkcijska vozila

 

koenigsegg%20one1.jpg

 
Pošto za sada ne mogu da obore rekord na Nirburgringu (zbog onog ograničenja na 200 km/h odnosno 250 km/h na toj stazi), u Koenigseggu su odlučili da postave novi rekord na stazi Spa Francorchamps. Vreme koje je na Spa Francorchampsu sa modelom One:1 postavio Koenigseggov fabrički vozač Robert Serwanski iznosi 2:32.14 minuta, što je po njihovim rečima novi rekord za drumski legalna, produkcijska vozila. Za poređenje, vreme McLarena P1 iznosi 2:38 minuta, a Porschea 918 Spyder 2:40 minuta. Treba napomenuti da u Koenigseggu smatraju da još ima mesta za značajan napredak, što nagoveštava da će pokušati još malo da poprave vreme modela One:1 na Spa Francorchampsu...
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg: Maksimalna brzina nije prioritet

 

koenigsegg%20agera%20one.jpg

 
Kako prenosi Nacionalna klasa, Kristijan fon Koenigseg (Christian von Koenigsegg) je uveren da će model One:1 moći da dostigne maksimalnu brzinu od 440km/h i time nadmaši rekod koji drži Bugatti Veyron Super Sport sa 431km/h, ali tvrdi da mu ta titula nije previše važna. Odgovarajući na pitanja postavljena na kompanijskom veb sajtu, on je rekao da je stvar u prioritetima i okruženjima u kojima automobil mora biti vrhunski. Kenigseg je rekao da najveća maksimalna brzina ne znači da ćete biti i najbrži u krugu na stazi - a to je ono što kupci One:1 žele.
 
''Imam pitanje za vas - šta je važnije: apsolutna maksimalna brzina koju kupci verovatno nikada neće dostići ili ubrzanje, koje će kupac iskusiti svaki put kada ode na stazu?'', pitao je Kenigseg.
Kenigseg je, ipak, iskoristio priliku da ukaže na vreme ubrzanja One:1 od 0-300km/h i ponovnog zaustavljanja od samo 17.95 sekundi, što je bolji rezultat od svih konkurenata ovog modela. Šef kompanije ukazao je i na činjenicu da postoji veoma mali broj mesta u svetu gde bi brzinski rekord mogao biti postignut. ''Do sada nigde u svetu nismo pronašli nijedan dovoljno dugačak aerodrom. Najduži koji smo pronašli imao je oko 5km, a to je polovina potrebne distance'', rekao je Kenigseg. Za ovu svrhu idealna je Volkswagenova staza Ehra-Lession, ali i Kenigseg kaže da su male šanse da će nemački gigant pomoći njegovoj kompaniji.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi i poslednji primerak u prodaji

 

koenigsegg%202144.jpg

 
Koenigsegg One, jedan od najboljih supersportskih automobila je uprkos đavolski visokoj ceni veomo tražena roba. Trenutno se nudi zaista poseban primerak po jednako posebnoj ceni.
U pitanju je prvi primerak vozila, tzv. predprodukcijski model, koji je služio kompaniji za poslednja podešavanja svih parametara ovog ekstremnog automobila. Automobil je 2014. godine bio izložen na ženevskom autosalonu, a nakon toga ga je vozio Christian von Koenigsegg, ali i njegov tim razvijajući nekoliko novih detalja kao što su varijabilna geometrija turbine, sistemi aktivne aerodinamike, kao i trajnost delova napravljenih od titana 3D printanjem.
 

Koenigsegg%20One-1%20999.jpg

 
Uostalom, to je prvi automobil na svetu sa specifičnom snagom od 1 KS/kg. Usput, recimo da se radi o automobilu kojim su postignuti rekordi testa 0-300-0 km/h u trajanju od 17,95 s, kao i rekordi odvezeni na stazama Spa Francorchamps i Suzuka. Automobil će nakon detaljne obnove u fabričkim pogonima biti dostupan za isporuku već u januaru sledeće godine. Cena za primerak sa gotovo 100.000 pređenih kilometara je 6 miliona dolara.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg One:1 ide na Nirburgring, da li će srušiti rekord Porschea 918?

 

koenigsegg%20agera%20one.jpg

 

Koenigsegg je odlučio da svoj 1340KS snažan One:1 ''oslobodi'' na poznatoj stazi. Iako Šveđani tvrde da im nije cilj rušenje rekorda, neće biti jako nesrećni ako se to desi. Supersportista nazvan One:1 zbog odnosa težine i snage – 1360 kg/1340KS se već vozio po Nirburgringu, ali zbog lošeg vremena i limitiranja brzine Koeingsegg je rekao: ''Drugi put''. I taj ''drugi put'' je stigao, da li će uspeti da odveze krug brže od Porschea 918 i trenutnog rekorda od 6:57 minuta ostaje da se vidi. Na pitanje da li će srušiti Porsche odgovaraju: ''Ne znamo. Ne idemo direktno s tom namerom, želimo samo pokazati da smo konkurentni, a obaranje rekorda zavisi od mnogih faktora. Vozaču, vremenu, toploti asfalta i još mnogo faktora.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za volanom Koenigsegga One:1 pri 386 km/h

 

Automobil pokreće 5.0 litarski V8 twin-turbo V8 motor sa 1360KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet na Nirburgringu

 

Verovatno deo priprema za predstojeće obaranje rekorda za produkcijska vozila, koji na toj stazi trenutno drži Porsche 918 Spyder sa vremenom 6 minuta i 57 sekundi

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...