Dante Bg 4 Posted February 28, 2014 Koenigsegg One 1: prve zvanične slike Koenigsegg je nedavno potvrdio da će novo specijalno izdanje modela Agera (nazvano One:1) biti izloženo početkom marta na tradicionalnom sajmu automobila u Ženevi, a danas su objavljene i zvanične slike ovog automobila. Naziv One:1 otkriva da odnos snaga / težina kod ovog automobila iznosi 1:1, što u praksi znači da 5.0L V8 motor u Koenigseggu One:1 raspolaže sa 986 kW/1341KS (i 1371 Nm), a da je težina vozila 1341 kg (motor je uparen sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom). Koenigsegg najavljuje da će One:1 postizati najveću brzinu od "više od 440 km/h", što je prilično više od 415 km/h koliko može serijski Bugatti Veyron Super Sport World Record Edition (bez limitatora može 431 km/h). Zanimljiv je i podatak da bi One:1 od 0 do 400 km/h trebalo da ubrzava za oko 20 sekundi. One:1 je dobio i točkove od ugljeničnih vlakana (od 19 i 20 inča), kočioni sistem sa diskovima od 397 mm napred i 380 mm pozadi, restilizovani prednji deo sa agresivnijim spojlerom, krov od ugljeničnih vlakana i sa otvorom za vazduh, redizajnirani zadnji spojler, novi zadnji difuzor, kao i manje izmene u unutrašnjosti. Po ranijim informacijama, proizvodnja ovog automobila je ograničena na samo šest komada, a svi su već unapred prodati. izvor - Autoblog.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2334 Posted July 11, 2014 http://www.koenigsegg.com/models/one1/ fantastican auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat128s 3 Posted July 11, 2014 Ladno nema menjac,tj rucicu... kakvi papci jbt Zezam se malo znam da ima tu negde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 29, 2014 Kako registrovati automobil od jednog megavata? Kako prenosi B92, prvi od šest planiranih primeraka super-sportskog modela Koenigsegg One:1 registrovan je u Nemačkoj, ali proces registracije nije prošao bez problema. Ispostavilo se da Nemci nisu predvideli da se u njihovoj zemlji može registrovati automobil čiji motor proizvodi 1.000 kW. Kompjuterski sistem koji služi za unos podataka prilikom registracije vozila dozvoljava da se u polje ''snaga motora'' (u kW) može upisati samo trocifreni broj, odnosno da maksimalna snaga može iznositi najviše 999 kW. Tako su, zbog prvog produkcijskog ''megaautomobila'', u Nemačkoj bili prinuđeni da prilagode svoj program za unos podataka i dodaju mesto za četvrtu cifru u rubrici snaga motora vozila. Koenigsegg One:1 predstavljen je početkom 2014. kao prvi serijski automobil na svetu čiji je odnos mase vozila i snage motora (u KS), 1:1, po čemu je i dobio ime. Pogonska jedinica proizvodi 1.360 ks (1.000 kW) i 1.371 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a najveća moguća brzina automobila premašuje 450 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 13, 2014 Prikazan jedini Koenigsegg One:1 model u RHD konfiguraciji BHP Project je dokumentovao online u proteklih nekoliko meseci proces proizvodne Koenigsegg One: 1 modela. Samo devet proizvodnih jedinica će ikada biti građeno i prodato (plus prototip) i ovo će biti jedina jedinica koja će imati volan sa desne strane, uprkos tome što renderi prikazuju volan sa leve. Eksterijer ovog modela će biti kombinacija plavih ugljeničkih vlakana kao i boje samih ugljeničnih vlakana. Ovaj model će biti isporučen naredne godine preo SuperVettura, zvaničnog Koenigsegg dilera. Ovaj model je naveden kao prvi megavatni automobil na svetu pri čemu je svoj debi imao na sajmu automobila u Ženevi ove godine. Pomenuti model je opremljen V8 5.0L twin turbo motorom koji razvija 1341KS i 1371 Nm obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 13, 2014 Koenigsegg One:1 bi Nirburgring trebalo da pređe za manje od 6 minuta i 40 sekundi McLaren je još krajem prošle godine saopštio da je njihov model P1 nemačku stazu Nirburgring prešao za ''manje od 7 minuta'', ali tada nije objavio tačno vreme, odnosno da li je bio brži od Porschea 918 Spyder čije zvanično vreme na Nirburgringu iznosi 6 minuta i 57 sekundi. Sada će se u priču umešati i švedski Koenigsegg, i to sa dve verzije Agere – Agerom R i One:1. Po najavama, prvo će na stazu izaći Koenigsegg Agera R kako bi skinula vreme pomenutog Porscheovog hibrida (od koga je Agera R snažnija i lakša), a zatim bi novo, još bolje vreme trebalo da postavi i Koenigsegg One:1.One:1 bi po nekim procenama stazu Nirburgring trebalo da pređe za manje od 6 minuta i 40 sekundi. Ostaje nam da vidimo potvrdu ovih najava i u praksi. Podsećanja radi, Koenigsegg je One:1 prikazao početkom marta ove godine na tradicionalnom sajmu automobila u Ženevi, pri čemu naziv One:1 otkriva da odnos snaga / težina kod ovog automobila iznosi 1:1. To znači da 5.0L V8 motor u Koenigseggu One:1 raspolaže sa 986 kW/1341KS (i 1371 Nm), a da je težina vozila 1341 kg (motor je uparen sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 20, 2015 Za volanom Koenigsegga One:1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 3, 2015 Koenigsegg One:1 na Suzuki u Japanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 11, 2015 Burnout na Spa-Francorchampsu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 11, 2015 Adrian Sutil za volanom Koenigsegga One:1 na Spa-Francorchampsu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 22, 2015 Koenigsegg One:1 postavio novi rekord od 0-300-0 km/h Koenigsegg One:1 je postavio novi rekord od 0-300-0 km/h, pri čemu je od 0 do 300 km/h bilo potrebno 11.922 sekunde, a zatim još 6.03 sekunde kako bi se automobil zaustavio. Sve zajedno, rezultat iznosi 17.95 sekundi, što je novi rekord. Treba napomenuti da je za volanom bio fabrički vozač Robert Serwanski, kao i da je vožnja obavljena na Koenigseggovoj test stazi Angelholm u Švedskoj. Raniji rekord je sa 21.19 sekundi inače držao Koenigsegg Agera R (postavljen je 2011. godine). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 24, 2015 Na stazi Spa Francorchamps postavili rekord za produkcijska vozila Pošto za sada ne mogu da obore rekord na Nirburgringu (zbog onog ograničenja na 200 km/h odnosno 250 km/h na toj stazi), u Koenigseggu su odlučili da postave novi rekord na stazi Spa Francorchamps. Vreme koje je na Spa Francorchampsu sa modelom One:1 postavio Koenigseggov fabrički vozač Robert Serwanski iznosi 2:32.14 minuta, što je po njihovim rečima novi rekord za drumski legalna, produkcijska vozila. Za poređenje, vreme McLarena P1 iznosi 2:38 minuta, a Porschea 918 Spyder 2:40 minuta. Treba napomenuti da u Koenigseggu smatraju da još ima mesta za značajan napredak, što nagoveštava da će pokušati još malo da poprave vreme modela One:1 na Spa Francorchampsu... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 11, 2015 Koenigsegg: Maksimalna brzina nije prioritet Kako prenosi Nacionalna klasa, Kristijan fon Koenigseg (Christian von Koenigsegg) je uveren da će model One:1 moći da dostigne maksimalnu brzinu od 440km/h i time nadmaši rekod koji drži Bugatti Veyron Super Sport sa 431km/h, ali tvrdi da mu ta titula nije previše važna. Odgovarajući na pitanja postavljena na kompanijskom veb sajtu, on je rekao da je stvar u prioritetima i okruženjima u kojima automobil mora biti vrhunski. Kenigseg je rekao da najveća maksimalna brzina ne znači da ćete biti i najbrži u krugu na stazi - a to je ono što kupci One:1 žele. ''Imam pitanje za vas - šta je važnije: apsolutna maksimalna brzina koju kupci verovatno nikada neće dostići ili ubrzanje, koje će kupac iskusiti svaki put kada ode na stazu?'', pitao je Kenigseg.Kenigseg je, ipak, iskoristio priliku da ukaže na vreme ubrzanja One:1 od 0-300km/h i ponovnog zaustavljanja od samo 17.95 sekundi, što je bolji rezultat od svih konkurenata ovog modela. Šef kompanije ukazao je i na činjenicu da postoji veoma mali broj mesta u svetu gde bi brzinski rekord mogao biti postignut. ''Do sada nigde u svetu nismo pronašli nijedan dovoljno dugačak aerodrom. Najduži koji smo pronašli imao je oko 5km, a to je polovina potrebne distance'', rekao je Kenigseg. Za ovu svrhu idealna je Volkswagenova staza Ehra-Lession, ali i Kenigseg kaže da su male šanse da će nemački gigant pomoći njegovoj kompaniji. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 7, 2015 Audi R8 GT Spyder vs Koenigsegg One:1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 22, 2015 Prvi i poslednji primerak u prodaji Koenigsegg One, jedan od najboljih supersportskih automobila je uprkos đavolski visokoj ceni veomo tražena roba. Trenutno se nudi zaista poseban primerak po jednako posebnoj ceni.U pitanju je prvi primerak vozila, tzv. predprodukcijski model, koji je služio kompaniji za poslednja podešavanja svih parametara ovog ekstremnog automobila. Automobil je 2014. godine bio izložen na ženevskom autosalonu, a nakon toga ga je vozio Christian von Koenigsegg, ali i njegov tim razvijajući nekoliko novih detalja kao što su varijabilna geometrija turbine, sistemi aktivne aerodinamike, kao i trajnost delova napravljenih od titana 3D printanjem. Uostalom, to je prvi automobil na svetu sa specifičnom snagom od 1 KS/kg. Usput, recimo da se radi o automobilu kojim su postignuti rekordi testa 0-300-0 km/h u trajanju od 17,95 s, kao i rekordi odvezeni na stazama Spa Francorchamps i Suzuka. Automobil će nakon detaljne obnove u fabričkim pogonima biti dostupan za isporuku već u januaru sledeće godine. Cena za primerak sa gotovo 100.000 pređenih kilometara je 6 miliona dolara. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 18, 2016 Koenigsegg One:1 ide na Nirburgring, da li će srušiti rekord Porschea 918? Koenigsegg je odlučio da svoj 1340KS snažan One:1 ''oslobodi'' na poznatoj stazi. Iako Šveđani tvrde da im nije cilj rušenje rekorda, neće biti jako nesrećni ako se to desi. Supersportista nazvan One:1 zbog odnosa težine i snage – 1360 kg/1340KS se već vozio po Nirburgringu, ali zbog lošeg vremena i limitiranja brzine Koeingsegg je rekao: ''Drugi put''. I taj ''drugi put'' je stigao, da li će uspeti da odveze krug brže od Porschea 918 i trenutnog rekorda od 6:57 minuta ostaje da se vidi. Na pitanje da li će srušiti Porsche odgovaraju: ''Ne znamo. Ne idemo direktno s tom namerom, želimo samo pokazati da smo konkurentni, a obaranje rekorda zavisi od mnogih faktora. Vozaču, vremenu, toploti asfalta i još mnogo faktora.'' preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 23, 2016 Koenigsegg One:1 na Nirburgringu, deo priprema za napad na rekord staze Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 27, 2016 Za volanom Koenigsegga One:1 pri 386 km/h Automobil pokreće 5.0 litarski V8 twin-turbo V8 motor sa 1360KS: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 4, 2016 Opet na Nirburgringu Verovatno deo priprema za predstojeće obaranje rekorda za produkcijska vozila, koji na toj stazi trenutno drži Porsche 918 Spyder sa vremenom 6 minuta i 57 sekundi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 20, 2016 No comment: Koenigsegg One:1 slupan na Nirburgringu preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 15, 2016 Koenigsegg One:1 u Londonu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 4, 2016 Jay Leno i Koenigsegg One:1 Quote Share this post Link to post Share on other sites