Jump to content
FAS Goran
MaverickY10

Remont pumpe visokog pritiska? / Reparacija Bosch pumpe

Recommended Posts

Pozdrav,
nedavno sam kupio Stila pa se još uvek dobro ne snalazim šta mi je šta a realno ne znam mnogo o motorima.
Zanima me koji je ovo deo i koliko košta zamena.
Naime, primetio sam da je na delu ozačenom strelicom, plastika pukla i tu se izliva gorivo.

Unapred hvala na odgovorima.

jtd.jpg

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo dobro proveri da li creva dobro dihtuju. Hoće i od njih da se sliva gorivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je pukao ovaj pipak:

 

cxcb180749.jpg

 

Pipak je pukao pri dnu.

Prethodni vlasnik je to rešio na sledeći način:
Provukli su tanko kruto i nabacili slomljeni vrh preko.
Međutim sada sam primetio da curi gorivo tu.

Imam neki đavolski lepak koji može da izdrži visoke temperature i planiram da pokušam to da zalepim.
Nisam samo siguran koliki je pritisak ovde.

Takođe, me zanima čemu služi ovaj deo i koji su rizici ako ga ne popravim.
Nikako mi se ne sviđa da mi se gorivo razliva po vrelom motoru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nikako mi se ne sviđa da mi se gorivo razliva po vrelom motoru...

 

Razliva ti se dizel, a on može i da se poliva baštenskim crevom :D po vrućem motoru ako hoćeš i nikada ništa ne može da se zapali. Samo će da bude sve masno i da smrdi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je kompenzator goriva u njemu se skladisti gorivo koje se vraca iz pumpe i iz dizni....ako si siguran da je polomljena cevcica koja je na njemu onda ide njegova zamena i krece se negde oko 30e.....a hoce i da stradaju gumice na crevu pa da vlazi pod pritiskom.


Deo ima u prodavnici da se kupi ili naruci,kod bosiste tesko da ces da nadjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ima i po odpadima....cini mi se da nov kosta oko 4000din ali nisam siguran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videću ovde kod mene na Zrenjanincu ima dosta otpada.

Da li neko zna koliko goriva prolazi kroz taj povratni sistem? Rekao bih ne mnogo jer mi je za sada potrošnja u granicama normale. Pritom se još uvek navikavam na dizela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa svo gorivo sto se vraca ide kroz njega.Tebi to malo vlazi neverujem da je mnogo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narode trebam pomoć

 

Trebam hitno neku preporuku za reparaciju bosch pumpe, po mogućnosti oko Novog Sada, ili još gore prema zapadu. Ovih dana bi potegao preko iz HR, pa da mi je što bliže.

Čisto informativno, radi se o  Opel Astri G 2.0 dti , svaka preporuka je dobrodošla, i naravno kontakt-broj ili nešto slično.

 

Zahvaljujem :)

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao dobro iskustvo sa Zeravicom, dok sam imao lose iskustvo sa servisom Ilija Burin iz Sabca. U pitanju je bila Vectra 2.0 Dti, preblem je resen tek nakon treceg dolaska iz Beograda i to ne u potpunosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budi oprezan kome daješ tu Bosch pumpu,na njoj je elektronika koja je mnogo za*ebana. Sve preporuke za Žeravicu, u Novom Miloševu,ali ćeš sačekati 15-ak dana,i nemoj se iznenaditi cenom!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima servis za bosch pumpe u stopanju,a ima i pecenje dok cekas remont ides na jagnjetinu....:-)

To ako ide licno,inace postom moze da posalje daju i garanciju na elektriniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima u velikoj plani neko  radi  te pumpe i sredjuje  i tu elektroniku  znam samo da za elektroniku na pumpi komsiji  na vektri 2,0dti  uzeo 50 evra  a za te pumpe mi je poznato da remont krece od 300 do 600 e  mada to je po meni astronomska cena  za te pumpe  ali nema veze  ispalo jevtinije da kupis isti auto stranac za delovi nego da remontujes samo jednu pisjivu pumpu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste ali dti motorima je ta pumpa mana i ako stavus polovnu moze da crkne za 5min cak hoce i kad ostane bez goriva tj navuce vazduh da crkne poznata delphi vp44 pumpa isto kao i na tdci motorima,zato bolje uradis pumpu i miran si bar 150000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne bude zabune: VP44 je oznaka Bosch-ove pumpe koja se nalazi na Opelu a izmedju ostalih na Fordu tddi. VP44 nije oznaka Fordovu Delphi pumpu na tdci motorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo si pogresio na tddi ide vp30 a na tdci vp44...;)

I mala ispravka...na opelu je bosch pumpa a na fordu delphi sve do 2004 kad je zamenjena bosch i siemens sistemom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, Martini je u pravu. VP44 ide na Tddi i Bosch je u pitanju.

Delphi je u common rail motorima i nema veze sa ovim. Siemens je počeo da ide u Focusa od 2004., a u Mondea od 2007.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deki je delimicno u pravu. Osim VP44 paralelno je radjena i VP30 u Fordu. Ima i Mondeo i Focus sa tom pumpom. Ali VP 44 je Bosch i to rotaciona pumpa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terao si me da ulazim u auto datu a znam da tddi nosi vp30,za tdci si upravu da je comon rail ja sa samo reko da i tdci ima problem kao dti jer su pumpe slicne.

I vp30 je rotaciona pumpa i radio je bosch kao i vp 44 u opelu.Tdci nosi drugu oznaku ja sam se prebacio sto se toga tice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...