joshibeast 74 Posted October 21, 2014 (edited) Pozdrav,nedavno sam kupio Stila pa se još uvek dobro ne snalazim šta mi je šta a realno ne znam mnogo o motorima.Zanima me koji je ovo deo i koliko košta zamena.Naime, primetio sam da je na delu ozačenom strelicom, plastika pukla i tu se izliva gorivo.Unapred hvala na odgovorima. Edited October 22, 2014 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 21, 2014 To ti je pumpa za gorivo a taj deo ces verovatno naci kod bosiste Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 21, 2014 Samo dobro proveri da li creva dobro dihtuju. Hoće i od njih da se sliva gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted October 21, 2014 Meni je pukao ovaj pipak: Pipak je pukao pri dnu.Prethodni vlasnik je to rešio na sledeći način:Provukli su tanko kruto i nabacili slomljeni vrh preko.Međutim sada sam primetio da curi gorivo tu.Imam neki đavolski lepak koji može da izdrži visoke temperature i planiram da pokušam to da zalepim.Nisam samo siguran koliki je pritisak ovde.Takođe, me zanima čemu služi ovaj deo i koji su rizici ako ga ne popravim.Nikako mi se ne sviđa da mi se gorivo razliva po vrelom motoru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 22, 2014 Nikako mi se ne sviđa da mi se gorivo razliva po vrelom motoru... Razliva ti se dizel, a on može i da se poliva baštenskim crevom po vrućem motoru ako hoćeš i nikada ništa ne može da se zapali. Samo će da bude sve masno i da smrdi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 22, 2014 To ti je kompenzator goriva u njemu se skladisti gorivo koje se vraca iz pumpe i iz dizni....ako si siguran da je polomljena cevcica koja je na njemu onda ide njegova zamena i krece se negde oko 30e.....a hoce i da stradaju gumice na crevu pa da vlazi pod pritiskom.Deo ima u prodavnici da se kupi ili naruci,kod bosiste tesko da ces da nadjes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted October 22, 2014 Ima i po otpadima . Nebi trebalo da je vise od 20 evr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 23, 2014 Naravno da ima i po odpadima....cini mi se da nov kosta oko 4000din ali nisam siguran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted October 23, 2014 Videću ovde kod mene na Zrenjanincu ima dosta otpada.Da li neko zna koliko goriva prolazi kroz taj povratni sistem? Rekao bih ne mnogo jer mi je za sada potrošnja u granicama normale. Pritom se još uvek navikavam na dizela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 23, 2014 Pa svo gorivo sto se vraca ide kroz njega.Tebi to malo vlazi neverujem da je mnogo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maks031 0 Posted November 3, 2014 (edited) Narode trebam pomoć Trebam hitno neku preporuku za reparaciju bosch pumpe, po mogućnosti oko Novog Sada, ili još gore prema zapadu. Ovih dana bi potegao preko iz HR, pa da mi je što bliže.Čisto informativno, radi se o Opel Astri G 2.0 dti , svaka preporuka je dobrodošla, i naravno kontakt-broj ili nešto slično. Zahvaljujem Edited November 5, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 3, 2014 A Bosh servis Zeravica? Valjda je blizu Ns? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted November 3, 2014 Ja sam imao dobro iskustvo sa Zeravicom, dok sam imao lose iskustvo sa servisom Ilija Burin iz Sabca. U pitanju je bila Vectra 2.0 Dti, preblem je resen tek nakon treceg dolaska iz Beograda i to ne u potpunosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maks031 0 Posted November 5, 2014 Decki hvala na preporuci! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted November 5, 2014 (edited) Budi oprezan kome daješ tu Bosch pumpu,na njoj je elektronika koja je mnogo za*ebana. Sve preporuke za Žeravicu, u Novom Miloševu,ali ćeš sačekati 15-ak dana,i nemoj se iznenaditi cenom! Edited November 5, 2014 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 5, 2014 Samo u stopanju!Cena remonta ide od 400e-600e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 5, 2014 Stopanja kod Kruševca? Tamo ako hoće na pečenje, njemu treba servis u zapadnoj Vojvodini Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 5, 2014 Ima servis za bosch pumpe u stopanju,a ima i pecenje dok cekas remont ides na jagnjetinu....:-) To ako ide licno,inace postom moze da posalje daju i garanciju na elektriniku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted November 5, 2014 ima u velikoj plani neko radi te pumpe i sredjuje i tu elektroniku znam samo da za elektroniku na pumpi komsiji na vektri 2,0dti uzeo 50 evra a za te pumpe mi je poznato da remont krece od 300 do 600 e mada to je po meni astronomska cena za te pumpe ali nema veze ispalo jevtinije da kupis isti auto stranac za delovi nego da remontujes samo jednu pisjivu pumpu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 5, 2014 Jeste ali dti motorima je ta pumpa mana i ako stavus polovnu moze da crkne za 5min cak hoce i kad ostane bez goriva tj navuce vazduh da crkne poznata delphi vp44 pumpa isto kao i na tdci motorima,zato bolje uradis pumpu i miran si bar 150000km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 5, 2014 Da ne bude zabune: VP44 je oznaka Bosch-ove pumpe koja se nalazi na Opelu a izmedju ostalih na Fordu tddi. VP44 nije oznaka Fordovu Delphi pumpu na tdci motorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 5, 2014 Malo si pogresio na tddi ide vp30 a na tdci vp44... I mala ispravka...na opelu je bosch pumpa a na fordu delphi sve do 2004 kad je zamenjena bosch i siemens sistemom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 5, 2014 Ne, Martini je u pravu. VP44 ide na Tddi i Bosch je u pitanju.Delphi je u common rail motorima i nema veze sa ovim. Siemens je počeo da ide u Focusa od 2004., a u Mondea od 2007. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 5, 2014 Deki je delimicno u pravu. Osim VP44 paralelno je radjena i VP30 u Fordu. Ima i Mondeo i Focus sa tom pumpom. Ali VP 44 je Bosch i to rotaciona pumpa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 5, 2014 Terao si me da ulazim u auto datu a znam da tddi nosi vp30,za tdci si upravu da je comon rail ja sa samo reko da i tdci ima problem kao dti jer su pumpe slicne. I vp30 je rotaciona pumpa i radio je bosch kao i vp 44 u opelu.Tdci nosi drugu oznaku ja sam se prebacio sto se toga tice. Quote Share this post Link to post Share on other sites