Martini 11 Posted November 5, 2014 TDCI i DTI pumpe nisu ni fizicki ni tehnicki slicne. Jedino sto im je mozda zajednicko da mogu da ih ostete cesti nestanci goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 5, 2014 Ok..ok...vp30 od tddi i vp44 od dti su skoro iste od tdci je drugacija..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted November 5, 2014 Dok se frljate modelima pumpi,drugar je na*ebao sa pumpom na Zaphiri 2.0 Dti 2003god.,jer nije mogao da čeka Žeravicu 20-ak dana. Išao je u neki Bosh servis u Barajevu,odrali su ga,s*ebali elektroniku,naplatili 300eur, a na kraju je menjao i pumpu i kompjuter i imobilajzer,što ga je koštalo još 300 eur. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maks031 0 Posted November 6, 2014 Pa jedini problem mi je taj vremenski ustvari, što se cijene tiče, kod nas je još gore Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted November 6, 2014 Cena sitnica oko 300-400 evr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 7, 2014 Minimum! Dizne za MB 220cdi oko 600e...pa ti vidi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted November 25, 2014 Koje su cifre za remont CR dizni od JTD motora u Nišu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 25, 2014 Aj cu pitam sutra Pecu pa ti javim,cini mi se oko 50e po komadu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted November 25, 2014 Remont dizni u kg-u ide od 30 do 150 evra po komadu u zavisnosti u kakvom su stanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted November 30, 2014 Pumpa se ne zupci po reperima i sve jedno je kako stoji remenica od CR pumpe, ali naravno da zupcasti ide preko pumpe (reper moze biti bilo gde jer je to Common Rail pumpa a ne BOSCH kao na VW golfu 2 gde je bitno i kako je pumpa postavljena zbog paljenja) Elem da zakljucim onim koji ne znaju ili nisu do sad naučili : Postoji reper na njoj (remenici CR pumpe) ali nema vaznosti za zupčenje, jer ona samo poravi visoki pritisak i gorivo pod pritiskom salje u magistralu goriva iz koje posle idu cevi ka diznama koje otvara i zatvara komp. Sto se tiče alata za zupcenje .Naravno da za svaki motor postoji ali nisu SVI MAJSTORI ISTI. Tako se neki od nas i razlikuju od laika ili polupriučenih majstora pa ne koriste profi alat uvek i pri svakom poslu. Adresa za gumice CR Pumpe:Banatski Soko d.o.o. Janka Veselinovića 1 21000 Novi Sad Tel: 021/4774-188 Tel: 021/4774-196 Mob: 069/2052-700 Mob: 063/508-522 Fax: 021/511-001 e-mail: office@banatskisoko.comMora da se razupči da bi se skinula, tako mi bar reče Goran. Sretene - Pročitaj post od Gorana I kako se pokazao taj repair kit sa gumicama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted December 14, 2014 Do sad nema problema a ni reklamacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted December 15, 2014 Ipak sam se odlucio da to bosista uradi, jer moze i da testira pumpu na stolu za 55e. Malo se zakomplikovalo jer je jedan bosista zeznuo nesto oko jednog elementa na pumpi pa sam morao da nosim pumpu kod drugog koji je to detaljno sredio i testirao pumpu. A zanimljiva informacija je da su mi svi za skidanje pumpe trazili od 50e pa na gore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted December 8, 2016 On 15.12.2014. at 10:05 AM, mladenke said: Ipak sam se odlucio da to bosista uradi, jer moze i da testira pumpu na stolu za 55e. Malo se zakomplikovalo jer je jedan bosista zeznuo nesto oko jednog elementa na pumpi pa sam morao da nosim pumpu kod drugog koji je to detaljno sredio i testirao pumpu. A zanimljiva informacija je da su mi svi za skidanje pumpe trazili od 50e pa na gore. On 14.12.2014. at 10:22 PM, Jastrebov said: Do sad nema problema a ni reklamacije. Molio bih neke detalje i iskustva u vezi dihtovanja, pošto planiram da svoju uradim sam. Biće i neka slika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted December 9, 2016 Nije nikakav problem da gumice promenis sam, problem je sto ne mozes da je testiras posle toga. Klipovi u pumpi, gumice i sve ostalo imaju svoje leziste, mikronsko ali su se usred rada stvorili. Ne vratis li sve na svoje mesto kako treba klip nece stvarati pritisak kakav treba i eto belaja. A da bi znao da li si sve vratio kako treba na svoje "urezano" mesto mozes samo na stolu, ili da je namontiras nazad na auto i proveris na dijagnostici. Ali ako nisi eto ponovnog skidanja i gubljenja vremena. Za skidanje ti treba nekih 1-2h, da predihtujes sve jos nekih 1-2h i da vratis jos 1-2h, zavisno od sposobnosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted December 14, 2016 Kod mene je slična brojka 1-2, ali ne h, nego d kao dan. Navoji na remenici su uništeni kod prethodne demontaže, pa sam pravio alat, em za fiksaciju remenice, em za svlačenje sa konusa. Nisam škrt nekome da platim, ali me mehanika već tridesetak godina oduševljava, tako da većinu stvari uradim sam. Pumpu sam skinuo, ali ću vas poslušati u vezi nje same- pravac u servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted January 12, 2017 Vidi i po odpadima. CR pumpica je oko 50 evr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted January 13, 2017 Dadoh serviseru Bosch sistema tačno toliko-50 evra, pola godine garancija. Priznajem poraz. Quote Share this post Link to post Share on other sites