Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Kalendar takmičenja - 2014 Srbija

Recommended Posts

SAS obelodanio kalendar takmičenja

 

auto%20trke.jpg

 

 

Tek je što je proglasio najbolje u sve tri discipline auto sporta, Srpski automobilski savez obnarodovao je kalendar takmičenja za aktuelnu sezonu. Ažurnost vredna hvale, mada su mnogi u okruženju već davnih dana, da ne kažemo još prošle, naveli gde žele da se takmiče ove godine. To je tek prvi korak, sledi realizacija, odnosno organizacija zadatih takmičenja u navedenim terminima. Želje su jedno, a videćemo šta će biti u mogućnosti.

 

Vrh kalendara takmičenja pripada disciplini krug, koju krase čak šest takmičenja i to sve dupla. Drugim rečima biće tuce plasmana na kraju sezone za sabiranje, pod uslovom da se sva takmičenja održe, odnosno ako se izbegne ustaljena praksa, bruto i neto bodova. Sezona na krugu startuje i završava se na do sada nikada voženoj stazi, u pitanju je bivši vojni aerodrom Ponikve u okolini Užica. Premijera je zakazana za 10 i 11. maj, a finale za 4 i 5. oktobar. Dve nedelje posle prve duple trke sledi Mišeluk ulična staza u Novom Sadu koja će ponovo biti aktivna posle duže pauze.

Pomenuta takmičenja bodovaće se za nacionalno prvenstvo. Zalužani nadomak Banjaluke biće domaćin takmičenja za Centralnoevropsku zonu (CEZ) 1. juna. Dva meseca kasnije priča se nastavlja trkom na auto motodromu Grobnik nadomak Rijeke, a 30 i 31. avgusta čuvena ulična staza Ušće na novobeogradskoj strani prestonog grada, vraća se u igru.

 

Poslednjeg vikenda aprila Beogradskim relijem startuje najzahtevnije disciplina auto sporta. Drugo takmičenje sezone na programu je 6 i 7. juna u Tešnju, a dva meseca kasnije na redu je Jahorina. Zavesa pada na Srbija reliju koji se održava u terminu od 19 do 21. septembra, ali ostaje da se odluči na kojim terenima.

 

Od brdskih trka u ponudi se do sada nalaze samo dva termina. Prvi je u Kruševcu, po svemu sudeći na novoj lokaciji 26 i 27. jula, a Zaječar je zakazan za 6 i 7. septembar.

 

Preuzeto sa AutoBlog.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Povratak Mišeluka posle pet sezona pauze

 

trke.jpg

 

Dobre vesti za ljubitelje domaćeg auto sporta stižu uz Novog Sada. Uz velike napore lokalnih zaljubljenika, gradski oci doneli su odluku da 24 i 25. maja ASK Petromaks iz Novog Sada može da organizuje takmičenje, koje će se bodovati za oba Saveza, ako se u međuvremenu svi ne stope u jedan. Ulična staza Mišeluk na obodu srpske Atine poslednji put bila je u funkciji 2008. godine i to na početku i na kraju sezone. Posle toga usledila je pauza duga pet godina.

 

- Zahvaljujući ogromnim naporima velikog broja što aktivnih takmičara, što sportskih funkcionera, ali i zaljubljenika u auto sport, uspeli smo da dobijem termin za održavanje auto trke na Mišeluku. Naravno, sve je zavisilo od odluke čelnih ljudi Novog Sada, kojima se ovim putem zahvaljujemo na razumevanje i podršci, tako da sa velikim ponosom mogu da obelodanim da se 24 i 25. maja Mišeluk vraća u kalendar takmičenja na kružnim stazama - rekao je Đorđe Dizdar.

Pored takmičarskog dela, organizatori su se pobrinuli i za prateće manifestacije.

- Pored duple trke, što podrazumeva dva odvojena takmičenja jedno u subotu, a drugo u nedelju, koje će se bodovati za oba Saveza, svi gledaoci imaće prilike da vide još nekoliko pratećih sadržaja. Pored izložbe sportskih automobila, motora i kartinga koja je predviđena za petak, akcenta ćemo staviti na promociju bezbednosti u saobraćaju, kako bi smo pre svega skrenuli pažnju najmlađim učesnicima počev od pešaka, preko biciklista, motociklista do automobilista - dodao je Dizdar.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Uspešan povratak Mišeluka

 

Miselukpodijum_NMilovanovic.jpg

 

Ni pauza od pet sezona nije uspela da izbriše ljubav iz memorije sećanja prema auto sportu koju Novosađani, ali svi ostali ljubitelji auto trka gaje više od nekoliko decenija. U prilog tvrdnji govori više od 10.000 posmatrača na saobraćajnoj petlji Mišeluk na periferiji Srpske Atine, koji su imali prilike da uživaju u nadmetanju više od 70 takmičara po klasama, koji su vozili razvrstani u četiri divizije.

 

Tačno u minut bez ikakvih velikih incidenta na stazi odrađena je druga trka šampionata Srbija na kružnim stazama, što svakako zavređuje reči hvale na račun kluba organizatora. Ako je verovati rečima vodećih ljudi

 

NEZVANIČNI REZULTATI

 

Klasa 1: 1. Đ. Milošević, 2. P. Jovanović, 3. A. Mladenović
Klasa 2: 1. P. Lambaša, 2. D. Nastasijević, 3. Č. Tošić
Klasa 3: 1. B. Ćopić, 2. B. Simić, 3. V. Radenković
Klasa 4: 1. v. Davidovski, 2. S. Radosavljević, 3. S. Jovanović
Klasa 5: 1. A. Tošić, 2. D. Božilović, 3. N. Milovanović
KUP II: 1. G. Asanović, 2. Z. Kastratović, 3. P. Komnenović

 

Preuzeto sa PlumRace.com


Asanoviću novi rekord Mišeluka

 

Zvanični trening za drugu trku šampionata Srbije na kružnim stazama na Mišeluku pratilo je oko 1.500 gledalaca, koji su imali šta da vide. Goran i Miloš Asanović su u prototipu Radical S8 novi rekorderi sa odličnih 1.23.298 minuta, a ukoliko na trci auto Miloša posluži on očekuje da vreme dodatno popravi. Iako je prvi trkački dan posle pet godina na stazi Mišeluk počeo kišicom, trkački deo je odrađen po idealnom vremenu. Više od 70 vozača odradili su kvalifikacije bez incidenta.

 

Miseluk.jpg

 

U klasi 1 dominirao je Novosađanin Vukašin Bajić koji je ovom prilikom kompletirao učešće u svim disciplinama auto moto sporta, jer je šampion kartinga, vicešampion u brzinskom motociklizmu u najjačoj klasi, tako da za one koji ga znaju nije ni čudo što je napravio vreme 1.58.436 ispred Đorđa Miloševića i Filipa Pisarića. U hibridu se nastavlja ovosezonska dominacija Predraga Lambaše koji osvaja pol poziciju ispred Marka Pavlićevića i makedonskog vozača Viktora Davidovskog.

 

Bojan Simić Turbe jedini takmičar iz Banjaluke, najbolji je bio u klasi do 1.400ccm grupe N, ali očekuje ga velika borba sa Brankom Ćopićem Ćujom i Ivanom Mandićem. Viktor Davidovski opet je bio ubedljiv u klasi do 2000 ccm grupe N, ovoga puta ispred Vladimira Dike Zečevića i Slobodana Radosavljevića novajlije iz Sremske Mitrovice koji je kupio bivši auto Nikole Miljkovića.

U klasi Super Production najbolji je bio i najiskusniji takmičar Miodrag Marinković, koji je ispred sebe ostavio i Mirka Milovanovića, i Aleksandra Tošića, koji će sutra morati da se potrude da popularnog „Biciklistu“ obiđu ukoliko bude vozio kao danas.

 

Miseluk1.jpg

 

Klasa 7 puna atraktivnih trkalica od Radicala porodice Asanović, preko ručno izrađenog klia ST Zorana Kastratovića, do originalnog Super Turizma Pavla Komnenovića, do škode Oktavije Predraga Milića Somborca koji se posle dve decenije vratio kružnim trkama.

 

Photos_of_Besplatan_Sport_Auto_trka_Veli

 

 

Preuzeto sa PlumRace.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

30/31 avgust se vozi Užice-Ponikve. Nađoh na sajtu SAKSS-a da je Ušće 04/05.10,a Ponikve se uopšte ne pominju!

Ko koga ovde *ebe, nemam pojma! Totalna konfuzija!

Share this post


Link to post
Share on other sites

4. i 5. je drift i drag, a style i db drag samo 5.-og

Ja najvjerojatnije dolazim na to, jos nije 100%, ali nadam se da cu uspjeti doci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo razočaravajuća trka,mali broj vozača,osim u hibridu i malom N-u. Neši Miljkoviću je,na pola trke,pobrljavio Seat,a bio je u prednosti nad Kastrom u svemirskom Cliu (320ks), Tošić 3-ći iza AR 147 i Fokusa,jedino  u klasi 1400, Ćuja Ćopić (u Polu),posle restarta,sa prvog pao na 7-mo mesto,i do kraja ih sve oduvao i završio na prvom mestu. Hibrid i mali N,standardno zanimljivi, uz više prekida i Safety car.

Totalna neorganizacija,nisi mogao da nadješ program trke,tako da ko ne prati,nema pojma o čemu se radi!

Ali Ušće je Ušće i to se ne propušta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uspešno završena Velika nagrada Beograda 2014

 

beograd%202014%201.jpg

 

Ovog vikenda, posle pet godina pauze, tradicionalna auto-trka, ''Velika nagrada Beograda'', ponovo se vozila na čuvenoj stazi Ušće. Auto-moto savez Srbije (AMSS) i Grad Beograd pokrovitelji ove uspešno okončane manifestacije, na kojoj je učestvovalo ukupno 80 takmičara, opravdali su poverenje, utisak je publike, vozača i organizatora. Otvarajući zvanično takmičenje, predsednik AMSS Mirko Butulija izrazio je zadovoljstvo zbog činjenice da Velika nagrada Beograda nije ispala iz kalendara takmičenja.

 

beograd%202014%2011.jpg

 

''Zadatak AMSS jeste da dobrim promovisanjem obezbedi budući kontinuitet, ali i povrati popularnost ove kružne trke, što se već i desilo. Na Ušću se u nedelju pojavilo neočekivano mnogo publike posle tolike pauze i AMSS je još jednom dokazao da podržava auto-moto sport. U prethodnom periodu, AMSS je pomogao da se ''Velika nagrada Beograda'' vrati na Ušće, ali i organizovao Reli Srbije 21. septembra u Užicu'' -  naglasio je predsednik AMSS Mirko Butulija na zvaničnom otvaranju u nedelju. Državni sekretar za sport Predrag Peruničić u Ministarstvu omdladine i sporta poželeo je sreću učesnicima trke na otvanju takmičenja.

 

Posle kvalifikacionih treninga u subotu, u nedelju su svoje mašine pokrenula 72 vozača. U klasi ''mali N'' za koju se prijavilo čak 30 kandidata, u prethodnim kvalifikacijama osam vozača je zbog rezultata otpalo jer je propusna moć staze samo 22 automobila. Na zadovoljstvo mnogobrojne publike, uz mnogo adrenalina, po sunčanom vremenu, ali i uz ''grmljavinu motora'', na Ušću se nije desio nijedan incident i takmičenje je prošlo u odličnoj atmosferi i fer sportskoj  borbi. ''Opasna staza'' dugačka 2310 metara vozila se u 22 kruga (ukupno 50 km) danas nije predstavljala težak zadatak zahvaljujući dobroj organizaciji i disiplinovanim takmičarima. Svi su se zbog toga pomalo osećali kao pobednici, a publika, organizatori i vozači pozdravili su najbrže u 5 klasa.

 

Pobednici Velike nagrade Srbije su:

KLASA 1: Nikola Jovanović,

KLASA 2: Viktor Davidovski,

KLASA 3: Branko Ćopić,

KLASA 4: Viktor Davidovski

KLASA 5: Dragan Stojković.

 

KUP 1 do 1600 kubika: Mile Cvjetičanin

KUP OPEN: Zoran Kastratović.

 

Na svečanom zatvaranju nagrade su im predali predsednik Mirko Butulija i generalni sekretar AMSS Predrag Đurđev, koji je izneo svoje uverenje da je povratkom Velike nagrade Beograda vrećen još jedan značajan simbol glavnog grada. ''Ovo je  praznik za sve ljubitelje automobilizma i brze vožnje. Podrška ovom sportu je neophodna kako bi se vratio na mesto koje i zaslužuje. Afirmacijom mladih vozača stvorićemo novu generaciju koja će se rado sećati današnjeg “Ušća”, kada smo ovo takmičenje vratili sportistima koji ga zaslužuju. Ovakvi događaji predstavljaju potencijal i za turizam u našem gradu''. - rekao je generalni sekretar AMSS Predrag Đurđev. On je još istakao, da bez podrške Ministarstva omladine i sporta, kao i Grada Beograda i svih gradskih komunalnih službi, AMSS ne bi sam mogao da isprati ovakao značajnu manifestaciju i zahvalio na uspešnoj saradnji.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...