Jump to content
FAS Goran
nicke

Fiat 500L 1.4 - problem sa prvim jutarnjim paljenjem

Recommended Posts

Zdravo svima. Od kako sam kupio auto u Maju 2013. imam problem samo kod prvog jutrnjeg paljenja.

Motor je 1.4 benzinac.

 

Problem je da samo kod prvog jutarnjeg paljenja auto upali, varira rad ler gasa od 500 do 1300 obrataja i ugasi se, ili ako se ne ugasi pri tom variranju obrtaja motor pocne jako da se trese i podrhtava i blinka lampica check engine. Primetio sam da i kada se ne ugasi i ostane tako traljavo da radi i trokira iz auspuha se oseti miris zivog nesagorelog benzina, pri tom kada dodam gas kao da proguta dodatnu knedlu, udavi se do pred samo gasenje nakon cega podigne obrtaje na 1300 i uspostavi normalan i miran rad, nakon 10ak sec obrtomer pocinje normalno da opada... Moja predpostavka je da je fabricki neispravan neki deo sistema za ubrizgavanje i sagorevanje, ili bombina, ili dizne, ili leptir ler gasa ili ECU... ne znam da li bi jos nesto moglo biti?

 

Na dijagnostici jedino sto pokazuje je greske za izostanak paljenja 1 i 3 cilindra, ali nista konkretno po tom pitanju nisu uradili ni preduzeli posto je servis verovatno iz fazona i sa tim moze da se zivi i vozi.

Napomenucu i ovo, auto ima i naknadno ugradjen plin, koji sigurno nema veze sa svim ovim posto je ovaj kvar imao i pre ugradnje plina... Na plinu radi perfektno, normalno prebacuje, normalno vuce i radi i normalno trosi, tako da bih ja ovo potpuno iskljucio kao moguc problem ali sam napisao za svaki slucaj ako neko moze da nadje neku vezu i sa ovim...

 

Auto sam u servis do sada vozio SAMO 5 puta jel nekako sam se iz ocaja saziveo sa tim :smoke:  ali sada je vec prevrsilo svaku meru jako me nervira i mnogo mi smeta, posto sam nov auto kupio bas da ne bi imao ovakve fantomske kvarove, i cvrsto sam odlucio da istrajem u tome da se to resi pa makar po cenu tuzbe prodavca i servisera kad vec nece ili ne znaju da rese problem, ali posto i sami predpostavljate kakve su tek to muke zamolio bih sve clanove koji znaju sta bi moglo biti ili su imali slicna iskustva da pomognu savetom i preporukom.

 

Pisao sam i FIATu direktno ali tek oni peru ruke od toga da je resavanje reklamacija u nadleznosti prodavca tj. servisera.

Hvala i pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam isti problem. U pitanju je softversko podešenje na plinskom uredjaju tj., sto plinski uredjaj ostavlja siromašnu smesu benzina. Otišao sam kod plindzije u mom slučaju u pitanju je brc ( ecoforte) i sada je sve ok.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz ovog zakljucujem da plinski uredjaj ne moze biti krivac za problem:

 

Napomenucu i ovo, auto ima i naknadno ugradjen plin, koji sigurno nema veze sa svim ovim posto je ovaj kvar imao i pre ugradnje plina... Na plinu radi perfektno, normalno prebacuje, normalno vuce i radi i normalno trosi, tako da bih ja ovo potpuno iskljucio kao moguc problem ali sam napisao za svaki slucaj ako neko moze da nadje neku vezu i sa ovim...

 

Ja sam pre za to da je do dotoka benzina, kao sto rece Mijailovic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a zasto si ugradjivao plin a imao si problem pre toga?

zar ti nije palo na pamet da zoves fiat pre ugradnje gasa a ne posle?

Da li si gas ugradio u ovlascenom fiat servisu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prošlom autu, lik nije hteo da mi ugradi gas dok detaljno nije isproveravao motor u radu na benzin - vidim da je imao potpuno pravo...


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemojte da ste takvi, što odmah osuđivanje, što si? zašto si? kako nisi? itd...

Nameste se čoveku okolnosti, ne budeš svaki put u situaciji da momentalno reaguješ, poklope se situacije pa ispadne ovakva situacija kakvu imam.

 

Prodavac je i ovlašćeni servis, predložio mi je prilikom ugovaranja kupoprodaje ugradnju plina, što mi je odgovaralo... auto sam preuzeo i u tih 15ak dana vožnje bez plina ovaj problem se pojavio svega 2 puta koliko se sećam, ne više od toga, pa i ta dva puta kad se dogodilo nisam povezivao da može biti neki fabrički nedostatak, pa i euforija novog auta pa prosto ne veruješ tek izašo ispod čekića a već možda nešto nije kako treba...

 

Nakon toga je ugrađen plin i otišao sam na duži put pa ni nisam bio tu skoro mesec i po dana, kada je to uzelo maha i postalo sve učestalije i kada sam ja bio u prilici reklamirao sam nedostatak i od tada traje ova saga. Ja ih upućivao da je nedostatak bio i tih 15 dana pre plina oni to zaobilazili pa misleći da je do plina uradili su podešavanje sa bogatijom smešom od prethodne, međutim nedostatak je i dalje tu, što je i potvrdilo da je problem do benzinskog sistema i eto to je taj scenario...

 

Hvala ljudima koji su ostavili konstruktivne predloge za ovakav scenario.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi garanciju sada (zbog ugradnje gasa) daje Pivašević?

Ostavi auto (pravo na prijem, da dobiješ papir na kome će pisati kad si ga ostavio u servis sa opisom problema) kod njih i pitaj kad da dođeš po ispravan. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako sam i ja mislio. Isao sam u servis AKKompresor i oni su mi sledeće predlozili. Vozi na samo na benzin i na benzinu ugasi motor. Ako se normalno motor ponaša tj. onda je kako sam u prehodnoj poruci naveo problem do plinskog racunara koji ostavlja siromašnu smesu benzina. To je takodje uslovljeno i promenljivim kvalitetom benzina.
Jednostavan test probaj da ga voziš samo na benzin i videćeš.
Javi šta se dešava?
Pozz


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima. Od kako sam kupio auto u Maju 2013. imam problem samo kod prvog jutrnjeg paljenja.

Motor je 1.4 benzinac.

 

Problem je da samo kod prvog jutarnjeg paljenja auto upali, varira rad ler gasa od 500 do 1300 obrataja i ugasi se, ili ako se ne ugasi pri tom variranju obrtaja motor pocne jako da se trese i podrhtava i blinka lampica check engine. Primetio sam da i kada se ne ugasi i ostane tako traljavo da radi i trokira iz auspuha se oseti miris zivog nesagorelog benzina, pri tom kada dodam gas kao da proguta dodatnu knedlu, udavi se do pred samo gasenje nakon cega podigne obrtaje na 1300 i uspostavi normalan i miran rad, nakon 10ak sec obrtomer pocinje normalno da opada... Moja predpostavka je da je fabricki neispravan neki deo sistema za ubrizgavanje i sagorevanje, ili bombina, ili dizne, ili leptir ler gasa ili ECU... ne znam da li bi jos nesto moglo biti?

 

Na dijagnostici jedino sto pokazuje je greske za izostanak paljenja 1 i 3 cilindra, ali nista konkretno po tom pitanju nisu uradili ni preduzeli posto je servis verovatno iz fazona i sa tim moze da se zivi i vozi.

Napomenucu i ovo, auto ima i naknadno ugradjen plin, koji sigurno nema veze sa svim ovim posto je ovaj kvar imao i pre ugradnje plina... Na plinu radi perfektno, normalno prebacuje, normalno vuce i radi i normalno trosi, tako da bih ja ovo potpuno iskljucio kao moguc problem ali sam napisao za svaki slucaj ako neko moze da nadje neku vezu i sa ovim...

 

Auto sam u servis do sada vozio SAMO 5 puta jel nekako sam se iz ocaja saziveo sa tim :smoke:  ali sada je vec prevrsilo svaku meru jako me nervira i mnogo mi smeta, posto sam nov auto kupio bas da ne bi imao ovakve fantomske kvarove, i cvrsto sam odlucio da istrajem u tome da se to resi pa makar po cenu tuzbe prodavca i servisera kad vec nece ili ne znaju da rese problem, ali posto i sami predpostavljate kakve su tek to muke zamolio bih sve clanove koji znaju sta bi moglo biti ili su imali slicna iskustva da pomognu savetom i preporukom.

 

Pisao sam i FIATu direktno ali tek oni peru ruke od toga da je resavanje reklamacija u nadleznosti prodavca tj. servisera.

Hvala i pozdrav.

zameni svecice i resices problem samo uzimi one za plin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je u servisu od prošle srede, juče su javili pošto izostaje paljenje 1. i 3. cilindra da su testiranjem ustanovili da je fabrički neispravna bobina.

Videćemo da li će se rešiti problem sa tim, ali ja sam mišljenja da je i dalje zamazivanje očiju i da ne mogu ili ne znaju da identifikuju kvar.

 

Kako god, kada preuzmem auto uradiću za početak ovo što je dusko.anicic napisao voziću samo na benzin pa ću time isključiti mogućnost siromašne smeše.

 

Drugo pitanje je za Mijailović P. - na koje delove bi ti sveo problem sa dotokom goriva pošto i ja delim tvoje mišljenje da je u tome problem, da li neka od dizni, leptir ler gasa ili ecu? ili nešto sasvim peto? šta bi ja ovde mogao da uradim sam da bi eventualno identifikovao do čega je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obzirom da na plin sasvim dobro radi , definitivno nisu bobine. Prvi uslov kod ugradnje GAS-a je da je struja/varnica skoro savrsena !

Drugo, pogledati pritiske pumpe goriva na samom rail-u i isproveravati dizne.

Nema tu izmisljanja tople vode.

Srecno !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je u servisu od prošle srede, juče su javili pošto izostaje paljenje 1. i 3. cilindra da su testiranjem ustanovili da je fabrički neispravna bobina.

 

Jel' sada razumeš šta je problem sa tim servisom? 7 dana im treba da skontaju da je bobina, a uz to nisu baš 100% sigurni da li je to baš to... Mislim, ne bih da ti stajem na muku, ali savetujem ti da svaku sledeću intervenciju koja se ne tiče plina (redovan servis i sl.) radiš BILO GDE drugo. Biće ti lepše, lakše pa čak i zabavnije ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaista? Bez obzira da li se radi o plinu ili ne? 

 

Mislim da je je obavezan da ide u taj servis kada ima neku reklamaciju, ali kad ide na redovan servis ili neku popravku (koje on plaća) onda može ići u bilo koji ovlašćeni. 

 

Ili grešim? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, gresis. Posto su oni preuzeli garanciju insistiraju da se svaka intervencija radi kod njih jer ne mogu da znaju sta je neko drugi uradio na autu, tj da li je nesto pogresno uradio pa njima prouzrokovao troskove u garantnom roku. Finansijski efekat takodje nije zanemarljiv. Uostalom, ista je prica kao sa svim novim automobilima i ovlascenim servisima samo svedeno na jedan servis. Da nije takp mogao bi bilo gde da zamenis ulje i dalje imas garanciju. Na drugom mestu moze da se radi samo ako oni ne mogu nikako da primete da je nesto uradjeno.

FAS i drugi ovlasceni servisi vise nemaju nista sa garancijom tog auta.

Edited by TheCityAndTheStars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...