Jump to content

Photo

Renault Megane dCi


  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#1
dellas

dellas

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1151 posts
  • Gender:Male
  • Location:BG
  • Garage:BMW 330d
Da predstavim svoj traktor...
Megane 2005. godiste, motor 1.9 120ks, 6 brzina, na satu 188000km, 5 vrata sa solidnom opremom (kozni volan, digitalna klima, 4 podizaca, puno air bagova i elektronike). 
 
Ovakvog sam ga kupio...
 

cxcb1510.jpg  cxcb1511.jpg
 
cxcb1512.jpg  cxcb1513.jpg
 
Onda je uradjen veliki servis i jos par sitnica...
 

cxcb1514.jpg
 
Zatim su kupljene felne 17ice i montirane su zimske 225/45 gume
 

cxcb1515.jpg  cxcb1516.jpg
 
cxcb1517.jpg  cxcb1518.jpg  cxcb1519.jpg


#2
igor0511

igor0511

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 6188 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Stilo 1.9 jtd, Astra Classic 1.4 16v

Uglancao si ga opasno. Da te u zdravlju služi :)
Kako si zadovoljan sa tim 1.9? Ja sam ga dugo gledao jer su navodno dosta izdrćljivije dizne i pumpa nego na 1.5, ali kažu ljudi da mnogo troši pa sam na kraju odustao



#3
Ivan

Ivan

    Abarth

  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 6346 posts
  • Gender:Male
  • Location:Belgrade
  • Garage:Fiat Stilo 1.9 JTD
    Citroen Xsara 2.0 HDI

Nek je sa srecom...

Inace i moj bivsi pik pri kupovini 2007. u okrsaju Zabara (Stilo, 147) i Francuza (Megane, 307). Cene su bile tu negde, ali JTD i na prste jedne ruke Alfi u oglasima, su tada presudili :) .


Edited by Ivan, 23 December 2013 - 14:56.


#4
dellas

dellas

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1151 posts
  • Gender:Male
  • Location:BG
  • Garage:BMW 330d

Uglancao si ga opasno. Da te u zdravlju služi :)
Kako si zadovoljan sa tim 1.9? Ja sam ga dugo gledao jer su navodno dosta izdrćljivije dizne i pumpa nego na 1.5, ali kažu ljudi da mnogo troši pa sam na kraju odustao

 Da, ovi motori nemaju problem sa diznama kao 1.5 i generalno bi trebali biti izdrzljivi, a 1.5 su stvarno upaljaci. Sto se potrosnje tice, ne znam ko ti je to rekao :)

 

cxcb1520.jpg

 

Ovo je potrosnja izmerena na putu bg-ca preko topole, ibarskom je moglo biti i manje, ali lagana voznja 70 je bila prosecna brzina, imao sam letnje gume pa sam vozio onako kako inace retko vozim. Po gradu ume da potrosi i preko 8l sto je opet u klasi njemu slicnih auta.

 

Nek je sa srecom...

Inace i moj bivsi pik pri kupovini 2007. u okrsaju Zabara (Stilo, 147) i Francuza (Megane, 307). Cene su bile tu negde, ali JTD i na prste jedne ruke Alfi u oglasima, su tada presudili :) .

 

Slican nam je bio izbor, meni je favorit bio 307 jer je najpouzdaniji od gore pomenutih i ima jako lep enterijer, ali i ovaj megan mi se svideo.



#5
igor0511

igor0511

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 6188 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Stilo 1.9 jtd, Astra Classic 1.4 16v

Auu pa ja sam prevaren  :laughing: Još samo da mi kažeš da ima duži menjač od Stila i odmah teram ovog mog na doboš :p

Inače, ovi 1.5 su me baš opasno razočarali. Sad mi reče jedan porodični prijatelj da su mu za 2-3 meseca otišle i dizne i pumpa i bilo je isplativije kupiti nov motor nego sređivati to..



#6
asterix

asterix

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 456 posts
  • Gender:Male
  • Location:BeOgRaD
  • Interests:motori,kola i sve u vezi sa time
  • Garage:Alfa romeo 156 1,8 ts sw,honda cbr 600 rr,malaguti madison 150

Reno ima problem sa menjacem koji ima 6 brzinu.

To mozete da vidite na renoovom forumu a ja znam iz iskustva...NAZALOST.

Elem,MNOOOOGO plastike,cini mi se da ide bolje od stila JTD,u stvari siguran sam sada kad se prisetim,ekonomican i udoban do koske.

I da ono najgore,PUMPA I DIZNE!!!

Prvo se primeti da auto losije vuce,a onda pocne da brlja i nece da primi gas a na kraju zapusi diznu.

Pa drugu,pa onda i ostale.

Kupovina druge dizne ili ciscenje ne resava problem jer je kvar u pumpi.

Nabija opiljke u diznu jer je gorivo jako lose i nema podmazivanja,pa se zato i osteti jako brzo jer su po pravilu presli vec ihhhha kilometara u inostranstvu.

 

SAVET....O B A V E Z N O aditiv u gorivo ili dvotaktol ulje koje je jeftinija a nista losija varijanta.

Druze kad pumpa propadne ne pomazu ni sve dizne ovog sveta.

Da bi to proverio evo malog saveta,skini crevo sa dizne i ubaci ga u plasticnu casu (po mogucstvu bele boje) verglaj dok je ne napunis i onda uzmi neki magnet pa vrti pa dnu ali sa spoljne i gledaj sta se desava u casi.

Ako ima opiljaka koji prate magnet ODMAH U OGLAS DRUZE.

To je samo igranka bez prestanka.

SRECNOOOOO



#7
MS PK

MS PK

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 8830 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prokuplje
  • Interests:Fiat grupa
  • Garage:Ducato x2

Srecan auto kolega! U zdravlju da te sluzi :D Iznenadio sam se kada sam video da si kupio dizelasa, nisam te takvog zamisljao :-)
@Igor, ko ti je rekao da je 1.9dci potrosac? Kao sto rece i kolega Delas, apsolutno je u klasi kao i stilo i fokus i ostali...


 



#8
Kuvalja

Kuvalja

    Abarth

  • Members
  • PipPipPip
  • 2286 posts
  • Gender:Male
  • Location:Batajnica
  • Garage:Stilo 1.9 mjet 140hp Abarth, Punto 1.2 8v, ex Bravo 1.9 TD100

Lep auto, i samo da dodam da je ovo sa casom sto je asterix opisao tacno.

 



#9
dellas

dellas

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1151 posts
  • Gender:Male
  • Location:BG
  • Garage:BMW 330d

@asterix: Drug sve ovo sto si napisao vazi ali za model 1.5 dci. I njega sam gledao ali odustao, drug mi radi reparaciju pumpi i dizni i on mi je rekao da nikada ovaj motor nema taj problem, vec iskljucivo 1.5 gde je problem u pumpi i dolaze mu na reparaciju svakodnevno. E jedino ne znam za taj problem menjaca, ovaj ima 6 brzina, kako se manifestuje?


Srecan auto kolega! U zdravlju da te sluzi :D Iznenadio sam se kada sam video da si kupio dizelasa, nisam te takvog zamisljao :-)
@Igor, ko ti je rekao da je 1.9dci potrosac? Kao sto rece i kolega Delas, apsolutno je u klasi kao i stilo i fokus i ostali...

 

Cak bih rekao da na otvorenom trosi malo manje od njih zbog 6 brzina, a po gradu mu to i nije bas prednost.



#10
Kuvalja

Kuvalja

    Abarth

  • Members
  • PipPipPip
  • 2286 posts
  • Gender:Male
  • Location:Batajnica
  • Garage:Stilo 1.9 mjet 140hp Abarth, Punto 1.2 8v, ex Bravo 1.9 TD100

Da, vazi samo za 1.5 koji je inace odlican motor, ali eto brizganje mu nije otporno na nase gorivo, dok je to na 1.9 bolje reseno, ali sam cuo da motor nije bas otporan kao 1.5 navodno desava se da prolupa zato sto radilica dobije lufta a koliko je to bas tacno nisam siguran, u svakom slucaju nisam hteo da te uplasim ili smorim, nek tebe lepo sluzi.

 



#11
Coo

Coo

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 549 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:'07 147 JTDm Distinctive 8v; '01 Twingo 8v
Nije ni za svaki 1.5, ako se ne varam onaj od 106ks je Siemens, a ne Lucas. Inace komsija ima Lagunu karavan sa 350k km 1.9DCi. Pali, radi, ide...

#12
asterix

asterix

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 456 posts
  • Gender:Male
  • Location:BeOgRaD
  • Interests:motori,kola i sve u vezi sa time
  • Garage:Alfa romeo 156 1,8 ts sw,honda cbr 600 rr,malaguti madison 150

Menjac samo ZAKUCA! :thumbdown:

Stao je i gotovo.

Popuca cudo nekih polugica i zupcanika i gotovo.

Imam coveka koji radi menjace i kad ga je otvorio samo je rekao,TRAZI DRUGI...

Hvala bogu da imamo Sabac i sve te otpade tamo.

E sad,ne kosta te nista i poslusaj me molim te jer mozes samo da se kajes. :secret:

Sipaj gorivo u casu,malo prosetaj magnet pa napisi sta si video.

VOLEO BIH JAKO DA GRESIM,ali na zalost ne.

Sta mislis,sto ih ima toliko po netu i to za sica lovu???

Njihov najbolji motor je onaj sa 101 KS,ujedno nema 6 brzina i to je najbolja kombinacija.

Zelim ti casu punu cistog goriva... :guitar:



#13
igor0511

igor0511

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 6188 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Stilo 1.9 jtd, Astra Classic 1.4 16v

Srecan auto kolega! U zdravlju da te sluzi :D Iznenadio sam se kada sam video da si kupio dizelasa, nisam te takvog zamisljao :-)
@Igor, ko ti je rekao da je 1.9dci potrosac? Kao sto rece i kolega Delas, apsolutno je u klasi kao i stilo i fokus i ostali...

 

Ja kada sam pričao sa majstorima rekli su mi da Megane baš mnogo više troši od Stila, ali da na Stilu samo motor valja, a ostalo krš  :laughing:

Šta da se radi kada posle G2 1.6 nije napravljen dobar dizel  :laughing:



#14
dellas

dellas

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1151 posts
  • Gender:Male
  • Location:BG
  • Garage:BMW 330d

Bas tako i meni se stilo(5v) nikako ne dopada osim sto im je motor dobar, iz tog razloga sam njega najmanje gledao. 

 

Sto se tice toga da motor prolupa, to je tacno, ume da se desi na primercima koji su jako puno presli i to prvih godina proizvodnje jer je servisni interval bio 30 000 km(greska fabrike) i stradali su leteci lezajevi posle vise stotina km na zapadu, kasnije su (cini mi se 2004.) servisni interval smanjili na 15 000km i ti modeli ne bi trebali da imaju problem, ali sve u svemu zavisi od odrzavanja.



#15
MS PK

MS PK

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 8830 posts
  • Gender:Male
  • Location:Prokuplje
  • Interests:Fiat grupa
  • Garage:Ducato x2

Po meni, svi ovi noviji cr dizeli manje vise isto trose, tako da ja na to i ne gledam... Imali smo pre par god. Lagunu dci 1.9 sa 6brzina i to englez. Potrosnja prosecna, dobro ide, udobnost prosecna ... Ove godine smo trazili lagunu za kuma, pogledali smo 7auta za jedan dan i sve su bile produvale, i ja ga na kraju dana odvedem da uzme 156 jtd 03god i covek prezadovoljan


 



#16
igor0511

igor0511

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 6188 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Stilo 1.9 jtd, Astra Classic 1.4 16v

Sto se tice toga da motor prolupa, to je tacno, ume da se desi na primercima koji su jako puno presli i to prvih godina proizvodnje jer je servisni interval bio 30 000 km(greska fabrike) i stradali su leteci lezajevi posle vise stotina km na zapadu, kasnije su (cini mi se 2004.) servisni interval smanjili na 15 000km i ti modeli ne bi trebali da imaju problem, ali sve u svemu zavisi od odrzavanja.

 

Slažem se u potpunosti sa ovim. Džabe i da je najkvalitetniji motor ako ga je budala vozila pre toga i menjala ulje na 30 000km. A i izrazito loš motor može da potraje ako se dobro pazi tako da tu utiče baš mnogo faktora.

 

 

Inače, meni se stara Laguna baš dopadala, ali nema buvkalno nijedna dobra kod nas. Sve su Englezi i koštaju ~2000e, a vrede 200e. Jedina osoba koja je zadovoljna Lagunom da ja znam je drugar koji radi u Renoovom servisu i kaže da im gazda baš dosta delova poklanja tako da mu je održavanje izuzetno jeftino.



#17
totti

totti

    Prominente

  • Members
  • PipPipPip
  • 4552 posts
  • Gender:Male
  • Location:Novi Beograd
  • Garage:Pug 407 2.0 HDI

Probleme sa pumpom, a potom i diznama, ima 1.5 dci (Delphi ubrizgavanje), osim ovog koji je Coo naveo (Siemens ubrizgavanje).

Nije problem samo do našeg goriva, jer u suprotnom ne bi od preko dolazili sa već lošim diznama, zar ne? :)

Postoji prevencija - zamena ležajeva koji se okrune u pumpi (investicija od 60€ + ruke majstora).

Taj 1.9 dci nema tih problema. Njegove muke su fabrički loše radilice i turbina.

Ni ja nisam čuo za probleme sa menjačem, čak su im i zamajci prilično dugotrajni.

 

Imam dosta poznanika koje taj motor kao tvoj odlično služi, tako da nema razloga za paniku :thumbup:



#18
dellas

dellas

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1151 posts
  • Gender:Male
  • Location:BG
  • Garage:BMW 330d

Sve su to manje vise vec istroseni automobili i nikad se ne zna sta ce otkazati. Drug ima u kuci lagunu sa ovim motorom i menjacem sa 4xx xxx km na satu, a prilicno su nemarni za auto, nikada nista menjali nisu cak ni zamajac (kupljen je auto sa 200 000km). 

 

Nikad se ne zna, osim sa jtd motorima koji su jedini "neunistivi" :D Ljudi postajete gori od wagenovaca....



#19
igor0511

igor0511

    Abarth

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 6188 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Stilo 1.9 jtd, Astra Classic 1.4 16v

Sekte su sad u modi  :laughing:

 

Inače, hoće li i Megan imati priliku da se proba na 402 ili je uzet za svakodnevni auto?



#20
cane

cane

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 560 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Punto sporting mk2B 1.4 16v LPG

Po mom visegodisnjem RenoLaskom iskustvu, 1.9 dci od 120ks ima malo problematicnu turbinu ali i jednostavnu za remont. Tako da jednom godisnje nije na odmet proveriti dal ona osovinica ima lufta i dal je sve suvo oko nje i oko interkulera. Na onom 1.9 dci od 130 ks, novijem, turbina je dosta bolja ali je varijalbilna, vodom hladjena i remont ne uspeva bas uvek, jer jednostavno ovi nasi nemaju znanja i alata za nju. Poznajem taxistu sa ovakvim meganom (120ks), ima 400.000 km na satu i kaze da je od vanrednih servisa imao samo remont turba na svakih 100.000 :D

 

A ove felne su mu legle extra, jos kad bi se otvorio za morimoto socivo u faru, bio bi bas smekerica.. a i postedeo bi se nerviranja oko zamene halogenki koje riknjavaju ko lude, a zamena mecku da rodis :D






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users