Jump to content
FAS Goran
dellas

Renault Megane dCi

Recommended Posts

Da predstavim svoj traktor...
Megane 2005. godiste, motor 1.9 120ks, 6 brzina, na satu 188000km, 5 vrata sa solidnom opremom (kozni volan, digitalna klima, 4 podizaca, puno air bagova i elektronike). 
 
Ovakvog sam ga kupio...
 

cxcb1510.jpg  cxcb1511.jpg
 
cxcb1512.jpg  cxcb1513.jpg
 
Onda je uradjen veliki servis i jos par sitnica...
 

cxcb1514.jpg
 
Zatim su kupljene felne 17ice i montirane su zimske 225/45 gume
 

cxcb1515.jpg  cxcb1516.jpg
 
cxcb1517.jpg  cxcb1518.jpg  cxcb1519.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglancao si ga opasno. Da te u zdravlju služi :)
Kako si zadovoljan sa tim 1.9? Ja sam ga dugo gledao jer su navodno dosta izdrćljivije dizne i pumpa nego na 1.5, ali kažu ljudi da mnogo troši pa sam na kraju odustao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek je sa srecom...

Inace i moj bivsi pik pri kupovini 2007. u okrsaju Zabara (Stilo, 147) i Francuza (Megane, 307). Cene su bile tu negde, ali JTD i na prste jedne ruke Alfi u oglasima, su tada presudili :) .

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglancao si ga opasno. Da te u zdravlju služi :)

Kako si zadovoljan sa tim 1.9? Ja sam ga dugo gledao jer su navodno dosta izdrćljivije dizne i pumpa nego na 1.5, ali kažu ljudi da mnogo troši pa sam na kraju odustao

 Da, ovi motori nemaju problem sa diznama kao 1.5 i generalno bi trebali biti izdrzljivi, a 1.5 su stvarno upaljaci. Sto se potrosnje tice, ne znam ko ti je to rekao :)

 

cxcb1520.jpg

 

Ovo je potrosnja izmerena na putu bg-ca preko topole, ibarskom je moglo biti i manje, ali lagana voznja 70 je bila prosecna brzina, imao sam letnje gume pa sam vozio onako kako inace retko vozim. Po gradu ume da potrosi i preko 8l sto je opet u klasi njemu slicnih auta.

 

Nek je sa srecom...

Inace i moj bivsi pik pri kupovini 2007. u okrsaju Zabara (Stilo, 147) i Francuza (Megane, 307). Cene su bile tu negde, ali JTD i na prste jedne ruke Alfi u oglasima, su tada presudili :) .

 

Slican nam je bio izbor, meni je favorit bio 307 jer je najpouzdaniji od gore pomenutih i ima jako lep enterijer, ali i ovaj megan mi se svideo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auu pa ja sam prevaren  :laughing: Još samo da mi kažeš da ima duži menjač od Stila i odmah teram ovog mog na doboš :p

Inače, ovi 1.5 su me baš opasno razočarali. Sad mi reče jedan porodični prijatelj da su mu za 2-3 meseca otišle i dizne i pumpa i bilo je isplativije kupiti nov motor nego sređivati to..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reno ima problem sa menjacem koji ima 6 brzinu.

To mozete da vidite na renoovom forumu a ja znam iz iskustva...NAZALOST.

Elem,MNOOOOGO plastike,cini mi se da ide bolje od stila JTD,u stvari siguran sam sada kad se prisetim,ekonomican i udoban do koske.

I da ono najgore,PUMPA I DIZNE!!!

Prvo se primeti da auto losije vuce,a onda pocne da brlja i nece da primi gas a na kraju zapusi diznu.

Pa drugu,pa onda i ostale.

Kupovina druge dizne ili ciscenje ne resava problem jer je kvar u pumpi.

Nabija opiljke u diznu jer je gorivo jako lose i nema podmazivanja,pa se zato i osteti jako brzo jer su po pravilu presli vec ihhhha kilometara u inostranstvu.

 

SAVET....O B A V E Z N O aditiv u gorivo ili dvotaktol ulje koje je jeftinija a nista losija varijanta.

Druze kad pumpa propadne ne pomazu ni sve dizne ovog sveta.

Da bi to proverio evo malog saveta,skini crevo sa dizne i ubaci ga u plasticnu casu (po mogucstvu bele boje) verglaj dok je ne napunis i onda uzmi neki magnet pa vrti pa dnu ali sa spoljne i gledaj sta se desava u casi.

Ako ima opiljaka koji prate magnet ODMAH U OGLAS DRUZE.

To je samo igranka bez prestanka.

SRECNOOOOO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srecan auto kolega! U zdravlju da te sluzi :D Iznenadio sam se kada sam video da si kupio dizelasa, nisam te takvog zamisljao :-)
@Igor, ko ti je rekao da je 1.9dci potrosac? Kao sto rece i kolega Delas, apsolutno je u klasi kao i stilo i fokus i ostali...


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep auto, i samo da dodam da je ovo sa casom sto je asterix opisao tacno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@asterix: Drug sve ovo sto si napisao vazi ali za model 1.5 dci. I njega sam gledao ali odustao, drug mi radi reparaciju pumpi i dizni i on mi je rekao da nikada ovaj motor nema taj problem, vec iskljucivo 1.5 gde je problem u pumpi i dolaze mu na reparaciju svakodnevno. E jedino ne znam za taj problem menjaca, ovaj ima 6 brzina, kako se manifestuje?


Srecan auto kolega! U zdravlju da te sluzi :D Iznenadio sam se kada sam video da si kupio dizelasa, nisam te takvog zamisljao :-)
@Igor, ko ti je rekao da je 1.9dci potrosac? Kao sto rece i kolega Delas, apsolutno je u klasi kao i stilo i fokus i ostali...

 

Cak bih rekao da na otvorenom trosi malo manje od njih zbog 6 brzina, a po gradu mu to i nije bas prednost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, vazi samo za 1.5 koji je inace odlican motor, ali eto brizganje mu nije otporno na nase gorivo, dok je to na 1.9 bolje reseno, ali sam cuo da motor nije bas otporan kao 1.5 navodno desava se da prolupa zato sto radilica dobije lufta a koliko je to bas tacno nisam siguran, u svakom slucaju nisam hteo da te uplasim ili smorim, nek tebe lepo sluzi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ni za svaki 1.5, ako se ne varam onaj od 106ks je Siemens, a ne Lucas. Inace komsija ima Lagunu karavan sa 350k km 1.9DCi. Pali, radi, ide...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjac samo ZAKUCA! :thumbdown:

Stao je i gotovo.

Popuca cudo nekih polugica i zupcanika i gotovo.

Imam coveka koji radi menjace i kad ga je otvorio samo je rekao,TRAZI DRUGI...

Hvala bogu da imamo Sabac i sve te otpade tamo.

E sad,ne kosta te nista i poslusaj me molim te jer mozes samo da se kajes. :secret:

Sipaj gorivo u casu,malo prosetaj magnet pa napisi sta si video.

VOLEO BIH JAKO DA GRESIM,ali na zalost ne.

Sta mislis,sto ih ima toliko po netu i to za sica lovu???

Njihov najbolji motor je onaj sa 101 KS,ujedno nema 6 brzina i to je najbolja kombinacija.

Zelim ti casu punu cistog goriva... :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srecan auto kolega! U zdravlju da te sluzi :D Iznenadio sam se kada sam video da si kupio dizelasa, nisam te takvog zamisljao :-)

@Igor, ko ti je rekao da je 1.9dci potrosac? Kao sto rece i kolega Delas, apsolutno je u klasi kao i stilo i fokus i ostali...

 

Ja kada sam pričao sa majstorima rekli su mi da Megane baš mnogo više troši od Stila, ali da na Stilu samo motor valja, a ostalo krš  :laughing:

Šta da se radi kada posle G2 1.6 nije napravljen dobar dizel  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako i meni se stilo(5v) nikako ne dopada osim sto im je motor dobar, iz tog razloga sam njega najmanje gledao. 

 

Sto se tice toga da motor prolupa, to je tacno, ume da se desi na primercima koji su jako puno presli i to prvih godina proizvodnje jer je servisni interval bio 30 000 km(greska fabrike) i stradali su leteci lezajevi posle vise stotina km na zapadu, kasnije su (cini mi se 2004.) servisni interval smanjili na 15 000km i ti modeli ne bi trebali da imaju problem, ali sve u svemu zavisi od odrzavanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni, svi ovi noviji cr dizeli manje vise isto trose, tako da ja na to i ne gledam... Imali smo pre par god. Lagunu dci 1.9 sa 6brzina i to englez. Potrosnja prosecna, dobro ide, udobnost prosecna ... Ove godine smo trazili lagunu za kuma, pogledali smo 7auta za jedan dan i sve su bile produvale, i ja ga na kraju dana odvedem da uzme 156 jtd 03god i covek prezadovoljan


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice toga da motor prolupa, to je tacno, ume da se desi na primercima koji su jako puno presli i to prvih godina proizvodnje jer je servisni interval bio 30 000 km(greska fabrike) i stradali su leteci lezajevi posle vise stotina km na zapadu, kasnije su (cini mi se 2004.) servisni interval smanjili na 15 000km i ti modeli ne bi trebali da imaju problem, ali sve u svemu zavisi od odrzavanja.

 

Slažem se u potpunosti sa ovim. Džabe i da je najkvalitetniji motor ako ga je budala vozila pre toga i menjala ulje na 30 000km. A i izrazito loš motor može da potraje ako se dobro pazi tako da tu utiče baš mnogo faktora.

 

 

Inače, meni se stara Laguna baš dopadala, ali nema buvkalno nijedna dobra kod nas. Sve su Englezi i koštaju ~2000e, a vrede 200e. Jedina osoba koja je zadovoljna Lagunom da ja znam je drugar koji radi u Renoovom servisu i kaže da im gazda baš dosta delova poklanja tako da mu je održavanje izuzetno jeftino.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme sa pumpom, a potom i diznama, ima 1.5 dci (Delphi ubrizgavanje), osim ovog koji je Coo naveo (Siemens ubrizgavanje).

Nije problem samo do našeg goriva, jer u suprotnom ne bi od preko dolazili sa već lošim diznama, zar ne? :)

Postoji prevencija - zamena ležajeva koji se okrune u pumpi (investicija od 60€ + ruke majstora).

Taj 1.9 dci nema tih problema. Njegove muke su fabrički loše radilice i turbina.

Ni ja nisam čuo za probleme sa menjačem, čak su im i zamajci prilično dugotrajni.

 

Imam dosta poznanika koje taj motor kao tvoj odlično služi, tako da nema razloga za paniku :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve su to manje vise vec istroseni automobili i nikad se ne zna sta ce otkazati. Drug ima u kuci lagunu sa ovim motorom i menjacem sa 4xx xxx km na satu, a prilicno su nemarni za auto, nikada nista menjali nisu cak ni zamajac (kupljen je auto sa 200 000km). 

 

Nikad se ne zna, osim sa jtd motorima koji su jedini "neunistivi" :D Ljudi postajete gori od wagenovaca....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sekte su sad u modi  :laughing:

 

Inače, hoće li i Megan imati priliku da se proba na 402 ili je uzet za svakodnevni auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po mom visegodisnjem RenoLaskom iskustvu, 1.9 dci od 120ks ima malo problematicnu turbinu ali i jednostavnu za remont. Tako da jednom godisnje nije na odmet proveriti dal ona osovinica ima lufta i dal je sve suvo oko nje i oko interkulera. Na onom 1.9 dci od 130 ks, novijem, turbina je dosta bolja ali je varijalbilna, vodom hladjena i remont ne uspeva bas uvek, jer jednostavno ovi nasi nemaju znanja i alata za nju. Poznajem taxistu sa ovakvim meganom (120ks), ima 400.000 km na satu i kaze da je od vanrednih servisa imao samo remont turba na svakih 100.000 :D

 

A ove felne su mu legle extra, jos kad bi se otvorio za morimoto socivo u faru, bio bi bas smekerica.. a i postedeo bi se nerviranja oko zamene halogenki koje riknjavaju ko lude, a zamena mecku da rodis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor: Svakodnevni auto, nije to za njega ;) A i ne isplati se ici u tom smeru kad mu set kvacila i zamajac kostaju kao osrednji kadett iz klase 16 :p


@cane: Morimoto je u planu ;)

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas lepo izgleda i ocuvan je kako valja. Dugo ce on da te vozika :D Cestitam za automobil .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se, ipak bi bio preskup sport menjati zamajac od 500e jednom godišnje ili češće :)

 

Imao sam 2 xsare vts, drugu sam planirao da spremam za 402 i bila je bas brza ali sam ih na kraju obe prodao, a ovo nije auto za to, kod nas je 402 zavrsena prica...

 

Bas lepo izgleda i ocuvan je kako valja. Dugo ce on da te vozika :D Cestitam za automobil .

 

Hvala puno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo neka je sa srećom novi auto :thumbup: drugo, nek ti je srećan rođendan :cheers:  a treće, znači da si završio sa Drag potezanjima?

Edited by SikterBre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...