Jump to content
FAS Goran
Woodoo

O kvalitetu Fiata...

Recommended Posts

Ako se nekada nadjete u polemici o kvalitetu Fiata i Punta samo pokazite ove slike:

Nt6Fi.jpg ziHDS.jpg iI7J0.jpg

A Bokija neka se ugleda na ovog gospodina iz Italije i optereti svoje ekolosko vozilo bajsevima i kamp prikolicom (u koju moze da smesti jos koji rezervoar za plin, radi kuvanja i voznje) :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extra,otvorio si mi oci.Nikako nisam mogao da nadjem resenje kako tankovati jos plina.PRIKOLICA. :rambo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma on je u prikolici natrpao Selenie, jebio na svakih 2 km mora da dospe jos po litar :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi smo kecom vukli u Hrvatsku (u srećna vremena) duplo veću prikolicu. Punto bi u odnosu na svoju masu trebalo da vuče dvoosovinku od 6 meteri bez problema, ako je kec mogao onu našu od tonu i po. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi i koji motor tj kvačilo tj menjač ima :)

Ja sa 1.2 motorom, 6 brzina menjačem, ne bih daleko stigao a da nešto ne prozviždi :D

Ako već oćeš tako sa Fiatom...

kfhOA.jpg

O_4VA.jpg

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se sećam da smo sa Ladom 1200 vukli Adrijinu prikolicu model 450 nepunih 5m i 850 kg.

Ubaciš u 4, a ono ne ubrzava :no. Na brdo samo 1 i 2.

Bilo je to baš dosta ambiciozno za Ladinih 89 Nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bax76

Ja bih da sam na tvom mestu popravio tog punta o svom trosku, prodao ga i nastavio da vozim opele i ostale Nemce i ziveo srecno do kraja zivota :offtopic:

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ nazlost po sve nas kupce novih automobila, slazem se.

Mozda Fiat ima za neki procenat veci broj falseva gornja izjava se ipak odnosi na sve nove automobile i njihove ovlascene servise.

Edited by TheCityAndTheStars

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Ma opusteno, ja sam znao sta kupujem (kvalitet ispod standarda industijskog proseka), ali mi je neprijatno iznenadjenje Fiatova postprodaja, garancija, dileri, servisi...

 Nije meni prvi Fiat, jos jednog sam uzeo novog pre 8 godina...

 

Pokusao sam da podelim iskustvo, i pomognem coveku, ja sam se uvalio u biiip, pa bar drugi da se uce na mojim greskama....

Ja sam se tako zalo bas na ovom forumu, pa mi rekose, ma lud si, to je novo umisljas, pa posle par meseci, auto provrte kvacilo, a tada ie prica, pa jel ste vi to po gradu vozili....

 

Elem picimo dalje, nema potrebe da se se neko vredja sto pominjem da je FIAT na dnu lestvice kvaliteta, bar po cartovima, kad on zaista jeste tamo, i to svako ko ga uzima valdja i zna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elem picimo dalje, nema potrebe da se se neko vredja sto pominjem da je FIAT na dnu lestvice kvaliteta, bar po cartovima, kad on zaista jeste tamo, i to svako ko ga uzima valdja i zna...

 

Gledao si npr. ADAC statistike, oni to baš zapisuju, broje revnosno. Kako tamo stoji Fiat, npr. modeli Panda, ili npr. baš taj Punto koji i ti imaš?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se slažeš, 'ajde da se malo manje ''sećamo'', a malo više pogledamo cifre. ;)

Dakle, jesi li gledao ADAC statistike kvarova za npr. model Panda i model Punto? Ili, možda ja brzam, možda ti uopšte ADAC statistike ne uzimaš kao relevantne za bilo kakvu priču? I na ovom forumu se kačeni ti fajlovi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo je na AutoBild super testu delio vrh tabele sa mnogo ozbiljnim društvom. Sećam se da su ga Nemci opasno nahvalili. Testirali su benzinca ako se ne varam?

Nije na dnu Fiat po aktuelnim statistikama. Tu je u sredini sa Audijem, Fordom, rezultat za respekt. U vrhu su Japanci i Korejanci, a na prvom mestu samuje Honda na maltene svim statistikama.

Nije FAS isto što i globalni Fiat, niti je Punto na kome su se vežbali novi radnici u Kgu nekakav reper za globalno poslovanje. Zemlja Srbija je ovde najveći problem i uopšte generalan problem da se istera pravda kada nešto pođe naopako. Dok je sve kao po loju, ova zemlja je najveći merak za život. :-)

Tapatalk 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo bi trbalo da je ta AutoBuild lista.

 

1-2. BMW 130i , Mazda 6 1.8 MZR
3-6. Kia Venga 1.4 CVVT , Mazda 3 1.6 MZR , Mazda 5 2.0 MZR-CD , Toyota Prius II HSD
7-10. Toyota Prius III , Seat Ibiza 1.4 16V , Golf VI 1.4TSI , Touran 2.0TDI (2012)
11-15. BMW 320i touring , Kia Ceed 1.6crdi , Toyota Verso 1.8 , Superb combi 2.0TSI DSG , Tiguan 2.0TSI
16-17.Bravo 1.9MJT , Honda Accord Turer 2.2i-DTEC
18-20 BMW X1 xDrive 1.8d , Octavia II Combi 1.6fsi , Yeti 1.8TSI 4x4
21-22. Mercedes E320 CDI , Opel Astra 1.7 CDTI
23. VW Polo 1.2TSI
24-26. Ford Focus 1.6i Turnier , Jaguar XF 3.0V6 Diesel S , Mercedes GL 420 CDI
27-30. Ford S-Max 2.0 TDCI , Skoda Roomster 1.9 TDI , Ford Mondeo 1.8 Turnier , Opel Vectra C 2.2
31. BMW 745i
32. Mercedes C180
33-38. Clio , Mercedes B180 CDI , Logan MCV 1.5 DCI , Honda Civic 1.8i , Honda Jazz 1.4 , Toyota Auris 1.6
39-43. Audi A4 Avant 2.0TDI , Fiat Panda 1.1 8V , Kia Soul 1.6 , Renault Grand Scenic dci130, Laguna 2.0DCI
44-47. BMW 318i , Getz 1.1 , C5 Tourer HDI 140 , Insignija ST 2.0 CDTI
48-51. Nisan Almera 1.8 , Toyota Avensis 2.0 D-Cat , VW T5 2.5 TDI , VW Golf IV 1.4
52.Lupo 1.4
53-55. Audi A6 2.7 TDI Avant , Nisan Qashqai 2.0 , Opel Meriva 1.7 CDTI
56. Mini Cooper
57. Fiesta 1.25
58. Hyundai i30cw 1.6

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto svi kada im zapadne los primerak necega ili nesto slicno odmah kude.  :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo bi trbalo da je ta AutoBuild lista.

 

Podaci za 2008. godinu, ADAC:

- Small Cars, počev od najpouzdanijeg:

1. Audi A2

2. Toyota Aygo

3. Fiat Panda

4. BMW Mini

5. Peugeot 107

6. Nissan Note

7. VW Polo

8. Renault Twingo

9. Citroen C1

10. Mitsubishi Colt

11. Renault Clio

12. Honda Jazz

13. Fiat Punto

14. Opel Corsa

15. Toyota Yaris

16. VW Fox

17. Peugeot 206

18. Citroen C2

19. Peugeot 207

20. Suzuki Swift

21. Renault Modus

22. Mazda 2

23. Škoda Fabia

24. Seat Ibiza/Cordoba

25. Smart forfour

26. Citroen C3

27. Ford Fiesta

 

- 5 najgorih u ovoj kategoriji su:

Nissan Micra

Hyundai Getz

Kia Picanto

Smart fortwo

...i na dnu Ford Ka 

 

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40006&p=668987

 

----------------------------

 

Nuova Bravo AutoBuild test posle 100.000 kilometara

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37713&p=676596

Share this post


Link to post
Share on other sites

   KAd jednom kupis nov auto (nadam se da neces bas takvog...), koji je u prvoj godini, 8 meseci u procesu reklamacije bice ti stvari jasnije.

Elem zato i postoje te statistike, ukljuci se veliki broj komada, i stvari postaju donekle jasnije.

Naravno i to moze da se fingira po potrebi i po naruciocu.

Recimo te Adac statistike, su kao neke statistike Nemacke "AMS" slep sluzbe, realno tu ulaze i nebitne stvari, takodje, neki proizvodjaci imaju svoje slep sluzbe, pa Adac nema podatke o slepovanju tih vozila.

 

Elem i vrapci na grani znaju da su tu Japanci uglavnom bog i batina, bar dok su se radili u Japanu...

Velika je tu lova u igri, i mnogo je dobra reklama kad imas u tabeli da ti je auto pouzdan, pa ne sumnjam da se i tu mnogo muti...

 

Ista ona Panda je na jednoj listi medju prvima, na drugoj 43, to dovoljno govori, da su liste sklone namestanju, jedino sto se uvek provalci kao konstanta su japanska vozila, ne i korejska...

 

Mislim ko ozbiljan moze da veruje da je Punto kvalitetniji od Yarisa ili Mazde 2.

Imam prilike svaki dan, da vozim Yarisa 1.33 sa oko 150.000km, auto je u fabrickom stanju...

Takodje moj prvi Punto ima 70.000km, kotrlja on bez kvarova, ali je to sve za dve klase ispod, sto se tice kvaliteta voznje, i rafiniranosti iste...

 

Da se ne lazemo, uvek bi Yarisa uzeo ispred Punta, ali on je skori duplo skuplji uvek bio u slicnoj opremi.

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

   KAd jednom kupis nov auto (nadam se da neces bas takvog...), koji je u prvoj godini, 8 meseci u procesu reklamacije bice ti stvari jasnije.

 

Fora je u tome da je to jedan auto...a, ti bi onda hteo da sudbinu oko jednog auta preneseš na kvalitet celog brenda, a to je priznaćeš neozbiljno. ;) Kom ste ono autu, isto u tvojoj familiji, tri puta menjali motor za 120.000 kilometara, sve u garanciji?

Usput, ni u Srbiji cifre oko npr. broja prodatih ne mogu da se ''fingiraju'', a kamoli da se fingiraju statistike u Nemačkoj.

 

Elem i vrapci na grani znaju da su tu Japanci uglavnom bog i batina, bar dok su se radili u Japanu...

 

A, je l' i vrapci na grani znaju za ovo:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40227&page=2#entry928241

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40227

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40227&p=685969

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40227&p=686199

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40227&p=692078

Share this post


Link to post
Share on other sites

  NE, uporno govorim da je iskljucivi krivac za moje probleme, samo FAS, jer nije u stanju da popravi auto, koji je bio u stnaju da proda bez kontrole kvaliteta prilikom izrade. Dakle preneli su taj segment na kupca, ali nisu budzetirali reklamacije.

 

Kakve veze, ikakve, ima moj rodjak sa Epicom  sa ovom pricom? Stvarno, ne kapiram sta sa time, vec vise puta pokusavas da kazes, koja je poenta? Jeste, i on i ja smo imali/imamo probleme sa vozilima u garanciji, i?

Evo reklamirao sam i mobilni pre neki dan, prodali mi pokvaren...

Obojica smo uzeli nova vozila u Srbiji, njega su zajebavali zato sto je ugradio plin, i samim tim, je bez njegovog znanja izgubio garanciju fabrike, ostala mu je garancija dilera, saq kojom je mogao da se sutne u dupe. Meni cak i ne spore da imam garanciju, ali ne mogu nista da poprave, ili vec x puta to pokusavaju bez uspeha.

 

A ovo sto pises o Toyoti je ogroman plus za jednu kompaniju, priznati da si kriv, i popraviti ljudima ono sto je nastalo tvojom greskom, upravo sve suprodno, od onoga sto FAS radi (u mom slucaju)...

 

Na stranu moj auto, jako dobro znam sta je Punto i Z10, imali su serijske probleme, sa ramenima, sa kvacilima, sa auspusima, servo volanom, potrosnjom ulja, pucanjem sajli menjaca, i to na kilometrazama ispod 50.000km.

 

Moj drugar je menjao kvacilo na 8000km, na Puntacu jos davne 2003 godine. Moj stari Punto od kad je uzet trosi ulje, mora da se dospe litar na 3000 km. Mislim to je kao u toleranciji, ali nije bas ni prijatno.

 

A sad da mi neko prica kako je to neko cudo kvaliteta, nije nego.

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota je krila problem iako je znala za njega...i krila je sve dok je mogla da krije:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40227&p=696753

 

Onda kad se saznalo, pokušala je da prevali krivicu na vozače:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40227&p=693673

 

I, kada ništa od toga nije prošlo, pod teretom dokaza je platila:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40227&p=928241

 

Korisno je, bar ponekada ;) kliknuti na linkove koje postavim.

A, kako si ti činjenicu da su prvo pokušali da sakriju, pa da onda prevale krivicu na vozače...a, na kraju ipak nagodbom (dakle, priznali da ne bi okončanjem postupka na Sudu bila još veća kazna) rešili celu stvar tako što su isplatili 1.6 milijardi ustvari sve shvatio za njihov plus...ja pojma nemam. :)


 NE, uporno govorim da je iskljucivi krivac za moje probleme, samo FAS, jer nije u stanju da popravi auto...

 

FAS ti ne popravlja auto. Popravlja ti ga ovlašćeni serviser.

A, ti nekako uporno ideš i vraćaš se tamo gde nisi zadovoljan dosadašnjim radom... Ja ni to ne mogu da razumem.


...koji je bio u stnaju da proda bez kontrole kvaliteta prilikom izrade.

 

Da je tako, zar ne bi onda bilo mnoooogo, neuporedivo više istih problema sa Puntom iz Kragujevca? Ako već, kako kažeš, nije bilo kontrole kvaliteta prilikom izrade...

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.moto.rs/kompanija_toyota_najavljuje_dobrovoljni_opoziv_vozila_highlander_i_lexus_rx400_is-pc-37044.i

 

I dobro i sad ti posaljem ovo, i evo sad su prihvatili krivicu.

Kad je FAS za Punta Classica napravio opoziv, pa samo im se branik oljustio na brdu vozila...

 

Pa protiv te Toyote se vodi medijski rat u celom svetu, ocima ne mogu da ih smisle drugi proizvodjaci vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem šta je poenta da je Fiat priznao ovo ili ono.

Pa, opet u temi čije linkove ti dajem (kao što rekoh korisno je bar nekada kliknuti na linkove koje ostavljam ;) ) sam lično postavio npr. ovo:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40227&p=670888

 

Što se FAS-a tiče, jedno vreme smo imali i kao ''lepljivu'' (istaknutu) temu poziva za servis vlasnicima Grande Punta, koliko se sećam slali smo i masovni Email svim tada registrovanim članovima foruma oko toga. 

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41562

 

Marketinški trik može biti jednom, ali mene su cimali tri puta. Ne pamtim brojeve recall-a ali čini mi se da su 5399, 5999 i još jedan, uglavnom dva puta vezano za letvu volana i jednom za neku žabicu za kablove

 
-------------------------------------
 

 

Na stranu moj auto, jako dobro znam sta je Punto i Z10, imali su serijske probleme, sa ramenima, sa kvacilima, sa auspusima, servo volanom, potrosnjom ulja, pucanjem sajli menjaca, i to na kilometrazama ispod 50.000km.

 

Znaš kako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ostao si mi duzan za rodjaka i Epicku, sta tebi tu bode oci?

 

Takodje promenio sam vec dva ovlascena servisa, FAS je sve vreme upoznat sa njihovim aktivnostima, auto je trenutno 25 dana vec u servisu, i to jer ne sredjuju kvacilo, zbog kojeg je i pre dva meseca bio u servisu nekoliko nedelja.

 

Sta je treba sad da radim, da uzmem auto na slep i teram ga u treci servis?

 

Oni ljudi nece da rade dok i FAS ne pusti lovu, a FAS nece da pusta lovu...

I ja sad umesto da vozim auto, razmisljam hoce li od stajanja u mestu opet nesto da crkne...

 

Sto se Punta tice, problemi su bili tipski i svaki se suocavao sa istima, pre ili kasnije, a prilicno rano,  pobrojao sam koji su bili.

 

Domaca proizvodnja je donela samo jos lose lakiranje, na standardne probleme.

Necu to da ti trazim po netu, to zna svaki iskusniji forumas koji je kupio, i posedovao domaceg Punta...

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...