Jump to content
FAS Goran
xenon

Škoda Yeti, Ford B Max, Opel Meriva, Hyundai i30, ix35 vs. Fiat 500L

Recommended Posts

^^^  Mom drugaru je na 500l crkao ceo onaj veliki lcd na mlatimudiji,ne smem ni da vam kazem koliko to kosta da nisi u garanciji!!!!!!!!gde je ostalo,proverite malo cene letvi volana,pumpi i elektronike da vam se kosa digne na glavi.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Moja poenta je da je 100% ispravno i nesto vise placati ovl servis zarad duzeg garantnog roka.

 

''Nešto više'' je ključni pojam jer....da li je ''nešto više'' ako za npr. za C klasu (segment ) Fiata, moderan dizel kod ovlašćenog mali servis košta 100 evra (ili malo manje), a kod korejanca tog istog C segmenta, isto dizela, isto mali servis košta 300 evra? Ali, korejanac daje 7 godina i ljudi polete za tim, kao da nemaju digitron i sračunaju da su oni takvim cenama redovnih servisa već platili svaku moguću popravku koja im može kasnije zatrebati... ;)

Nije niko napravio kalkulaciju po kojoj postoji i minimalni rizik da gube pare produžavanjem garancije na 5 ili 7 godina... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema 300 eura za dizela kod korejanaca na putnicki auto to je cista laz.Vecina servisa je od 10-15.000  za benzin plus koja hiljada gore za dizela,osim kod vagena to sam vec pisao.

 

ja uvek trazim cene za 5-6 prvih servisa.

Edited by xenon

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

^^^  Mom drugaru je na 500l crkao ceo onaj veliki lcd na mlatimudiji,ne smem ni da vam kazem koliko to kosta da nisi u garanciji!!!!!!!!gde je ostalo,proverite malo cene letvi volana,pumpi i elektronike da vam se kosa digne na glavi.

 

Koliko sam razumeo pisanje na temi, niko nije rekao da ne znači garancija, naročito u prvim godinama.

 

Što se mene tiče, pokušavam samo da ukažem da produžavanje garancije ne znači da nas proizvođač automobila voli i zato produžava, nego je napravio kalkulaciju koja mu se isplati...a, osnov za tu kalkulaciju mu je skuplji redovni servis.

Inače, EU već godinama radi na izmeni regulativa nakon kojih više nećemo biti uslovljavani od fabrika automobila da moramo da idemo kod ovlašćenih kako bi i dalje zadržali garanciju...već EU želi da garancija ostane i kada se ode u servis koji nije ovlašćen. Kada budeš imao vremena, proguglaj malo o tome. Natežu se oko toga koje intervencije ćemo jednog dana moći da uradimo kod servisa koji nije u sistemu ovlašćenih i da nam ostane garancija...da niko ne sme da nam je poništi jer npr. nisam ulje zamenio kod ovlašćenog, itd, itd...

nema 300 eura za dizela kod korejanaca na putnicki auto to je cista laz.

 

Čovek je kupio benzinca i20 (dakle, manji auto od ovih o čijim cenama za redovne servise smo pričali), i redovan servis mu je 200 evra.

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39960&p=668667

 

Ili:

 

Elem, ako se izuzme kvalitet korejskih vozila, u koji ne sumnjam puno, za njih vazi pravilo da ono sto se ne plati na mostu plati se na cupriji tj. jeftina cena vozila u startu se nadoknade kroz kasniji servis i prodaju rezervnih delova. Plus sto posle nekoliko godina eksploatacije odlazak u servis je nuzniji nego kad je auto noviji, a radi zadrzavanja garancije to iziskuje skupe porpavke u ovlascenom servisu onih delova koji ne ulaze u garanciju. Dakle, pre kupovine treba pogledati garantni list i cene nekih osnovnih rezervnih delova kao sto su plocice, filteri, ulja....

Npr. za taj i30, osnovnu verziju, prednje plocice kostaju 10.000 a zadnje 6.000.

 

 

Po kursu evra od pre 3,5 godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Servisi koji nisu u sistemu ovlašćenih obično nastanu tako što majstori iz ovlašćenih odu i naprave svoje servise. Tako u ovlašćenim ostane po neki majstor i gomila mladih koji su ''monteri'' novih delova, nisu majstori.

 

''Nešto više'' je ključni pojam jer....da li je ''nešto više'' ako za npr. za C klasu (segment ) Fiata, moderan dizel kod ovlašćenog mali servis košta 100 evra (ili malo manje), a kod korejanca tog istog C segmenta, isto dizela, isto mali servis košta 300 evra? Ali, korejanac daje 7 godina i ljudi polete za tim, kao da nemaju digitron i sračunaju da su oni takvim cenama redovnih servisa već platili svaku moguću popravku koja im može kasnije zatrebati... ;)

Nije niko napravio kalkulaciju po kojoj postoji i minimalni rizik da gube pare produžavanjem garancije na 5 ili 7 godina... 

 

:clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali servis(ulje i filteri)i kontrola vozila,ma sta to da podrazumeva,za Hjundai santa fe u garantnom roku 18700dindzi.Naravno sledecu zamenu sam sam uradio za nesto oko 7000d.E sad nebih da izazovem ubedjivanje kriv prav i sl. ali to isto rade i po evropi posto je to sve i tamo ""jeftino"".Da vam ne pricam o problemima sa sevroletom kod bobana, i garantni rok ,kad mu je umro dpf,od pitanja kako ste ga vozili i sta ste sipali u njega... dzigerica me zabolela.Da dodam oba auta su dizeli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh...

 

- Servisi koji nisu u sistemu ovlašćenih obično nastanu tako što majstori iz ovlašćenih odu i naprave svoje servise. Tako u ovlašćenim ostane po neki majstor i gomila mladih koji su ''monteri'' novih delova, nisu majstori.

- Svi specijalizovani servisi (koji ozbiljno rade) imaju istu dijagnostiku kao i ovlašćeni. Pričam za Fiat / Lancia / Alfa servise. Npr. u Beogradu ima više (brojno stanje) Examinera (zvanični dijagnostički alat za vozila Fiat grupacije) po servisima koji nisu ovlašćeni nego po ovlašćenim. Ne kače se ni na kakvu servisnu bazu, nego ima sve ubačeno u Examiner.

 

+1

Na pregledu kocionog sistema u ovl servisu ti mladi majstori nisu primetili da mi kocnica ne pusta tocak...posle jedva prosao tehniki :evil:

Isto tako u tom ovl servisu nisu uspeli da mi prikace dijagnostiku na auto uz obrazlozenje da mi je auto star i da nova dijagnostika ne pase na njega :laughing: :laughing:  inace auto 2004 god a model se pravio do 2007.

Takodje pola sata trazili rezervni deo i kad nisu nasli nude mi da mi nabave neki drugi koji nije org... :shock:

Jednom recju propast !

 

Ne treba biti u zabludi kad su ovl servisi u pitanju.Isto je kao i u ovim drugim.Dakle ima ih ok i korektnih ali ima i onih "drugih". ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glede Koreanaca... Meni su trazili 14.000din-16.000din. za mali servis. Ne zaboraviti da u 1.6crdi ide 5.3l ulja - sintetickog. Ja sam delove u slobodnoj prodaji platio 12.400din, bez zamene. Velikog nema - lanac.

 

Ne znam koliko su plocice. Ne verujem da su 10.000 ako nisu originalne. Ako jesu, svi su tu negde.

Set kvacila, za 1.6crdi, ceed, 2008. je 18.000dinara. Valeo, valjda. Aftermarket.

 

Napomena: postoje min. dva ovlascena za Kiu u Beogradu. Oni kod Novog groblja su jeftiniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li su Yeti i 500L uopšte ista klasa? Meni Yeti izgleda bliži C segmentu nego B, kome pripada zapravo L.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l' smem da dam glas Yetiju, a da me ne linčujete?

Lako je tako pausalno dati glas. Poenta je kako kolege iz 500L internog mini kluba vec rekose u ovoj temi je da udjes ozbiljno u proces kupovine u ovom trenutku pa da onda odlucis da kupis Yeti a ne 500L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je prodavac rekao kako ta dva modela nisu za poređenje. Mogu oni da pričaju šta hoće ali ja ih poredim (a koliko vidim nisam jedini)!

Onom ko auto uzima na kredit, izbor je lak!

 

Ako se neko navukao na automatik, kao ja, onda i nema neki izbor jer na našem tržistu 500L ima samo u Trekking varijanti sa 1.3 motorom i robotizovanim menjačem i košta 17000 sa popustom.

Imao sam sreće da ga probam ali me je razočarao.

Yeti DSG je 15000 u Adventure opremi ali i njegov motor je slab (1.2TSI). Ide mnogo bolje od 500La.

Ostaje da se vidi kakva će ponuda biti za restilizovani model.

 

Ta dva modela su komforna i za putnike pozadi za razliku od ostalih konkurenata.

 

A što se tiče ovlašćenih servisa, meni su u Veranu tražili 350 evra za novu instrument tablu jer je crkla kazaljka za kilometražu.

Otišao sam do nekog majstora na Tošinom bunaru i zamenio je motorčić za 30 evra i sad sve šljaka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kpk

 

Mislim da si srecan covek,po mojim informacija facelift ce imati 1,4 tsi iskljucivo sa dsg-om,kako su mi rekli prave se opet dobri cenovnici kao za adventure jer taj adventure je ubedljivo najeftiniji jeti u evropi i to samo kod nas ,kod svih ostalih je dosta skuplji.

Ja sam pa nesretan jer bezim od automatika ko djavo od krsta,sve sam aute od 1990 vozio sa automatikom i svi se me izdali posle garantnog roka nemam vise snage da majem sa njim.Imam jako veliko iskustvo sa automaticima i moj zakljucak je da samo mecka zna da to napravi sto se evropskih auta tice.Bezi od bilo kog robotozivanog menjaca sto pre i sto dalje,nemoj ni sekund da razmisljas o njemu bez obzira na marku auta to je sve jos uvek na nivou ruskih igracaka pre prvog svetskog rata.

 

Za dizele i DPF sve mi je jasno ,puno ,puno ,muka kod svih servisa i puno okapanja.Jedino 90% voznja van grada resava te probleme ali u evropi vec spremaju tuzbe protiv proizvodjaca dizela sa dpfom a evo i zasto.

U uputsvima kod vecine eu proizvodjaca stoji kako gradski i van gradski rezimi rada bitno uticu na ponasanje dpf filtera pa  kao zakljucak uputstvo pise da se vozi van grada e tu je kvaka,jer isti taj proizvodjac reklamira taj auto kao gradski automobil i tu se dolazi do velikog problema gde vam sa jedne strane prodaju gradski automobil a onda vam savetuju da vozite van grada.Jednostavno pogresna tehnologija u pogresno vreme na pogresnom automobilu.Savet je skupljati sve racune za gorivo od prvog dana i tociti gorivo na istoj pumpi ili kod iste kompanije. 

Edited by xenon

Share this post


Link to post
Share on other sites

What is the platform basis of the Yeti? It is basically the Octavia with shorter front and rear overhangs and a completely new upper structure and revised Haldex four-wheel drive system. Why didn’t you share platforms with the VW Tiguan or Audi Q5? They are too expensive for Skoda and too big and high, like proper SUVs.

 

dakle klasa iznad fiata 500L a evo zašto je znatno jeftinija od Tiguana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam danas u autocacaku i lose vesti idu,najverovatnije ce se ukinuti akciski adventure paket tako da ko je kupio kupio je.Ovaj facelift je sve upropastio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo cu kratko ovaj put... (znate li kako je Crnogorac postao lenj? Bosanac mu rekao sedi da ti objasnim...) ;)

 

Komsija na istom parkingu ima Yeti... cesto se desi da parkiramo jedan pored drugog, da li on voli pored mene ili ja pored njega... ne znam, al lepo izgledaju jedan pored drugog, u poredjenju sa okolnim Yugicima i 10-tak god. starim automobilima (a i bezbednije)...

 

Elem, da predjem na stvar... mislim da su oba automobila veoma prakticna, veoma slicne velicine i funkcionalnosti. Yeti deluje malo robustnije i kvalitetnije izradjen, ali i tvrdji... a 500l je malo vise nasminkan i udobniji! I komsija i ja smo prezadovoljni... on ima malo bolji menjac, ja malo manju potrosnju... ostalo razlike su sve sitnice koje se mogu zanemariti... S obzirom na bolje uslove finansiranja kod nas se 500l prodaje mnogo bolje, ali da nema tih uslova utakmica, a i prodaja bi bila veoma tesna. Verujem da bih rado i sa jednakom strasti branio i Yeti da sam mu vlasnik kao sto sada branim 500l.

 

jelda da je bilo kratko?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala su nasli da porede - dva potpuno razlicita automobila, namenjena sasvim drugim ciljnim grupama! Ne znam po cemu su bas njih izabrali... Jeep je polovan, velik, skup, velike potrosnje, starog dizajne... Yeti je skroz suprotan automobil. Jedino sto imaju zajednicko je da imaju 4 tocka... ;)

 

Deluje mi kao placena reklama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto se svaki put iznerviram kada vidim teme u kojima se porede babe i zabe.

 

Shvatite - iako su slicnih gabarita, 500L i Yeti NISU ista klasa/kategorija automobila i izbor se svodi iskljucivo na potrebe onoga ko kupuje! Sve ostalo je subjektivno i proizvoljno.

Kome treba mali MPV odlucice se za 500L, a kome treba compact SUV/Crossover odlucice se za Yeti i kraj price.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...