Jump to content
FAS Goran
xenon

Škoda Yeti, Ford B Max, Opel Meriva, Hyundai i30, ix35 vs. Fiat 500L

Recommended Posts

U pripremi nova Škoda Yeti

 

160994-skoda%20yeti%20II.jpg

 

Osam godina je prošlo otkako je Škoda u Ženevi premijerno predstavila Yeti. Vreme je za naslednika. Iako je malo toga poznato, ono važno je da je Yeti u pripremi, a na scenu bi trebalo da stigne najkasnije tokom iduće godine. Model će sigurno biti inspirisan većim Kodiaqom, a to bi u prevodu trebalo da znači izraženiju crossoversku siluetu i agresivniji nastup. Postavljen na MQB platformu, delitće osnovu sa Seat Atecom i VW Tiguanom, a od njih će preuzeti i motorizaciju. Škodin šef Bernhard Maier je za britanski AutoExpress izjavio: ''Nije iznenađujuće da će Yeti dobiti naslednika. Razvoj je već krenuo, a automobil će biti prelep i u potpunosti odgovarati izrazu marke''.

 

skoda%20y%203.jpg

 

U svakom slučaju, možemo očekivati poznatu paletu 1.0 i 1.4 TSI motora praćenu 1.6 i 2.0 TDI jedinicama. Takođe, verovatna je i hibridna verzija kod koje će 1.4 TSI i elektromotor imati sinergijski efekat od 218KS. DSG menjač i pogon na sva četiri točka ostaje rezervisan za skuplje varijante, a verovatno ćemo dobiti i Scout i Sportline verzije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo snimljena nova Škoda Yeti

 

164938-skoda%20y%201.jpg

 

Pojedini mediji su objavili set novih špijunskih fotografija test primerka nove generacija Škode Yeti, čija premijera bi po nekim nezvaničnim informacijama trebalo da se održi 18. maja u Stokholmu (šira javnost će ga videti u septembru ove godine, na sajmu automobila u Frankfurtu). Aktuelni Yeti u međuvremenu i dalje privlači kupce (prošle godine je plasirano 95.600 komada), i to uprkos njegovom stažu na tržištu (predstavljen 2009. godine, redizajniran je 2013. godine).

 

164939-skoda%20y%2011.jpg

 

Kao što se i očekivalo, izgled novog Yetija je inspirisan većim Kodiaqom, a koristiće VW MQB platformu. Dužina vozila će porasti na oko 4400 mm pa će nuditi više mesta za putnike i prtljag.

 

164940-skoda%20y%20111.jpg

 

U ponudi motora možemo očekivati benzinske i dizel agregate iz VW game, a možda i hibridnu verziju. Takođe, kupcima će se nuditi i DSG menjač i pogon na sva četiri točka, a moguće su i Sportline i Scout verzije. Na kraju, treba podsetiti na neke glasine da bi naslednik Yetija navodno mogao da dobije novi naziv, i to Karoq.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

I izgubila prepoznatljiv imidz sa kojim se izdvajala iz vecine koji su nalik jedno na drugo.

Ne znaju vise sta da izmisle pa umesto da idu unapred  oni idu unazad i ubogalje nesto sto je lepo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Yeti odlazi u istoriju - u Kvasinama okončana proizvodnja

 

skoda%20yeti%20p.jpg

 

Prošle nedelje, sa proizvodnih linija u fabrici Škoda u Kvasinama, spušten je poslednji primerak modela Škoda Yeti. Time se, posle osam godina, završava proizvodnja ovog modela. Škoda Yeti je prvi SUV ove češke marke, koji iza sebe ima prilično uspešnu karijeru. Od 2009. godine, Škoda je proizvela više od 630.000 primeraka ovog zanimljivog automobila. Podsetimo, u ruskoj fabrici automobila GAZ, u Nižnom Novgorodu, Škoda takođe proizvodi Yeti, a njegova proizvodnja će biti okončana u avgustu mesecu. Škoda ne planira da nastavi ni proizvodnju ovog modela u Kini. Yeti će moći da se poruči do avgusta meseca, a poznato je da ''na lageru'' postoji još oko 600 primeraka ovog automobila. Škodu Yeti će u ponudi zameniti novi i još ambiciozniji model - Karoq.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford najavio kraj proizvodnje modela B-Max u Rumuniji

 

ford%20b%20111.jpg

 

Dok smo mi ipak dobili restilizovani Fiat 500L, komšije Rumuni će kasnije ove godine reći zbogom Fordovom predstavniku u B MPV segmentu. Ford of Europe je naime saopštio da će u oktobru u fabrici u Krajovi prestati da pravi B-Max koji se tamo proizvodio od 2012. godine (iste godine kada je inače kod nas startovao Fiat 500L).

 

ford%20b%2011111.jpg

 

B-Max dakle neće dobiti naslednika (budući da je Ford ''spreman da prihvati promene u navikama i potrebama kupaca''), ali će zato u pomenutij fabrici u Rumuniji za kompletno evropsko tržište od kasne jeseni početi da proizvodi redizajniranu verziju malog SUV-a EcoSport. Zbog toga će Ford u Rumuniju investirati 200 miliona evra, a zaposliće još 1.700 radnika

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo samo da osvezim temu.
Stilo koe je bilo je prodato, a vec vise od mesec dana vozim novi Yeti 1.4 TSI 92Kw.
Sta da kazem, nakon predzeni 2500km prezadovoljan.



 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prestala proizvodnja Forda B-Max

 

ford%20b-max%20100k.jpg

 

Nakon dugotrajne agonije i loših prodajnih rezultata, Ford je 1. septembra prestao sa proizvodnjom modela B-Max. Mini MPV, koji je zasnovan na istoj platformi kao i šesta generacija Fieste, u poslednjih pet godina je prodat u samo 280.000 primeraka, što je značajno slabije od direktnih konkurenata Fiat 500L, Nissana Note i Citroena C3 Picasso. Međutim, fabrika u Rumuniji u kojoj se automobil proizvodio se ipak neće zatvoriti, već će u nju biti investirano 200 miliona evra kako bi se prilagodila za proizvodnju Eco Sport modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je 2. revizija tj. 3. verzija EcoSport modela koja će se prodavati u Europi. Interesantna je to priča.

Volio bih da Fiat parira ovome i da dovode i X6H i i X6U u nekom obliku u Europu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EcoSport sa rezervnim tockom na prtljazniku bio je sve samo ne vozilo za evropske prilike. Prvi FL ga je priblizio i donekle ugladio lose vozne osobine (kako to novinari prenesu). Ovaj zadnji i nije toliko los, ako mu cijena bude konkurentna sigurno ce imati prolaz. Mada se izdaleka vidi da u principu nije namijenjen evropskim kupcima.

 

Argo uz kozmeticke dorade prednjeg i zadnjeg dijela moze komotno da prodje na evropskim trzistima. Ostalo je sasvim uredu i moderno.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Yeti na pogon Audija RS3 raspolaže sa 492KS

 

223496-skoda yeti 03.jpg

 

Ispod kože ovog Yetija iz 2015. je kompletno ''premešten'' Audi RS3 generacije 8P iz 2010. godine: od oslanjanja, 2.5 TFSI 5-cilindraša, DSG menjača, pogona na sve točkove do kočnica. Vlasnik kaže da njegov Yeti ima performanse s kojima se može nositi i sa super automobilima. Za pravo mu daje podatak o snazi od 492KS koliko je izmereno na ''dynu'' što je značajno više od serijskih 340KS s koliko je motor s pređenih 65.000 kilometara ubačen u Škodu.

 

223497-skoda yeti 02.jpg

 

Sa novom mapom motora i doradama na turbu postignuto je gotovo željenih 500KS. Osim po dvostrukom završetku izduva, spojleru iznad zadnjeg stakla i aluminijumskih naplataka s Audija RS3, ovaj tamno sivi Yeti po ničemu ne odaje svoju narav i zato jest pravi ''sleeper''.

 

223498-skoda yeti 01.jpg

 

U kabinu su takođe preseljeni delovi iz Audija RS3 poput sportskih sedišta, sportskog upravljača, ručice DSG menjača, pa čak i ekrana Audi MMI infotainmenta (što je jedino moglo da bude i spretnije izvedeno). Zanimljive su i registracijske oznake: TF5I YET koje nagoveštavaju šta je ispod prednjeg poklopca. Ovaj jedinstveni modifikovani Yeti trenutno na eBay-u prodaje jedan Britanac koji je na preradu potrošio pune tri godine i za auto traži 25.995 funti (30.900 evra), a to je cena ispod koje ne želi ići. Pošteno...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Yeti pick-up

 

229078-skoda yeti 3.jpg

 

Škodini dizajneri su se svojevremeno poigravali idejama kako da prošire asortiman Yetija. Tako je nedavno objavljeno da je Škoda između 2012. i 2013. razvila prototip pick-up vozila baziranog na Yetiju.

''Prednji kraj je u potpunosti preuzet od serijskog Yetija, dok zadnja platforma, uključujući osovinu i vešanje, dolazi od Volkswagena Caddy Max. Delove karoserije u zadnjem delu su dizajneri naravno skrojili prema ovom dizajnu'', kaže Martin Kadlec iz Škoda Test Body Development Centra, koji je učestvovao u razvoju pick-upa.

 

229079-skoda yeti 2.jpg

 

Rezultat je bio pick-up opremljen 2.0 TDI motorom od 170KS i pogonom na sve točkove. Dok je klasični Yeti bio dugačak 4.223 mm, pick-up je bio dugačak 4.876 mm, pri čemu se najveći deo povećanja pripisuje produženom međuosovinskom rastojanju (sa 2.578 mm na 3.006 mm), a nešto zbog većeg zadnjeg prepusta (985 prema 768 mm). Prostor prtljažnika je bio 1.936 mm i 1.170 mm.

 

229080-skoda yeti 1.jpg

 

Ipak, bez obzira na prilično zanimljiv prototip i njegovu praktičnost, Yeti Pick-up na kraju nije ušao u serijsku proizvodnju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde da postavim na topik o Yetiju,iako se ne radi toliko o konkretnom primeru,vec vise o logici. :D

Naime,nesumnjivo se na ova dva oglasa radi o istovetnom autu.
Cena u Norveskoj mu je nekih 12.500 eura. Link ka norveskom oglasu:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=290216617

 

Screenshot 2023-03-21 at 14-18-18 Skoda Yeti.png


Cena na PA mu je 13.500 eura. Link ka oglasu na PA:
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21361326/skoda-yeti-laurin-klement?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0

 

Screenshot 2023-03-21 at 14-20-58 Škoda Yeti Laurin Klement Polovni Automobili.png

Logicno pitanje je sledece: kako je moguce da je razlika u ceni samo 1000 eura. Na oglasu na PA cak i stoji da je "auto u dolasku" iz Norveske. Gde su ostali troskovi: porez,dovoz,drugi troskovi (neku propratni,pretpostavljam da ih ima). U redu,racunam da je ovdasnji kupac izdejstvovao smanjenje cene gore..da ga nije platio tih 12.500 eura u Norveskoj,ali koliko je onda uspeo da se iscenka kad je ovde "dobar" sa cenom od 13.500 eura,a koja nije ni fiksna.

Jel ima veze sa tim sto Norveska nije clanica EU? Po mojoj logici to je cak i neki 'minus' kod uvoza polovnjaka. Bas bih voleo da neko ovo prokomentarise malo..posebno neko od forumasa koji se upravo bave preprodajom vozila iz Evrope kod nas.

Edit: nisam uspeo da postavim screenshotove u postu na odgovarajuca mesta..ako neko od modova moze da malo "uredi" post?

 

Edited by Ivan
Sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Norveškoj prodavac kada izveze auto iz države dobije neku visoku subvenciju, slagao bih sada koji je iznos ili % u pitanju. Mislim da mora da bude mlađi od 2015 godine ali nisam 100% siguran za to, ovaj auto je na granici za godište. Iz tog razloga može da bude tako mala razlika u ceni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...