Minnie 0 Posted October 13, 2013 (edited) Ja imam belog, 1.4 sa prvim nivoom opreme i stvarno sam prezadovoljna!!! Ima sve sto mi treba! To mi je prvi auto, pa imam neke nedoumice, ali se nadam da cu ih resiti na ovom forumu. Naime, zanima me kako se ukljucuje hill holder. Isprobavala sam u garazi i meni istog trenutka kad pustim kocnicu poleti unazad, ne drzi mi one 3 sekunde koliko bi trebalo, pa pretpostavljam da mi je iskljucen. Jedini problem koji sa do sada imala je da nekad ne mogu da okrenem kljuc u bravi. Jednostavno ne moze. Onda ga izvucem, pa oponovo ubacim i bude ok, ali me prilicno nervira...Imate li neku ideju zbog cega se to desava? :/ Edited October 14, 2013 by neshaoct split Topic Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted October 13, 2013 Hill holder ti je ukljucen,samo treba da zadrzis kvacilo i kocnicu,a kad pustis kocnicu ostace da stoji jos 2-3 sekunde,ali pre toga auto mora bas da stoji,0 km/h Kod tebe je okrugla klasicna antena i savitljiva je dovoljno,tesko da se moze slomiti ako to mislis,jedino za par godina recimo da se pojave fizicka ostecenja na njoj od tog udaranja..Jesi pokusala da pomeris volan malo ulevo i udesno pa da okreces kljuc? Kad se zakljuca volan,zna da zeza nekad,ali se malo okrene u jednu stranu i moze da se okrene i kljuc..Ako te jos nesto zanima,samo izvoli P.S neka neko premesti u odgovarajuci deo foruma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted October 13, 2013 Minnie, hill holder se aktivira samo kod većih nagiba, nađi neku uzbrdicu gde nema saobraćaja i probaj, radi perfektno. Super je što radi i u rikverc kod parkiranja na nagibu je korisno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted October 13, 2013 Ima jos jedan slucaj kada je "tesko", tj. nemoguce okrenuti kljuc... Ako ne uspes iz prvog pokusaja da upalis motor ne mozes ponovo okrenuti kljuc, moras iskljuciti kontakt, tj. vratiti kljuc ulevo do polozaja kada ga mozes izvaditi (mada ga ne moras vaditi), pa iz pocetka. To je verovatno iz razloga da ne bi neko na vec upaljenom motoru ponovo zaverglao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Minnie 0 Posted October 14, 2013 Ok, hvala vam! Pokusacu ovih dana, u garazi mi je uzbrdica, pa svaki put kad izlazim, moram da radim vagu i uvek mi krene unazad kako pustim kocnicu... Sto se kljuca tice, moguce je da se zakljuca volan, probacu i to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted October 14, 2013 Stani na pola uzbrdice skroz,zadrzi kocnicu 1-2 sekunde pa onda probaj da li drzi. Da ne radi imala bi na tabli obavestenje Hill holder unavaliable Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted October 14, 2013 pre neki dan kolegu s posla udari 500L na uzbrdici. Covek izlazi i kaze ne znam sta bi , rekli su mi da ima drzac za nizbrdice izgleda da nema, ja sam se valjao kad mi je ispricao. A on na uzbrdici pustio kocnicu i naravno posle 3sek auto krenuo unazad , sreca pa su bili na metar razdaljine pa nikom nista :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted October 14, 2013 Zhorz, šta ti je "moderna tehnologija" kod Srba, više pravi probleme i izaziva sumnje p.s. nema ništa lepše od automatskog menjača, stoji kao ukopan koliko god treba dok ne daš gas, milina a i ovaj menjač sa jednom brzinom viška, da dobiješ žuljeve na ruci od česte upotrebe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted October 14, 2013 ma idi, juce se vracah s puta pa reko ajd po selima 50, morao sam u 4tu da spustim, nece ni 5ta da odrzava.mislim da samo ko nije vozio automatik prica da je njesra Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted October 14, 2013 Bogami na 500L to nije slucaj,i na automatiku imas hill holder i radi isto kao i ovaj,2-3 sekunde i krece Ako je u D,a pustis ga da ide unazad,samo pocne da pisti i sam prebaci u N,dok ne odreaguje vozac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted October 14, 2013 Kubura, e pa onda ne znam, na ovom 500L ništa nije kao na "normalnim" automobilima ... menjači ne valjaju, nejaki motori, troši ulje, kutijast oblik, ima ugrađen "tablet" a nema navigaciju, gremline negde iza tapacirunga, veliki točkovi kao na BMW 5, za zimske gume ima da nas izuje ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted October 14, 2013 Sve se to samo cini da je tako strasno,zato sto vas ima mnogo na jednom mestu koji vozite 500L i svi imate neke svoje utiske i problemcice i probleme,pa kad se sve to sabere dodje da je auto katastrofa,a ja se ne bih sa tim slozio,mislim da ne gresim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted October 14, 2013 Da bi držao hill holder nagib mora biti veći od 5%. Na dosta uzbrdica sam se iznenadio da neće da se aktivira, a meni se čini kao da je veliki nagib, ali kad se aktivira onda je fantastična stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted October 15, 2013 pravi automatik, sam prebaci u N!!! Uzas, pa ameri ce to prvo zameriti, menjate namenu A menjaca, super. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 15, 2013 Pretpostavljam da je to automatizovan klasičan menjač, što bi rekli robotizovan.Totalno je drugačija konstrukcija pravog automatskog menjača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted October 15, 2013 pravi automatik, sam prebaci u N!!! Uzas, pa ameri ce to prvo zameriti, menjate namenu A menjaca, super.Ne prebaci bukvalno,da pomeri rucicu,samo te opominje na tabli i pisti Kod amera to nije slucaj,samo evropski 1.3 MTA Quote Share this post Link to post Share on other sites
TinkyWinky 1 Posted October 16, 2013 Kubura, e pa onda ne znam, na ovom 500L ništa nije kao na "normalnim" automobilima ... menjači ne valjaju, nejaki motori, troši ulje, kutijast oblik, ima ugrađen "tablet" a nema navigaciju, gremline negde iza tapacirunga, veliki točkovi kao na BMW 5, za zimske gume ima da nas izuje ... ... od volana ne vidiš kontrolnu tablu Quote Share this post Link to post Share on other sites
milkobgd 43 Posted October 16, 2013 (edited) ...čep za rezervoar, plastična "stakla" na c stubu, štelovanje brzine rada brisača na isprekidanom modu, 2 sec za rikverc... i bezobrazno kratka šesta brzina. Edited October 16, 2013 by milkobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted October 16, 2013 nemogucnost podesavanja pojasa po visini (lol) Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted October 17, 2013 (edited) Ma ne sekirajte se za sitne gremline. Eno na fejsu lik se zali... :http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42841&p=954421 Edited October 18, 2013 by neshaoct naknadno dodat link Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted October 22, 2013 Taj hill holder je vec poceo da me nervira... da li moze da se iskljuci, npr. iskljucivanjem kontrole proklizavanja na dugmetu pored menjaca? Do sada sam navikao da drzim kola na rucnoj, koju spustim trenutak pre nego sto krenem - i nikad mi nije smetalo sto ga nemam... al pri paralelnom parkiranju na nagibu on mi kvari koncepciju. Nedavno na uzbrdici jedva nadjoh BAS malo mesto (obicno volim malo i usko mesto, ali ne bas uvek) Prodjem mesto uzbrdo, izmotam volan, pustim kocnicu, kola ostanu u 1. brzini (sto bi u rikverc kad ce sam krenuti na nizbrdici)... a on nece da krene... cekam 2-3 sekunde, krenem, pomerim se pola metra unazad, pritisnem kocnicu,- izmotam volan, pustim kocnicu, krenem...- izmotam volan, pritisnem kvacilo, cekam 2-3 sekunde, pomerim se pola metra unazad,- izmotam volan, pustim kocnicu, krenem...- izmotam volan, pritisnem kvacilo, cekam 2-3 sekunde, pomerim se pola metra unazad,- izmotam volan, pustim kocnicu, krenem...- izmotam volan, pritisnem kvacilo, cekam 2-3 sekunde, pomerim se pola metra unazad, i onda poludim... zakrcih saobracaj cekajuci hill holder da me pusti... nije valjda da su mislili da moram da ubacim i u rikverc da ne bih cekao tih 2-3 sec... pravu vecnost kad stoje jos par vozila iza mene.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted October 22, 2013 Ili R ili ler na nizbrdici Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted October 22, 2013 Za svakih pola metra menjati rikverc-prva? i to sa nasim (poznatim) menjacem? Pre bih iskljucio hill holder... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted October 22, 2013 (edited) Ah te uzbrdice i nizbrdice kad lala dodje na njih Edited October 22, 2013 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites