Nikola Cubrilo 0 Posted June 30, 2013 Drugari evo jedne zanimljive teme......moj punto jtd hgt trenutno pravi oko 130ks i 320nm(teoretski)..razmisljam se vec duze vreme da ubacim veci interkuler (70x20cm)......posto je automobil cipovan sa fabrickih 100 na 130ks,predpostavljam da je fabricki inter kuler nedovoljan,posto sam ukinuo egr dobio sam sav benefit interkuler.....da ne davim vise sta mislite o unaredjivlju interkulera i koliko bi bio dovoljan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 1, 2013 Je l' imaš problema sa temperaturom? Ako nemaš, znači da je sve ok...Prvo moraš da izmeriš i da vidiš šta fizički može da se stavi tu, a da ne sečeš delove branika...ili možda baš hoćeš da sečeš branik i tako omogućiš većem interkuleru da dođe do dovoljno vazduha...Baš sad na Sajmu smo videli firmu iz Srbije kojoj samo pošalješ dimenzije i imaćeš kakav god hoćeš interkuler, rade nešto u kooperaciji sa Šveđanima, zaboravih naziv firme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
J-power 0 Posted August 2, 2013 ovako kupio sam IC veci koi zelim da postavim u prednji branik da bolje hladi zrak. imam fabricki turbo, vedce dizne da se pohvalim, MAPU od CHELICA Hvala Celicu mapa je savrsenstvo. Otvoreni izduv, K&N fillter u fabrickom kucistu.malo trosi,a zemlju grize ruzim sve sto na crtu stane...Imam ozbilne namjere da postavim taj IC interesuje me prednosti i mane (iskustva) tog veceg IC-a. odprilike tako izgleda bice jos slika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted August 2, 2013 Nema mane...samo ima vrline:-) Sta se ima tu reci... samo dobijas hladniji vazduh na usisu sto znaci da ce smjesa biti bogatija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted April 3, 2014 Je l' imaš problema sa temperaturom? Ako nemaš, znači da je sve ok...Prvo moraš da izmeriš i da vidiš šta fizički može da se stavi tu, a da ne sečeš delove branika...ili možda baš hoćeš da sečeš branik i tako omogućiš većem interkuleru da dođe do dovoljno vazduha...Baš sad na Sajmu smo videli firmu iz Srbije kojoj samo pošalješ dimenzije i imaćeš kakav god hoćeš interkuler, rade nešto u kooperaciji sa Šveđanima, zaboravih naziv firme.daj seti se imena te firme treba meni veci IC.a nemam bas neka iskustva sa porucivanjem delova preko ebay-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted April 3, 2014 Hm moram malo da budem zakeralo ali druga poruka iznad moje sadrzi bas mnogo netacnih informacija ili lose definisanih Veci IC ima manu oko stvaranja vece turbo rupe i odziva na gas... Veca zapremina podrazumeva vesi vazduha za punjenje istog... Normalno postoje sad neke cake u tome da se umanji uticaj i mozda to nije tako velika razlika da ce ne znam koliko da se primeti (nije sad da ce turbo da puno 1000 obrtaja vise) ali nije da je savrsena modifikacija. Najbezbolnija je varijanta da se ide na fabricke dimenzije ali da ima bolju kvalitet saca ili ako je visok kvalitet fabrickog onda da je deblji ali povrsina da je ista. Normalno ako je to dovoljno. Ako nije onda mora veci pa sad bilo to negativno ili ne sa jedne strane, sto se mora mora se. Takodje nece ni smesa biti bogatija od vise hladnog vazduha, smesa ce biti ista jer motor uvek odrzava dati odnos goriva i vazduha, ono sto ce da se desi je da zbog vece gustoce vazduha moze vise da stane pa moze i vise goriva da se ubrizgava pa ce biti vise smese koja ce da proizvede eksploziju Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted April 3, 2014 Za turbo rupu si u pravu ali ako ga je vec cipovao onda ce samo biti poboljsanja jer je masina zeljna bogatije smjese i vise vazduha a nece ga gaziti sa 1000rpm-a :-)..ali za smjesu...vise nije bogatije? Znaci ako ce uvuci vise vazduha i goriva u cilindar znaci da smjesa nije bogatija?bolja je modifikacija ugradnja prskalica za interkuler :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted April 3, 2014 stavio sam garrett gt25r umesto IHI vl7 koja je fabricka pa mi je i preporuceno da stavim veci IC. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted April 3, 2014 Turbo rupa nema veze sa velicinom IC-a. Turbo vuce vazduha koliko mu das, samo sto ce sa vecim IC-om biti daleko hladniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 3, 2014 @Yugisa, pa valjda Ecu koriguje smesu prema ocitanim parametrima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 3, 2014 Lakše je i brže se nabije pritisak u manjem sudu , tj u manjoj zapremini.Problem je kod naših interkulera je dok stoji u mestu nema strujanje vazduha samim tim i lošiji je učinak istog. Tu bi jedino neki ventilator pomogao. Ima kombinacija gde se interkuler hladi rashladnom tečnošću motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 3, 2014 Je l' imaš problema sa temperaturom? Ako nemaš, znači da je sve ok...Prvo moraš da izmeriš i da vidiš šta fizički može da se stavi tu, a da ne sečeš delove branika...ili možda baš hoćeš da sečeš branik i tako omogućiš većem interkuleru da dođe do dovoljno vazduha...Baš sad na Sajmu smo videli firmu iz Srbije kojoj samo pošalješ dimenzije i imaćeš kakav god hoćeš interkuler, rade nešto u kooperaciji sa Šveđanima, zaboravih naziv firme.daj seti se imena te firme treba meni veci IC.a nemam bas neka iskustva sa porucivanjem delova preko ebay-a. Ih...Mogu da se raspitam, pa ako saznam nešto napisaću. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted April 4, 2014 @Yugisa, pa valjda Ecu koriguje smesu prema ocitanim parametrima? Dobro nisam se ni ja dobro izjasnio jer sam ostao neshvacen, mislio sam nece biti bogatija nego sto je fabricki predvidjeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted April 4, 2014 Uglavnom mislimo na isto samo se svako izrazava na svoj nacin :-) uglavnom vise je dobiti za cipovano jace auto veci ic nego gubitaka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted April 17, 2014 Je l' imaš problema sa temperaturom? Ako nemaš, znači da je sve ok...Prvo moraš da izmeriš i da vidiš šta fizički može da se stavi tu, a da ne sečeš delove branika...ili možda baš hoćeš da sečeš branik i tako omogućiš većem interkuleru da dođe do dovoljno vazduha...Baš sad na Sajmu smo videli firmu iz Srbije kojoj samo pošalješ dimenzije i imaćeš kakav god hoćeš interkuler, rade nešto u kooperaciji sa Šveđanima, zaboravih naziv firme.daj seti se imena te firme treba meni veci IC.a nemam bas neka iskustva sa porucivanjem delova preko ebay-a. Ih...Mogu da se raspitam, pa ako saznam nešto napisaću. da nisi slucajno nesto saznao bas mi je hitno ili ako neko zna koja kola nose neki intercooler koji moze fizicki da stane na punta a da izgleda ovako ili slicno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 17, 2014 Ja znam da ljudi stavljaju IC od Iveko kombija a da li staje u punto ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 18, 2014 @ jevta BG Ništa, nema vizitke nigde, ne seća se ni Čelić (koji je tada bio sa mnom na salonu automobila) kako se zvala firma...Nađoh da je Bojke pominjao povoljnu kupovinu interkulera iz Švedske:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/51667-projekat-fiat-punto-hgt-turbo-16v/?p=801192 I ova firma je bila to, tj. uvozila interkulere po meri iz Švedske. Možda da cimneš Bojketa (ako već nisi) oko toga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted April 20, 2014 Najbolja varijanta je kupovina IC-a od kombija. Mercedesi imaju dobre intercoolere pa potrazi po oglasima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted April 22, 2014 iveco daily i mercedes sprinter to je ono sto sam nasao pa cu videti koji od ta dva bolje pase Quote Share this post Link to post Share on other sites