Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Nikola Cubrilo

1.9 JTD - veći interkuler?

Recommended Posts

Drugari evo jedne zanimljive teme......moj punto jtd hgt trenutno pravi oko 130ks i 320nm(teoretski)..razmisljam se vec duze vreme da ubacim veci interkuler (70x20cm)......posto je automobil cipovan sa fabrickih 100 na 130ks,predpostavljam da je fabricki inter kuler nedovoljan,posto sam ukinuo egr dobio sam sav benefit interkuler.....da ne davim vise sta mislite o unaredjivlju interkulera i koliko bi bio dovoljan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l' imaš problema sa temperaturom? Ako nemaš, znači da je sve ok...

Prvo moraš da izmeriš i da vidiš šta fizički može da se stavi tu, a da ne sečeš delove branika...ili možda baš hoćeš da sečeš branik i tako omogućiš većem interkuleru da dođe do dovoljno vazduha...

Baš sad na Sajmu smo videli firmu iz Srbije kojoj samo pošalješ dimenzije i imaćeš kakav god hoćeš interkuler, rade nešto u kooperaciji sa Šveđanima, zaboravih naziv firme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovako kupio sam IC veci koi zelim da postavim u prednji branik da bolje hladi zrak. 

imam fabricki turbo, vedce dizne da se pohvalim, MAPU od CHELICA Hvala Celicu mapa je savrsenstvo. Otvoreni izduv, K&N fillter u fabrickom kucistu.

malo trosi,a zemlju grize :D ruzim sve sto na crtu stane...

Imam ozbilne namjere da postavim taj IC interesuje me prednosti i mane (iskustva) tog veceg IC-a.

 

cxca28905.jpg

 

odprilike tako izgleda bice jos slika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema mane...samo ima vrline:-) Sta se ima tu reci... samo dobijas hladniji vazduh na usisu sto znaci da ce smjesa biti bogatija... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je l' imaš problema sa temperaturom? Ako nemaš, znači da je sve ok...

Prvo moraš da izmeriš i da vidiš šta fizički može da se stavi tu, a da ne sečeš delove branika...ili možda baš hoćeš da sečeš branik i tako omogućiš većem interkuleru da dođe do dovoljno vazduha...

Baš sad na Sajmu smo videli firmu iz Srbije kojoj samo pošalješ dimenzije i imaćeš kakav god hoćeš interkuler, rade nešto u kooperaciji sa Šveđanima, zaboravih naziv firme.

daj seti se imena te firme treba meni veci IC.

a nemam bas neka iskustva sa porucivanjem delova preko ebay-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm moram malo da budem zakeralo ali druga poruka iznad moje sadrzi bas mnogo netacnih informacija ili lose definisanih :D Veci IC ima manu oko stvaranja vece turbo rupe i odziva na gas... Veca zapremina podrazumeva vesi vazduha za punjenje istog... Normalno postoje sad neke cake u tome da se umanji uticaj i mozda to nije tako velika razlika da ce ne znam koliko da se primeti (nije sad da ce turbo da puno 1000 obrtaja vise) ali nije da je savrsena modifikacija. Najbezbolnija je varijanta da se ide na fabricke dimenzije ali da ima bolju kvalitet saca ili ako je visok kvalitet fabrickog onda da je deblji ali povrsina da je ista. Normalno ako je to dovoljno. Ako nije onda mora veci pa sad bilo to negativno ili ne sa jedne strane, sto se mora mora se. Takodje nece ni smesa biti bogatija od vise hladnog vazduha, smesa ce biti ista jer motor uvek odrzava dati odnos goriva i vazduha, ono sto ce da se desi je da zbog vece gustoce vazduha moze vise da stane pa moze i vise goriva da se ubrizgava pa ce biti vise smese koja ce da proizvede eksploziju ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za turbo rupu si u pravu ali ako ga je vec cipovao onda ce samo biti poboljsanja jer je masina zeljna bogatije smjese i vise vazduha a nece ga gaziti sa 1000rpm-a :-)..ali za smjesu...vise nije bogatije? Znaci ako ce uvuci vise vazduha i goriva u cilindar znaci da smjesa nije bogatija?
bolja je modifikacija ugradnja prskalica za interkuler :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

stavio sam garrett gt25r umesto IHI vl7 koja je fabricka pa mi je i preporuceno da stavim veci IC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo rupa nema veze sa velicinom IC-a. Turbo vuce vazduha koliko mu das, samo sto ce sa vecim IC-om biti daleko hladniji.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lakše je i brže se nabije pritisak u manjem sudu , tj u manjoj zapremini.

Problem je kod naših interkulera je dok stoji u mestu nema strujanje vazduha samim tim i lošiji je učinak istog. Tu bi jedino neki ventilator pomogao. Ima kombinacija gde se interkuler hladi rashladnom tečnošću motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Je l' imaš problema sa temperaturom? Ako nemaš, znači da je sve ok...

Prvo moraš da izmeriš i da vidiš šta fizički može da se stavi tu, a da ne sečeš delove branika...ili možda baš hoćeš da sečeš branik i tako omogućiš većem interkuleru da dođe do dovoljno vazduha...

Baš sad na Sajmu smo videli firmu iz Srbije kojoj samo pošalješ dimenzije i imaćeš kakav god hoćeš interkuler, rade nešto u kooperaciji sa Šveđanima, zaboravih naziv firme.

daj seti se imena te firme treba meni veci IC.

a nemam bas neka iskustva sa porucivanjem delova preko ebay-a.

 

Ih...

Mogu da se raspitam, pa ako saznam nešto napisaću. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Yugisa, pa valjda Ecu koriguje smesu prema ocitanim parametrima?

 

Dobro nisam se ni ja dobro izjasnio jer sam ostao neshvacen, mislio sam nece biti bogatija nego sto je fabricki predvidjeno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom mislimo na isto samo se svako izrazava na svoj nacin :-) uglavnom vise je dobiti za cipovano jace auto veci ic nego gubitaka...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Je l' imaš problema sa temperaturom? Ako nemaš, znači da je sve ok...

Prvo moraš da izmeriš i da vidiš šta fizički može da se stavi tu, a da ne sečeš delove branika...ili možda baš hoćeš da sečeš branik i tako omogućiš većem interkuleru da dođe do dovoljno vazduha...

Baš sad na Sajmu smo videli firmu iz Srbije kojoj samo pošalješ dimenzije i imaćeš kakav god hoćeš interkuler, rade nešto u kooperaciji sa Šveđanima, zaboravih naziv firme.

daj seti se imena te firme treba meni veci IC.

a nemam bas neka iskustva sa porucivanjem delova preko ebay-a.

 

Ih...

Mogu da se raspitam, pa ako saznam nešto napisaću. :thumbup:

 

da nisi slucajno nesto saznao bas mi je hitno ili ako neko zna koja kola nose neki intercooler koji moze fizicki da stane na punta a da izgleda ovako ili slicno

cxca28905.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ jevta BG

 

Ništa, nema vizitke nigde, ne seća se ni Čelić (koji je tada bio sa mnom na salonu automobila) kako se zvala firma...

Nađoh da je Bojke pominjao povoljnu kupovinu interkulera iz Švedske:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/51667-projekat-fiat-punto-hgt-turbo-16v/?p=801192

 

I ova firma je bila to, tj. uvozila interkulere po meri iz Švedske. Možda da cimneš Bojketa (ako već nisi) oko toga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolja varijanta je kupovina IC-a od kombija. Mercedesi imaju dobre intercoolere pa potrazi po oglasima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iveco daily i mercedes sprinter to je ono sto sam nasao pa cu videti koji od ta dva bolje pase

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...