Jump to content
FAS Goran
FANDJO92

Fiat Bravo 1.6 ; 1.8 16v - ubacivanje 2.0 20v (HGT) / Turbo motora

Recommended Posts

Imam jedno pitanje nadam se da postoji neko ko zna odg na njega. :)  Trenutno vozim bravo 1.6 16V ali imam zelju da ubacim HGT,pricao sam sa mnogima i dobijao sam razne odgovore na to pitanje,jedni kazu samo uradim swap motora i menjaca naravno racunar instalacija drugi da moram da menjam i trapove,tako da resio sam ovde da postavim pitanje,sta sve treba da se zameni,koliko je para otprilike sve to i da li znate vec nekoga ko prodaje?Unapred sam zahvalan na bilo kom odgovoru. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

065 250 555 6  

Decko radi kompletno prebacivanje sa sve trapovima, kod tebe je na Vozdovcu. Pozovi i proveri koliko ce ti reci, ima on sve delove. Trapovi se moraju menjati jer su siri trapovi od HGT-a i motor je daleko tezi nego 1.6. Posla tu ima preko glave, kod HGT-a sve mora biti spakovano u milimetar. Mozda ti uzme i te tvoje stare delove u racun ako je motor dobar, ako ti i ne uzme vise od pola para ces izvaditi kad ih rasprodas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve se može kada se hoće, samo je pitanje din, $ ili € :D i naravno pitanje vremena, želje i volje. Daću ti savet kakav bi dala većina ovde: batali to! Ili ako imaš nekog da ti to radi za razumnu cenu samo napred. Najbolje da nabaviš stranca HGT-a pa ga očerupaš.

Moje lično pitanje: zašto bi to radio? Kod HGT-a jedino je zvuk fenomenalan, sve ostalo manje  više, ne ide bog zna šta, 8sec do 100, srče ko lud itd. Brutalno čipovani Bravo 1.9JTD uz minimalne hadrverske prepravke (isečen katalizator i otvoreni izdduv) ide bar isto kao stok HGT, a mnogo je rentabilniji.

Ako već imaš din, $ ili €, vremena, volje i živaca ubaci iz kupea 2.0 20v turbo, to je druga priča.

PS

Bravo HGT je teži od Brava 1.9JTD:

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=7190

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=7187

 

što će reći da je 20kg teži. Proveravao sam i za druga kola, ista je priča kod Lancia Lybra na primer, 2.0 20v je teža od 1.9JTD.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš tako kako i kolege rekoše, a poželjno je da promeniš i komplet kočnice, jer auto od 150ks neće moći da se zaustavi isto sa tim kočnicama koje imaš na autu od 100ks.. 

Edited by SikterBre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja bi izabrao 2.0, ako bi našao brava u dobrom stanju sa tim motorom, i ako bi baš hteo benzinca. A sa zamenom motora se ne bi zezao.

To bi bio moj lični izbor. Rezon je sledeći: u svakom slučaju bi oba išli na plin, jer i 1.6 ima dobar cug. 1.6 ide znatno lošije od 2.0. 2.0 je žilav motor ako je normalno održavan, i može dosta da sabije, a zvuk je fantastičan.

PS

Pre neki dan u gradu vidim Mareu 2.0 20v, na taksiju. Stanem pored čoveka, i pitam da li troši ulje, kako služi. Kaže evo bije 500.000km i sve je ok :) Imam ja ponekada momente ludila, hoću lybru 2.0 20v, pa ne mogu da ne pitam kada vidim da neko vozi taj motor u autu :D

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne videh nigde kod nas dobro odrzavan 2.0 20v za koji bih mogao da kazem da bih ga vozio i da nema ulaganja.

Ljudi se gegaju sa autima od 33-55kW, a mi sanjamo o 150-200ks, no thanx.

Ali ako neko ima viska para, vremena, neka vozi 2.0 20v. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih to sam radio s bratom jer se vec bavim kolima,nista nam nije problem jer smo vec imamo iskustva sa dosta automobila(passat vr6,fiat croma 2.5 6-ak od alfe itd itd) imamo garazu dosta automobila smo rastavljiali do srafa(naravno i sastavljali :laughing:.Pa reko da vam postavim pitanje da vidim sta mi je ciniti,vidjao sam dosta stranaca hgt izmedju 800-1500E,jos je u istoj boji i ima isti enterijer ko ja,tako hteo sam samo da postavim pitanje sta mi je najbolje,na kraju cu da kupim stranca parkiram jedan pored drugog GIJADORU u ruke i udri.  :)  Hvala vam svima dosta ste mi pomogli,kad budem radio slikacu pa cu otvoriti temu mozda jos nekome padne na pamet nesto slicno pa da budem od koristi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ako već planiraš da pakuješ neku aždaju ispod haube, bolji izbor je 2.0 turbo od Fiat Coupe-a, jedino tako nešto vredi truda, ovako će daleko jeftinije da te košta da prodaš svj Bravo i kupiš HGT, a i mnogo manje će da te boli glava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rastavljenog Kupea 2.0 turbo 20v ces malo teze naci u Srbiji.Jedino 16v turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 hgt je daleko bolji nego 1.6 ali i zahtevniji za odrzavanje. 1.6 trosi malo manje u toj karoseriji i to na otvorenom, a po gradu trose skoro isto. O zvuku necemo pricati, hgt ima jedan od najlepsih zvukova motora koje sam cuo. Turbo je turbo naravno, ali onda ti definitivno treba ceo stranac. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pouzdaniji i dugotrajniji uz zahtevnije odrzavanje. Gaze i preko 500 000 bez pipanja. Ali zato i prolupaju posle 200 000 ako o autu nije vodjeno racuna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na odgovorima.Slazem se da HGT ima najlepsi zvuk dosta sam ih radio i uvek kad ih cujem sav se pretvorim u uvo. :) a koji je ovo motor na ovom klipu,nesto sad mislim kad ovo radi marea sta li ce tek bravo.  :smoke:  ko gleda nek pusti odmah na 0:56

 

Ja bih rekao da je iz kupea e sad ja svasta pricam

Edited by FANDJO92

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako je tema prebacivanje motora, biću slobodan da napišem rečenicu-dve o hgt-u.

 

Budući da isti vozim preko 3 godine, nije mi jasno o kakvim to silnim troškovima i zahtevnom održavanju pričaju gore pomenuti.

Znam da je Dellas imao taj auto, ali za ostale komentatore nisam siguran.

 

Iz mog ugla gledano, ništa skuplji za održavanje od vaših automobila.

A potrošnja je možda malo veća, ali nikako strašna. Sticajem okolnosti sam radio u poslednja dva meseca na relaciji NS -Sombor, kombinovana potrošnja za 3000 km mi je bila negde oko 8,2l/100km (metodom sipanja do čepa svaki put).

 

No, odoh suviše daleko, nije ovo tema ni o potrošnji ni o održavanju.

 

Dobar hgt može da se nađe, ali sigurno i košta shodno stanju u kom je. O prepravkama ne znam dovoljno, ali smatram da je mudrije prodati kola koja se planiraju prepravljati i kupiti ono što se želi prepravkom dobiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako je tema prebacivanje motora, biću slobodan da napišem rečenicu-dve o hgt-u.

 

Budući da isti vozim preko 3 godine, nije mi jasno o kakvim to silnim troškovima i zahtevnom održavanju pričaju gore pomenuti.

Znam da je Dellas imao taj auto, ali za ostale komentatore nisam siguran.

 

Iz mog ugla gledano, ništa skuplji za održavanje od vaših automobila.

A potrošnja je možda malo veća, ali nikako strašna. Sticajem okolnosti sam radio u poslednja dva meseca na relaciji NS -Sombor, kombinovana potrošnja za 3000 km mi je bila negde oko 8,2l/100km (metodom sipanja do čepa svaki put).

 

No, odoh suviše daleko, nije ovo tema ni o potrošnji ni o održavanju.

 

Dobar hgt može da se nađe, ali sigurno i košta shodno stanju u kom je. O prepravkama ne znam dovoljno, ali smatram da je mudrije prodati kola koja se planiraju prepravljati i kupiti ono što se želi prepravkom dobiti.

Slazem se sa tobom...bio sam vlasnik 1.6  brava, i slazem se,taj je znao da po gradu proguta od 12-15, a ispod 11 nikad...mada je grad lud parametar.

Iako sam bio zadovoljan sa njegovim mogucnostima,taj 1.6 i HGT apsolutno nisu za poredjenje.....i to znaju oni koji su duze vozili hgt...

I vise nego dovoljno jak i snazan auto(opet relativno) a moze mu se zameriti da nije eksplozivan ispod 4.000rpm. Onda kupite(vi koji volite obrtni momenat) dizel!!!! :harhar:

Ja volim linearan razvoj snage kod benzinaca,pa mogu da biram kako doziram snagu!!

Kod dizela mi to naglo krece i jos brze zavrsava(opet stvar stila i ukusa)...

A HGT ima fantastican raspon obrtaja...opusteno od 1500rpm(nema vibracija,gusenja i sl.) do fantasticnih 7.000(blokada 7.200)

 

MOJ VEEEELIKI GLAS ZA    HGT !!!

E da!!!!!

Da ne bude da lupam u temi!!!! :laughing:

Ako mozes i ne mrzi te da se "akas" sa tim (to je  super ako imas sa kim da radis ali....), prebacuj motor a ako nemas kupi HGT !!!!!

:thumbsup:

A sto se troskova tice to je skroz relativno....Ako si nekad vozio mnooogo skuplji auto sa mnooogo skupljim servisom....onda je ovo smesno!!!!

Ja imam neko akcijanje druge prirode pa mi se ne bavi autom ali sve je to oko HGTa pristojno. ako gledas odnos snage i troskova, veruj mi bolji je nego punto 1.2. Imam i tog iskustva!!!

A ako gledas samo trosak, onda istina, HGT je skuplji za odrzavanje od punta.

Aj u zdravlju....i :guitar: ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

"A HGT ima fantastican raspon obrtaja...opusteno od 1500rpm(nema vibracija,gusenja i sl.) do fantasticnih 7.000(blokada 7.200)"

Ahhh.... taj raspon snage na petaku...

Rokaj ti druze 2.0 20v u njega...

ali moraces sve napred da menjas, sto znaci da ce morati napred da bude HGT.
Srecno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna ili je cuo da je neko ubacivao 2.0 HGT 20v motor  od brava u 1.6 brava?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari treba vas savet za sledecu akciju.... Da li je izvodljivo i isplativo ubaciti 2.0 umesto 1.6, ako jeste koloki je poso i da li ima prepravke. Ili je jeftinije kupiti hgt pa da se vozim???

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nisam mehanicar po struci ali se razumem malo...a imam drugara koji je mehanicar i doktor za fiate...interesuje me samo da li je isplativa investicija i kolike su prepravke???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...