FANDJO92 0 Posted May 22, 2013 Imam jedno pitanje nadam se da postoji neko ko zna odg na njega. Trenutno vozim bravo 1.6 16V ali imam zelju da ubacim HGT,pricao sam sa mnogima i dobijao sam razne odgovore na to pitanje,jedni kazu samo uradim swap motora i menjaca naravno racunar instalacija drugi da moram da menjam i trapove,tako da resio sam ovde da postavim pitanje,sta sve treba da se zameni,koliko je para otprilike sve to i da li znate vec nekoga ko prodaje?Unapred sam zahvalan na bilo kom odgovoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted May 22, 2013 065 250 555 6 Decko radi kompletno prebacivanje sa sve trapovima, kod tebe je na Vozdovcu. Pozovi i proveri koliko ce ti reci, ima on sve delove. Trapovi se moraju menjati jer su siri trapovi od HGT-a i motor je daleko tezi nego 1.6. Posla tu ima preko glave, kod HGT-a sve mora biti spakovano u milimetar. Mozda ti uzme i te tvoje stare delove u racun ako je motor dobar, ako ti i ne uzme vise od pola para ces izvaditi kad ih rasprodas. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 22, 2013 (edited) Sve se može kada se hoće, samo je pitanje din, $ ili € i naravno pitanje vremena, želje i volje. Daću ti savet kakav bi dala većina ovde: batali to! Ili ako imaš nekog da ti to radi za razumnu cenu samo napred. Najbolje da nabaviš stranca HGT-a pa ga očerupaš.Moje lično pitanje: zašto bi to radio? Kod HGT-a jedino je zvuk fenomenalan, sve ostalo manje više, ne ide bog zna šta, 8sec do 100, srče ko lud itd. Brutalno čipovani Bravo 1.9JTD uz minimalne hadrverske prepravke (isečen katalizator i otvoreni izdduv) ide bar isto kao stok HGT, a mnogo je rentabilniji.Ako već imaš din, $ ili €, vremena, volje i živaca ubaci iz kupea 2.0 20v turbo, to je druga priča.PSBravo HGT je teži od Brava 1.9JTD:http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=7190http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=7187 što će reći da je 20kg teži. Proveravao sam i za druga kola, ista je priča kod Lancia Lybra na primer, 2.0 20v je teža od 1.9JTD. Edited May 22, 2013 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted May 22, 2013 (edited) Baš tako kako i kolege rekoše, a poželjno je da promeniš i komplet kočnice, jer auto od 150ks neće moći da se zaustavi isto sa tim kočnicama koje imaš na autu od 100ks.. Edited May 22, 2013 by SikterBre Quote Share this post Link to post Share on other sites
PeraZ 0 Posted May 22, 2013 Ukratko, ne radi to. 1.6 16v je najbolji benzinac kod Bravo/Brava/Marea. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 22, 2013 (edited) Pa ja bi izabrao 2.0, ako bi našao brava u dobrom stanju sa tim motorom, i ako bi baš hteo benzinca. A sa zamenom motora se ne bi zezao.To bi bio moj lični izbor. Rezon je sledeći: u svakom slučaju bi oba išli na plin, jer i 1.6 ima dobar cug. 1.6 ide znatno lošije od 2.0. 2.0 je žilav motor ako je normalno održavan, i može dosta da sabije, a zvuk je fantastičan.PSPre neki dan u gradu vidim Mareu 2.0 20v, na taksiju. Stanem pored čoveka, i pitam da li troši ulje, kako služi. Kaže evo bije 500.000km i sve je ok Imam ja ponekada momente ludila, hoću lybru 2.0 20v, pa ne mogu da ne pitam kada vidim da neko vozi taj motor u autu Edited May 22, 2013 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
PeraZ 0 Posted May 22, 2013 Ne videh nigde kod nas dobro odrzavan 2.0 20v za koji bih mogao da kazem da bih ga vozio i da nema ulaganja.Ljudi se gegaju sa autima od 33-55kW, a mi sanjamo o 150-200ks, no thanx.Ali ako neko ima viska para, vremena, neka vozi 2.0 20v. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FANDJO92 0 Posted May 22, 2013 Ja bih to sam radio s bratom jer se vec bavim kolima,nista nam nije problem jer smo vec imamo iskustva sa dosta automobila(passat vr6,fiat croma 2.5 6-ak od alfe itd itd) imamo garazu dosta automobila smo rastavljiali do srafa(naravno i sastavljali .Pa reko da vam postavim pitanje da vidim sta mi je ciniti,vidjao sam dosta stranaca hgt izmedju 800-1500E,jos je u istoj boji i ima isti enterijer ko ja,tako hteo sam samo da postavim pitanje sta mi je najbolje,na kraju cu da kupim stranca parkiram jedan pored drugog GIJADORU u ruke i udri. Hvala vam svima dosta ste mi pomogli,kad budem radio slikacu pa cu otvoriti temu mozda jos nekome padne na pamet nesto slicno pa da budem od koristi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted May 22, 2013 Iskreno ako već planiraš da pakuješ neku aždaju ispod haube, bolji izbor je 2.0 turbo od Fiat Coupe-a, jedino tako nešto vredi truda, ovako će daleko jeftinije da te košta da prodaš svj Bravo i kupiš HGT, a i mnogo manje će da te boli glava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted May 22, 2013 Rastavljenog Kupea 2.0 turbo 20v ces malo teze naci u Srbiji.Jedino 16v turbo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted May 22, 2013 2.0 hgt je daleko bolji nego 1.6 ali i zahtevniji za odrzavanje. 1.6 trosi malo manje u toj karoseriji i to na otvorenom, a po gradu trose skoro isto. O zvuku necemo pricati, hgt ima jedan od najlepsih zvukova motora koje sam cuo. Turbo je turbo naravno, ali onda ti definitivno treba ceo stranac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted May 22, 2013 bolji = pouzdaniji, trajniji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted May 22, 2013 Da, pouzdaniji i dugotrajniji uz zahtevnije odrzavanje. Gaze i preko 500 000 bez pipanja. Ali zato i prolupaju posle 200 000 ako o autu nije vodjeno racuna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FANDJO92 0 Posted May 23, 2013 (edited) Hvala svima na odgovorima.Slazem se da HGT ima najlepsi zvuk dosta sam ih radio i uvek kad ih cujem sav se pretvorim u uvo. a koji je ovo motor na ovom klipu,nesto sad mislim kad ovo radi marea sta li ce tek bravo. ko gleda nek pusti odmah na 0:56 Ja bih rekao da je iz kupea e sad ja svasta pricam Edited May 23, 2013 by FANDJO92 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted May 23, 2013 Brazilska Oda Marei 20V Turbo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar021 14 Posted May 25, 2013 Iako je tema prebacivanje motora, biću slobodan da napišem rečenicu-dve o hgt-u. Budući da isti vozim preko 3 godine, nije mi jasno o kakvim to silnim troškovima i zahtevnom održavanju pričaju gore pomenuti.Znam da je Dellas imao taj auto, ali za ostale komentatore nisam siguran. Iz mog ugla gledano, ništa skuplji za održavanje od vaših automobila.A potrošnja je možda malo veća, ali nikako strašna. Sticajem okolnosti sam radio u poslednja dva meseca na relaciji NS -Sombor, kombinovana potrošnja za 3000 km mi je bila negde oko 8,2l/100km (metodom sipanja do čepa svaki put). No, odoh suviše daleko, nije ovo tema ni o potrošnji ni o održavanju. Dobar hgt može da se nađe, ali sigurno i košta shodno stanju u kom je. O prepravkama ne znam dovoljno, ali smatram da je mudrije prodati kola koja se planiraju prepravljati i kupiti ono što se želi prepravkom dobiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neo abarth 1 Posted May 25, 2013 Veoma mudruje prijatelju,pa cak taj Bravo HGT bio na dva,tri tocka! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravo_rej 3 Posted May 28, 2013 Iako je tema prebacivanje motora, biću slobodan da napišem rečenicu-dve o hgt-u. Budući da isti vozim preko 3 godine, nije mi jasno o kakvim to silnim troškovima i zahtevnom održavanju pričaju gore pomenuti.Znam da je Dellas imao taj auto, ali za ostale komentatore nisam siguran. Iz mog ugla gledano, ništa skuplji za održavanje od vaših automobila.A potrošnja je možda malo veća, ali nikako strašna. Sticajem okolnosti sam radio u poslednja dva meseca na relaciji NS -Sombor, kombinovana potrošnja za 3000 km mi je bila negde oko 8,2l/100km (metodom sipanja do čepa svaki put). No, odoh suviše daleko, nije ovo tema ni o potrošnji ni o održavanju. Dobar hgt može da se nađe, ali sigurno i košta shodno stanju u kom je. O prepravkama ne znam dovoljno, ali smatram da je mudrije prodati kola koja se planiraju prepravljati i kupiti ono što se želi prepravkom dobiti.Slazem se sa tobom...bio sam vlasnik 1.6 brava, i slazem se,taj je znao da po gradu proguta od 12-15, a ispod 11 nikad...mada je grad lud parametar.Iako sam bio zadovoljan sa njegovim mogucnostima,taj 1.6 i HGT apsolutno nisu za poredjenje.....i to znaju oni koji su duze vozili hgt...I vise nego dovoljno jak i snazan auto(opet relativno) a moze mu se zameriti da nije eksplozivan ispod 4.000rpm. Onda kupite(vi koji volite obrtni momenat) dizel!!!! Ja volim linearan razvoj snage kod benzinaca,pa mogu da biram kako doziram snagu!!Kod dizela mi to naglo krece i jos brze zavrsava(opet stvar stila i ukusa)...A HGT ima fantastican raspon obrtaja...opusteno od 1500rpm(nema vibracija,gusenja i sl.) do fantasticnih 7.000(blokada 7.200) MOJ VEEEELIKI GLAS ZA HGT !!!E da!!!!!Da ne bude da lupam u temi!!!! Ako mozes i ne mrzi te da se "akas" sa tim (to je super ako imas sa kim da radis ali....), prebacuj motor a ako nemas kupi HGT !!!!! A sto se troskova tice to je skroz relativno....Ako si nekad vozio mnooogo skuplji auto sa mnooogo skupljim servisom....onda je ovo smesno!!!!Ja imam neko akcijanje druge prirode pa mi se ne bavi autom ali sve je to oko HGTa pristojno. ako gledas odnos snage i troskova, veruj mi bolji je nego punto 1.2. Imam i tog iskustva!!!A ako gledas samo trosak, onda istina, HGT je skuplji za odrzavanje od punta.Aj u zdravlju....i .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grim Reaper 0 Posted May 30, 2013 "A HGT ima fantastican raspon obrtaja...opusteno od 1500rpm(nema vibracija,gusenja i sl.) do fantasticnih 7.000(blokada 7.200)"Ahhh.... taj raspon snage na petaku...Rokaj ti druze 2.0 20v u njega...ali moraces sve napred da menjas, sto znaci da ce morati napred da bude HGT.Srecno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
duleeb 0 Posted July 4, 2013 (edited) Da li neko zna ili je cuo da je neko ubacivao 2.0 HGT 20v motor od brava u 1.6 brava? Edited July 5, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 5, 2013 Sada nakon spajanja tema pročitaj prethodno napisane odgovore u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusan_veli 0 Posted January 20, 2014 (edited) Drugari treba vas savet za sledecu akciju.... Da li je izvodljivo i isplativo ubaciti 2.0 umesto 1.6, ako jeste koloki je poso i da li ima prepravke. Ili je jeftinije kupiti hgt pa da se vozim??? Edited January 24, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 20, 2014 Jesi li mehanicar? Ili imas mehanicara koji ce to da ti radi za dzabe ili za pivo i pljuge?? Послато са GT-S7560 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusan_veli 0 Posted January 20, 2014 ma nisam mehanicar po struci ali se razumem malo...a imam drugara koji je mehanicar i doktor za fiate...interesuje me samo da li je isplativa investicija i kolike su prepravke??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted January 20, 2014 Drugačiji trap, širi koševi, menjsj-kupi hgt i vozi Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites