Jump to content
FAS Goran
bojan dim.

Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti

Recommended Posts

Da se i ja malo pohvalim. U Noći čuda išao u AK Kole i poručio 500L 1.4 lounge, zelena metalik cena 11.420. Poručio sam i felne 17" u crno-sivoj kombinaciji 330, el.panoramu 440 i el.lumbalnu podršku sa naslonom za ruku 350. Naručio sam da mi ugrade TNG u AK Kole i atestiraju = 700e. ukupno 13.240. Prijatno me iznenadilo što lounge ima zadnje parking senzore (u cenovniku piše da se doplaćije). Jedino mi onaj prodavac nešto vrda za priključak za TNG, kaže biće na braniku. Insistirao sam da stave pored benzina pa da šrafim adapter kad dođem na pumpu (tako sam imao kod Punta), kaže videće u servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za relativno malo novca, vrhunski automobil za Srbiju 2016. godine.

Sta iskreno coveku vise treba, pokretna panorama, hillholder, klima,

miris novog automobila i british racing green- boja za gospodu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, hvala

Rekli su da je isporuka do 30 dana + 10tak dana dok ugrade i atestiraju plin, mada me prekjuče zvao prodavac, kaže biće ranije ( a nije rekao da je proizveden).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitam @banderas, lepa kombinacija, jesi video uživo taj zeleni, kako izgleda?

Lomim se za Lounge paket, pošto sutra idem da izmenim porudzbenicu zbog boje. Panorama mi sviđa jako, ali čini mi se da je vrelo unutra, provozao sam pre neki dan, tj. da je dosta toplije nego običan krov, a imam dva mala klinca, ne bi voleo da mi decu prži sunce. Ona zavesica mi deluje baš tanko i prozirno. Ima li neko iskustva sa tim staklom na krovu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre nekih skoro 2 meseca, kad sam ja uplaćivao trekking jedina prava dilema je bila da li uzeti pomični panoramski krov ili ne.

I setim se da pozovem drugara koji ima peugeot 407 s panoramskim krovom.

Odgovorio me u dve tri reči.

Uživaju samo oni na zadnjoj klupi (ja se 95% vremena vozim sam)

Leti ume da bude nepodnošljivo vruće (džaba senilo i džaba klima).

Konstantan strah da li će neko namerno da baci nešto na krov (ovo je vrlo subjektivno, ali ???).

I tako se ja odlučih da ne uzmem.

A da izgleda lepo (pomična verzija) izgleda.

I da mi je još uvek pomalo žao.

Jeste. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala, sve je istina što si napisao, samo si potvrdio moje dileme. Kako si zadovoljan sa trekingom, koji je motor? jel on malo višlji od običnog 500l?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sada jako zadovoljan, osim s potrošnjom.

Ovaj meseci vozim najgoru moguću verziju grada (kratke relacije, sve neke uličice sa ležećim policajcima i potrošnja je po bordu 9,5L što će reći realno će biti 10)
ali ajde... dok se još malo razradi (došao sam na 1700km) biće valjda ispod 9.

Motor je 1,4 95KS ... realno slabašan je za trekking koji je nešto teži od obične verzije, ali kako sam ja uglavnom u gradi, a kad idem van to je auto put ... biće to OK.

Trekking je nešto duži (4270 cm) i povišen 13mm u odnosu na običan i već u prvom paketu dobija  se gomila opreme koju običan ima tek u lounge paketu.

Meni je boja nebitna pa sm uzećo kapućino osnovnu i stavio foliju na krov i na retrovizore i to je ispalo baš super.

Sve u svemu 500L je i više nego odličan auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je prosečna brzina i koliko laže bord u odnosu na sipanje na pun rezervoar  na pumpi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

za ovih 9,5L/100km prosečna brzina je 23km (klima tu i tamo, ovih dana kad je bilo vruće uključivao sam je)
koliko sam dosad primetio, board laže kao što lažu svi board-i oko 5 -8% (to mi je iskustvo i s prethodnim automobilima)

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Milan_B said:


koliko sam dosad primetio, board laže kao što lažu svi board-i oko 5 -8% (to mi je iskustvo i s prethodnim automobilima)

 

kad se smanji potrosnja povecace se i razlika...

mojih nekoliko zadnjih:

Brod-Cep cep-----kmh

8 - 8.8-----24kmh

6.6 - 7.2----45kmh

7.7 - 8.8----25kmh

7.3- 8.1-----29kmh

8.2 - 9.2----23kmh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači ja da ljubim u peta vrata svoju ideu 1.3mjet, prosečna brzina 21km/h više od pola sa klimom, po bordu 5.9l, na pumpi 6.6l. Težina auta 1200 kg. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Milan_B said:

Uživaju samo oni na zadnjoj klupi (ja se 95% vremena vozim sam)

Leti ume da bude nepodnošljivo vruće (džaba senilo i džaba klima).

Konstantan strah da li će neko namerno da baci nešto na krov (ovo je vrlo subjektivno, ali ???).

 

Evo ja imam iskustva sa skydome staklenim krovom.

 

1. U pogledu uživaju samo oni na zadnjoj klupi, u proleće i jesen. Leti navučemo senilo iz očiglednih razloga. Zimi nema šta da se gleda jer sve zatrpa sneg. Ja ponekad iskoristim pogled kroz panoramu kada stanem suviše blizu (prvi) na semaforu.

 

2. Nije značajno vruće leti u toku vožnje, moja dvozonska klima rashladi sve za par minuta. Ali jeste vrelo dok auto stoji na parkingu, na direktnom suncu. Ako imaš svoju garažu onda je ok, ako parkiraš ispred zgrade, ne uzimaj stakleni krov.

 

3. Ovo je po meni presudna stavka, strah. Ako ne planiraš kasko, zaboravi skydome. Košta skoro 200K dinara da se promeni u slučaju oštečenja.

 

Lično, ja nisam hteo skydome ali u vreme kada sam ja poručivao nisam mogao da uzmem neke stvari koje sam želeo bez skydomea. Npr. dvozonsku klimu, bolja sedišta, unutrašnjost obloženu imitacijom kože (umesto pijano plastike) itd. Sve je to na žalost vezivalo panoramu :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, marko.jovanovic said:

Znači ja da ljubim u peta vrata svoju ideu 

kod nas se drugacije zove mesto gde su peta vrata

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

21 minutes ago, Zhorz said:

kod nas se drugacije zove mesto gde su peta vrata

Da budem direktan: u dupe :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Deda Jung said:

 

1. U pogledu uživaju samo oni na zadnjoj klupi, u proleće i jesen. Leti navučemo senilo iz očiglednih razloga. Zimi nema šta da se gleda jer sve zatrpa sneg. Ja ponekad iskoristim pogled kroz panoramu kada stanem suviše blizu (prvi) na semaforu.

 

 

Naravno i da leti moze da se uziva, pa nije svaki dan plus 35 stepeni, a i uvece je extra dozivljaj.

 

A zimi snega imamo 5 dana, a i valjda ocistite sneg sa krova pre voznje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/29/2016 at 2:50 PM, Dante Bg said:

Sve je super,ja bih samo uzeo drugu kombinaciju boja kako bi panorama vise dosla do izrazaja :D

Ja sam se dvoumio između crvene metalik sa crnim krovom i ove zelene (ona ne može sa crnim krovom), ali kad sam došao u AK rekli su da mogu da biram boju gratis, izuzev za bicolore (doplaćuje se 800 e) tako da sam se lako odlučio. Bio je jedan zeleni na placu, svideo mi se i imao enterijer sa umecima od braon kože, deluje elegantno pa sam takvu kombinaciju poručio.

On 6/29/2016 at 4:00 PM, nikola vukas said:

Čestitam @banderas, lepa kombinacija, jesi video uživo taj zeleni, kako izgleda?

Lomim se za Lounge paket, pošto sutra idem da izmenim porudzbenicu zbog boje. Panorama mi sviđa jako, ali čini mi se da je vrelo unutra, provozao sam pre neki dan, tj. da je dosta toplije nego običan krov, a imam dva mala klinca, ne bi voleo da mi decu prži sunce. Ona zavesica mi deluje baš tanko i prozirno. Ima li neko iskustva sa tim staklom na krovu?

Meni je zeleni super, ali bio je čist na placu, verujem da se lako prlja i onda ne sija onako lepo. Sadašnji Punto je siva metalik i to je zahvalna boja koja ne traži često pranje. Kad sam ulazio u taj zeleni sa panoramom bilo je jako sunce i vreo dan i videlo se da onaj zastor/zavesa ne zaklanja svetlost baš 100%, ali čini mi se da su kola bila vrela kao i svaki drugi unutra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"skydome" opciju nikada ne bih izabrao, iz bezbednosnih razloga ( npr. prevrtanje, ili direktni cheoni sudar, bochni "igla"... itd. ).

shkoljka ( karoserija ) je vec dovoljno izbushena sa 5-oro vrata.

 

kao ni "alu-felne" ..chelik je CHELIK :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa valjda se karoserija sa skydome-om dodatno ojacava?

Ne verujem da je ista karoserija, pa nisu inzenjeri ucili tolike skole pa da im promakne sve sto si nabrojao gore...

I drugo, taj krov je osmisljen za mlade, bez dece, secate se sigurno prvih izlazaka kad su kucu okupirali matorci i mladja braca/sestre

a vi zahvaljivali Bogu na yugicu....:lol::lol::lol:

Sad zamislite da imate 17/18 i da od caleta maznete 500L-a sa skydome-om i odete do kosutnjaka/zvezdare/bezanije....

 

Edited by lufti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedina veća opasnost pri prevrtanju je od ispadanja kroz skydome. Zato je bitno da svi putnici budu vezani pojasevima, kao inače što zakon nalaže.

Edited by Deda Jung
Typo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...