kolega.jankovic 23 Posted April 4, 2013 Elem, budžim nesto oko poljoprivrede, pa bih mogao da iskoristim stare diskove od stila. Ali samo ako su čelični a ne gusani!Ne mogu trenutno to nikako da proverim pa reko aj da pitam ovde, mozda neko zna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 4, 2013 celik ili no? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted April 4, 2013 Naravno da nisu !Alo bre kolega J. , kad se 'vatala rdja na celik ?! Sta je zapelo u poljoprivredi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 4, 2013 (edited) Pa ja sam vario neke cevi direkt na njih, pravio sam podnozje za jelku (vise kom.), sigurno nije gus.Neko gvozdje jeste.Ne znam sta ti hoces da uradis sa njima.Ps.Siguran sam da je celik, FeC Dijagram tako kaze. Edited April 4, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 4, 2013 kako celik ne rdja? naravno da rdja, ako nije nerdjajuci.bas to hocu, da ga zavarim za cev. ako je celik onda mogu, ako nije onda moze samo sa specijalnim elektrodama.treba da napravim paker valjak, imam cev i ideju da uzmem glavcinu od juga, na nju nakacim disk stari od stila. obradim ga na strugu na unutrasnji precnik cevi, zavarim ga u cevi i tako zatvorim cev, a u glavcinu gurnem osovinu. i tako dobijem slobodno okretanje valjka, zatvorenu cev i sve to uradim sa delovima koje vec imam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 4, 2013 Vari se bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 4, 2013 hrana se vari, celik se zavaruje i hvala na korisnoj informaciji! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted April 4, 2013 Disk kočnica je deo kočionog sistema vozila. Disk kočnica se nalazi na glavčini točka, i najčešće se pravi od livenog gvožđa, dok kod sportskih automobila može biti napravljen i od keramičkog kompozitnog materijala ili karbonskih vlakana. Na disk naležu kočione pločice koje bivaju pritiskane kočionim čeljustima, i usled trenja koja se stvara pri tome usporava se okretanje točka, a samim tim se i vozilo zaustavlja.Disk kočnice nude znatno bolje performanse zaustavljanja u odnosu na doboš kočnice, pa zato danas skoro sva vozila imaju disk kočnice na prednjoj osovini (pošto ona vrši većinu kočenja), dok neka vozila i dalje koriste doboš kočnice na zadnjoj osovini radi smanjenja troškova proizvodnje i održavanja.Postoje obične i ventilirajuće disk kočnice. Kod običnih disk kočnica sam disk je punog preseka, i hladi se samo vazduhom koji prolazi preko njega, dok se kod samoventilirajućih disk sastoji od dva diska sa prostorom između njih u koji uzlazi vazduh tokom kretanja i time znatno poboljšava hlađenje. Najčešće su samo prednji kočioni diskovi samoventilirajući, dok se zadnji samoventilirajući koriste kod automobila sa visokim performansama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 4, 2013 Ala si se pros....! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted April 4, 2013 Hahhaaa ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 4, 2013 gus jeste vrsta livenog gvozdja koji nije zavarljiv zbog kolicine ugljenika. ima slucajeva i kada jeste ali zna se kojim postupkom i kojim elektrodama.znaci ne zavaruje se kao obicno gvozdje ili obican celik. zato i pitam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted April 4, 2013 Ja nikada do sada nisam video celicne diskove,a najbolje ces znati kada ih stavis na strug,ako vuku spon onda su celicni a ako kao rezultat imas prasinu onda je sivi liv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 4, 2013 (edited) Provereno celik, zbog nacina primene ima neku drugu foru sa ugljenikom.Proverio sam tako sto sam upravo probudio komsiju, inace profesora sa masinca. Edited April 4, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted April 4, 2013 Do sada sam video bar stotinak diskova na koje je vareno kojesta tipa cevi, osovina i ostalog... Od stalaka za zvucnike do ne znam cega sve.Tako da mislim da je dilema moze li se variti ili ne moze resena. A najjednostavnije uzmes jedan pa probas, ako hvata var bacis se dalje na posao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 4, 2013 hrana se vari, celik se zavaruje Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 4, 2013 moze i sa zavarivanjem i sa brusenjem da se proveri. koliko sam skapirao da nije na svakom autu disk od istog materijala tj istog sastava. posebno auto tipa jugo iz 85. i stilo iz 2004.diskovi su tamo gde sam ih menjao, pa da ne idem po njih bez veze reko da pitam ovde.koji profesor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted April 4, 2013 Pa dobro, varis pa zavaris... Ili varis pa svaris... Ma mislim da se razumemo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 4, 2013 branko vasic, sef katedre za motorna vozila?ako on kaze celik, onda je celik, i da nije, celik je! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 4, 2013 (edited) Pa kazem ja da je provereno a ljudi ne veruju. Edited April 4, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 4, 2013 evo ja ti verujem! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 4, 2013 A da ga probudim ja jos jednom i da ga pitam da li je siguran da su od celika?Da bi bili bas ono 100% sigurni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted April 4, 2013 Aj' ! Quote Share this post Link to post Share on other sites