Jump to content
FAS Goran
Ivan

Kad je JTD JTD, a kad je JTD ustvari MJet?

Recommended Posts

Jbt jel tebi tesko da prihvatis da je moj motor mjt, ili je nesto drugo problem :D

Sve i da je jtd zar je bitno...u svim deklaracijama pise da je 1.9 multiJet tako sam ga i kupio,na gepeku isto pise multuJet, onda ga ja tako nazivam i ne vidim sto je to toliko vazno da se mi sad ovde sa tim bakcemo...

Ako ti bode oci to sto ga zovem multiJet a na poklopcu motora pise JTD, od sad cu ga zvati Punto Emotion, ako ti je taj nivo opreme poznat uopste :p:D

Druze sto se ljutis? Nemam ja sta da prihvatama ili ne, samo sam pitao ono sto mi je nejasno, razmena informacija i slicno valjda forum tome i sluzi. To sto na gepeku pise MiltiJet ta oznaka se kupuje u prodavnici i lepi se sendvic trakom. Moj komsija na VW dzeti 1,3 benzinac zalepio na gepek TDI.

Moj auto ima oznaku 1.3 MultiJet i na motoru pise MultiJet

Komsija do mene vozi VW Boru TDI i isto na motoru pise TDI

Zet vozi stila 1.9 MultiJet i isto na motoru pise MultiJet

Ortak vozi Seat Cordobu SDI i isto na motoru pise SDI

I da ne nabrajam dalje. Sto se mene licno tice mozes da ga zoves kako hoces i JTD i MultiJet i TDI i DCI tvoja licna stvar. Sutra kad budes prodavao auto i napises u oglasu da je 1.9 MultiJet i ko god ti otvori haubu ako je pismen i ume da cita videce da pise JTD, a ne MultiJet. Na kom osnovu mozes da dokazes suprotno?

Ono sto sam pitao iz ciste radoznalosti da znam dobio sam samo linkove od wikipedie i iz oglase, a ne konkretan odgovor.

Ono sto mene licno interesuje zasto je Fiat svoj MultiJet motor oznacio kao JTD. Pitam iz radoznalosti jer me interesuje, jer je ovo prvi automobil koji sam video da mu je motor oznacen drugacije, i mislim da to vise nema ni na jednim kolima.

Vidim da te smaram i necu vise pisati na tu temu, samo ako neko ima konkretan odgovor na pitanje


zasto je Fiat svoj MultiJet motor oznacio kao JTD. Pitam iz radoznalosti jer me interesuje, jer je ovo prvi automobil koji sam video da mu je motor oznacen drugacije, i mislim da to vise nema ni na jednim kolima.

Znaci pitam iz ciste radoznalosti, da dobijem neku informaciju, zato sluzi forum, govorili ste kako je pisano po forumu o tome ali ja taj odgovor nisam nasao.

Sto se mene tice druze zovi ga kako hoces :) nemoj da mislis da imam neku zlu nameru samo radoznalost i informacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ijao, sta ti je sve rekao za poklopac motora :laughing: .

Pa i neke verzije 1.9 16v Stila od 140KS su Multijet, a na poklopcu je JTD 16v. Evo ti kao kec na deset primer od malopre, predstavljanje kolege (da ne trazim dalje): http://www.fiat-lanc...93 . Na Multijet-u je (kod Stila), pored ostalih bitnijih razlika, komp u sredini a filter goriva na suvozackoj strani, dok je na JTD obrnuto (komp na suvozackoj strani, a filter goriva maltene na pozarnom zidu udesno). Cisto vizuelni reper.

Ne znam kakvi su sve poklopci na Puntu, mozda je jednostavno zamenjen, sta se smarate sa apsolutno nebitnim stvarima ;) ... Ljudi, Zabari su to...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ovo nije jedini slucaj. Eto covek dade iz prve ruke bar deo onoga sto me je interesovalo. Ovi iz Fiata oce da naprave pometnju medju neznalicama. Prvi put u zivotu vozim Fiata zato sam i pitao. Ja znam da ima JTD, MultiJet i sad MultiJet 2 koje su im razlike nemam pojma. Pre jedno 10 dana jedn moj drugar kupio stila 1.9 MultiJet, kaze hocu multiJet, a ne JTD njegov licni izbor, a razume se u tipove motora isto kao i ja. I mogu da zamislim situaciju sa njim da je dosao na oglas i umesto MultiJeta da je pisalo JTD, a znam kakva mu je narav po takvom pitanju, pomislio bi da je ovaj teo da ga zezne i tuca u najavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primer koji sam naveo je recimo za prve verzije Stila od 140KS...

Okreni-obrni, ni sa jednim nema greske :thumbsup: , finese su u pitanju.

Opusteno i uzivajmo u nasim traktorima...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kako ti uopste vozis bez motora :laughing: ?

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj mi broj sasije na pp pa cemo da vidimo sta kaze fiat u svojoj bazi

Jeli mjet jtd ili

Edited by edinko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ko se iole razume tj ko prati paletu motora za punta, po konjazi ce lako za dakljuci da je mjtd kod mene, bar to ja tako gledam...

A sebi za dokaz da je drugaciji imam neke sitnice, kao sto sam pisao, termostat ne pasuje od jtd 86 konja kao ni nosac motora donji, valjda zvani reket ili kako vec

Sace coveku da damo br sasije pa ce da nam razbije dilemu :D

I ne ljutim se, naprotiv, samo smo se bacili u polimiku bzvz, al ako te je to zanimalo iz znatizelje onda nije bzvz, kontam da se desava, cuvacu ovu temu negde na printscreenovima kad budem prodavao punta, ako ga ikad prodam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako stoje stvari motor je mJet 1,9 8v

Po eperu u pitanju je M30 jtd motor koji se odnosi na 1,9 8v mJet 74kW slika ispod

cxca10410.jpg

A po wikipediji evo dokaz ispod:

cxca10411.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra kad budes prodavao auto i napises u oglasu da je 1.9 MultiJet i ko god ti otvori haubu ako je pismen i ume da cita videce da pise JTD, a ne MultiJet. Na kom osnovu mozes da dokazes suprotno?

...Ono sto mene licno interesuje zasto je Fiat svoj MultiJet motor oznacio kao JTD. Pitam iz radoznalosti jer me interesuje, jer je ovo prvi automobil koji sam video da mu je motor oznacen drugacije, i mislim da to vise nema ni na jednim kolima.

Oznaka JTD 16v je normalna na MultiJet motorima prve generacije. Šta je tačno ugrađeno (ako nekoga baš papir zanima) uvek može lako po broju šasije dobiti iz Fiat kataloga. Postavljao je Edinko ovde sliku iz kataloga.

I na mom Stilu pozadi piše MultiJet, a na poklopcu motora JTD 16v, verzija 140 KS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pise na gepeku... e bre Nesho i ti verujes. To je neko zveknuo Stila garant pa nasao od nekog multijeta i zamenio :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa kako ti uopste vozis bez motora :laughing: ?

Kremenko style :lol:

Nisam ni vidio sve ove odgovore dok Nešo nije napravio novu temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha,na puntu clasic pise mjet i na motoru i na gepeku i u saobracajnoj,ali na original fakturi i pise jtd Z

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ NenadAleksic

 

Mislim da je bilo priče već o tome da piše na autu jedno, a da na poklopcu piše drugo... Ja sad ne znam da li je postojao JTD sa 16v u Stilu, onaj standardni JTD kod Stila sa 116ks je valjda 8v!? Ako taj tvoj ima 140ks onda je to Multijet 16v

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi na eperu po VIN. Tačno će da ti kaže šta je pod haubom, u enterijeru i opremi, ako nije sklepan iz više automobila.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep je, ista boja kao moja, i isti motor, u pitanju je multijet motor, samo prva serija se zvala jtd 16v. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa 2003 je izasao JTD sa 16 ventila i 6 brzina tj 140 ks, a 2004 je zamenjen multijet-om...Mada sam vidjao Shumaher verzije 2004, 05, sa jtd 16v. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...