Ivan 17434 Posted March 26, 2013 (edited) Ne treba da te cudi, ima Fiat tih bubica... Koliko sam bio odusevljen sa nekim stvarima (pogotovo motorom) kada sam uzeo Stila, toliko za*eru sa ustedom na nekim banalnim sitnicama (jos je auto da kazes za klasu iznad). Eto tako nesto kao to, pa kvalitet materijala na pojedinim mestima, pedantnost izrade, itd, itd... Edited April 3, 2013 by neshaoct split Topic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted March 26, 2013 Upravo tako, ali motor je srce auta, te stoga dok prede mjt kako treba sve je u redu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sh@rance 3 Posted March 26, 2013 Kad otvoris haubu jel ti na poklopcu filtera za vazduh pise multijet ili JTD? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 946 Posted March 27, 2013 I na tarabi pise... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sh@rance 3 Posted March 27, 2013 Dobro znamo sta pise na tarabi, a sta pise na poklopcu filtera za vazduh? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted March 27, 2013 Koliko se secam na poklopcu filtera za fazduh ne pise nista, ne znam da li je isti kod tebe na 1.3 i kod mene poklopac, ima na temi mojoj slika bas oko filtera za fazduh, tj oko kucista ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sh@rance 3 Posted March 27, 2013 Trebalo bi da piše ili JTD ili MultiJet bar bi trebalo da piše, aj uslikaj ako ti nije problem motorni prostor. Ovako je kod mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted March 27, 2013 Meni nije uopste ne tom mestu filter za vazduh, a na samom poklopcu tom velikom plasticnom mi pise JTD, slikam sutra pa cu postaviti.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sh@rance 3 Posted March 27, 2013 Ma ok ne mora slika to me je interesovalo samo nisam znao kako da objasnim. Poklopci filtera su razliciti naravno jer je tvoj motor mnogo veci, a na poklopcu filtera pise oznaka motora tj. da lije motor JTD ili MultiJet, sto znaci da je kod tebe motor JTD, a ne multiJet, a kakva je razlika izmedju ta dva motora je ne znam i da li ima razlike uopste.Ono sto je mene kopkalo je bas ta oznaka motora je stalno govoris MultiJet, a znam da je u Puntu jedini MultiJet motor 1,3 i to je cini mi se poceo da se ubacuje od 2005 ako se ne varam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted March 28, 2013 Bila je vec prica na ovu temu , postoji 1.9 Multijet u puntu ali samo u Italijanskom ! Kao sto je njegov i retki su , ugradjivao se u HGT-a 74kW 100ks . Na svima pise JTD jer to jeste u osnovi 1.9 JTD ali je Multi Jet Turbo Diesel druga generacija JTD motora kao i u Stilu sto ima JTD i MJTD.Motor 1.3 multijet se ugradjuje od 2003 godine od kada je pocela restilizovana verzija punta mk2b. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted March 28, 2013 Ma ok ne mora slika to me je interesovalo samo nisam znao kako da objasnim. Poklopci filtera su razliciti naravno jer je tvoj motor mnogo veci, a na poklopcu filtera pise oznaka motora tj. da lije motor JTD ili MultiJet, sto znaci da je kod tebe motor JTD, a ne multiJet, a kakva je razlika izmedju ta dva motora je ne znam i da liima razlike uopste. Ono sto je mene kopkalo je bas ta oznaka motora je stalno govoris MultiJet, a znam da je u Puntu jedini MultiJet motor 1,3 i to je cini mi se poceo da se ubacuje od 2005 ako se ne varam.Pa vidi, na oko je identican kao JTD cak i pise na poklopcu, ali na gepeku pise multuJet, u osnovi je isti ali JTD najjaci je 86 konja a ovaj moj ima 101 i, da, samo izgleda isto, ali mnogi delovi su razliciti, konkretno znam za termostat koji sam menjao(termostat za mene nosi SAMO moj motor, ni jedan drugi JTD iz ponude puntica) i za nosace motora za koje sam se raspitivao, znaci da neke razlike ima, a koja je tacna ne bi znao da kazem...Predpostavljam da je ubrizgavanje drugo i jos tih gluposti...npr MiloshBg je koliko se secam poluosovinu menjao i naravno da ih nosi samo ovaj MJT motor, ni jedan JTD ne odgovara...eto to su razlike koje znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sh@rance 3 Posted March 28, 2013 (edited) Bila je vec prica na ovu temu , postoji 1.9 Multijet u puntu ali samo u Italijanskom ! Kao sto je njegov i retki su , ugradjivao se u HGT-a 74kW 100ks . Na svima pise JTD jer to jeste u osnovi 1.9 JTD ali je Multi Jet Turbo Diesel druga generacija JTD motora kao i u Stilu sto ima JTD i MJTD.Motor 1.3 multijet se ugradjuje od 2003 godine od kada je pocela restilizovana verzija punta mk2b.Stilo sa Multijet motorom kad otvoris haubu na njemu pise MultiJet kao kod mene na kolima jel tako? Zasto bi fabrika MultiJet motor oznacavala sa JTD?Jel imas link od te teme da procitam? Edited March 28, 2013 by Sh@rance Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted March 28, 2013 (edited) Prostudiraj malo punude modela punta kao mog, tacnije te generacije HGT puntica za dizel motorom, vodi se svuda kao 1.9 multiJet, sa 101 hp, e taj motor je i u mom autu i vodi se kao multiJet, a sta je multiJet nego unapredjeni JTD motor, dakle osnova ista samo poboljsano nesto, sta tacno u mom slucaju, ne znam Evo i na wikipediji pise, to je napisao neko pametniji od nas http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Punto#Engines_2 Edited March 28, 2013 by Djuntalica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted March 28, 2013 Evo i jos jedan linkichttp://www.parkers.co.uk/cars/reviews/facts-and-figures/fiat/punto/hatchback-2003/26001/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
EDO_SA 0 Posted March 28, 2013 http://www.pik.ba/artikal/6143452/fiat-punto-hgt-jtd/takav ima na prodaju u BiH HGT JTD a izgleda prema wikipediji, moj motor ne postoji sa 85 konja hahahhaha ma nije ona 100% validna ePer je zakon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted March 28, 2013 Bila je vec prica na ovu temu , postoji 1.9 Multijet u puntu ali samo u Italijanskom ! Kao sto je njegov i retki su , ugradjivao se u HGT-a 74kW 100ks . Na svima pise JTD jer to jeste u osnovi 1.9 JTD ali je Multi Jet Turbo Diesel druga generacija JTD motora kao i u Stilu sto ima JTD i MJTD.Motor 1.3 multijet se ugradjuje od 2003 godine od kada je pocela restilizovana verzija punta mk2b.Stilo sa Multijet motorom kad otvoris haubu na njemu pise MultiJet kao kod mene na kolima jel tako? Zasto bi fabrika MultiJet motor oznacavala sa JTD?Jel imas link od te teme da procitam?Ne mogu sada da nadjem gde sam to pisao .Svi ti motori 1.3 1.9 i ostali u osnovi JTD . Razlika je u ubrizgavanju obican JTD pun naziv Uni JTD sto znaci da jednom brizga gorivo , a kod Multi JTD je vise manjih brizganja goriva pre glavnog npr kod 1.3 ima 2 manja brizganja pre glavnog .Razlika izmedju JTD-a od 86ks i njegovog od 101ks je u ubrizgavanju , turbo i ostalo... Na poklopcu i dalje pise JTD zato sto jeste ali je Multi .Na dijagnostici i svuda npr 1.3 se vodi kao JTD ali je i on Multi .Na brzinu sam slikao iz mog uputsva . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 946 Posted March 28, 2013 U osnovi je isti to motor (je znam jedino da li je bregasta ista) a razlika je u elektronici, kompjuteru, ubrizgavanju i turbini. JTD iz recimo 2001. godine ima EDC15 a ovaj EDC16 kompjuter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted March 28, 2013 Tebra jaci si od wikipweije Sad i mene zanima, koja je razlika u turbini ako znas laicki da mi objasnis, posto laicki znam o turbinama Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 946 Posted March 28, 2013 JTD ima klasicnu turbinu, dok ovi nasi imaju turbinu promenjive geometrije kao i svaki mjt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sh@rance 3 Posted March 28, 2013 (edited) Meni i dalje nije jasno zasto je fabrika vas motor oznacila kao JTD, a MultiJet, a ima razlike izmedju ta dva motora? Malo mi je nelogicno da fabrika motor novije generacije oznacava sa motorom starije. Ako je multiJet zar nije logicno da na motoru pise MultiJet kao na svim ostalim normalnim kolima. Edited March 28, 2013 by Sh@rance Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted March 29, 2013 Meni i dalje nije jasno zasto je fabrika vas motor oznacila kao JTD, a MultiJet, a ima razlike izmedju ta dva motora? Malo mi je nelogicno da fabrika motor novije generacije oznacava sa motorom starije. Ako je multiJet zar nije logicno da na motoru pise MultiJet kao na svim ostalim normalnim kolima.Jbt jel tebi tesko da prihvatis da je moj motor mjt, ili je nesto drugo problem Sve i da je jtd zar je bitno...u svim deklaracijama pise da je 1.9 multiJet tako sam ga i kupio,na gepeku isto pise multuJet, onda ga ja tako nazivam i ne vidim sto je to toliko vazno da se mi sad ovde sa tim bakcemo...Ako ti bode oci to sto ga zovem multiJet a na poklopcu motora pise JTD, od sad cu ga zvati Punto Emotion, ako ti je taj nivo opreme poznat uopste Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted March 29, 2013 I šta na kraju piše na tarabi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted March 29, 2013 (edited) od sad cu ga zvati Punto Emotion, ako ti je taj nivo opreme poznat uopste Poznat je meni, to je Edov pocetni nivo opreme . Edited March 29, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted March 29, 2013 Da da, iako meni po svemu iz ponude njegov deluje kao hlx, al s obzirom da znamo svi kako se zabari frljaju s opremama i nazivima i da ces tesko naci dva identiccna punta po opremi, to je jaaaaako relativna stvar Ja mog kupio kao mjt emotion, i na onom eperu pise punto emotion, al sam ga brzo prekrstio u DJUNTALICU :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted March 29, 2013 Da da, iako meni po svemu iz ponude njegov deluje kao hlxGresis, ovaj gresis sinko . Kakav hlx, njegov Punto je XXXL, Rocco Siffredi Limited Edition. Quote Share this post Link to post Share on other sites