Jump to content
FAS Goran
nezaustavljiv

Brava 1.4 12v - generalna ili ubaciti drugi motor? / koji drugi motor može?

Recommended Posts

E taman, i ja se skoro ubacih na ovaj forum,daj da pričamo o problemima sa tim motorom!

Mnogi kažu da su se pokazali loše,zbog sistema pomazivanja,ja sam imao problem,pročitaćete u nastavku,ali mislim da su ti motori ,u dobrom stanju,i sa redovnim i pravilnim izmenama ulja,jako zahvalni i da idu kao zmaj.

Ja sam imao nesreću da naletim na relativno dobar motor pre 3 godine, i kupim iako je bio malo očukan po karoseriji, uglavnom sitno,i posle par dana mi ujutru kad sam palio zapuši ona jedna rupica na onoj glupoj cevi za podmazivanje bregaste,i dok sam ja ukapirao šta se dešava ,zguli mi na četvrtom klipu bregastu na skoro dva brega,lik pre mene menjao ulje ko zna kad ,a nije nikad ispirao i eto karambola.

Majstor mi je objasnio zašto se dešava,zamenio one gumice ispod,jedva nadjoh,60 evra,i očistio tu magistralu.

Posle sam ja to opet skidao,jer sam ukapirao da su rupice toliko male da će verovatno opet jednom zapušiti,pa sam ih za delić proširio,i od tad nemam problema sa tim,svaka izmena ulja ispiram sistem,verovatno hidropodizači sad nemaju dovoljan pritisak ulja,ali 30000 i još to ide!

Doduše cela glava je ipak popustila,ja to moram raditi na proleće,samo ne znam da li da radim ceo motor ili da osvežim (uradim glavu ,ubacim karike i leteće i prateće sitnice),zato što duva fino,a na auspuh ne dimi ništa!Ima li ko kakva slična iskustva,je li neko radio motor i pošto (mene sa novom bregastom izlazi oko 600 evra), ili da ubacim drugi motor,a možda i da ubacim motor od 1.2 ili 1.6,ne znam da li je ko to radio i koliko je komplikovano!?

U svakom slučaju da menjam auto ne mogu,ovo moram srediti jer mi se dopada,stvarno ima lepu liniju ,a i boja mu je ekstra,isto zelena metalik,a ja sam i malo entuzijasta pa sam već isplanirao da ga istjuniram spolja,a kad rešim motor da na njega nabacim KN filter i HHO generator.

Šta mislite,prihvatam sve

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da kupis motor 1.6 16v sa nekog havarisanog? Potrosnja bi ti bila ista, a glava bi te manje bolela, ako vec taj motor mora da se vadi, ubaci drugi, daleko bolji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMAG_0204.jpg IMAG_0329.jpg

Ne znam koliko je komplikovano sve to,sam motor je oko 250 evra ,ali ne znam treba li menjati poluosovine,menjač,kompjuter treba sigurno menjati! Verovatno i pola instalacije,benzinsku pumpu,kad bi se javio neko ko je to radio pa da vidim.. :construction:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li koga sa nekim informacijama za moj problem,rado ću i da izmenim iskustvsa za ovaj auto i motor,jer sam ga pregledao od glave do pete!Menjao sam svašta i svakakvih problema sam imao. :scooter::guitar::help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strpi se malo, verovatno da ima nekog. U medjuvremenu se raspitaj po otpadima i servisima, sta sve mora da se menja a sta moze da ostane sa 1,4. U principu, ja nisam nikada za te prepravke, uvek sam bio za solucuju Uradi to sto imas pa posle makar znas sta vozis, ali taj 1,4 je toliko na losem glasu da bih mozda i ja razmisljao o ubacivanju 1,6..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf... Dosta ima da se menja. Jedino stranac pored pa da se prepakuje. Ovako kupovati na otpadima jedno po jedno ne isplati se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 za Martinija,i ja mislim isto ako budes nabavljao parcijalno deo po deo em ce da kosta,em ces da pogubis zivce.Samo neki ili havarisan ili stranac.To uopste nije mali i jednostavan posao kako se cini na prvi pogled

Share this post


Link to post
Share on other sites

U osnovi i ja se slažem da ne menjam motor,jer je to nezahvalno budženje,a opet što MS PK kaže kad uradiš svoj,znaš na čemu si!

Prebacivanje (opet polovnog) motora,i menjanje ostale gomile stvari je maltene skuplje od komplet generalke,i opet si na nesigurnom terenu! A iako se tvrdi da su ovi motori loši(to je samo zbog glupog sistema pomazivanja,za koji sam ja našao genijalno rešenje da ga prepravim), ipak mislim kad se on uradi,samo pravilno održavanje,znači zamena ulja i svećica na vreme i obavezno ispiranje motora kod zamene, i ima da traje još 200.000

!A posle toliko vremena isplati se dati ga i na otpad za gvoždje!Ko misli drugačije,neka kaže,ili neka navede primer da nije tako,eto.A plus što će posle imati uštedu na gorivu,otplatiće i generalnu i plus kn filter i plus vodonik generator za nekih 25.000,30.000 maksimum.

Ja godišnje gazim od 13 do 16 hiljada,znači za dve godine sam na nuli.A auto može da mi potraje još 7-8 godina glatko!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf... Dosta ima da se menja. Jedino stranac pored pa da se prepakuje. Ovako kupovati na otoadima jedno po jedno ne isplati se.

Kupi stanca uzmi šta ti treba ostalo u oglase, tvoj motor i delove isto u oglase i nešto zaradiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idemo opet prostom računicom,stranac je oko 800 eura,skineš sa njega ono što valja,prebaciš,I OPET IMAŠ POLOVNJAKA UNUTRA,a ono sa svog,kreneš da prodaješ kome?Mislim ko će da kupi loš deo,a ono što valja sa sve školjkom stranca ne može da donese nekih 600 eura,a imaš i prenos motora u saobraćajnu,ali ajde to je sitno,a gde je sva petljancija oko dovoženja stranca ,pa rad oko svega toga,pa gledaj kad ćeš kad sve to uspeti da prodaš,tj. ono što je ostalo!mMislim da je to totalna greška i ostaću pri onome da uradim motor,koliko vidim,najmane komplikacija,a može to i na 2-3 rate da se razvuče,pa ispada finansijski najpovoljnije,i onda,opet kažem,znaš da imaš ful motor i mirna glava bar 150-200.000.I da se razumemo,SVAKI auto na svetu se kvari i SVAKI ima neke mane,ali ako tebi taj auto odgovara ti ćeš već prihvatiti da moraš da se boriš sa tim!To kažem jer sam u životu dosad zbog prirode posla i obaveza vozio,ali VOZIO preko 20 marki automobila,ali sam lično naklonjen Italijanima ,jer ko je jednom imao ta vozila,zna o čemu pričam,ipak oni u vožnji pružaju nešto posebno što nije lako naći u drugim proizvodjačima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi kad iskoristis motor sa stranca, tjst prebacis na svoj, opet je pitanje kakav je i taj motor i koliko ce trajati. Jeste da je tvoj motor los i mora da se radi, ali za njega znas da ako ga sad uradis miran si. Ne bi bilo lepo da uzmes motor sa stranca i posle par meseci ili recimo godinu dana nastane kurslus i opet si na istom.

Jedino ako znas kakvog stranca kupujes i neko ti garantuje za motor. I recimo za stranca od 800 e, ti sigurno mozes povratiti 400-500 e prodajom njegovih delova, ali pitanje je koliko ce to trajati. Jer ne mogu delovi da se prodaju za 2 dana kako mozda neki misle.

Ja sam jednom bio u fazonu da kupim stranca zbog karoseriskih delova i enterijera, ali nisam se nosio mislju da kad uzmem sta mi treba prodam resto, nego bih ostavio stranca u dvoristu neka stoji za mene, i moj auto da imam rezervne delove. A ako nesto naleti za prodaju naleti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li koga da je radio generalku na ovom motoru, ili je samo osvežavao motor (uradjena glava,pomenjane karike i leteći), pa da mi prenese svoje iskustvo, koliko ga je koštala da uporedim sa ovim što sam ja sračunao.

A što se tiče stranca, ja ću gledati da nadjem samo karoseriju,ali u ovoj boji i da valja, bez menjača i motora, ako može i bez enterijera jer mi je ovaj dosta izgreban i ima sitnih udubljenja i tačkica od kamenčića, a da ga ofarbam treba mi 600 eura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio sam taj motor (osvezenje) karike, leteci i glava. generalno motor nije los, jedino ima problem magistrala za podmazivanje u glavi, zapusi se i eto belaja. Mozes malo prosiriti kanale na samoj magistrali i neces imati problema i sipaj samo selenjju. Problemi zapusene magistrale se i javljaju zbog mesanja raznih ulja.

Ako planiras zamenu motora na 1.6 moras menjati i menjac motornu instalaciju, kompjuter i cini mi se saltac brzina posto 1,4 ima sajle, ali nisam 100% siguran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam te magistrale odavno proširio,i dalje sam u nedoumici da li se zbog tog sada povećanog protoka ulja na toj magistrali,umanjio pritisak na hidropodizače,a taj pritisak na njih je vrlo bitan,jer odredjuje kako će raditi!Kad si to radio i imaš li cifre koliko je to koštalo,jesi li menjao uljnu pumpu i još neke stvari pored da znam šta može da me očekuje!?

Gusaru,imaš li neki komentar ali realan ako može,nemoj o pčelama i cveću,pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koriscenje metafore nije zabranjeno... Pumpa samo prihranjuje ulje u podizacima ne stvara ona pritisak... Znaci bitno je da može da izgura ulje do gore i to je cela mudrost... Druga stvar obavezno procisti sve uljne kanale pogotovo one u radilici... Svasta ces da nadjes tamo... Ne bi bilo lose odraditi i trnovanje bloka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitas majstora koliko ce ti uzeti za ruke za generalnu, raspitas se u prodavnici koliko koji deo kosta, dodas na to obradu bloka, radilice i glave, sve to pises na papir i saberes i eto ti racunice. Budi spreman na nepredvidjene troskove, jer dokle se sve ne rastavi i opere pa detaljno pregleda ne moze precizno da ti kaze niko nista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za savete,pitanje za Gusara,šta beše trnovanje bloka,misliš li na obradu hilzni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zbog čega je to potrebno,i da li u mom slučaju,rekao bih da je u tom donjem delu motora kod mene sve ok.Dobra ova fora za dedukciju i krepavanje senzora,smejem se svaki put kad pročitam,pozz :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li koga da je radio generalnu na ovom motoru,da saznam neke stvari,koristile bi mi kad budem radio svoj motor,pozdrav svima..... :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da nemas nista specijalno na tom motoru da bi trebalo da te brine, a i kada ga budes rasturio samo ce ti se kazati :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam,ali bih voleo da saznam kako sve to izgleda kod nekoga ko je već radio,na šta treba obratiti pažnju,tj. da li je se nakon toga dešavalo nešto sa motorom,a što bi moglo da se predupredi ili poboljša u toku generalke,ako me razumete!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo obrati paznju na to da majstor bude dobar i da te uputi na kvalitetne delove, i nemas brige posle generalne, dobijes nov motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...