Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

13 minutes ago, MS PK said:

Moze biti sve od toga sto si naveo :)

Znaci da odem kod majstora i da krenem redom. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je greska bila P0236 ili P0237 ne mogu sada da se setim. Ali videcu danas opet. Hvala puno na odgovorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Taman kad resim sve opet iskresne problem. upravo se vracao iz grada i sve bilo oke dok nisam krenuo da preticem,malo sam jaci gas stisnuo i navukao sam skoro na 90 i upalila mi se lampica chek engine. auto i dalje vuce dobro turbina radi ne znam u cemu bi mogao biti problem. juce sam promenio filter vazduha ali ne vjerujem da je do toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ocitaj dijagnostikom sta je prijavio, il da redjamo napamet, overbust, protokomer, vakumi, senzori, turbina, pumpa, dizne

.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/19/2016 at 10:44 PM, Mc Shok said:

Pozdrav. Taman kad resim sve opet iskresne problem. upravo se vracao iz grada i sve bilo oke dok nisam krenuo da preticem,malo sam jaci gas stisnuo i navukao sam skoro na 90 i upalila mi se lampica chek engine. auto i dalje vuce dobro turbina radi ne znam u cemu bi mogao biti problem. juce sam promenio filter vazduha ali ne vjerujem da je do toga.

 

Moze da bude MAP sensor. Pricam ti iz iskustva.Jel bio vlazan put kada se to desilo? Hoce ventil pritiska turbine da prijavi gresku kada je velika vlaga jer se nalazi nisko na motoru. Meni se desavalo isto, zamenio MAP senzor, radilo sve ok, jednom se desilo da je opet upalio gresku i vise nikad.Sada je sve OK. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne brini, desavalo se i meni dva puta na stilu da se upali "check engine" kada ga naglo stisnem ali samo pod odredjenim uslovima. Mislim da ima veze sa smesom ili izduvnim gasovima koji se u tom trenutku pomere iz ocekivanih parametara i komp to procita. Vrlo brzo kada pustis gas se lampica ugasi i nista vise ne ukazuje na neki problem. Ja sam svog vozio jos 20-tak hiljada nakon sto mi se to desilo na autoputu i nista mu nije bilo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Map je promenjen nov pre mesec dana takodje i MAF isto nov,egr je zatvoren na izduvnoj grani i na laptiru gasa na usisnoj grani. auto sam gasio i palio i opet se pali lampica cim upalim auto,znaci stoji greska.. Auto mi vuce oke u svim rezimima rada. nikada ali nikada mi se pre nije palila ta lampica. u uvek ga vozim malo na jacem gasu ali ne na velikim obrtajima. veceras jesam malo isao na 3000 obrtaja reko malo da ga procepim koliko se da po gradskim uslovima i kada sam preticao dao jaci gas da povuce presalto u cetvrtu i upali se lampica. opet kazem auto i dalje vuce i cuje se turbina da radi sve normalno samo sto stoji lampica ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ocitaj dijagnosticki kod. Sve ostalo je manje ili vece gledanje u pasulj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/19/2016 at 11:17 PM, Mc Shok said:
Map je promenjen nov pre mesec dana takodje i MAF isto nov,egr je zatvoren na izduvnoj grani i na laptiru gasa na usisnoj grani. auto sam gasio i palio i opet se pali lampica cim upalim auto,znaci stoji greska.. Auto mi vuce oke u svim rezimima rada. nikada ali nikada mi se pre nije palila ta lampica. u uvek ga vozim malo na jacem gasu ali ne na velikim obrtajima. veceras jesam malo isao na 3000 obrtaja reko malo da ga procepim koliko se da po gradskim uslovima i kada sam preticao dao jaci gas da povuce presalto u cetvrtu i upali se lampica. opet kazem auto i dalje vuce i cuje se turbina da radi sve normalno samo sto stoji lampica ?

 

OK, nisam odmah shvatio sta ti se desava pa napisah moje iskustvo. Sorry☺

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odem ja na diagnostiku kad lika kaze 15 eura diagnostika tj 30 KM Reko fala dovidjenja. Odem da nesto kupim i kad sam se vracao upalim auto ono nema greske. Moguce kada sam menjao filter zdraka da sam mozda pomjerio konektor MAF senzora,ko ce ga znati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvar je resen bukvalno za minut i 30 sekundi. Malo ukljucis mozak, vratis film gde si radio sta si radi i nadjes kvar. 
Posto se lampica bila ugasila a potom svaki put upali cim dostignem 3000 obrtaja odma se cuje beep beep beep Chek engine,skontam da je u pitanju overboost  ili senzor pritiska turbine.
Posto sam menjao filter vazduha i skidao crevo od turba do maf senzora i kada sam ga vracao presavio sam crevo koje vodi do overboost senzora,kako sam gurao ovo veliko crevo na turbinu presavio sam ovo malo sto ide do ventila i tako se palila lampica cim dostignem 3000 obrtaja,zato sto vakum nije radio. posto je u mene 59 kw malo je drugaciji ventil nije kao kod 85 kw i ostalih.

Crevo koje sam presavio:

 

WP_20160518_18_47_29_Pro.jpg

Overboost ventil: 

 

WP_20160527_18_26_36_Pro.jpg

Mjesto gdje je presavijeno...bilo :)

 

WP_20160722_07_39_01_Pro.jpg

Pa ako nekome bude od koristi, da zna da se moze i ovo desiti, naravno kada se ne pazi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, evo da se i ovde zapljunem, juce se upalila chek engine lampica, posle predjenih 3km od posla ka kuci, u 5. brzini sa 90km/h. Auto ide kao da se nista nije desilo, procitao sam pola ove teme, ako nesto znaci promenio sam aku pre 15 dana a pre toga prekinuo regeneraciju jer mi se zapalila izolacija kod katalizatora. Idem danas na dijagnozu pa javljam sta i kako. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas @neshaoct ono kad te majstor iskulira(a i kaze mi preko fona, ako prima gas i nema crvene lampice da teram) :) danas idem. Znam da je ovde boljka kada se jadas ali ne javis ishod od majstora :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio u servisu, pre dolaska upalila se lampica auspuha i natpis "anti pollution clogged". Ponistio gresku za motor, dao mali gas a ono TENT Obrenovac izlazi iz auspuha i posle par minuta opet upalio gresku za motor. Epilog je, skida se dpf, majstor nece da se upusta u prislinu regeneraciju a ni meni se zeza vise sa dpf jer me kolje od kako sam ga uzeo, pri tom ce mi zatvoriti i egr u paketu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislio na multijet-u nema "check engine" lampica,kad ono..:)

Elem,za vikend se upalila,dijagnostika našla MAP,posle čisćenja istog sve bilo ok jedan dan,onda naizmenično čas ima čas nema greška,čas ide kao lud čas nikako..

Danas mi stigao novi MAP,odvezem auto do servisa ali nikakve promene,na leru radi ok,pali ok,gas jedva prima i neravnomerno radi a na auspuh beo dim dok se nije zagrejao motor.

Neobicno je sto vecinu parametara nije mogla da iščita dijagnostika,znači totalni raspad ECU,tako deluje..

A i meni je mozak u raspadu posle svega,javljam sta se dešava i šta bi sa onakvim paripom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/8/2013 at 8:43 PM, voja986 said:

Bila je zuta kada se gasila. Sad je crvena i ne gasi se. Nalazi se tacno iznad lampice kad uplais kratko svetlo. Ne znam auto radi sve normalno.nije mi se palila nijedna lampica.A gorivo nisam sipao nekoliko dana. Juce se lampica odjednom upalila. Uradio sam mu servis pre nekih mesec dana,sve filtere i ulje. 

da ta je lampica na ovoj slici br 19

 

cxca43003.jpg

Da li neko zna sta znaci ova lampica pod rednim brojem 28 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav! Upalila mi se lampica od senzora za ubrizgavanje. Sto se motora tice sve je ok, vuce, turbina, sve kao prije jedino sto ona svijetli. Neka prije oko 5000 km se isto jednom upalila, al se ugasila nakon pola sata. Mali servis bih trebao sad da radim, presao sam 9500 km od prethodnog. Sta mislite da li moze biti zbog zaprljanosti filtera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani,vozim Fiat Stila 1.9jtd 86kw 2004god, u toku voznje pocne sam da dodaje gas isto tako i kada je na leru i izbacuje gresku check engine.Na dijagnostici pokazuje gresku pedale gasa senzor 2.Promenio sam dve papucice gasa ocisti eger ventil i dalje se ist ponasa.Da napomenem nema pravila kada dodaje gas predjem i 100km on nista pa posle toga u 5 mimuta 100puta ponovi gresku.

Послато са GT-P3100 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam ja slican problem. Najverovatnije je do instalacije od pedale do ecu... Obicno se desava kad je jako vlazno vreme.. Prekontrolisi instalaciju a najvise ispod levog potkrila jer hoce plastika da zasece instalaciju od vibracija..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...