visnjic 0 Posted February 11, 2016 Evo da se javim,stigla turbina iz uzica prestelovana, namontirana i auto ide kao metak bez ikakvih gresaka,ali je pritisak i dalje ostao da se penje na 4200 obrtaja u 4.brzini 2,4bara,a normalno mu je do 2,2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 11, 2016 Ionako ne moras preko 4000rpm da vozis Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 11, 2016 Evo da se javim,stigla turbina iz uzica prestelovana, namontirana i auto ide kao metak bez ikakvih gresaka,ali je pritisak i dalje ostao da se penje na 4200 obrtaja u 4.brzini 2,4bara,a normalno mu je do 2,2.Sta je konkretno radjeno sa turbinom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikvuk 0 Posted February 12, 2016 i mene zanima isto,i kolko je koštao remont? Quote Share this post Link to post Share on other sites
visnjic 0 Posted February 12, 2016 Turbina je remontovana pre godinu ipo i kostalo je 250 eura,a sada su samo prestelovali punjenje jer navodno sada su legle caure i lakse se okrece pa je stvarala veci pritisak i sada mi nisu nista naplatili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 12, 2016 Za taj iznos ne verujem da su menjali geometriju tako da je verovatno ona uzrok veceg punjenja,ali dok ne tera preko 2.5bara i ne pali gresku vozi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted March 30, 2016 Nakon uradjene generalne, dobio sam zutu česmicu i to nakon samo 500km pređenih. Evo ukratko šta je rađeno na generalnoj: Zamenjen jedan klip, klipnjača, radilica, brojač radilice, senzor radilice, uljna pumpa, leteći i ležeći ležajevi, karike, gumice ventila, obrada glave, remont turbine. E sad, pojavila se greška Engine failure sa žutom česmicom (juče pisalo failure), a danas engine fault takođe sa žutom česmicom. Posle par km se ugasila. Nakačio sam na bluetooth odb adapter i androdi aplikaciju Torque i dobio sledeće greške: p0335 p0404 Ima li neko iskustva sa tim greškama i gde da nađem značenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 735 Posted March 30, 2016 Google u ruke Kodovi su za: Senzor polozaja radilice EGR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17643 Posted March 30, 2016 (edited) @Phikret Zamolio bih da se koristi Search, posto vec odavno imamo otvorenu temu vezanu za dijagnosticke kodove. Konkretno u ovom postu imas sve izlistano do detalja: Edited March 30, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted March 30, 2016 Koristim search kad god mogu. Preko search-a sam i nasao ovu temu i u potpunosti naslov teme odgovara problemu koji imam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17643 Posted March 30, 2016 OK, samo pokusavamo da pomognemo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
psychofedex 0 Posted April 8, 2016 (edited) Pozdrav. U voznji pri povratku iz Bosne, odjednom mi se upalila ova lampica (bez ikakve poruke, nasao sam sliku na netu), mada auto radi bez ikakvih problema, vuce normalno, ne trza. Svratio sam kod jednog majstora usput, rekao je da je do goriva, drugi da je zapuseno sito pumpe u rezervoaru, treci da je bord zakucao i da samo treba da se resetuje i da ce se ugasiti lampica. Je l' imao neko slicnih problema? Lampica gori od trenutka startovanja kola pa do gasenja, bez ikakvog pistanja i propratnih poruka. Edited April 9, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted April 8, 2016 ODes na dijagnostiku da ti iscitaju gresku pa ces znati o cemu se radi. Ovak oje cisto nagadjanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 9, 2016 @psychofedex Zaboravi sve što su ti rekli majstori kod kojih si svraćao usput. Kao što kaže @DraganUS, auto treba da se poveže na dijagnostiku i očita razlog za paljenje greške. U pitanju je opšta ''check engine'' lampica koja se pali iz bukvalno hiljadu mogućih razloga, a koji je tačno od njih pokaže dijagnostika. Možeš sada, nakon spajanja tema, pogledati i sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17643 Posted April 9, 2016 On 08.04.2016. at 4:36 PM, psychofedex said: Svratio sam kod jednog majstora usput, rekao je da je do goriva, drugi da je zapuseno sito pumpe u rezervoaru, treci da je bord zakucao i da samo treba da se resetuje i da ce se ugasiti lampica. Sve majstor do majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Čika MOMO 0 Posted April 26, 2016 (edited) Pozdrav svima, zamolio bih Vas za pomoć, imam ponekad problem sa Stilom 1.9 JTD 85 kw karavan, s vremena na vreme izbaci grešku EGR - P0404 , tačnije Check Engine, i posle par paljenja lampicu sam od sebe ugasi. EGR je zatvoren samo metalnom pločicom. Ovo se dešava u trenucima kada vozim nizbrdo , pa je noga sklonjena sa gasa. Recimo spuštanje sa Mišeluka ka gradu, pa niz most upali check engine. Auto ide normalno skroz, potrošnja normalna, samo me ovo nervira. Nemam iskustva sa elektronikom, čipovanjem i dijagnostikom niti takve uređaje posedujem. Na Arcs forumu su mi ukazali na solenoid egr ventila, valjda njegov elektronski deo, kao i rešenje u vidu "peglanja" mape. Svaka preporuka je dobrodošla. Zvao sam par lokalnih chip-era, koji tvrde da nema potrebe softverski gasiti na jtd 115 sa edc15 računarom, već da je pločica dovoljna. Samim tim mi ne ulivaju nikakvo poverenje. Unapred se zahvaljujem svima Edited April 28, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 26, 2016 Pa i nema potrebe u pravu su verovatno te zeza el.deo ventila pa komp. prijavi to kao gresku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 27, 2016 Kod edc15 ne mora softverski,da ti nebi palio lampicu imas dva resenja,da kupis drugi el. deo koji je 25-30e ili da ugasisi softverski 30-50e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 27, 2016 Ili...da ga ignorises Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 27, 2016 Kao mica na pr... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Čika MOMO 0 Posted April 28, 2016 hvala za savete, ništa ga ne muči drugo samo to pa nervira jer znam da je glupost @deki87 može da se kupi samo drugi elektronski deo Egr ? ili si mislio na ceo egr .. polovan je opet mačka u džaku .. mislim da je najbolje da se softverski ugasi kad je u stanju kao moj .. ima li neki član našeg foruma u okolini NS da se bavi sa softverskim gašenjem Egr? Mislim da se tu treba samo ispeglati postojeća mapa .. ali nemam ništa od uređaja tipa MPPS i ostalo .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile_kv 0 Posted May 3, 2016 Pozdrav svima. Vozim stila 1.9JTD 85KW Pre izvesnog vremena pocne auto(najcesce u preticanju) da gubi snagu i na displeju izadje famozna greska-engine fault. To potraje par sekundi, ugasi se i nastavi se sa voznjom. Odem kod majstora, kaze MAP senzor. Kupim nov senzor zamenim. Vozim auto sa novim senzorom nekih mesec dana i jutros mi se opet u preticanju upali greska i opet se ugasi posle par sekundi ali auto nece da ide preko 2000 obrtaja. Posle skoro minut sve u redu. Moje pitanje je-da li je u pitanju taj ventil pritiska turbine, ili sama turbina ili mogu biti i ta vakum creva? Hvala puno unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted May 3, 2016 Moze biti sve od toga sto si naveo Quote Share this post Link to post Share on other sites