Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

Evo da se javim,stigla turbina iz uzica prestelovana, namontirana i auto ide kao metak bez ikakvih gresaka,ali je pritisak i dalje ostao da se penje na 4200 obrtaja u 4.brzini 2,4bara,a normalno mu je do 2,2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se javim,stigla turbina iz uzica prestelovana, namontirana i auto ide kao metak bez ikakvih gresaka,ali je pritisak i dalje ostao da se penje na 4200 obrtaja u 4.brzini 2,4bara,a normalno mu je do 2,2.

Sta je konkretno radjeno sa turbinom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina je remontovana pre godinu ipo i kostalo je 250 eura,a sada su samo prestelovali punjenje jer navodno sada su legle caure i lakse se okrece pa je stvarala veci pritisak i sada mi nisu nista naplatili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za taj iznos ne verujem da su menjali geometriju tako da je verovatno ona uzrok veceg punjenja,ali dok ne tera preko 2.5bara i ne pali gresku vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon uradjene generalne, dobio sam zutu česmicu i to nakon samo 500km pređenih. Evo ukratko šta je rađeno na generalnoj:

Zamenjen jedan klip, klipnjača, radilica, brojač radilice, senzor radilice, uljna pumpa, leteći i ležeći ležajevi, karike, gumice ventila, obrada glave, remont turbine.

 

E sad, pojavila se greška Engine failure sa žutom česmicom (juče pisalo failure), a danas engine fault takođe sa žutom česmicom. Posle par km se ugasila. Nakačio sam na bluetooth odb adapter i androdi aplikaciju Torque i dobio sledeće greške: 

 

p0335

p0404

 

Ima li neko iskustva sa tim greškama i gde da nađem značenje?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Phikret

Zamolio bih da se koristi Search, posto vec odavno imamo otvorenu temu vezanu za dijagnosticke kodove.

Konkretno u ovom postu imas sve izlistano do detalja:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koristim search kad god mogu. Preko search-a sam i nasao ovu temu i u potpunosti naslov teme odgovara problemu koji imam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, samo pokusavamo da pomognemo ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. U voznji pri povratku iz Bosne, odjednom mi se upalila ova lampica

 

zza999.jpg

 

(bez ikakve poruke, nasao sam sliku na netu), mada auto radi bez ikakvih problema, vuce normalno, ne trza. Svratio sam kod jednog majstora usput, rekao je da je do goriva, drugi da je zapuseno sito pumpe u rezervoaru, treci da je bord zakucao i da samo treba da se resetuje i da ce se ugasiti lampica. Je l' imao neko slicnih problema?

Lampica gori od trenutka startovanja kola pa do gasenja, bez ikakvog pistanja i propratnih poruka.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@psychofedex

 

Zaboravi sve što su ti rekli majstori kod kojih si svraćao usput.

Kao što kaže @DraganUS, auto treba da se poveže na dijagnostiku i očita razlog za paljenje greške. U pitanju je opšta ''check engine'' lampica koja se pali iz bukvalno hiljadu mogućih razloga, a koji je tačno od njih pokaže dijagnostika.

Možeš sada, nakon spajanja tema, pogledati i sve ranije napisano u temi na kojoj smo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 08.04.2016. at 4:36 PM, psychofedex said:

Svratio sam kod jednog majstora usput, rekao je da je do goriva, drugi da je zapuseno sito pumpe u rezervoaru, treci da je bord zakucao i da samo treba da se resetuje i da ce se ugasiti lampica.

Sve majstor do majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

zamolio bih Vas za pomoć, imam ponekad problem sa Stilom 1.9 JTD 85 kw karavan, s vremena na vreme izbaci grešku EGR - P0404 , tačnije Check Engine, i posle par paljenja lampicu sam od sebe ugasi.
EGR je zatvoren samo metalnom pločicom.
Ovo se dešava u trenucima kada vozim nizbrdo , pa je noga sklonjena sa gasa. Recimo spuštanje sa Mišeluka ka gradu, pa niz most upali check engine. Auto ide normalno skroz, potrošnja normalna, samo me ovo nervira. Nemam iskustva sa elektronikom, čipovanjem i dijagnostikom niti takve uređaje posedujem. Na Arcs forumu su mi ukazali na solenoid egr ventila, valjda njegov elektronski deo, kao i rešenje u vidu "peglanja" mape.

Svaka preporuka je dobrodošla. Zvao sam par lokalnih chip-era, koji tvrde da nema potrebe softverski gasiti na jtd 115 sa edc15 računarom, već da je pločica dovoljna. Samim tim mi ne ulivaju nikakvo poverenje.
Unapred se zahvaljujem svima 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i nema potrebe u pravu su :D verovatno te zeza el.deo ventila pa komp. prijavi to kao gresku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod edc15 ne mora softverski,da ti nebi palio lampicu imas dva resenja,da kupis drugi el. deo koji je 25-30e ili da ugasisi softverski 30-50e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala za savete, ništa ga ne muči drugo samo to :( pa nervira jer znam da je glupost :D

 

@deki87 može da se kupi samo drugi elektronski deo Egr ? ili si mislio na ceo egr .. polovan je opet mačka u džaku .. mislim da je najbolje da se softverski ugasi kad je u stanju kao moj ..

 

ima li neki član našeg foruma u okolini NS da se bavi sa softverskim gašenjem Egr? Mislim da se tu treba samo ispeglati postojeća mapa .. ali nemam ništa od uređaja tipa MPPS i ostalo ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. 

Vozim stila 1.9JTD 85KW

Pre izvesnog vremena pocne auto(najcesce u preticanju)  da gubi snagu i na displeju izadje famozna greska-engine fault. To potraje par sekundi, ugasi se i nastavi se sa voznjom. Odem kod majstora, kaze MAP senzor. Kupim nov senzor zamenim. Vozim auto sa novim senzorom nekih mesec dana i jutros mi  se opet u preticanju upali greska i opet se ugasi posle par sekundi ali auto nece da ide preko 2000 obrtaja. Posle skoro minut sve u redu. Moje pitanje je-da li je u pitanju taj ventil pritiska turbine, ili sama turbina ili mogu biti i ta vakum creva? Hvala puno unapred. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...