Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

Evo i ja da se javim sa problemom imam stila 1.9jtd 85kw 2004.god pri naglom ubrzanju na negde oko 3500 rpm pali mi engine chek lampicu i greska p0235,za sada sam promenio novi overboost,polovan map senzor, ocistio geometriju turbine,ali i dalje se isto desava,molio bih one koji se razumeju u materiju za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da lije taj Map sigurno dobra,drugo jesi merio punjenje turbine mozda nije dobra geometrija ili nesto oko poluge actuatora verovatno da prepunjava cim pali gresku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam slike sa fiat ecu scana,ali ne znam kako da okacim,vide se parametri,ali posto sam lajik nisam siguran sta je tu neispravno


evo linka sa yoytube koji sam postavio

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa lepo sam reko vidis da turbo prepunjava da ide preko 2.5bara zato i pali gresku,ako je ciscen turbo tj skidan i ociscen onda proveri duzinu poluge ili sam turbo je los.

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbina je remontovana pre 20000 km u uzicu


nije mi jasno na ovom dijagramu baro pressure signal menja vrednosti i onda odjednom prava linija,a tad i upali gresku kada je prava linija


kolika treba da bude duzina poluge?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa onda je reklamiraj jer nije dobra,duzina oko 92mm od kraj do kraj,ali ne mora da znaci jer se to steluje na masinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam insistirao mom majstoru da je otvori i ocisti varijabilnu geometriju jer je prepunjavala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa posto si je otvarao onda vise ne vazi garancija tamo gde si je remontovao.Problem ti je u turbinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proslo je vise od godinu dana tako da mi garancija svakako ne vazi,a zvao sam ih juce i rekli su mi da ako je potrebno samo stelovanje da ne kosta nista posto sam kod njih remontovao tutbinu,u utorak ili sredu majstor je skida dole i saljem je za uzice,pa javljam rezultate,a ako ima neko neki predlog neka javi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovane kolege,

 

nov sam na forumu pa se nadam da mi nećete zameriti jer se slabije snalazim.

U pitanju je Stilo 1.9 JTD 115 ks ( 11/2003), pali mi se CHECK engine lampica ponekad, isključivo u trenutku kada se spuštam niz neko brdo i noga nije na gasu.

Dijagnostika kaže greška P0404 - EGR , ali ništa konkretno u vezi njega. Lampicu auto sam ugasi posle određenog vremena ( 2-3 paljenja ).

 

Imate li neki savet, da li se nekom slično dešavalo?

 

Pozdrav i hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u kakvom je stanju egr? I da li je blokiran možda?

Hoće noviji jtd-ovi da se žale i kada je egr zaprljan i baš kao što si napisao povremeno i na malom gasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imate li neki savet

Blindiraj djubre i nema vise razmisljanja o njemu. Ja sam i zaboravio da to imam na autu vec 8 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Igor0511 i@Ivan, hvala na odgovoru. Sinoć smo radili mali servis, pa je majstor skinuo EGR, nije bio puno prljav ( on kaže da je crkao ), napravio je pločicu i mehanički ga zatvorio, i posle obrisao grešku P0404..

Nisam siguran da li na JTD115 mora i softverski da se ugasi EGR ili će opet biti check engine... majstor tvrdi da ne treba

Share this post


Link to post
Share on other sites

na jtd 115 ne mora, na Mjet mora

Edited by SkyBlu

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu, kada se EGR zatvori greska ce se ponovo javiti i biti zapisana u memoriji.

Medjutim, kao sto cenjeni kolega rece, JTD to ne signalizira na tabli (boardu), tako da - samo gas, nema potrebe za softverskim gasenjem kao na kasnijim generacijama ovog motora.

To mi je, uz veliki servis, bila prva intervencija na Stilu davne 2007. Kad god sam kasnije nesto cackao i proveravao, usis je bio besprekorno cist.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jel ima razlike gde je zatvoren? mislim, jel svejedno gde je zatvoren? nikad nisam razmisljao o tome, uvek vidjam da su zatvoreni gore kod ventila sa plocicom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam problem sa protokomerom. Kada ga ukljucim nece da vuce nema snage drugi auto skroz. Kada ga iskljucim odnosno izvadim onaj deo sto se iskljucuje radi sasvim normalno i mnogo bolje vuce ali se pojavi greska na instrument tabli onaj motorse pojavi. Jel imao neko takav problem? Sta da radim? Inace to je stilo 1.9 miltijet 140 konja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...