Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

evo ja se upravo matretiram sa jednim stilom jtd i ovo moze da bude jedan od razloga

BOgA0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomagajte ljudi, :crybaby:

Sat vremena nakon sto sam parkirao auto, krenuo sam ponovo do grada. Kada sam upalio auto, ostala je da svetli crvena lampica motora ( Levi sat, lampica izmedju svtetla i rucne kocnice ), i ispisalo mi se na displeju Engine fault i kljuc. Pri tome auto radi u leru stabilno ( gas ne varira ) ali uopste ne reaguje na gas - kao da ne postoji papucica za gas. Jel imao neko slican slucaj ili jel zna neko sta bi moglo da bude u kvaru?

Probao sam i paligasishu ( ono kao ugasis auto, sacekas malo pa ga ponovo upalis ) ali se isto ponasa.... :wallbash:

Prilikom zamene sijalice na desnom faru, skidano je i podkrilo, pa mi majstor pokazao snop kablova koji se vidi cim se skine to podkrilo i

vidljivo je bilo habanje, tj. zuljanje izolacije na istom. Tada mi je objasnio da trenjem plastike podkrila dolazi vremenom do ostecenja izolacije tih kablova i da se jednom prilikom na jednom Stilu javio problem sa odzivom na papucicu gasa. Neka svetlo plava zica se prekinula i napravila taj problem, koji je resen tako sto je isto spojio i izolovao. Mogao bi to da proveris, jeste minorno, ali se desava na Stilu. Meni je srecom samo izolacija bila malo naceta, pa ssam pojacao to izolirkom i miran sam jedno odredjeno vreme. Fakat, treba to s vremena na vreme kontrolisati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš li nam otkrit 'tajnu' tj. šta je bio problem jer se i meni dešava ista stvar(dijagnostika mi ne pokazuje ništa tj kao sve u redu) a mikisxy mi je predaleko (jedno 700 km)....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio danas kod majstor Mikkija, uradjena dijagnostika i otklonjen problem.

Ovakav post nije koristan. Mi ne možemo baciti pasulj pa da znamo u čemu je bio problem. :whistle::lol:

Manje komercijale, a više prenošenja iskustava bi bilo bolje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomagajte ljudi, :crybaby:

Sat vremena nakon sto sam parkirao auto, krenuo sam ponovo do grada. Kada sam upalio auto, ostala je da svetli crvena lampica motora ( Levi sat, lampica izmedju svtetla i rucne kocnice ), i ispisalo mi se na displeju Engine fault i kljuc. Pri tome auto radi u leru stabilno ( gas ne varira ) ali uopste ne reaguje na gas - kao da ne postoji papucica za gas. Jel imao neko slican slucaj ili jel zna neko sta bi moglo da bude u kvaru?

Probao sam i paligasishu ( ono kao ugasis auto, sacekas malo pa ga ponovo upalis ) ali se isto ponasa.... :wallbash:

Prilikom zamene sijalice na desnom faru, skidano je i podkrilo, pa mi majstor pokazao snop kablova koji se vidi cim se skine to podkrilo i

vidljivo je bilo habanje, tj. zuljanje izolacije na istom. Tada mi je objasnio da trenjem plastike podkrila dolazi vremenom do ostecenja izolacije tih kablova i da se jednom prilikom na jednom Stilu javio problem sa odzivom na papucicu gasa. Neka svetlo plava zica se prekinula i napravila taj problem, koji je resen tako sto je isto spojio i izolovao. Mogao bi to da proveris, jeste minorno, ali se desava na Stilu. Meni je srecom samo izolacija bila malo naceta, pa ssam pojacao to izolirkom i miran sam jedno odredjeno vreme. Fakat, treba to s vremena na vreme kontrolisati.

Kaze majstor - Crk`o kompjuter. Jel moguce? :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Kao sto rekoh, kvar je dijagnostikom obrisan, a uzrok je najverovatnije kutija sa osiguracima koja se nalazi na akumulatoru, koju sam prilikom zamene istog, ja pomerio i tada najverovatnije je doslo do necega sto je prijavilo kvar ENGINE FAULT, zuta lampica. Od juce mi se to vise ne pali, tako da je moguce da se prilikom skidanja akua to pomeri i tako dodje do nekog spoja. Po preporuci majstora, ko nema poklopac na akumumulatoru, trebalo bi makar nekom najlon kesom da osigura te osigurace, valjda zbog vlage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas kad sam isterao auto,opet problemi :realmad: Naime,u voznji kad menjam brzine na oko 2000o\m cuje se zvizdanje i preko tog broja obrtaja se muchi auto.Sumnjam da je over boost ventil po ovome sto sam citao gore.E sad me interesuje da li mora da se menja ventil ili moze popravka i da li mogu nesto sam da uradim???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polako... :)

Možda je samo puklo neko crevo, ili je popustila neka šelna. Ne mora odma da znači da je crko overboost.

Proveri crevca sa overboosta, i proveri crevo od turbine preko intercoolera do usisa motora.

Negde vuče falš.

Ako je to sve u redu, onda tek razmišljaš o ventilu.

Da li ti prijavljuje grešku.

Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na otvorenom putu da,po gradu ne prijavljuje cak i kad mu dam malo jaci gas,ali slabije ubrzava.Provericu sva creva,pa cu javiti sta se desava.

A gde se tacno nalazi overboost ventil?

Edited by ChobbyNS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada gledaš u motor (naravno otvoriš haubu) pogledaj desno ispod akumulatora, zakačen je na braniku kada gledaš izmedju akumulatora i branika. U njega ulaze tri crevca... Treba proveriti ta crevca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam probao i po gradu,preko 3000rpm upali engine fault i spusta obrtaje.

Koliko bi otprilike kostalo da sve zivo ocistim na kolima?

Tipa MAF,MAP,usis,izduv,overboost ventil s turbinom zajedno?

Kanim se da dodjem do Beograda jer mi auto zestoko ide na zivce :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao taj problem i cistio sam turbinu i izduvnu granu auto je prodisao sve bilo extra do skoro kad je opet poceo da pravi i konacno danas resih problem dakle cela zajebancia je bila u stop senzoru jer stilo cim nagazis na kocnicu prekida dovod goriva dakle u voznji se taj senzor bagavao i npr pri 160km/h on da signal da je stisnuta kocnica hjahahahaha cela zajebancija 760din nadam se da je problem resen testiran vise puta posle zamene sve OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na otvorenom putu da,po gradu ne prijavljuje cak i kad mu dam malo jaci gas,ali slabije ubrzava.Provericu sva creva,pa cu javiti sta se desava.

A gde se tacno nalazi overboost ventil?

imao sam takav problem.

crevo od turbine do protokomera vuklo fals vazduh (nije lepo stegnuta selna)

fabricka opusti i ne stegne dovoljno crevo i usisava fals vazduh!

nadajmo se da je samo to u pitanuju kod tebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao taj problem i cistio sam turbinu i izduvnu granu auto je prodisao sve bilo extra do skoro kad je opet poceo da pravi i konacno danas resih problem dakle cela zajebancia je bila u stop senzoru jer stilo cim nagazis na kocnicu prekida dovod goriva dakle u voznji se taj senzor bagavao i npr pri 160km/h on da signal da je stisnuta kocnica hjahahahaha cela zajebancija 760din nadam se da je problem resen testiran vise puta posle zamene sve OK

Kakav je tacno to senzor posto i ja imam problema sa ovim gore!

Share this post


Link to post
Share on other sites

neka zezancija na potezu-turbina,overbust,map i protokomer.ili jedno po jedno da proveravas ili dijagnostika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri ti usisna creva da ti negde ne uvlaci fals vazduh. Meni je to bilo na Mondeu, pa je upadao u safe mode, cim odem u malo vise obrtaje.

Jbt, izgleda moj Stilo nije los, samo da promenim senzor nivoa ulja. Bas juce sam ga cepao novosadskim...nece preko 190.... :lool:

Imam slican problem,izbacuje mi engine fault-airbag fauler,,slabije vuce,isao kod majstora na ciscenje egr ventila i onda ide kao lud nekih 300km,a onda sve po starom,sta moze biti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se pohvalim, evo i meni danas pri naglom ubrzanju upalio Engine fault. Na kompu pokazuje ventil nadpritisaka turbine ili tako nešto i veću količinu vazduha za duplo od preporučene. Greška je izbrisana, EGR ventil je zatvoren i map senzor očišćen i on ponovo pri naglom ubrzanju pali Engine fault. Da li da menjam over bost ventil (jer je pre 50.000 km bio isti problem i zamenom over bosta je rešen problem) ili može biti nešto drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mora da se isprate parametri u voznji,moze da bude dosta toga mozda i turbina prepunjava jer je puna garezi.najbolje dijagnostiku i poterati po putu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko imao sličan problem sa (engine fault) na instr.tabli? Naglim ubrzanjima se ne pali (engine fault), pri vožnji 140-150kmh nakon 20 min. se upali (engine fault) i nestane. Auto normalno ide, nema nikakvog trzaja, interval nije uvek isti (vožnje na otvorenom).

U gradskoj vožnji se nikada nije pojavljivalo upozorenje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...